10-letnia Tosia nagrała piosenkę pod okiem Piotra Rubika
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
karolina.kapusta|goodonepr.pl| |karolina.kapusta|goodonepr.pl
+ 48 796 996 211
www.goodonepr.pl
10-letnia Tosia nagrała piosenkę pod okiem Piotra Rubika, która ma już ponad 600 tys. wyświetleń na YouTube
Antonina Kraszewska, utalentowana wokalnie 10-latka z Cieszyna, nagrała piosenkę z asystą znanego muzyka i dyrygenta Piotra Rubika. W ramach Nagrody Głównej w konkursie zorganizowanym przez internetową szkołę języka angielskiego dla dzieci Novakid, młoda piosenkarka spotkała się z kompozytorem i z jego wsparciem nagrała anglojęzyczny utwór w profesjonalnym studiu!
W konkursie wokalnym “Novakid’s MusicKid”, który odbył się na przełomie stycznia i lutego, organizatorzy zachęcali wszystkie uzdolnione dzieci do dzielenia się swoją muzyczną pasją. Wystarczyło wysłać filmik z samodzielnym wykonaniem anglojęzycznej piosenki, który następnie podlegał fachowej ocenie. Kompozytor Piotr Rubik, uznany i od wielu lat odnoszący sukcesy, tym razem jako juror konkursu zachęcał dzieci do rozwijania wokalnych talentów. Wśród wybranych przez artystę finalistów odbyło się głosowanie publiczności, które wyłoniło laureatkę Nagrody Głównej. 10-letnia Antonina Kraszewska z Cieszyna skorzystała z wiedzy i doświadczenia lubianego muzyka, nagrywając w profesjonalnym studiu muzycznym piosenkę autorstwa Birdy pod tytułem “People Help The People”.
– Bardzo się cieszymy, że w konkursie wzięło udział kilkaset zdolnych dzieci. Wierzymy, że prawdziwa pasja to najlepsza droga rozwoju, nie tylko najmłodszych. Twórcze zainteresowania uczą wytrwałości, poszerzają horyzonty i budują pewność siebie – mówi Max Azarov, założyciel szkoły Novakid. Laureatka, Tosia Kraszewska, to utalentowana uczennica Katolickiej Szkoły Podstawowej w Cieszynie. Na swoim koncie ma już kilka wygranych konkursów wokalnych. Została doceniona podczas Międzynarodowego Festiwalu Digi Talenty, Ogólnopolskiego Festiwalu w Sędziszowie, Ogólnopolskiego Festiwalu Piosenki Dziecięcej „Legni”, a także Międzynarodowego Festiwalu „Skowroneczek”. Młoda piosenkarka występuje również w Operze Śląskiej w Bytomiu i Teatrze im. Adama Mickiewicza w Cieszynie.
Utworu “People Help The People” w wykonaniu zdolnej Tosi można posłuchać pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=JYpVPILWF0s
Nagrody w konkursie ufundowali: Hop Design, Grupa Wydawnicza Publicat S.A., sklep Lovely Home, Brześć, Pytaki, Sylveco, sklep Juhasek.
Patronami medialnymi konkursu byli: MamaDu.pl, Magazyn Dzieci, Supermamy.papilot.pl.

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.