10-letnia Tosia nagrała piosenkę pod okiem Piotra Rubika
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
karolina.kapusta|goodonepr.pl| |karolina.kapusta|goodonepr.pl
+ 48 796 996 211
www.goodonepr.pl
10-letnia Tosia nagrała piosenkę pod okiem Piotra Rubika, która ma już ponad 600 tys. wyświetleń na YouTube
Antonina Kraszewska, utalentowana wokalnie 10-latka z Cieszyna, nagrała piosenkę z asystą znanego muzyka i dyrygenta Piotra Rubika. W ramach Nagrody Głównej w konkursie zorganizowanym przez internetową szkołę języka angielskiego dla dzieci Novakid, młoda piosenkarka spotkała się z kompozytorem i z jego wsparciem nagrała anglojęzyczny utwór w profesjonalnym studiu!
W konkursie wokalnym “Novakid’s MusicKid”, który odbył się na przełomie stycznia i lutego, organizatorzy zachęcali wszystkie uzdolnione dzieci do dzielenia się swoją muzyczną pasją. Wystarczyło wysłać filmik z samodzielnym wykonaniem anglojęzycznej piosenki, który następnie podlegał fachowej ocenie. Kompozytor Piotr Rubik, uznany i od wielu lat odnoszący sukcesy, tym razem jako juror konkursu zachęcał dzieci do rozwijania wokalnych talentów. Wśród wybranych przez artystę finalistów odbyło się głosowanie publiczności, które wyłoniło laureatkę Nagrody Głównej. 10-letnia Antonina Kraszewska z Cieszyna skorzystała z wiedzy i doświadczenia lubianego muzyka, nagrywając w profesjonalnym studiu muzycznym piosenkę autorstwa Birdy pod tytułem “People Help The People”.
– Bardzo się cieszymy, że w konkursie wzięło udział kilkaset zdolnych dzieci. Wierzymy, że prawdziwa pasja to najlepsza droga rozwoju, nie tylko najmłodszych. Twórcze zainteresowania uczą wytrwałości, poszerzają horyzonty i budują pewność siebie – mówi Max Azarov, założyciel szkoły Novakid. Laureatka, Tosia Kraszewska, to utalentowana uczennica Katolickiej Szkoły Podstawowej w Cieszynie. Na swoim koncie ma już kilka wygranych konkursów wokalnych. Została doceniona podczas Międzynarodowego Festiwalu Digi Talenty, Ogólnopolskiego Festiwalu w Sędziszowie, Ogólnopolskiego Festiwalu Piosenki Dziecięcej „Legni”, a także Międzynarodowego Festiwalu „Skowroneczek”. Młoda piosenkarka występuje również w Operze Śląskiej w Bytomiu i Teatrze im. Adama Mickiewicza w Cieszynie.
Utworu “People Help The People” w wykonaniu zdolnej Tosi można posłuchać pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=JYpVPILWF0s
Nagrody w konkursie ufundowali: Hop Design, Grupa Wydawnicza Publicat S.A., sklep Lovely Home, Brześć, Pytaki, Sylveco, sklep Juhasek.
Patronami medialnymi konkursu byli: MamaDu.pl, Magazyn Dzieci, Supermamy.papilot.pl.

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.