Komunikaty PR

3. urodziny Food Town z Mel C: muzyka, nostalgia i zabawa

2024-10-15  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Edyta Bach
iPublicity

Saturna 9
05-509 Józefosław
edyta.bach|ipublicity.pl| |edyta.bach|ipublicity.pl
501232302
www.ipublicity.pl

3. urodziny Food Town w Fabryce Norblina: muzyka, nostalgia i wspólna zabawa.

W weekend 18-20 października 2024 roku Food Town w Fabryce Norblina zaprasza na wyjątkową, trzydniową imprezę "Powrót do przeszłości" z okazji swoich 3. urodzin. Miejsce, które od samego początku stało się synonimem streetfoodowego centrum kulinarnego, muzyki i spotkań towarzyskich, teraz szykuje dla swoich gości prawdziwą eksplozję wspomnień i niesamowitych wrażeń. Trzy dni świętowania przeniosą nas do lat 80., 90. i 2000, gdy wspólne chwile i radość z zabawy były bardzo ważne. Food Town ponownie stanie się miejscem, gdzie ludzie będą razem – w atmosferze nostalgii, muzyki na żywo i świetnych atrakcji.

Melanie C gwiazdą urodzin Food Town!

Główna atrakcja sobotniej nocy to Melanie C – legenda muzyki pop, członkini kultowego zespołu Spice Girls, Sporty Spice, która swoimi hitami „Say You’ll Be There”, „Spice Up Your Life” czy „Never Be The Same Again” wprowadzi publiczność w klimat lat 90. Jej energia i przeboje zagwarantują, że ta noc stanie się jednym z najważniejszych muzycznych wydarzeń jesieni w Warszawie. Oprócz Melanie C, na scenie pojawi się również jedna z topowych polskich artystek DJ Praktyczna Pani, która rozgrzeje publiczność przed głównym koncertem oraz DJ Gris VIDEO SET.

Dwa pozostałe dni świętowania wypełni różnorodna oprawa muzyczna. W piątek, na scenie Gimlet Live, pojawią się DJ Damian Cali, Cheap Tobacco oraz Syreny Miasta.

Natomiast w niedzielę za muzyczne doznania podczas 20. edycji Shake&Help, odpowiedzialni będą Carol Markovsky live band oraz DJ Envee.

Zanurzeni w nostalgii – 3 dni pełne atrakcji

Food Town na trzy dni przeniesie swoich gości w świat wspomnień z dzieciństwa i młodości. Warsztaty koktajlowe, turnieje „Jaka to melodia” czy retro gry w kapsle i warcaby to tylko część przygotowanych atrakcji. Silent disco na walkmanach, klimatyczne ścianki do zdjęć oraz specjalnie przygotowane karty z autorskimi koktajlami to doskonała okazja, by wrócić do czasów, kiedy liczyła się prawdziwa zabawa, a technologia była tylko tłem.

W urodzinowy weekend odbędą się liczne konkursy, a także zabawa w podchody. Na uczestników czeka dużo zabawy, wrażeń i nagród. Niedziela zamknie świętowanie wyjątkowym eventem charytatywnym „Shake & Help”, gdzie zabawa i pomaganie połączą siły.

„Trzy lata działalności Food Town to niesamowity czas, podczas którego udało nam się stworzyć miejsce jednoczące ludzi, muzykę i smaki z całego świata. Podczas 3. urodzin chcemy podkreślić, że dla nas najważniejsi są nasi Goście. Bez nich nie byłoby nas. To stąd pomysł na nostalgiczno-muzyczny klimat dekad, który tak bardzo nas inspirowały. Koncert Melanie C to ukoronowanie naszych starań o to, by każdy gość Food Town mógł poczuć się częścią tej wspólnoty” – mówi Kinga Rylska, Head of Marketing w Food Town w Fabryce Norblina.

Food Town – streetfoodowe serce Warszawy

Food Town to największy food hall w Polsce, gdzie 23 unikalne koncepty gastronomiczne oraz 6 autorskich barów czekają na gości przez 7 dni w tygodniu.  W ciągu ostatnich trzech lat, miejsce to zbudowało swoją renomę nie tylko jako przestrzeń kulinarna, ale także centrum kultury i muzyki na żywo. Scena Gimlet Live jest sercem muzycznego świata Food Town, gdzie codziennie można usłyszeć różnorodne koncerty i występy artystów.

Dołącz do świętowania!

Zapraszamy do zapisywania daty w kalendarzu – 18-20 października 2024 – i spędzenia z tych trzech wyjątkowych dni w Food Town. 

Pełny program: https://www.facebook.com/events/1765385120662776/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: iPublicity
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy “25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat Biuro prasowe
2024-12-27 | 12:30

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Już od ćwierć wieku Teatr Sabat, założony przez Małgorzatę Potocką – wybitną tancerkę, choreografkę i reżyserkę – zachwyca widzów w centrum Warszawy. To miejsce,
Gwiazdy Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło
2024-12-16 | 10:00

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

W sobotni wieczór, 7 grudnia, w Aspen Prime Ski & Bike Resort odbyła się kolacja charytatywna, której celem było wsparcie Hospicjum Domowego dla Dzieci w Opolu. W wydarzeniu
Gwiazdy Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
2024-12-09 | 16:00

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!

Od 2 do 22 grudnia już po raz 11. wylicytować można kolację z gwiazdą i dzięki temu wesprzeć podopiecznych Fundacji Mam Marzenie. Projekt organizowany jest wspólnie z Allegro i w tym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.

Konsument

Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.