Komunikaty PR

3. urodziny Food Town z Mel C: muzyka, nostalgia i zabawa

2024-10-15  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Edyta Bach
iPublicity

Saturna 9
05-509 Józefosław
edyta.bach@ipublicity.pl
501232302
www.ipublicity.pl

3. urodziny Food Town w Fabryce Norblina: muzyka, nostalgia i wspólna zabawa.

W weekend 18-20 października 2024 roku Food Town w Fabryce Norblina zaprasza na wyjątkową, trzydniową imprezę "Powrót do przeszłości" z okazji swoich 3. urodzin. Miejsce, które od samego początku stało się synonimem streetfoodowego centrum kulinarnego, muzyki i spotkań towarzyskich, teraz szykuje dla swoich gości prawdziwą eksplozję wspomnień i niesamowitych wrażeń. Trzy dni świętowania przeniosą nas do lat 80., 90. i 2000, gdy wspólne chwile i radość z zabawy były bardzo ważne. Food Town ponownie stanie się miejscem, gdzie ludzie będą razem – w atmosferze nostalgii, muzyki na żywo i świetnych atrakcji.

Melanie C gwiazdą urodzin Food Town!

Główna atrakcja sobotniej nocy to Melanie C – legenda muzyki pop, członkini kultowego zespołu Spice Girls, Sporty Spice, która swoimi hitami „Say You’ll Be There”, „Spice Up Your Life” czy „Never Be The Same Again” wprowadzi publiczność w klimat lat 90. Jej energia i przeboje zagwarantują, że ta noc stanie się jednym z najważniejszych muzycznych wydarzeń jesieni w Warszawie. Oprócz Melanie C, na scenie pojawi się również jedna z topowych polskich artystek DJ Praktyczna Pani, która rozgrzeje publiczność przed głównym koncertem oraz DJ Gris VIDEO SET.

Dwa pozostałe dni świętowania wypełni różnorodna oprawa muzyczna. W piątek, na scenie Gimlet Live, pojawią się DJ Damian Cali, Cheap Tobacco oraz Syreny Miasta.

Natomiast w niedzielę za muzyczne doznania podczas 20. edycji Shake&Help, odpowiedzialni będą Carol Markovsky live band oraz DJ Envee.

Zanurzeni w nostalgii – 3 dni pełne atrakcji

Food Town na trzy dni przeniesie swoich gości w świat wspomnień z dzieciństwa i młodości. Warsztaty koktajlowe, turnieje „Jaka to melodia” czy retro gry w kapsle i warcaby to tylko część przygotowanych atrakcji. Silent disco na walkmanach, klimatyczne ścianki do zdjęć oraz specjalnie przygotowane karty z autorskimi koktajlami to doskonała okazja, by wrócić do czasów, kiedy liczyła się prawdziwa zabawa, a technologia była tylko tłem.

W urodzinowy weekend odbędą się liczne konkursy, a także zabawa w podchody. Na uczestników czeka dużo zabawy, wrażeń i nagród. Niedziela zamknie świętowanie wyjątkowym eventem charytatywnym „Shake & Help”, gdzie zabawa i pomaganie połączą siły.

„Trzy lata działalności Food Town to niesamowity czas, podczas którego udało nam się stworzyć miejsce jednoczące ludzi, muzykę i smaki z całego świata. Podczas 3. urodzin chcemy podkreślić, że dla nas najważniejsi są nasi Goście. Bez nich nie byłoby nas. To stąd pomysł na nostalgiczno-muzyczny klimat dekad, który tak bardzo nas inspirowały. Koncert Melanie C to ukoronowanie naszych starań o to, by każdy gość Food Town mógł poczuć się częścią tej wspólnoty” – mówi Kinga Rylska, Head of Marketing w Food Town w Fabryce Norblina.

Food Town – streetfoodowe serce Warszawy

Food Town to największy food hall w Polsce, gdzie 23 unikalne koncepty gastronomiczne oraz 6 autorskich barów czekają na gości przez 7 dni w tygodniu.  W ciągu ostatnich trzech lat, miejsce to zbudowało swoją renomę nie tylko jako przestrzeń kulinarna, ale także centrum kultury i muzyki na żywo. Scena Gimlet Live jest sercem muzycznego świata Food Town, gdzie codziennie można usłyszeć różnorodne koncerty i występy artystów.

Dołącz do świętowania!

Zapraszamy do zapisywania daty w kalendarzu – 18-20 października 2024 – i spędzenia z tych trzech wyjątkowych dni w Food Town. 

Pełny program: https://www.facebook.com/events/1765385120662776/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: iPublicity
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy “25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat Biuro prasowe
2024-12-27 | 12:30

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Już od ćwierć wieku Teatr Sabat, założony przez Małgorzatę Potocką – wybitną tancerkę, choreografkę i reżyserkę – zachwyca widzów w centrum Warszawy. To miejsce,
Gwiazdy Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło
2024-12-16 | 10:00

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

W sobotni wieczór, 7 grudnia, w Aspen Prime Ski & Bike Resort odbyła się kolacja charytatywna, której celem było wsparcie Hospicjum Domowego dla Dzieci w Opolu. W wydarzeniu
Gwiazdy Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
2024-12-09 | 16:00

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!

Od 2 do 22 grudnia już po raz 11. wylicytować można kolację z gwiazdą i dzięki temu wesprzeć podopiecznych Fundacji Mam Marzenie. Projekt organizowany jest wspólnie z Allegro i w tym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć