Agnieszka Grzelak rozpoczyna współpracę z agencją WE!RE FANTASY
WE!RE Fantasy
Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com
Jedna z największych w Polsce influencerek o tematyce beauty & travel - Agnieszka Grzelak, nawiązała współpracę z agencją influencerską WE!RE Fantasy. To kolejna gwiazda, która w ostatnim czasie dołączyła do wrocławskiej firmy.
WE!RE Fantasy to nowo powstała marka na rynku influencerskim, która pojawiła się w wyniku restrukturyzacji agencji Fantasyexpo. Skupia się na tworzeniu sieci talentów o tematyce gamingowej i nie tylko. W ciągu ostatniego miesiąca do agencji dołączyły takie osobistości jak: Julita ‘Marie” Kusy, Sara ‘Eyshi’ Osuch, Martyna ‘Makito’ Tomkowicz czy Mateusz ‘Kanu’ Kaniowski. Kolejną gwiazdą, która dołącza do grona talentów WE!RE Fantasy jest Agnieszka Grzelak, którą agencja będzie reprezentować na wyłączność.
Ogromnie cieszę się, że Aga zdecydowała się na współpracę z naszą agencją ponieważ jej osobowość oraz twórczość wniesie powiew świeżości do grona naszych talentów, a naszym partnerom da możliwość prezentowania swoich produktów i usług przed całkowicie nową społecznością. Dzięki temu możemy rozszerzać nasze zasięgi i crossować marki gamingowe i technologiczne z całkowicie nowym dla nich światem. Dołączenie Agnieszki do naszej rodziny to kolejny duży krok w rozwoju naszych struktur talentów, którą sukcesywnie poszerzamy - tłumaczy Mateusz Górecki, Managing Director WE!RE Fantasy.
Agnieszka Grzelak swoją karierę zaczynała jako wizażystka i charakteryzatorka w największych stacjach telewizyjnych w Polsce takich jak Polsat, TVN, Viva! czy Superstacja. W 2013 roku założyła dwa kanały w serwisie YouTube - Agnieszka Grzelak Beauty oraz Agnieszka Grzelak Vlog, gdzie stawiała pierwsze kroki jako internetowa artystka. Oba kanały mają obecnie po 1,5 miliona subskrybentów i łącznie przeszło 700 milionów wyświetleń.
Influencerka jest również aktywna na innych kanałach social media i gromadzi wokół siebie dużą i zaangażowaną społeczność. Na Instagramie jej twórczość śledzi 1,7 miliona fanów a na TikTok-u obserwuje ją prawie milion osób.
Dzięki swojej popularności regularnie pojawia się również w mediach oraz rankingach najbardziej wpływowych celebrytek w Polsce. Ponadto pod koniec 2017 roku rozpoczęła pracę nad własną marką kosmetyków, których premiera miała miejsce 28 września 2019. Pod koniec 2021 r. marka przeszła rebranding i od tego czasu znana jest pod nazwą Agamato.

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.