Agnieszka Grzelak rozpoczyna współpracę z agencją WE!RE FANTASY
WE!RE Fantasy
Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com
Jedna z największych w Polsce influencerek o tematyce beauty & travel - Agnieszka Grzelak, nawiązała współpracę z agencją influencerską WE!RE Fantasy. To kolejna gwiazda, która w ostatnim czasie dołączyła do wrocławskiej firmy.
WE!RE Fantasy to nowo powstała marka na rynku influencerskim, która pojawiła się w wyniku restrukturyzacji agencji Fantasyexpo. Skupia się na tworzeniu sieci talentów o tematyce gamingowej i nie tylko. W ciągu ostatniego miesiąca do agencji dołączyły takie osobistości jak: Julita ‘Marie” Kusy, Sara ‘Eyshi’ Osuch, Martyna ‘Makito’ Tomkowicz czy Mateusz ‘Kanu’ Kaniowski. Kolejną gwiazdą, która dołącza do grona talentów WE!RE Fantasy jest Agnieszka Grzelak, którą agencja będzie reprezentować na wyłączność.
Ogromnie cieszę się, że Aga zdecydowała się na współpracę z naszą agencją ponieważ jej osobowość oraz twórczość wniesie powiew świeżości do grona naszych talentów, a naszym partnerom da możliwość prezentowania swoich produktów i usług przed całkowicie nową społecznością. Dzięki temu możemy rozszerzać nasze zasięgi i crossować marki gamingowe i technologiczne z całkowicie nowym dla nich światem. Dołączenie Agnieszki do naszej rodziny to kolejny duży krok w rozwoju naszych struktur talentów, którą sukcesywnie poszerzamy - tłumaczy Mateusz Górecki, Managing Director WE!RE Fantasy.
Agnieszka Grzelak swoją karierę zaczynała jako wizażystka i charakteryzatorka w największych stacjach telewizyjnych w Polsce takich jak Polsat, TVN, Viva! czy Superstacja. W 2013 roku założyła dwa kanały w serwisie YouTube - Agnieszka Grzelak Beauty oraz Agnieszka Grzelak Vlog, gdzie stawiała pierwsze kroki jako internetowa artystka. Oba kanały mają obecnie po 1,5 miliona subskrybentów i łącznie przeszło 700 milionów wyświetleń.
Influencerka jest również aktywna na innych kanałach social media i gromadzi wokół siebie dużą i zaangażowaną społeczność. Na Instagramie jej twórczość śledzi 1,7 miliona fanów a na TikTok-u obserwuje ją prawie milion osób.
Dzięki swojej popularności regularnie pojawia się również w mediach oraz rankingach najbardziej wpływowych celebrytek w Polsce. Ponadto pod koniec 2017 roku rozpoczęła pracę nad własną marką kosmetyków, których premiera miała miejsce 28 września 2019. Pod koniec 2021 r. marka przeszła rebranding i od tego czasu znana jest pod nazwą Agamato.
![Zapytaliśmy Gardias, Cichopek, Herbuś i innych, skąd czerpią satysfakcję! Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_432658487,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Zapytaliśmy Gardias, Cichopek, Herbuś i innych, skąd czerpią satysfakcję!
![Co numerologia mówi nam o brytyjskiej rodzinie królewskiej?](/files/_uploaded/glownekonf_1925970056,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Co numerologia mówi nam o brytyjskiej rodzinie królewskiej?
Kamila Urzędowska współpracuje z projektantką Izabelą Łapińską
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/czule-slowka-aktorzy-ram,w_274,r_png,_small.png)
Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia
Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.
Inwestycje
Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów
![](/files/1922771799/lipinski-apartamenty-foto,w_133,r_png,_small.png)
Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.
Media
Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć
![](/files/1922771799/dowbor-nasz-nowy-dom-foto-1,w_133,_small.jpg)
Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.