Agnieszka Grzelak rozpoczyna współpracę z agencją WE!RE FANTASY
WE!RE Fantasy
Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com
Jedna z największych w Polsce influencerek o tematyce beauty & travel - Agnieszka Grzelak, nawiązała współpracę z agencją influencerską WE!RE Fantasy. To kolejna gwiazda, która w ostatnim czasie dołączyła do wrocławskiej firmy.
WE!RE Fantasy to nowo powstała marka na rynku influencerskim, która pojawiła się w wyniku restrukturyzacji agencji Fantasyexpo. Skupia się na tworzeniu sieci talentów o tematyce gamingowej i nie tylko. W ciągu ostatniego miesiąca do agencji dołączyły takie osobistości jak: Julita ‘Marie” Kusy, Sara ‘Eyshi’ Osuch, Martyna ‘Makito’ Tomkowicz czy Mateusz ‘Kanu’ Kaniowski. Kolejną gwiazdą, która dołącza do grona talentów WE!RE Fantasy jest Agnieszka Grzelak, którą agencja będzie reprezentować na wyłączność.
Ogromnie cieszę się, że Aga zdecydowała się na współpracę z naszą agencją ponieważ jej osobowość oraz twórczość wniesie powiew świeżości do grona naszych talentów, a naszym partnerom da możliwość prezentowania swoich produktów i usług przed całkowicie nową społecznością. Dzięki temu możemy rozszerzać nasze zasięgi i crossować marki gamingowe i technologiczne z całkowicie nowym dla nich światem. Dołączenie Agnieszki do naszej rodziny to kolejny duży krok w rozwoju naszych struktur talentów, którą sukcesywnie poszerzamy - tłumaczy Mateusz Górecki, Managing Director WE!RE Fantasy.
Agnieszka Grzelak swoją karierę zaczynała jako wizażystka i charakteryzatorka w największych stacjach telewizyjnych w Polsce takich jak Polsat, TVN, Viva! czy Superstacja. W 2013 roku założyła dwa kanały w serwisie YouTube - Agnieszka Grzelak Beauty oraz Agnieszka Grzelak Vlog, gdzie stawiała pierwsze kroki jako internetowa artystka. Oba kanały mają obecnie po 1,5 miliona subskrybentów i łącznie przeszło 700 milionów wyświetleń.
Influencerka jest również aktywna na innych kanałach social media i gromadzi wokół siebie dużą i zaangażowaną społeczność. Na Instagramie jej twórczość śledzi 1,7 miliona fanów a na TikTok-u obserwuje ją prawie milion osób.
Dzięki swojej popularności regularnie pojawia się również w mediach oraz rankingach najbardziej wpływowych celebrytek w Polsce. Ponadto pod koniec 2017 roku rozpoczęła pracę nad własną marką kosmetyków, których premiera miała miejsce 28 września 2019. Pod koniec 2021 r. marka przeszła rebranding i od tego czasu znana jest pod nazwą Agamato.

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.