Aktorka Olga Kalicka nową ambasadorką marki Garett
Olga Kalicka – aktorka młodego pokolenia, znana m.in. z serialu Rodzinka.pl, została nową ambasadorką marki Garett, która jest liderem sprzedaży smartwatchy dziecięcych w Polsce oraz dynamicznie rozwija się w segmencie urządzeń do domowej pielęgnacji całego ciała. Aktorka prowadzi aktywny tryb życia oraz w sposób naturalny i świadomy dba o swój wygląd. W nowej kampanii artystka podkreśla wartości takie jak otwartość i samoakceptacja, jednocześnie wspierając zdrowy styl życia.
Olga wystąpiła w sesji zdjęciowej do nowej kampanii marki pt. Everyday You, która podkreśla, że produkty, które oferuje Garett idealnie sprawdzą się na co dzień i spełnią oczekiwania szerokiego grona odbiorców. Kampania ma także wymiar emocjonalny – to codzienna troska o siebie, o swój komfort, umiejętność samoakceptacji, radość z bycia tu i teraz, podkreślenie, że każdego dnia to ty jesteś ważny. Dbanie o siebie to również bycie aktywnym, w czym pomagają smartwatche marki Garett. Zdjęcia z sesji, autorstwa Radka Świątkowskiego będą dostępne w kampanii digital, u największych partnerów handlowych oraz w social media.
Jak sama Olga mówi:
„Żyje w ciągłym biegu, dużo pracuje, jestem mamą, ale w całym, tym zgiełku cenię sobie wysoką jakość życia. Dbam o ciało i ducha poprzez aktywność fizyczną, regularnie uprawiam jogę. Smartwatch Garett, który aktualnie towarzyszy mi wszędzie, pomaga mi w monitorowaniu treningów”.
Cyt. Olga Kalicka
Olga regularnie trenuje, korzystając przy tym z nowoczesnych technologii. Smartwatche Garett dzięki swoim licznym funkcjom umożliwiają dokonanie pomiaru pulsu, ciśnienia, monitoringu snu czy nawodnienia. Wszystkie to zapewnia najnowsza seria smartwatchy GRC, która dodatkowo wyróżnia się elegancką i kobiecą stylistyką.
Holistyczne podejście do życia to także dbanie o swoją urodę. Z Garett Beauty możliwe jest to również w domowym zaciszu. W zabieganej codzienności nie zawsze można sobie pozwolić na wizytę u kosmetyczki. W ofercie Garett znajdziemy urządzenia przeznaczone do skóry twarzy, włosów czy depilacji.
Świadoma pielęgnacja to nie tylko zdrowy tryb życia, aktywność fizyczna i dbanie o urodę, ale także pielęgnacja sfery psychicznej, do czego zachęca najnowsza kampania marki. Równie ważna jest samoakceptacja, odpuszczanie sobie nadmiernej presji i radość z każdego dnia. Olga Kalicka wśród swoich fanów jest niekwestionowaną ambasadorką tych wartości. W ramach współpracy w mediach pojawią się wspólne live’y z Olgą i marką. Olga Kalicka jako gwiazda kampanii i ambasadorka Garett jest odzwierciedleniem kobiecości, otwartości, charyzmy i radości życia, definiujących filozofię marki.
O marce
Garett jest liderem sprzedaży smartwatchy dziecięcych w Polsce oraz jednym z głównych graczy w segmencie urządzeń elektronicznych do domowej pielęgnacji całego ciała. Produkty z logo marki dostępne są w największych sieciach elektromarketów w Polsce m.in.: MediaExpert, RTVEUROAGD, Empik, Komputronik, Neonet, Media Markt oraz w ponad 19 krajach w Europie. Wizją marki Garett jest zapewnienie bezpiecznych produktów dla jak największej liczby konsumentów, aby mogli cieszyć się aktywnym i zdrowym stylem życia przy użyciu nowoczesnych technologii.
Więcej na www.garett.com.pl

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.