Komunikaty PR

Aktorka Olga Kalicka nową ambasadorką marki Garett

2023-05-26  |  12:15
Biuro prasowe
Do pobrania Zdjęcia ( 52.56 MB )

Olga Kalicka – aktorka młodego pokolenia, znana m.in. z serialu Rodzinka.pl, została nową ambasadorką marki Garett, która jest liderem sprzedaży smartwatchy dziecięcych w Polsce oraz dynamicznie rozwija się w segmencie urządzeń do domowej pielęgnacji całego ciała. Aktorka prowadzi aktywny tryb życia oraz w sposób naturalny i świadomy dba o swój wygląd. W nowej kampanii artystka podkreśla wartości takie jak otwartość i samoakceptacja, jednocześnie wspierając zdrowy styl życia.

 

Olga wystąpiła w sesji zdjęciowej do nowej kampanii marki pt. Everyday You, która podkreśla, że produkty, które oferuje Garett idealnie sprawdzą się na co dzień i spełnią oczekiwania szerokiego grona odbiorców. Kampania ma także wymiar emocjonalny – to codzienna troska o siebie, o swój komfort,  umiejętność samoakceptacji, radość z bycia tu i teraz, podkreślenie, że każdego dnia to ty jesteś ważny. Dbanie o siebie to również bycie aktywnym, w czym pomagają smartwatche marki Garett. Zdjęcia z sesji, autorstwa Radka Świątkowskiego będą dostępne w kampanii digital, u największych partnerów handlowych oraz  w social media.

 

Jak sama Olga mówi:

„Żyje w ciągłym biegu, dużo pracuje, jestem mamą, ale w całym, tym zgiełku cenię sobie wysoką jakość życia. Dbam o ciało i ducha poprzez aktywność fizyczną, regularnie uprawiam jogę. Smartwatch Garett, który aktualnie towarzyszy mi wszędzie, pomaga mi w monitorowaniu treningów”.

Cyt. Olga Kalicka

 

Olga regularnie trenuje, korzystając przy tym z nowoczesnych technologii. Smartwatche Garett dzięki swoim licznym funkcjom umożliwiają dokonanie pomiaru pulsu, ciśnienia, monitoringu snu czy nawodnienia. Wszystkie to zapewnia najnowsza seria smartwatchy GRC, która dodatkowo wyróżnia się elegancką i kobiecą stylistyką.

Holistyczne podejście do życia to także dbanie o swoją urodę. Z Garett Beauty możliwe jest to również w domowym zaciszu. W zabieganej codzienności nie zawsze można sobie pozwolić na wizytę u kosmetyczki. W ofercie Garett znajdziemy urządzenia przeznaczone do skóry twarzy, włosów czy depilacji.

Świadoma pielęgnacja to nie tylko zdrowy tryb życia, aktywność fizyczna i dbanie o urodę, ale także pielęgnacja sfery psychicznej, do czego zachęca najnowsza kampania marki. Równie ważna jest samoakceptacja, odpuszczanie sobie nadmiernej presji i radość z każdego dnia. Olga Kalicka wśród swoich fanów jest niekwestionowaną ambasadorką tych wartości. W ramach współpracy w mediach pojawią się wspólne live’y z Olgą i marką. Olga Kalicka jako gwiazda kampanii i ambasadorka Garett jest odzwierciedleniem kobiecości, otwartości, charyzmy i radości życia, definiujących filozofię marki.

 

O marce

Garett  jest liderem sprzedaży smartwatchy dziecięcych w Polsce oraz jednym z głównych graczy w segmencie urządzeń elektronicznych do domowej pielęgnacji całego ciała. Produkty z logo marki dostępne są w największych sieciach elektromarketów  w Polsce m.in.: MediaExpert, RTVEUROAGD, Empik, Komputronik, Neonet, Media Markt oraz w ponad 19 krajach w Europie. Wizją marki Garett jest zapewnienie bezpiecznych produktów dla jak największej liczby konsumentów, aby mogli cieszyć się aktywnym i zdrowym stylem życia przy użyciu nowoczesnych technologii.   


Więcej na www.garett.com.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy Zapytaliśmy Gardias, Cichopek, Herbuś i innych, skąd czerpią satysfakcję! Biuro prasowe
2024-07-15 | 14:00

Zapytaliśmy Gardias, Cichopek, Herbuś i innych, skąd czerpią satysfakcję!

Czym jest satysfakcja we wnętrzach? Jak ją znaleźć? Gdzie szukać pomysłów, by stworzyć przestrzeń, która nie tylko zachwyca, ale również koi i dodaje energii?
Gwiazdy Co numerologia mówi nam o brytyjskiej rodzinie królewskiej?
2024-07-08 | 01:00

Co numerologia mówi nam o brytyjskiej rodzinie królewskiej?

Brytyjska rodzina królewska od lat wywołuje skrajne emocje – i to nie tylko wśród Brytyjczyków. Cały świat przeżywał śmierć księżnej Diany, celebrował śluby
Gwiazdy BRAK ZDJĘCIA
2024-07-03 | 11:00

Kamila Urzędowska współpracuje z projektantką Izabelą Łapińską

Wcielającą się w postać Jagny w ,,Chłopach” Kamilę Urzędowską doceniają widzowie oraz branża filmowa w Polsce i za granicą. Podczas 74. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Berlinie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew

Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.

Gwiazdy

Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem

Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.

Handel

E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi

Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.