Komunikaty PR

Aktorka Olga Kalicka nową ambasadorką marki Garett

2023-05-26  |  12:15
Biuro prasowe
Do pobrania Zdjęcia ( 52.56 MB )

Olga Kalicka – aktorka młodego pokolenia, znana m.in. z serialu Rodzinka.pl, została nową ambasadorką marki Garett, która jest liderem sprzedaży smartwatchy dziecięcych w Polsce oraz dynamicznie rozwija się w segmencie urządzeń do domowej pielęgnacji całego ciała. Aktorka prowadzi aktywny tryb życia oraz w sposób naturalny i świadomy dba o swój wygląd. W nowej kampanii artystka podkreśla wartości takie jak otwartość i samoakceptacja, jednocześnie wspierając zdrowy styl życia.

 

Olga wystąpiła w sesji zdjęciowej do nowej kampanii marki pt. Everyday You, która podkreśla, że produkty, które oferuje Garett idealnie sprawdzą się na co dzień i spełnią oczekiwania szerokiego grona odbiorców. Kampania ma także wymiar emocjonalny – to codzienna troska o siebie, o swój komfort,  umiejętność samoakceptacji, radość z bycia tu i teraz, podkreślenie, że każdego dnia to ty jesteś ważny. Dbanie o siebie to również bycie aktywnym, w czym pomagają smartwatche marki Garett. Zdjęcia z sesji, autorstwa Radka Świątkowskiego będą dostępne w kampanii digital, u największych partnerów handlowych oraz  w social media.

 

Jak sama Olga mówi:

„Żyje w ciągłym biegu, dużo pracuje, jestem mamą, ale w całym, tym zgiełku cenię sobie wysoką jakość życia. Dbam o ciało i ducha poprzez aktywność fizyczną, regularnie uprawiam jogę. Smartwatch Garett, który aktualnie towarzyszy mi wszędzie, pomaga mi w monitorowaniu treningów”.

Cyt. Olga Kalicka

 

Olga regularnie trenuje, korzystając przy tym z nowoczesnych technologii. Smartwatche Garett dzięki swoim licznym funkcjom umożliwiają dokonanie pomiaru pulsu, ciśnienia, monitoringu snu czy nawodnienia. Wszystkie to zapewnia najnowsza seria smartwatchy GRC, która dodatkowo wyróżnia się elegancką i kobiecą stylistyką.

Holistyczne podejście do życia to także dbanie o swoją urodę. Z Garett Beauty możliwe jest to również w domowym zaciszu. W zabieganej codzienności nie zawsze można sobie pozwolić na wizytę u kosmetyczki. W ofercie Garett znajdziemy urządzenia przeznaczone do skóry twarzy, włosów czy depilacji.

Świadoma pielęgnacja to nie tylko zdrowy tryb życia, aktywność fizyczna i dbanie o urodę, ale także pielęgnacja sfery psychicznej, do czego zachęca najnowsza kampania marki. Równie ważna jest samoakceptacja, odpuszczanie sobie nadmiernej presji i radość z każdego dnia. Olga Kalicka wśród swoich fanów jest niekwestionowaną ambasadorką tych wartości. W ramach współpracy w mediach pojawią się wspólne live’y z Olgą i marką. Olga Kalicka jako gwiazda kampanii i ambasadorka Garett jest odzwierciedleniem kobiecości, otwartości, charyzmy i radości życia, definiujących filozofię marki.

 

O marce

Garett  jest liderem sprzedaży smartwatchy dziecięcych w Polsce oraz jednym z głównych graczy w segmencie urządzeń elektronicznych do domowej pielęgnacji całego ciała. Produkty z logo marki dostępne są w największych sieciach elektromarketów  w Polsce m.in.: MediaExpert, RTVEUROAGD, Empik, Komputronik, Neonet, Media Markt oraz w ponad 19 krajach w Europie. Wizją marki Garett jest zapewnienie bezpiecznych produktów dla jak największej liczby konsumentów, aby mogli cieszyć się aktywnym i zdrowym stylem życia przy użyciu nowoczesnych technologii.   


Więcej na www.garett.com.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy Zapytaliśmy Gardias, Cichopek, Herbuś i innych, skąd czerpią satysfakcję! Biuro prasowe
2024-07-15 | 14:00

Zapytaliśmy Gardias, Cichopek, Herbuś i innych, skąd czerpią satysfakcję!

Czym jest satysfakcja we wnętrzach? Jak ją znaleźć? Gdzie szukać pomysłów, by stworzyć przestrzeń, która nie tylko zachwyca, ale również koi i dodaje energii?
Gwiazdy Co numerologia mówi nam o brytyjskiej rodzinie królewskiej?
2024-07-08 | 01:00

Co numerologia mówi nam o brytyjskiej rodzinie królewskiej?

Brytyjska rodzina królewska od lat wywołuje skrajne emocje – i to nie tylko wśród Brytyjczyków. Cały świat przeżywał śmierć księżnej Diany, celebrował śluby
Gwiazdy BRAK ZDJĘCIA
2024-07-03 | 11:00

Kamila Urzędowska współpracuje z projektantką Izabelą Łapińską

Wcielającą się w postać Jagny w ,,Chłopach” Kamilę Urzędowską doceniają widzowie oraz branża filmowa w Polsce i za granicą. Podczas 74. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Berlinie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.