Andrzej Piaseczny korzysta ze słonecznej energii [wideo]
Columbus Energy
9 ul. Jasnogórska
31-358 Kraków
marta.bilonowicz|columbusenergy.pl | |marta.bilonowicz|columbusenergy.pl
725300371
https://columbusenergy.pl/
Andrzej Piaseczny, znany polski piosenkarz i artysta, mieszkający w Górach Świętokrzyskich, w filmie przygotowanym przez ekipę Columbus Energy pokazuje swój dom i opowiada o tym, dlaczego zdecydował się na instalację fotowoltaiczną.
W materiale wideo możemy posłuchać m.in. o tym, czym jest dla Piaska dom. - Wybór miejsca zamieszkania i sposobu życia jest konsekwencją mojego stylu życia, tego, że dużo czasu spędzam poza domem, kiedy do niego wracam chcę być jak najbliżej domu, ziemi, natury, przyrody. Mieszkam w tym miejscu prawie 20 lat.
Artysta wyjaśnia także czym jest dla niego ekologia i dlaczego zdecydował się na fotowoltaikę w swoim domu. - Żyć ekologicznie to żyć w porządku do siebie samego i przyrody. Jeśli postawimy jeden właściwy krok, podejmiemy właściwą decyzję, to być może w konsekwencji będzie to decyzja, która będzie skutkowała dla naszych dzieci, wnuków, przyszłych pokoleń. Bo przecież nie możemy zapominać o tym, że my przeminiemy, ale ktoś po nas zostanie.
Fim można zobaczyć na kanale YouTube Columbus Energy.

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.