Anna Lewandowska ustąpiła miejsca mężowi!
Lewandowski zdetronizował żonę w sieci!
See Bloggers oraz Influtool ogłosili „Ranking najbardziej wpływowych osób w polskim Internecie”! Anna Lewandowska ustąpiła mężowi miejsca w kategorii osób publicznych i tym samym Lewandowski stanął na czele rankingu a Lewandowskaznalazła się na drugim miejscu. Tuż za nią uplasowała się Martyna Wojciechowska.
Ranking, który właśnie ujrzał światło dzienne, to analiza i zestawienie najbardziej wpływowych i angażujących osobowości internetowych w 2020 roku. Jak podkreślają jego twórcy, świat influencerów stale się zmienia, dynamiczne środowisko kreuje nowe osoby, które proponują nowe formaty i tym samym trafiają do nowych grup odbiorców.
„Chcemy, aby ranking nie tylko wyróżniał poszczególnych twórców, ale nosił też waloredukacyjny - pokazywał, jak zmieniają się kanały internetowe, twórcy i oczekiwania społeczności. Stąd po raz pierwszy w prawie 10 letniej historii plebiscytu honorujemy twórców działających w nowej i niezwykle szybko rozwijającej się sieci społecznościowej – Tik Tok”- mówi Anna Zając współtwórczyni Rankingu oraz organizatorka See Bloggers.
Pandemia Covid-19 położyła się cieniem na wszystkie obszary naszego życia. Większość aktywności przenieśliśmy do sieci. Na przestrzeni kilku tygodni zmieniliśmy sposób, w jaki pracujemy, uczymy się, spędzamy czas wolny, korzystamy z zasobów kultury czy robimy zakupy. Wszystko to miało znaczący wpływ na budowanie społeczności oraz aktywność w sieci. Wiele osób w rankingu popularności i zaangażowania straciło swoją pozycję w pierwszej dziesiątce i ustąpiło miejsca nowym” – komentuje Łukasz Zdrodowski z Inflotool.
Zestawienie przedstawia najlepszych z najlepszych w głównych kategoriach: twórca internetowy, osoby publiczne, instagramer, bloger, youtuber i tiktoker. W poprzednim raporcie za rok 2018 opublikowanym dwa lata temu, w czołówce byli m.in. Anna Lewandowska i jej mąż Robert Lewandowski, blogerki modowe Maffashion czy Jessica Mercedes, twórcy internetowi jak Friz, Blowek i Suchar Codzienny. Co mówi najnowszy raport?
W ogólnym podsumowaniu TOP 100, polskich influencerów, na pierwszym miejscu nieustannie rządzi Robert Lewandowski. Na miejscu drugim jest Wersow czyli Weronika Sowa z ekipy Friza, a on sam zamyka podium, dalej jest Anna Lewandowska, Martyna Wojciechowska, Julia Kostera (popularna tiktokerka), Trombka (czyli youtuber Mateusz Trąbka), Ola Nowak (jedna z BEKS), Marcysia Ryskala (influencerka z ekipy Friza). Pierwszą dziesiątkę zamyka Julia Wieniawa (aktorka i influencerka).
W kategorii osób publicznych na pierwsze miejsce awansował Robert Lewandowski, Anna Lewandowska uplasowała się na drugim, a następne Martyna Wojciechowska, na czwartym miejscu Julia Wieniawa. Tuż za nimi znajdują się: Sylwia Przybysz, Ewa Chodakowska, Joanna Jędrzejczyk, ósma jest Małgorzata Rozenek – Majdan, dziewiąta Magda Gessler i dziesiątkę zamyka Sylwia Lipka.
Instagram to nieustannie najsilniejsze kobiety. Obecnie to: Wersow, Ola Nowak i Marcysia Ryskala. Jeśli chodzi o blogerów, to najlepsi polscy blogerzy to kobiety: Mama Ginekolog, Make Life Easier i Janina Daily.
Polskim YouTube rządzą zaś mężczyźni! Z pierwszej dziesiątki panie wypadły całkowicie, atop 3 stanowią: Fritz, Blowek i Kaluch. W tym roku po raz pierwszy w rankingu pojawili się twórcy z Tik Tok. Najlepszą trójką
tworzącą w tym medium społecznościowym są: Pasiek, Fredziownik Art i Mateusz Myla.
Cały ranking można pobrać tu:
https://www.seebloggers.pl/ranking/
W badaniu prowadzonym przez Influtool pod uwagę były brane następujące dane: suma obserwujących, popularność pod względem liczby polubień, udostępnień i komentarzy, zaangażowanie liczone na poziomie średnich wartości interakcji z pojedynczym wpisem, a dla bolgerów dodatkowo ilość odwiedzin bloga, liczone według dedykowanego algorytmu InfluScore. Dodatkowo można było otrzymać punkty za konsekwencję mierzoną stażem twórcy w konkretnych kanałach.
Ranking to dopiero początek, który stanowi podstawę nominacji do prestiżowej nagrody #Hasztagi Roku, które do tej pory odbywały się w ramach festiwalu See Bloggers Łódź. W ubiegłym roku z powodu pandemii nie odbył się ani festiwal See Bloggers, ani plebiscyt #Hashtagi Roku. W tym roku organizatorzy tych wydarzeń postanowili , że #Hashtagi Roku odbędą się w okrojonej skali. „To był trudny rok, jednocześnie mnóstwo niezwykłych rzeczy działo się w Internecie i to głównie dzięki niemu kontaktowaliśmy się, uczyliśmy się, pracowaliśmy, robiliśmy zakupy. Uznaliśmy zatem, że pewnego rodzaju podsumowanie i spotkanie branży powinno odbyć się już teraz. Natomiast na festiwal w tradycyjnej formule zapraszamy już za rok!” mówią Anna i Jakub Zając, CEO See Bloggers Łódź, influencer Fashionable.com.pl.
Decyzją organizatorów Gala #Hashtagi Roku odbędzie się w tym roku 2 lipca 2021r. w Łodzi. #Hashtagi Roku to konkurs dla twórców internetowych, którzy wyróżniają się swoją działalnością, kreują oryginalne treści, a ich odbiorcy tworzą aktywną społeczność. W 2019 roku nagrody otrzymali: Maffashion (Influencer Dekady), Anna Lewandowska (Osoba Publiczna Aktywna w Sieci) Magda Bereda (Influencer Roku), LittleMooonster69 (Influencer Top of the Year), Busem Przez Świat (Bloger Roku), Damian Kordas (Instagramer Roku), Szparagi (YouTuber Roku), Podziarany Tata (Influencer Zaangażowany Społecznie) oraz Lili Antoniak (Odkrycie See Bloggers Łódź). Zostały przyznane również nagrody specjalne od Partnerów Plebiscytu, m. in. od Twojego Stylu, marki Indigo, czy Apart.

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.