Komunikaty PR

Anna Wendzikowska ambasadorką J.P. Chenet – francuskiego wina numer 1. na świeci

2021-06-24  |  10:30
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Bazydło-Rossienik
PANKOWALSKI STRATEGICZNIE Podlaska & Dziawer Sp. J.

ul. Wiśniowa 59 lok. 5
02-520 Warszawa
karolina.rossienik|pankowalski.com.pl| |karolina.rossienik|pankowalski.com.pl
+ 48 730 196 666
www.pankowalski.com.pl

Anna Wendzikowska, popularna prezenterka telewizyjna i aktorka została Ambasadorką marki
J.P. Chenet, najpopularniejszego francuskiego wina, jednej z dziesięciu największych marek
na świecie. Umowę o współpracy z Ambasadorką podpisali właśnie w Warszawie Jakub Nowak, Prezes Zarządu JNT Group oraz Platinum Wines i Witold Franczak, Dyrektor Generalny, Wiceprezes Zarządu Platinum Wines.

Wchodząca w skład JNT Group, spółka Platinium Wines, która na początku roku przejęła dystrybucję J.P. Chenet w Polsce, właśnie podpisała umowę z Anną Wendzikowską. Znana z eksluzywnych wywiadów z gwiazdami światowego kina prezenterka i aktorka będzie wspierać swoim wizerunkiem jedną z dziesięciu najsilniejszych i największych marek wina na świecie.

Bardzo się cieszę, że nasza spółka przejęła dystrybucję tak wspaniałej marki, jaką jest J.P. Chenet oraz że udało nam się zaprosić do współpracy Annę Wendzikowską -  podkreśla Jakub Nowak, Prezes Zarządu JNT Group oraz Platinum Wines.

J.P. Chenet to wyjątkowa, światowego formatu marka w wyjątkowym francuskim stylu, dlatego jest mi niezmiernie miło, że zostałam zaproszona do tego projektu – mówi Anna Wendzikowska. – Współpraca z tak innowacyjną firmą a jednocześnie doświadczonym zespołem zapowiada się niezwykle obiecująco.

Obecna w 173 krajach J.P. Chenet wyróżnia się smakiem docenianym zarówno przez młodsze,
jak i przez starsze pokolenie amatorów wina. Od lat zdobywa liczne nagrody za wyjątkowy styl i jakość. Na półce wyróżnia ją specjalnie zaprojektowana butelka o nazwie Josphine, z charakterystyczną przechyloną nieco szyjką.

Chcemy, aby J.P. Chenet odzyskała na rynku pozycję, która jej się należy i stała się również w Polsce marką nr 1. wśród francuskich win. Wierzymy, że szeroko zakrojona kampania marketingowa
oraz współpraca z Anną Wendzikowską pozwolą nam osiągnąć ten cel
– mówi Witold Franczak, Dyrektor Generalny, Wiceprezes Zarządu Platinum Wines. – J.P. Chenet to nowe spojrzenie
na francuskie wina: przełamuje stereotyp tych win, które w Polsce postrzegane są jako ciężkie i drogie. To marka nowoczesna i świeża, kierowana zarówno do młodszych, jak i do starszych pokoleń. Doskonale pasuje do różnych okazji, również tych codziennych, jak obiad czy kieliszek wina
z przyjaciółmi.

Przejęcie dystrybucji J.P. Chenet jest ściśle związane z działaniami Platinum Wines, mającymi na celu rozwój bogatego portfolio spółki. Obok szerokiej oferty win spokojnych, obejmującej zarówno klasyczne wina wytrawne, półwytrawne oraz półsłodkie, jak i wina bezalkoholowe, marka rozbudowana zostanie o nowe linie: J.P. Chenet Fashion - owocowe i soczyste wina w trzech wariantach oraz J.P. Chenet Ice - orzeźwiające białe i różowe półwytrawne wina musujące.

J.P. Chenet będzie dystrybuowane w największych sieciach handlowych. Kampania komunikacyjna obejmie szerokie działania marketingowe w social mediach oraz w punktach sprzedaży, a także działania z zakresu PR i aktywności z udziałem influencerów.

Anna Wendzikowska jest znaną reporterką telewizyjną i prezenterką, prowadzącą autorskie programy o filmach i show-biznesie. W 2014 r. napisała książkę Pytania o Hollywood, czyli gwiazdy bez tajemnic. Jako aktorka zadebiutowała na dużym ekranie w 2003 roku, w filmach Nienasycenie oraz Show. Wystąpiła w wielu serialach, m. in. LokatorzyM jak Miłość, a także w filmach fabularnych.

 

www.platinumwines.pl

 

Platinum Wines Sp. z o.o. od 27 lutego 2019 r. stanowi część JNT Group S.A. Sp.K. Spółka jest jednym
z kluczowych importerów i dystrybutorów dla tradycyjnego oraz nowoczesnego kanału off-trade
w kategorii win gronowych z całego świata, a przede wszystkim z Bułgarii, Mołdawii, Gruzji i Chile. Posiada wyłączną dystrybucję na rynku polskim na takie marki, jak: Mezzek, Tcherga, Mołdawska Winnica, Badagoni, Porta.
W ramach rozwoju Platinum Wines wzmacnia portfel dotychczasowych marek oraz wprowadza do dystrybucji nowe, wspierając je intensywnymi działaniami marketingowymi.

 

JNT Group S.A. Sp.K. jest jednym z największych producentów, importerów i dystrybutorów branży winiarskiej
w Polsce. Ta dynamicznie rozwijająca się, nowoczesna firma posiada szeroką i różnorodną ofertę produktową, która obejmuje m.in.: wina gronowe, wina musujące, wermuty, wina grzane, ekologiczne, deserowe, owocowe, cydry, napoje niskoalkoholowe, hard seltzery, hard lemonade oraz drinki RTD. Spółka prowadzi intensywne działania na rynku HoReCa premium. Aby umocnić na nim swoją pozycję, dokonała licznych akwizycji: przejęła działalność operacyjną spółki Wino Makłowicz oraz podpisała umowę na wyłączność dystrybucji win do HoReCa
z polską winnicą Miłosz. Firma przejęła także spółkę Platinium Wines.  JNT Group S.A. Sp.K. to także producent znanych marek takich jak: Grzaniec Galicyjski, Kadarka Prestige, Monte Santi, Barmańska, Aronica, Zbójeckie Grzane, Leemon Demon, Cool Wave, Wild Wine czy Cydr Dobroński. Firma jest Członkiem Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy Garnitur Izabeli Łapińskiej w spektaklu Krzysztofa Warlikowskiego Biuro prasowe
2024-04-18 | 12:00

Garnitur Izabeli Łapińskiej w spektaklu Krzysztofa Warlikowskiego

Spektakl Krzysztofa Warlikowskiego ,,Elizabeth Costello” z podtytułem „Siedem wykładów i pięć bajek z morałem” zgromadził rzeszę wielbicieli teatru 11 kwietnia w
Gwiazdy OSOBOWOŚCI sceny artystycznej - Marcin Muszyński i Lewitująca Doda
2024-04-18 | 01:00

OSOBOWOŚCI sceny artystycznej - Marcin Muszyński i Lewitująca Doda

Takie właśnie słowa padły ze sceny w poniedziałek 8 kwietnia w luksusowym hotelu Renaissance w Warszawie, gdzie odbyła się Gala „Osobowości i Sukcesy roku 2024”. Jakie sławy
Gwiazdy Franklin Graham przemawiał w TAURON Arenie w Krakowie w sobotę
2024-04-15 | 09:46

Franklin Graham przemawiał w TAURON Arenie w Krakowie w sobotę

INFORMACJA PRASOWA 12 Kwietnia 2024   Franklin Graham przemawiał w TAURON Arenie w Krakowie w sobotę, tłum liczący 13 200 osób przybył, aby wysłuchać przesłania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.