Anna Wendzikowska ambasadorką J.P. Chenet – francuskiego wina numer 1. na świeci
PANKOWALSKI STRATEGICZNIE Podlaska & Dziawer Sp. J.
ul. Wiśniowa 59 lok. 5
02-520 Warszawa
karolina.rossienik@pankowalski.com.pl
+ 48 730 196 666
www.pankowalski.com.pl
Anna Wendzikowska, popularna prezenterka telewizyjna i aktorka została Ambasadorką marki
J.P. Chenet, najpopularniejszego francuskiego wina, jednej z dziesięciu największych marek
na świecie. Umowę o współpracy z Ambasadorką podpisali właśnie w Warszawie Jakub Nowak, Prezes Zarządu JNT Group oraz Platinum Wines i Witold Franczak, Dyrektor Generalny, Wiceprezes Zarządu Platinum Wines.
Wchodząca w skład JNT Group, spółka Platinium Wines, która na początku roku przejęła dystrybucję J.P. Chenet w Polsce, właśnie podpisała umowę z Anną Wendzikowską. Znana z eksluzywnych wywiadów z gwiazdami światowego kina prezenterka i aktorka będzie wspierać swoim wizerunkiem jedną z dziesięciu najsilniejszych i największych marek wina na świecie.
Bardzo się cieszę, że nasza spółka przejęła dystrybucję tak wspaniałej marki, jaką jest J.P. Chenet oraz że udało nam się zaprosić do współpracy Annę Wendzikowską - podkreśla Jakub Nowak, Prezes Zarządu JNT Group oraz Platinum Wines.
J.P. Chenet to wyjątkowa, światowego formatu marka w wyjątkowym francuskim stylu, dlatego jest mi niezmiernie miło, że zostałam zaproszona do tego projektu – mówi Anna Wendzikowska. – Współpraca z tak innowacyjną firmą a jednocześnie doświadczonym zespołem zapowiada się niezwykle obiecująco.
Obecna w 173 krajach J.P. Chenet wyróżnia się smakiem docenianym zarówno przez młodsze,
jak i przez starsze pokolenie amatorów wina. Od lat zdobywa liczne nagrody za wyjątkowy styl i jakość. Na półce wyróżnia ją specjalnie zaprojektowana butelka o nazwie Josphine, z charakterystyczną przechyloną nieco szyjką.
Chcemy, aby J.P. Chenet odzyskała na rynku pozycję, która jej się należy i stała się również w Polsce marką nr 1. wśród francuskich win. Wierzymy, że szeroko zakrojona kampania marketingowa
oraz współpraca z Anną Wendzikowską pozwolą nam osiągnąć ten cel – mówi Witold Franczak, Dyrektor Generalny, Wiceprezes Zarządu Platinum Wines. – J.P. Chenet to nowe spojrzenie
na francuskie wina: przełamuje stereotyp tych win, które w Polsce postrzegane są jako ciężkie i drogie. To marka nowoczesna i świeża, kierowana zarówno do młodszych, jak i do starszych pokoleń. Doskonale pasuje do różnych okazji, również tych codziennych, jak obiad czy kieliszek wina
z przyjaciółmi.
Przejęcie dystrybucji J.P. Chenet jest ściśle związane z działaniami Platinum Wines, mającymi na celu rozwój bogatego portfolio spółki. Obok szerokiej oferty win spokojnych, obejmującej zarówno klasyczne wina wytrawne, półwytrawne oraz półsłodkie, jak i wina bezalkoholowe, marka rozbudowana zostanie o nowe linie: J.P. Chenet Fashion - owocowe i soczyste wina w trzech wariantach oraz J.P. Chenet Ice - orzeźwiające białe i różowe półwytrawne wina musujące.
J.P. Chenet będzie dystrybuowane w największych sieciach handlowych. Kampania komunikacyjna obejmie szerokie działania marketingowe w social mediach oraz w punktach sprzedaży, a także działania z zakresu PR i aktywności z udziałem influencerów.
Anna Wendzikowska jest znaną reporterką telewizyjną i prezenterką, prowadzącą autorskie programy o filmach i show-biznesie. W 2014 r. napisała książkę Pytania o Hollywood, czyli gwiazdy bez tajemnic. Jako aktorka zadebiutowała na dużym ekranie w 2003 roku, w filmach Nienasycenie oraz Show. Wystąpiła w wielu serialach, m. in. Lokatorzy i M jak Miłość, a także w filmach fabularnych.
www.platinumwines.pl
Platinum Wines Sp. z o.o. od 27 lutego 2019 r. stanowi część JNT Group S.A. Sp.K. Spółka jest jednym
z kluczowych importerów i dystrybutorów dla tradycyjnego oraz nowoczesnego kanału off-trade
w kategorii win gronowych z całego świata, a przede wszystkim z Bułgarii, Mołdawii, Gruzji i Chile. Posiada wyłączną dystrybucję na rynku polskim na takie marki, jak: Mezzek, Tcherga, Mołdawska Winnica, Badagoni, Porta.
W ramach rozwoju Platinum Wines wzmacnia portfel dotychczasowych marek oraz wprowadza do dystrybucji nowe, wspierając je intensywnymi działaniami marketingowymi.
JNT Group S.A. Sp.K. jest jednym z największych producentów, importerów i dystrybutorów branży winiarskiej
w Polsce. Ta dynamicznie rozwijająca się, nowoczesna firma posiada szeroką i różnorodną ofertę produktową, która obejmuje m.in.: wina gronowe, wina musujące, wermuty, wina grzane, ekologiczne, deserowe, owocowe, cydry, napoje niskoalkoholowe, hard seltzery, hard lemonade oraz drinki RTD. Spółka prowadzi intensywne działania na rynku HoReCa premium. Aby umocnić na nim swoją pozycję, dokonała licznych akwizycji: przejęła działalność operacyjną spółki Wino Makłowicz oraz podpisała umowę na wyłączność dystrybucji win do HoReCa
z polską winnicą Miłosz. Firma przejęła także spółkę Platinium Wines. JNT Group S.A. Sp.K. to także producent znanych marek takich jak: Grzaniec Galicyjski, Kadarka Prestige, Monte Santi, Barmańska, Aronica, Zbójeckie Grzane, Leemon Demon, Cool Wave, Wild Wine czy Cydr Dobroński. Firma jest Członkiem Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa.

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne
Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Prawo
Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.