Antonina Kraszewska w piosence "Happy" zaaranżowanej przez Piotra Rubika
Kompozytor Piotr Rubik znany jest m.in. z podejmowania licznych inicjatyw na rzecz rozwoju dziecięcych pasji muzycznych. Jednym z jego ostatnich projektów było stworzenie nowej aranżacji piosenki “Happy” Pharrella Williamsa, która została wykonana przez Happy Novakid Kids Choir. Jedną z dziewczynek, która współtworzy chór, jest 11-letnia Antonina Kraszewska, zwyciężczyni pierwszego etapu V edycji programu "The Voice Kids" oraz laureatka ubiegłorocznego konkursu wokalnego “Novakid’s MusicKid”, zorganizowanego przez platformę do nauki angielskiego online dla dzieci.
Wirtualny chór Happy Novakid Kids tworzą w większości młodzi użytkownicy platformy Novakid. Pod czujnym okiem Piotra Rubika zaśpiewali oni cover piosenki “Happy”, który do tej pory odnotował już ponad 1,5 miliona wyświetleń na YouTube. Piosenki można odsłuchać tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=iw9CQMqH0_k
- Podobnie jak język angielski, muzyka nie ma granic. Cieszymy się, że chór Happy Novakid Kids, stworzony przez naszych zdolnych uczniów, przy udziale znakomitego kompozytora, Piotra Rubika, pozwolił na wspólną zabawę i rozwijanie pasji wielu użytkowników naszej platformy z całego świata. W naszych codziennych działaniach kierujemy się hasłem “Novakid - the right place to start” - wierzymy, że nasza platforma to idealne miejsce, by rozpocząć rozwijanie talentów i zrobić pierwszy krok w kierunku realizacji marzeń. Podobnie, jak zrobiła to nasza uczennica - Antosia Kraszewska - w ubiegłym roku wygrała konkurs “Novakid’s MusicKid”, a kilka tygodni temu odniosła duży sukces w popularnym programie "The Voice Kids". Jesteśmy z niej bardzo dumni i życzymy dalszych sukcesów - mówi Agata Jagiełło, przedstawicielka Novakid w Polsce.
Tosia Kraszewska to utalentowana uczennica Katolickiej Szkoły Podstawowej w Cieszynie. Na swoim koncie ma już kilka wygranych konkursów wokalnych. W ubiegłym roku w ramach nagrody głównej w konkursie muzycznym Novakid’s MusicKid nagrała piękny utwór Birdy “People Help The People”. Nagranie odbyło się w profesjonalnym studiu, z asystą Piotra Rubika, a efektów ich wspólnej pracy można posłuchać tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=JYpVPILWF0s. Ponadto, poza ostatnim znaczącym sukcesem w programie The Voice Kids, młoda artystka została doceniona podczas Międzynarodowego Festiwalu Digi Talenty, Ogólnopolskiego Festiwalu w Sędziszowie, Ogólnopolskiego Festiwalu Piosenki Dziecięcej „Legni”, a także Międzynarodowego Festiwalu „Skowroneczek”. Młoda piosenkarka występuje również w Operze Śląskiej w Bytomiu i Teatrze im. Adama Mickiewicza w Cieszynie.

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.