Antonina Kraszewska w piosence "Happy" zaaranżowanej przez Piotra Rubika
Kompozytor Piotr Rubik znany jest m.in. z podejmowania licznych inicjatyw na rzecz rozwoju dziecięcych pasji muzycznych. Jednym z jego ostatnich projektów było stworzenie nowej aranżacji piosenki “Happy” Pharrella Williamsa, która została wykonana przez Happy Novakid Kids Choir. Jedną z dziewczynek, która współtworzy chór, jest 11-letnia Antonina Kraszewska, zwyciężczyni pierwszego etapu V edycji programu "The Voice Kids" oraz laureatka ubiegłorocznego konkursu wokalnego “Novakid’s MusicKid”, zorganizowanego przez platformę do nauki angielskiego online dla dzieci.
Wirtualny chór Happy Novakid Kids tworzą w większości młodzi użytkownicy platformy Novakid. Pod czujnym okiem Piotra Rubika zaśpiewali oni cover piosenki “Happy”, który do tej pory odnotował już ponad 1,5 miliona wyświetleń na YouTube. Piosenki można odsłuchać tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=iw9CQMqH0_k
- Podobnie jak język angielski, muzyka nie ma granic. Cieszymy się, że chór Happy Novakid Kids, stworzony przez naszych zdolnych uczniów, przy udziale znakomitego kompozytora, Piotra Rubika, pozwolił na wspólną zabawę i rozwijanie pasji wielu użytkowników naszej platformy z całego świata. W naszych codziennych działaniach kierujemy się hasłem “Novakid - the right place to start” - wierzymy, że nasza platforma to idealne miejsce, by rozpocząć rozwijanie talentów i zrobić pierwszy krok w kierunku realizacji marzeń. Podobnie, jak zrobiła to nasza uczennica - Antosia Kraszewska - w ubiegłym roku wygrała konkurs “Novakid’s MusicKid”, a kilka tygodni temu odniosła duży sukces w popularnym programie "The Voice Kids". Jesteśmy z niej bardzo dumni i życzymy dalszych sukcesów - mówi Agata Jagiełło, przedstawicielka Novakid w Polsce.
Tosia Kraszewska to utalentowana uczennica Katolickiej Szkoły Podstawowej w Cieszynie. Na swoim koncie ma już kilka wygranych konkursów wokalnych. W ubiegłym roku w ramach nagrody głównej w konkursie muzycznym Novakid’s MusicKid nagrała piękny utwór Birdy “People Help The People”. Nagranie odbyło się w profesjonalnym studiu, z asystą Piotra Rubika, a efektów ich wspólnej pracy można posłuchać tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=JYpVPILWF0s. Ponadto, poza ostatnim znaczącym sukcesem w programie The Voice Kids, młoda artystka została doceniona podczas Międzynarodowego Festiwalu Digi Talenty, Ogólnopolskiego Festiwalu w Sędziszowie, Ogólnopolskiego Festiwalu Piosenki Dziecięcej „Legni”, a także Międzynarodowego Festiwalu „Skowroneczek”. Młoda piosenkarka występuje również w Operze Śląskiej w Bytomiu i Teatrze im. Adama Mickiewicza w Cieszynie.

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.