Antonina Kraszewska w piosence "Happy" zaaranżowanej przez Piotra Rubika
Kompozytor Piotr Rubik znany jest m.in. z podejmowania licznych inicjatyw na rzecz rozwoju dziecięcych pasji muzycznych. Jednym z jego ostatnich projektów było stworzenie nowej aranżacji piosenki “Happy” Pharrella Williamsa, która została wykonana przez Happy Novakid Kids Choir. Jedną z dziewczynek, która współtworzy chór, jest 11-letnia Antonina Kraszewska, zwyciężczyni pierwszego etapu V edycji programu "The Voice Kids" oraz laureatka ubiegłorocznego konkursu wokalnego “Novakid’s MusicKid”, zorganizowanego przez platformę do nauki angielskiego online dla dzieci.
Wirtualny chór Happy Novakid Kids tworzą w większości młodzi użytkownicy platformy Novakid. Pod czujnym okiem Piotra Rubika zaśpiewali oni cover piosenki “Happy”, który do tej pory odnotował już ponad 1,5 miliona wyświetleń na YouTube. Piosenki można odsłuchać tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=iw9CQMqH0_k
- Podobnie jak język angielski, muzyka nie ma granic. Cieszymy się, że chór Happy Novakid Kids, stworzony przez naszych zdolnych uczniów, przy udziale znakomitego kompozytora, Piotra Rubika, pozwolił na wspólną zabawę i rozwijanie pasji wielu użytkowników naszej platformy z całego świata. W naszych codziennych działaniach kierujemy się hasłem “Novakid - the right place to start” - wierzymy, że nasza platforma to idealne miejsce, by rozpocząć rozwijanie talentów i zrobić pierwszy krok w kierunku realizacji marzeń. Podobnie, jak zrobiła to nasza uczennica - Antosia Kraszewska - w ubiegłym roku wygrała konkurs “Novakid’s MusicKid”, a kilka tygodni temu odniosła duży sukces w popularnym programie "The Voice Kids". Jesteśmy z niej bardzo dumni i życzymy dalszych sukcesów - mówi Agata Jagiełło, przedstawicielka Novakid w Polsce.
Tosia Kraszewska to utalentowana uczennica Katolickiej Szkoły Podstawowej w Cieszynie. Na swoim koncie ma już kilka wygranych konkursów wokalnych. W ubiegłym roku w ramach nagrody głównej w konkursie muzycznym Novakid’s MusicKid nagrała piękny utwór Birdy “People Help The People”. Nagranie odbyło się w profesjonalnym studiu, z asystą Piotra Rubika, a efektów ich wspólnej pracy można posłuchać tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=JYpVPILWF0s. Ponadto, poza ostatnim znaczącym sukcesem w programie The Voice Kids, młoda artystka została doceniona podczas Międzynarodowego Festiwalu Digi Talenty, Ogólnopolskiego Festiwalu w Sędziszowie, Ogólnopolskiego Festiwalu Piosenki Dziecięcej „Legni”, a także Międzynarodowego Festiwalu „Skowroneczek”. Młoda piosenkarka występuje również w Operze Śląskiej w Bytomiu i Teatrze im. Adama Mickiewicza w Cieszynie.

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.