Burza wokół Janoszek nie cichnie. Ponad 108 tysięcy publikacji w trzy miesiące
Publicon
plac Grunwaldzki 23
50-365 Wrocław
p.kozlowska|publicon.pl| |p.kozlowska|publicon.pl
600 968 951
https://publicon.pl
Kontrowersje wokół kariery Natalii Janoszek pojawiły się w mediach z końcem
maja, za sprawą filmu opublikowanego na Kanale Sportowym. Do 31 lipca
najwięcej publikacji dotyczących Janoszek ukazało się w mediach
społecznościowych: aż 107 192. PSMM Monitoring & More przygotował analizę
medialności tego tematu na przestrzeni ostatnich trzech miesięcy.
Natalia Janoszek to aktorka i celebrytka, która o swoich osiągnięciach w Bollywood
opowiadała między innymi w telewizjach śniadaniowych. Ponownie znalazła się
w centrum zainteresowania mediów po tym, jak Krzysztof Stanowski opublikował
filmy wnikliwie analizujące jej dokonania zawodowe. Dziennikarz postawił tezę,
według której biografia aktorki mija się z prawdą.
PSMM Monitoring & More zbadał doniesienia medialne dotyczące tej sprawy.
Analiza obejmuje zarówno media tradycyjne (prasę, www, radio, telewizję), jak
i media społecznościowe. We wspomnianym okresie media tradycyjne poruszyły ten
temat 1 295 razy. Najczęściej pojawiał się on w internecie (95,9%), a w mniejszym
stopniu w prasie (3,6%). Publikacje osiągnęły dotarcie na poziomie 22 999 439
i ekwiwalent reklamowy 11 250 996 zł.
Z kolei w mediach społecznościowych opublikowano aż 107 192 wzmianek,
w większości na YouTube (47,4%), Facebooku (36,7%) oraz portalach, blogach
i forach (12,6%). Najwięcej informacji pojawiło się w lipcu. W tej kategorii dotarcie
szacowane jest na 39 479 044 kontaktów, z kolei ekwiwalent reklamowy na 5 515
896 zł.
– Dyskusja wokół Natalii Janoszek stała się punktem wyjścia nie tylko do rozważań
na temat kontrowersyjnych sposobów budowania kariery przez niektórych
celebrytów, ale w dużej mierze również do rozmów o bezrefleksyjnym
konsumowaniu treści przez odbiorców, stanie polskich mediów i standardach
dziennikarskich. Zainteresowanie sprawą, również w mediach społecznościowych,
pokazuje, że istnieje ogromna liczba czytelników, słuchaczy i telewidzów którzy
oczekują od dziennikarzy rzetelnego i pogłębionego researchu – podsumowuje Katarzyna Popławska,
kierownik marketingu i PR w PSMM Monitoring & More.
Pełen raport „Skandal wokół Natalii Janoszek”:
https://psmm.pl/wp-content/uploads/2023/08/skandal-wokol-natalii-janoszek-rapor
t-medialny.pdf
PSMM Monitoring & More wyraża zgodę na pełną lub częściową publikację
materiałów pod warunkiem podania źródła (pełna nazwa firmy: PSMM Monitoring &
More).
Zapoznaj się z informacjami i raportami dla mediów: https://psmm.pl/dla-mediow/
W kategorii lifestyle polecamy także analizę „Barbie vs Oppenheimer:
https://psmm.pl/informacje_prasowe/barbie-zdeklasowala-oppenheimera/.
Osoby do kontaktu:
Katarzyna Popławska
Kierownik działu marketingu i PR
kom: +48 697 410 680
kpoplawska@psmm.pl
www.psmm.pl
www.twitter.com/PSMMonitoring
www.facebook.com/PSMMonitoring
Paulina Kozłowska
PR Manager
+48 665 442 322
p.kozlowska@publicon.pl
www.publicon.pl

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.