Komunikaty PR

Burza wokół Janoszek nie cichnie. Ponad 108 tysięcy publikacji w trzy miesiące

2023-08-07  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Paulina Kozłowska
Publicon

plac Grunwaldzki 23
50-365 Wrocław
p.kozlowska|publicon.pl| |p.kozlowska|publicon.pl
600 968 951
https://publicon.pl

Kontrowersje wokół kariery Natalii Janoszek pojawiły się w mediach z końcem
maja, za sprawą filmu opublikowanego na Kanale Sportowym. Do 31 lipca
najwięcej publikacji dotyczących Janoszek ukazało się w mediach
społecznościowych: aż 107 192. PSMM Monitoring & More przygotował analizę
medialności tego tematu na przestrzeni ostatnich trzech miesięcy.

Natalia Janoszek to aktorka i celebrytka, która o swoich osiągnięciach w Bollywood
opowiadała między innymi w telewizjach śniadaniowych. Ponownie znalazła się
w centrum zainteresowania mediów po tym, jak Krzysztof Stanowski opublikował
filmy wnikliwie analizujące jej dokonania zawodowe. Dziennikarz postawił tezę,
według której biografia aktorki mija się z prawdą.

PSMM Monitoring & More zbadał doniesienia medialne dotyczące tej sprawy.
Analiza obejmuje zarówno media tradycyjne (prasę, www, radio, telewizję), jak
i media społecznościowe. We wspomnianym okresie media tradycyjne poruszyły ten
temat 1 295 razy. Najczęściej pojawiał się on w internecie (95,9%), a w mniejszym
stopniu w prasie (3,6%). Publikacje osiągnęły dotarcie na poziomie 22 999 439
i ekwiwalent reklamowy 11 250 996 zł.

Z kolei w mediach społecznościowych opublikowano aż 107 192 wzmianek,
w większości na YouTube (47,4%), Facebooku (36,7%) oraz portalach, blogach
i forach (12,6%). Najwięcej informacji pojawiło się w lipcu. W tej kategorii dotarcie
szacowane jest na 39 479 044 kontaktów, z kolei ekwiwalent reklamowy na 5 515
896 zł.

– Dyskusja wokół Natalii Janoszek stała się punktem wyjścia nie tylko do rozważań
na temat kontrowersyjnych sposobów budowania kariery przez niektórych
celebrytów, ale w dużej mierze również do rozmów o bezrefleksyjnym
konsumowaniu treści przez odbiorców, stanie polskich mediów i standardach
dziennikarskich. Zainteresowanie sprawą, również w mediach społecznościowych,
pokazuje, że istnieje ogromna liczba czytelników, słuchaczy i telewidzów którzy
oczekują od dziennikarzy rzetelnego i pogłębionego researchu – podsumowuje Katarzyna Popławska,
kierownik marketingu i PR w PSMM Monitoring & More.

Pełen raport „Skandal wokół Natalii Janoszek”:
https://psmm.pl/wp-content/uploads/2023/08/skandal-wokol-natalii-janoszek-rapor
t-medialny.pdf

PSMM Monitoring & More wyraża zgodę na pełną lub częściową publikację
materiałów pod warunkiem podania źródła (pełna nazwa firmy: PSMM Monitoring &
More).

Zapoznaj się z informacjami i raportami dla mediów: https://psmm.pl/dla-mediow/
W kategorii lifestyle polecamy także analizę „Barbie vs Oppenheimer:
https://psmm.pl/informacje_prasowe/barbie-zdeklasowala-oppenheimera/.

Osoby do kontaktu:
Katarzyna Popławska
Kierownik działu marketingu i PR
kom: +48 697 410 680
kpoplawska@psmm.pl
www.psmm.pl
www.twitter.com/PSMMonitoring
www.facebook.com/PSMMonitoring

Paulina Kozłowska
PR Manager
+48 665 442 322
p.kozlowska@publicon.pl
www.publicon.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy “25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat Biuro prasowe
2024-12-27 | 12:30

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Już od ćwierć wieku Teatr Sabat, założony przez Małgorzatę Potocką – wybitną tancerkę, choreografkę i reżyserkę – zachwyca widzów w centrum Warszawy. To miejsce,
Gwiazdy Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło
2024-12-16 | 10:00

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

W sobotni wieczór, 7 grudnia, w Aspen Prime Ski & Bike Resort odbyła się kolacja charytatywna, której celem było wsparcie Hospicjum Domowego dla Dzieci w Opolu. W wydarzeniu
Gwiazdy Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
2024-12-09 | 16:00

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!

Od 2 do 22 grudnia już po raz 11. wylicytować można kolację z gwiazdą i dzięki temu wesprzeć podopiecznych Fundacji Mam Marzenie. Projekt organizowany jest wspólnie z Allegro i w tym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dom i ogród

Radosław Majdan: Jestem zniesmaczony tym, ile czasu poświęciliśmy na załatwianie pozwoleń na budowę domu. Teraz zastanawiamy się, czy nie wybrać planu B

Były piłkarz przyznaje, że w przypadku jego małżeństwa droga do budowy wymarzonego domu w Konstancinie-Jeziornie okazała się niezwykle długa, kręta i bardziej skomplikowana, niż się spodziewali. Uzyskiwanie niezbędnych pozwoleń trwało ponad dwa lata i nie zakończyłoby się sukcesem, gdyby nie pomoc specjalisty, który miał w tym doświadczenie. W obliczu tych problemów i kolejnych wyzwań przyszło jednak zwątpienie i myśl o rezygnacji z kontynuowania tego projektu. Radosław Majdan podkreśla jednak, że niezależnie od tego, jaką decyzję podejmą, za jakiś czas będą mieli własny, piękny dom.

Problemy społeczne

Miasta będą się starzały wolniej niż reszta kraju. Jednak w niektórych do 2050 roku seniorzy będą stanowić 37 proc. populacji

Udział osób starszych w populacji Polski będzie się stopniowo zwiększał i w 2050 roku wyniesie 34 proc. Dla porównania w 12 największych miastach będzie to 31 proc. – wynika z raportu Centrum Analiz i Badań Unii Metropolii Polskich. To oznacza, że metropolie – chociaż nie wszystkie – będą się starzeć nieco wolniej niż reszta kraju. Z tym procesem wiąże się szereg wyzwań dla samorządów i zadań związanych m.in. z przygotowaniem usług dla zróżnicowanej grupy seniorów i dostosowania przestrzeni miejskiej.

Farmacja

Nowoczesne formy podania leków pozwalają uniknąć hospitalizacji. To duże ułatwienie dla pacjentów z chorobami przewlekłymi

Opracowywanie nowoczesnych form podania leków to odpowiedź na stale rosnącą liczbę pacjentów z chorobami przewlekłymi, m.in. onkologicznymi, hematologicznymi i psychiatrycznymi. Jeden zastrzyk zamiast codziennego łykania tabletek, wlewów czy klasycznych chemioterapii ułatwia życie pacjentom, pozwalając im uniknąć hospitalizacji, stresu i ryzyka z tym związanego oraz szybciej wrócić do codziennych zajęć. To także korzyść dla personelu medycznego i systemu ochrony zdrowia. Inicjatorzy kampanii „Podanie ma znaczenie” podkreślają, że pacjent powinien mieć wpływ na wybór formy przyjmowanego leku.