Burza wokół Janoszek nie cichnie. Ponad 108 tysięcy publikacji w trzy miesiące
Publicon
plac Grunwaldzki 23
50-365 Wrocław
p.kozlowska|publicon.pl| |p.kozlowska|publicon.pl
600 968 951
https://publicon.pl
Kontrowersje wokół kariery Natalii Janoszek pojawiły się w mediach z końcem
maja, za sprawą filmu opublikowanego na Kanale Sportowym. Do 31 lipca
najwięcej publikacji dotyczących Janoszek ukazało się w mediach
społecznościowych: aż 107 192. PSMM Monitoring & More przygotował analizę
medialności tego tematu na przestrzeni ostatnich trzech miesięcy.
Natalia Janoszek to aktorka i celebrytka, która o swoich osiągnięciach w Bollywood
opowiadała między innymi w telewizjach śniadaniowych. Ponownie znalazła się
w centrum zainteresowania mediów po tym, jak Krzysztof Stanowski opublikował
filmy wnikliwie analizujące jej dokonania zawodowe. Dziennikarz postawił tezę,
według której biografia aktorki mija się z prawdą.
PSMM Monitoring & More zbadał doniesienia medialne dotyczące tej sprawy.
Analiza obejmuje zarówno media tradycyjne (prasę, www, radio, telewizję), jak
i media społecznościowe. We wspomnianym okresie media tradycyjne poruszyły ten
temat 1 295 razy. Najczęściej pojawiał się on w internecie (95,9%), a w mniejszym
stopniu w prasie (3,6%). Publikacje osiągnęły dotarcie na poziomie 22 999 439
i ekwiwalent reklamowy 11 250 996 zł.
Z kolei w mediach społecznościowych opublikowano aż 107 192 wzmianek,
w większości na YouTube (47,4%), Facebooku (36,7%) oraz portalach, blogach
i forach (12,6%). Najwięcej informacji pojawiło się w lipcu. W tej kategorii dotarcie
szacowane jest na 39 479 044 kontaktów, z kolei ekwiwalent reklamowy na 5 515
896 zł.
– Dyskusja wokół Natalii Janoszek stała się punktem wyjścia nie tylko do rozważań
na temat kontrowersyjnych sposobów budowania kariery przez niektórych
celebrytów, ale w dużej mierze również do rozmów o bezrefleksyjnym
konsumowaniu treści przez odbiorców, stanie polskich mediów i standardach
dziennikarskich. Zainteresowanie sprawą, również w mediach społecznościowych,
pokazuje, że istnieje ogromna liczba czytelników, słuchaczy i telewidzów którzy
oczekują od dziennikarzy rzetelnego i pogłębionego researchu – podsumowuje Katarzyna Popławska,
kierownik marketingu i PR w PSMM Monitoring & More.
Pełen raport „Skandal wokół Natalii Janoszek”:
https://psmm.pl/wp-content/uploads/2023/08/skandal-wokol-natalii-janoszek-rapor
t-medialny.pdf
PSMM Monitoring & More wyraża zgodę na pełną lub częściową publikację
materiałów pod warunkiem podania źródła (pełna nazwa firmy: PSMM Monitoring &
More).
Zapoznaj się z informacjami i raportami dla mediów: https://psmm.pl/dla-mediow/
W kategorii lifestyle polecamy także analizę „Barbie vs Oppenheimer:
https://psmm.pl/informacje_prasowe/barbie-zdeklasowala-oppenheimera/.
Osoby do kontaktu:
Katarzyna Popławska
Kierownik działu marketingu i PR
kom: +48 697 410 680
kpoplawska@psmm.pl
www.psmm.pl
www.twitter.com/PSMMonitoring
www.facebook.com/PSMMonitoring
Paulina Kozłowska
PR Manager
+48 665 442 322
p.kozlowska@publicon.pl
www.publicon.pl
“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat
Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło
Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.
Konsument
Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową
Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.
Media
Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące
Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.