Burza wokół Janoszek nie cichnie. Ponad 108 tysięcy publikacji w trzy miesiące
Publicon
plac Grunwaldzki 23
50-365 Wrocław
p.kozlowska|publicon.pl| |p.kozlowska|publicon.pl
600 968 951
https://publicon.pl
Kontrowersje wokół kariery Natalii Janoszek pojawiły się w mediach z końcem
maja, za sprawą filmu opublikowanego na Kanale Sportowym. Do 31 lipca
najwięcej publikacji dotyczących Janoszek ukazało się w mediach
społecznościowych: aż 107 192. PSMM Monitoring & More przygotował analizę
medialności tego tematu na przestrzeni ostatnich trzech miesięcy.
Natalia Janoszek to aktorka i celebrytka, która o swoich osiągnięciach w Bollywood
opowiadała między innymi w telewizjach śniadaniowych. Ponownie znalazła się
w centrum zainteresowania mediów po tym, jak Krzysztof Stanowski opublikował
filmy wnikliwie analizujące jej dokonania zawodowe. Dziennikarz postawił tezę,
według której biografia aktorki mija się z prawdą.
PSMM Monitoring & More zbadał doniesienia medialne dotyczące tej sprawy.
Analiza obejmuje zarówno media tradycyjne (prasę, www, radio, telewizję), jak
i media społecznościowe. We wspomnianym okresie media tradycyjne poruszyły ten
temat 1 295 razy. Najczęściej pojawiał się on w internecie (95,9%), a w mniejszym
stopniu w prasie (3,6%). Publikacje osiągnęły dotarcie na poziomie 22 999 439
i ekwiwalent reklamowy 11 250 996 zł.
Z kolei w mediach społecznościowych opublikowano aż 107 192 wzmianek,
w większości na YouTube (47,4%), Facebooku (36,7%) oraz portalach, blogach
i forach (12,6%). Najwięcej informacji pojawiło się w lipcu. W tej kategorii dotarcie
szacowane jest na 39 479 044 kontaktów, z kolei ekwiwalent reklamowy na 5 515
896 zł.
– Dyskusja wokół Natalii Janoszek stała się punktem wyjścia nie tylko do rozważań
na temat kontrowersyjnych sposobów budowania kariery przez niektórych
celebrytów, ale w dużej mierze również do rozmów o bezrefleksyjnym
konsumowaniu treści przez odbiorców, stanie polskich mediów i standardach
dziennikarskich. Zainteresowanie sprawą, również w mediach społecznościowych,
pokazuje, że istnieje ogromna liczba czytelników, słuchaczy i telewidzów którzy
oczekują od dziennikarzy rzetelnego i pogłębionego researchu – podsumowuje Katarzyna Popławska,
kierownik marketingu i PR w PSMM Monitoring & More.
Pełen raport „Skandal wokół Natalii Janoszek”:
https://psmm.pl/wp-content/uploads/2023/08/skandal-wokol-natalii-janoszek-rapor
t-medialny.pdf
PSMM Monitoring & More wyraża zgodę na pełną lub częściową publikację
materiałów pod warunkiem podania źródła (pełna nazwa firmy: PSMM Monitoring &
More).
Zapoznaj się z informacjami i raportami dla mediów: https://psmm.pl/dla-mediow/
W kategorii lifestyle polecamy także analizę „Barbie vs Oppenheimer:
https://psmm.pl/informacje_prasowe/barbie-zdeklasowala-oppenheimera/.
Osoby do kontaktu:
Katarzyna Popławska
Kierownik działu marketingu i PR
kom: +48 697 410 680
kpoplawska@psmm.pl
www.psmm.pl
www.twitter.com/PSMMonitoring
www.facebook.com/PSMMonitoring
Paulina Kozłowska
PR Manager
+48 665 442 322
p.kozlowska@publicon.pl
www.publicon.pl
![Skolim i Kubańczyk pierwszymi gwiazdami „Częstochowa Summer Festival” Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_2106874446,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Skolim i Kubańczyk pierwszymi gwiazdami „Częstochowa Summer Festival”
![Iluzjonista „pojawia” zaginiony samolot!](/files/_uploaded/glownekonf_1929655564,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Iluzjonista „pojawia” zaginiony samolot!
![Ćma nad Wisłą całodobowo w Elektrowni Powiśle](/files/_uploaded/glownekonf_50921413,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Ćma nad Wisłą całodobowo w Elektrowni Powiśle
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Media
![](/files/1922771799/pakosinska-kobiety-foto-2,w_274,_small.jpg)
Katarzyna Pakosińska: Siostrzeństwo kobiet jest jeszcze w powijakach. Natomiast w „Pytaniu na śniadanie” mam wspaniałe koleżanki, a Kinga Dobrzyńska jest dla nas jak mama
Prezenterka TVP ubolewa nad tym, że kobiety nadal dość często postrzegają siebie nawzajem jako rywalki i zamiast się wspierać, to jedna drugiej wbija szpilkę. Katarzyna Pakosińska zauważa, że damska solidarność wciąż jest rzadkością, a dużo częściej ze względu na niską samoocenę i różne uprzedzenia kobiety rzucają sobie kłody pod nogi. Jednocześnie podkreśla, że miała ogromne szczęście, trafiając do ekipy „Pytania na śniadanie”. W tej redakcji może bowiem rozwijać skrzydła kariery i liczyć na wsparcie ze strony innych kobiet.
Handel
Konsumenci w coraz lepszych nastrojach. Mogą być dźwignią polskiej gospodarki
![](/files/1922771799/inquiry-konsumenci-foto,w_133,_small.jpg)
Dane z gospodarki wskazują, że inflacyjny szok jest za nami, a Polacy ruszyli na zakupy. – Konsument przestał aż tak bardzo patrzeć na każdą wydawaną złotówkę – mówi Agnieszka Górnicka, prezeska zarządu Inquiry. Wciąż jednak ostrożnie podchodzimy do przyszłości i planowania większych zakupów. Podejście konsumentów do cen, ale też kanału zakupowego to jeden z elementów, do którego branża handlowa musi się przystosowywać. Zmiany w sektorze wymuszają też kwestie regulacyjne. Wśród istotnych wyzwań na najbliższe miesiące będzie system kaucyjny i ewentualny powrót do handlowych niedziel.
Media
Aleksandra Popławska: Tantiemy z internetu to są zarobki za naszą pracę i nam się należą. W Europie wszyscy powinniśmy działać na podobnych prawach
![](/files/1922771799/poplawska-dracz-tantiemy-foto,w_133,_small.jpg)
W piątek zakończyła się batalia środowiska filmowego o tantiemy z platform streamingowych. Dzięki nowym przepisom twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych oraz wykonawcy utworów słownych i słowno-muzycznych będą uzyskiwać stosowne wynagrodzenie za udostępnianie ich dzieł w sieci. Za nowelą głosowało 417 posłów, 18 było przeciw, a jedna osoba wstrzymała się od głosu. Aktorzy mogą więc wreszcie odetchnąć z ulgą. Aleksandra Popławska i Krzysztof Dracz są jednak rozgoryczeni tym, że tak długo musieli czekać na takie rozwiązanie. Stosowne rozporządzenie powinno wejść w życie już trzy lata temu.