Burza wokół Janoszek nie cichnie. Ponad 108 tysięcy publikacji w trzy miesiące
Publicon
plac Grunwaldzki 23
50-365 Wrocław
p.kozlowska|publicon.pl| |p.kozlowska|publicon.pl
600 968 951
https://publicon.pl
Kontrowersje wokół kariery Natalii Janoszek pojawiły się w mediach z końcem
maja, za sprawą filmu opublikowanego na Kanale Sportowym. Do 31 lipca
najwięcej publikacji dotyczących Janoszek ukazało się w mediach
społecznościowych: aż 107 192. PSMM Monitoring & More przygotował analizę
medialności tego tematu na przestrzeni ostatnich trzech miesięcy.
Natalia Janoszek to aktorka i celebrytka, która o swoich osiągnięciach w Bollywood
opowiadała między innymi w telewizjach śniadaniowych. Ponownie znalazła się
w centrum zainteresowania mediów po tym, jak Krzysztof Stanowski opublikował
filmy wnikliwie analizujące jej dokonania zawodowe. Dziennikarz postawił tezę,
według której biografia aktorki mija się z prawdą.
PSMM Monitoring & More zbadał doniesienia medialne dotyczące tej sprawy.
Analiza obejmuje zarówno media tradycyjne (prasę, www, radio, telewizję), jak
i media społecznościowe. We wspomnianym okresie media tradycyjne poruszyły ten
temat 1 295 razy. Najczęściej pojawiał się on w internecie (95,9%), a w mniejszym
stopniu w prasie (3,6%). Publikacje osiągnęły dotarcie na poziomie 22 999 439
i ekwiwalent reklamowy 11 250 996 zł.
Z kolei w mediach społecznościowych opublikowano aż 107 192 wzmianek,
w większości na YouTube (47,4%), Facebooku (36,7%) oraz portalach, blogach
i forach (12,6%). Najwięcej informacji pojawiło się w lipcu. W tej kategorii dotarcie
szacowane jest na 39 479 044 kontaktów, z kolei ekwiwalent reklamowy na 5 515
896 zł.
– Dyskusja wokół Natalii Janoszek stała się punktem wyjścia nie tylko do rozważań
na temat kontrowersyjnych sposobów budowania kariery przez niektórych
celebrytów, ale w dużej mierze również do rozmów o bezrefleksyjnym
konsumowaniu treści przez odbiorców, stanie polskich mediów i standardach
dziennikarskich. Zainteresowanie sprawą, również w mediach społecznościowych,
pokazuje, że istnieje ogromna liczba czytelników, słuchaczy i telewidzów którzy
oczekują od dziennikarzy rzetelnego i pogłębionego researchu – podsumowuje Katarzyna Popławska,
kierownik marketingu i PR w PSMM Monitoring & More.
Pełen raport „Skandal wokół Natalii Janoszek”:
https://psmm.pl/wp-content/uploads/2023/08/skandal-wokol-natalii-janoszek-rapor
t-medialny.pdf
PSMM Monitoring & More wyraża zgodę na pełną lub częściową publikację
materiałów pod warunkiem podania źródła (pełna nazwa firmy: PSMM Monitoring &
More).
Zapoznaj się z informacjami i raportami dla mediów: https://psmm.pl/dla-mediow/
W kategorii lifestyle polecamy także analizę „Barbie vs Oppenheimer:
https://psmm.pl/informacje_prasowe/barbie-zdeklasowala-oppenheimera/.
Osoby do kontaktu:
Katarzyna Popławska
Kierownik działu marketingu i PR
kom: +48 697 410 680
kpoplawska@psmm.pl
www.psmm.pl
www.twitter.com/PSMMonitoring
www.facebook.com/PSMMonitoring
Paulina Kozłowska
PR Manager
+48 665 442 322
p.kozlowska@publicon.pl
www.publicon.pl

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.