Komunikaty PR

Ćma nad Wisłą całodobowo w Elektrowni Powiśle

2024-05-28  |  15:41
Biuro prasowe

Dobra wiadomość dla wszystkich, którzy na Powiślu lubią spędzać długie wieczory i wczesne poranki – od 1 czerwca w Elektrowni Powiśle rusza letni koncept Ćma nad Wisłą. Restauracja sygnowana nazwiskiem Mateusza Gesslera będzie czynna całodobowo przez siedem dni w tygodniu.

Restauracja przyjmująca gości 24 godziny na dobę to unikalny koncept, rzadko spotykany w branży gastronomicznej. To drugi lokal słynnego restauratora, serwujący dania kuchni polskiej przez całą dobę, a pierwszy w tej części miasta, która chętnie jest odwiedzana zarówno przez mieszkańców Warszawy, jak i licznie odwiedzających ją turystów. Zabawy na Powiślu w letnie noce nie będą kończyć się na szybkim jedzeniu w zwykłym fast-foodzie – Ćma nad Wisłą to doskonała opcja dla tych, którzy podczas całonocnych wypadów chcą się posilić czymś pożywnym.

W menu restauracji Ćma nad Wisłą klienci znajdą polskie klasyki z twistem, takie jak żurek na zakwasie, pierogi z kaczką, placek ziemniaczany, żeberka, zimne nóżki czy pieczona kaczka. Nie zabraknie też dań wegetariańskich – naleśników, tostów czy sałatek z różnymi dodatkami. Na fanów słodkich smaków w środku nocy czekają propozycje deserowe.

Restauracja Ćma nad Wisłą to kolejny nieprzeciętny koncept znanego restauratora w Elektrowni Powiśle. Nowy lokal został zaaranżowany w sąsiedztwie restauracji Dock19 by Mateusz Gessler od strony Wybrzeża Kościuszkowskiego – tuż przy bulwarach wiślanych. Duży bar, połączony z kuchnią i zainstalowany w oranżerii, zapewni wyjątkową atmosferę i funkcjonalność o każdej porze dnia i nocy.

Ćma nad Wisłą dopełni bogatą ofertę gastronomiczną Elektrowni Powiśle, która jest określana kulinarną stolicą Warszawy. Restauracja zostanie otwarta 1 czerwca i będzie czynna 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu aż do połowy września.  

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy “25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat Biuro prasowe
2024-12-27 | 12:30

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Już od ćwierć wieku Teatr Sabat, założony przez Małgorzatę Potocką – wybitną tancerkę, choreografkę i reżyserkę – zachwyca widzów w centrum Warszawy. To miejsce,
Gwiazdy Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło
2024-12-16 | 10:00

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

W sobotni wieczór, 7 grudnia, w Aspen Prime Ski & Bike Resort odbyła się kolacja charytatywna, której celem było wsparcie Hospicjum Domowego dla Dzieci w Opolu. W wydarzeniu
Gwiazdy Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
2024-12-09 | 16:00

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!

Od 2 do 22 grudnia już po raz 11. wylicytować można kolację z gwiazdą i dzięki temu wesprzeć podopiecznych Fundacji Mam Marzenie. Projekt organizowany jest wspólnie z Allegro i w tym

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.