Komunikaty PR

David Beckham ambasadorem marki Ninja w pierwszej globalnej kampanii omnichanel

2024-11-07  |  09:00
Biuro prasowe

SharkNinja, międzynarodowa firma zajmująca się projektowaniem produktów i technologią, staruje ze swoją pierwszą globalną kampanią świąteczną dla marki Ninja, "Ninja the Holidays", z udziałem nowego ambasadora marki – słynnego piłkarza i celebryty, Davida Beckhama. Kampania 360 pokazuje, jak popularne urządzenia Ninja są wygodne w użyciu i pomagają ułatwić życie w okresie świątecznym. Jej zakres obejmuje telewizję, media cyfrowe, billboardy w głównych miastach oraz inne nośniki komunikacji.

Kampania omnichanel będzie realizowana na całym świecie, rozpoczynając się od pierwszej reklamy telewizyjnej w USA w piątek 1 listopada, emitowanej przez różnych partnerów streamingowych, a następnie w czasie transmisji meczów futbolu w czwartki. W listopadzie spoty telewizyjne będą emitowane również w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, krajach nordyckich, na Bliskim Wschodzie i w krajach Beneluksu. Pojawią się także na nośnikach zewnętrznych, w tym na billboardach na Times Square w Nowym Jorku, w centrum Los Angeles i Miami oraz na Piccadilly Lights w Londynie, a także w mediach społecznościowych i innych kanałach cyfrowych.

Jak podkreśla David Beckham: "Uwielbiam spędzać święta w domu z rodziną i przyjaciółmi, a wspólne posiłki są tego ważną częścią. Świetnie się bawiłem podczas kręcenia tej kampanii i cieszę się, że mogę pokazać innym, jak łatwo mogą uporać się ze świętami niczym prawdziwy kulinarny Ninja.

Kampania prezentuje, jak innowacyjne urządzenia kuchenne Ninja mogą ułatwić konsumentom przygotowania świąteczne, pozwalając na błyskawiczne przyrządzanie potraw. Dzięki temu możemy spędzić mniej czasu w kuchni, a więcej cennych chwil z rodziną.

Humorystyczna kreacja pokazuje Davida przyjeżdżającego do domu na motocyklu z choinką w przyczepie, gdy uświadamia sobie, ile pracy musi wykonać przed przybyciem gości. Ale ma plan: David wykorzystuje swoje urządzenia Ninja, sprawnie używając Ninja® DoubleStack™ do przygotowania warzyw, Ninja Woodfire™ Outdoor Oven do idealnego upieczenia indyka i Ninja® CREAMi® do przygotowania świątecznych lodów o smaku biało-czerwonych cukierków. W międzyczasie ubiera choinkę i dekoruje dom, wkłada blender Ninja Blast™ Portable Blender do świątecznych skarpet oraz przygotowuje stół, mając pewność, że gotowanie jest pod kontrolą.

"Wraz z rozpoczęciem pracowitego sezonu świątecznego, cieszymy się, że możemy zaprezentować pierwszą globalną kampanię omnichanel, przedstawiającą wybór popularnych urządzeń domowych Ninja, przy wsparciu międzynarodowego ambasadora marki, Davida Beckhama" - powiedział Adam Petrick, Dyrektor Marketingu SharkNinja. "Wielokanałowa kampania 'Ninja the Holiday' dotrze do konsumentów na całym świecie i zwróci uwagę na szeroki asortyment produktów Ninja, które mogą pomóc im w gotowaniu, przyjmowaniu gości i obdarowywaniu prezentami w trakcie sezonu świątecznego."

Aby zobaczyć niektóre z ulubionych przepisów Davida Beckhama i uzyskać dodatkowe informacje o Ninja, odwiedź www.ninjakitchen.com.

 

O SharkNinja:

SharkNinja to międzynarodowa firma zajmująca się projektowaniem i technologią, oferująca zróżnicowane urządzenia do użytku domowego. Znana z dwóch marek – Shark i Ninja – cieszy się uznaniem za wysoką jakość i funkcjonalność swoich produktów. Działając w myśl filozofii "5 gwiazdek", SharkNinja stawia na pierwszym miejscu potrzeby użytkowników, dążąc do tworzenia rozwiązań, które ułatwiają codzienne życie i zdobywają uznanie konsumentów na całym świecie. SharkNinja zatrudnia ponad 3300 pracowników, a jej główna siedziba znajduje się w Needham w stanie Massachusetts. Produkty firmy są dostępne w sprzedaży detalicznej online i offline, a także u dystrybutorów na całym świecie.

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.sharkninja.com.

O Davidzie Beckhamie

David Beckham jest jednym z najbardziej utytułowanych piłkarzy angielskich. W swojej 20-letniej karierze grał w najbardziej prestiżowych klubach świata, w tym w Manchester United i Real Madryt, a także w reprezentacji Anglii, której był kapitanem przez sześć lat. David był pierwszym angielskim zawodnikiem, który zdobył tytuły mistrzowskie w czterech krajach: Anglii, Hiszpanii, Stanach Zjednoczonych i Francji.

W 2018 roku David spełnił swoje życiowe marzenie o posiadaniu klubu piłkarskiego, gdy jego grupa otrzymała franczyzę Major League Soccer dla miasta Miami. Inter Miami CF został oficjalnie ogłoszony we wrześniu 2018 roku, a David objął stanowisko Prezesa Klubu.

W 2019 roku David założył własne studio produkcyjne, Studio 99. Studio zajmuje się zarówno produkcją redakcyjną, jak i komercyjną, specjalizując się w tworzeniu i produkcji wysokiej jakości filmów dokumentalnych, seriali i formatów dla globalnych platform i sieci, w tym Netflix i Disney+.

Przez całe życie David angażował się we wspieranie organizacji charytatywnych i projektów dążących do wprowadzenia pozytywnych zmian. David współpracuje z UNICEF od prawie 20 lat jako Ambasador Dobrej Woli, promując i chroniąc prawa najbardziej bezbronnych dzieci na świecie. W 2015 roku David uruchomił Fundusz 7 we współpracy z UNICEF – wyjątkowe partnerstwo mające na celu umożliwienie bezbronnym i pokrzywdzonym dzieciom osiągnięcie ich pełnego potencjału. David prowadzi również kampanię na rzecz Malaria No More, wykorzystując swoją platformę, aby świat i jego przywódcy usłyszeli pilne przesłanie walki z malarią. Natomiast jako Prezydent Ambasadorski British Fashion Council (BFC), David pomaga promować i wspierać brytyjską modę i brytyjski przemysł kreatywny.


 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy Lena i Władysław Grochowscy uhonorowani prestiżową nagrodą w Indiach Biuro prasowe
2024-11-11 | 01:00

Lena i Władysław Grochowscy uhonorowani prestiżową nagrodą w Indiach

Międzynarodowa nagroda imienia św. Matki Teresy z Kalkuty za działania na rzecz sprawiedliwości społecznej trafiła właśnie do Polski. W upalną niedzielę 10 listopada 2024 r. w trakcie
Gwiazdy TikShow w centrum handlowym Targówek – święto TikToka już 16 listopada!
2024-11-06 | 11:00

TikShow w centrum handlowym Targówek – święto TikToka już 16 listopada!

Już niedługo CH Targówek zamieni się w prawdziwe królestwo TikToka! Tylko 16 listopada fani platformy będą mieli niepowtarzalną okazję spotkać swoich ulubionych
Gwiazdy 3. urodziny Food Town z Mel C: muzyka, nostalgia i zabawa
2024-10-15 | 01:00

3. urodziny Food Town z Mel C: muzyka, nostalgia i zabawa

3. urodziny Food Town w Fabryce Norblina: muzyka, nostalgia i wspólna zabawa. W weekend 18-20 października 2024 roku Food Town w Fabryce Norblina zaprasza na wyjątkową,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Problemy społeczne

W Polsce rodzi się najmniej dzieci w historii pomiarów. Duże znaczenie mają różnice w wykształceniu kobiet i mężczyzn oraz rynek pracy

Przez pierwsze trzy kwartały 2024 roku w Polsce urodziło się 192 tys. dzieci. To najmniej od zakończenia drugiej wojny światowej. Wskaźnik dzietności spadł do dramatycznie niskiego poziomu, a coraz mniej osób decyduje się na powiększenie rodziny. Wiele barier dotyczy kwestii finansowych. To m.in. trudna sytuacja mieszkaniowa, warunki na rynku pracy, np. zatrudnianie młodych dorosłych na czas określony, ale też różnice w wykształceniu kobiet i mężczyzn.

Film

Cezary Pazura: Jeżeli robię żart podczas kręcenia komedii i nikt na planie się nie śmieje, to trzeba go zmienić. Pierwsze wrażenie ekipy mówi mi najwięcej

Aktor wskazuje na dwa różne podejścia do produkcji komedii. Z jednej strony istnieje bowiem przekonanie, że dobra zabawa podczas kręcenia filmu nie gwarantuje jego końcowego sukcesu, on sam woli jednak postrzegać ekipę jako swoich pierwszych widzów i recenzentów. Cezary Pazura zaznacza też, że struktura komedii jest niezwykle delikatna. Nie chodzi w niej bowiem tylko o sam żart, ale także  o zgodność wszystkich elementów – od tempa wypowiedzi, przez emocje na ekranie, po reakcje widowni.