David Beckham ambasadorem marki Ninja w pierwszej globalnej kampanii omnichanel
SharkNinja, międzynarodowa firma zajmująca się projektowaniem produktów i technologią, staruje ze swoją pierwszą globalną kampanią świąteczną dla marki Ninja, "Ninja the Holidays", z udziałem nowego ambasadora marki – słynnego piłkarza i celebryty, Davida Beckhama. Kampania 360 pokazuje, jak popularne urządzenia Ninja są wygodne w użyciu i pomagają ułatwić życie w okresie świątecznym. Jej zakres obejmuje telewizję, media cyfrowe, billboardy w głównych miastach oraz inne nośniki komunikacji.
Kampania omnichanel będzie realizowana na całym świecie, rozpoczynając się od pierwszej reklamy telewizyjnej w USA w piątek 1 listopada, emitowanej przez różnych partnerów streamingowych, a następnie w czasie transmisji meczów futbolu w czwartki. W listopadzie spoty telewizyjne będą emitowane również w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, krajach nordyckich, na Bliskim Wschodzie i w krajach Beneluksu. Pojawią się także na nośnikach zewnętrznych, w tym na billboardach na Times Square w Nowym Jorku, w centrum Los Angeles i Miami oraz na Piccadilly Lights w Londynie, a także w mediach społecznościowych i innych kanałach cyfrowych.
Jak podkreśla David Beckham: "Uwielbiam spędzać święta w domu z rodziną i przyjaciółmi, a wspólne posiłki są tego ważną częścią. Świetnie się bawiłem podczas kręcenia tej kampanii i cieszę się, że mogę pokazać innym, jak łatwo mogą uporać się ze świętami niczym prawdziwy kulinarny Ninja.
Kampania prezentuje, jak innowacyjne urządzenia kuchenne Ninja mogą ułatwić konsumentom przygotowania świąteczne, pozwalając na błyskawiczne przyrządzanie potraw. Dzięki temu możemy spędzić mniej czasu w kuchni, a więcej cennych chwil z rodziną.
Humorystyczna kreacja pokazuje Davida przyjeżdżającego do domu na motocyklu z choinką w przyczepie, gdy uświadamia sobie, ile pracy musi wykonać przed przybyciem gości. Ale ma plan: David wykorzystuje swoje urządzenia Ninja, sprawnie używając Ninja® DoubleStack™ do przygotowania warzyw, Ninja Woodfire™ Outdoor Oven do idealnego upieczenia indyka i Ninja® CREAMi® do przygotowania świątecznych lodów o smaku biało-czerwonych cukierków. W międzyczasie ubiera choinkę i dekoruje dom, wkłada blender Ninja Blast™ Portable Blender do świątecznych skarpet oraz przygotowuje stół, mając pewność, że gotowanie jest pod kontrolą.
"Wraz z rozpoczęciem pracowitego sezonu świątecznego, cieszymy się, że możemy zaprezentować pierwszą globalną kampanię omnichanel, przedstawiającą wybór popularnych urządzeń domowych Ninja, przy wsparciu międzynarodowego ambasadora marki, Davida Beckhama" - powiedział Adam Petrick, Dyrektor Marketingu SharkNinja. "Wielokanałowa kampania 'Ninja the Holiday' dotrze do konsumentów na całym świecie i zwróci uwagę na szeroki asortyment produktów Ninja, które mogą pomóc im w gotowaniu, przyjmowaniu gości i obdarowywaniu prezentami w trakcie sezonu świątecznego."
Aby zobaczyć niektóre z ulubionych przepisów Davida Beckhama i uzyskać dodatkowe informacje o Ninja, odwiedź www.ninjakitchen.com.
O SharkNinja:
SharkNinja to międzynarodowa firma zajmująca się projektowaniem i technologią, oferująca zróżnicowane urządzenia do użytku domowego. Znana z dwóch marek – Shark i Ninja – cieszy się uznaniem za wysoką jakość i funkcjonalność swoich produktów. Działając w myśl filozofii "5 gwiazdek", SharkNinja stawia na pierwszym miejscu potrzeby użytkowników, dążąc do tworzenia rozwiązań, które ułatwiają codzienne życie i zdobywają uznanie konsumentów na całym świecie. SharkNinja zatrudnia ponad 3300 pracowników, a jej główna siedziba znajduje się w Needham w stanie Massachusetts. Produkty firmy są dostępne w sprzedaży detalicznej online i offline, a także u dystrybutorów na całym świecie.
Więcej informacji można znaleźć na stronie www.sharkninja.com.
O Davidzie Beckhamie
David Beckham jest jednym z najbardziej utytułowanych piłkarzy angielskich. W swojej 20-letniej karierze grał w najbardziej prestiżowych klubach świata, w tym w Manchester United i Real Madryt, a także w reprezentacji Anglii, której był kapitanem przez sześć lat. David był pierwszym angielskim zawodnikiem, który zdobył tytuły mistrzowskie w czterech krajach: Anglii, Hiszpanii, Stanach Zjednoczonych i Francji.
W 2018 roku David spełnił swoje życiowe marzenie o posiadaniu klubu piłkarskiego, gdy jego grupa otrzymała franczyzę Major League Soccer dla miasta Miami. Inter Miami CF został oficjalnie ogłoszony we wrześniu 2018 roku, a David objął stanowisko Prezesa Klubu.
W 2019 roku David założył własne studio produkcyjne, Studio 99. Studio zajmuje się zarówno produkcją redakcyjną, jak i komercyjną, specjalizując się w tworzeniu i produkcji wysokiej jakości filmów dokumentalnych, seriali i formatów dla globalnych platform i sieci, w tym Netflix i Disney+.
Przez całe życie David angażował się we wspieranie organizacji charytatywnych i projektów dążących do wprowadzenia pozytywnych zmian. David współpracuje z UNICEF od prawie 20 lat jako Ambasador Dobrej Woli, promując i chroniąc prawa najbardziej bezbronnych dzieci na świecie. W 2015 roku David uruchomił Fundusz 7 we współpracy z UNICEF – wyjątkowe partnerstwo mające na celu umożliwienie bezbronnym i pokrzywdzonym dzieciom osiągnięcie ich pełnego potencjału. David prowadzi również kampanię na rzecz Malaria No More, wykorzystując swoją platformę, aby świat i jego przywódcy usłyszeli pilne przesłanie walki z malarią. Natomiast jako Prezydent Ambasadorski British Fashion Council (BFC), David pomaga promować i wspierać brytyjską modę i brytyjski przemysł kreatywny.

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Doda: Podczas koncertów zawsze staram się robić jakieś ekstrashow, by wzbudzić emocje. Mam dużo pomysłów, natomiast wszystko zależy od funduszy i organizatorów
Koncerty Dody to nie tylko popis jej umiejętności wokalnych, ale także spektakularne widowiska. W najbliższy weekend piosenkarka wystąpi podczas Polsat Hit Festiwal w Sopocie i z tej okazji również szykuje show, które ma zachwycić widownię w amfiteatrze i widzów zgromadzonych przed telewizorami. Artystka zdradza, że tym razem planuje między innymi nieco sentymentalny powrót do klimatu musicalu „Metro”. Niezwykłą oprawę będzie miał również jej duet ze Smolastym.
Muzyka
Jeden Osiem L: Przygotowaliśmy nową aranżację utworu „Jak zapomnieć”. Ten przebój śpiewają z nami już kolejne pokolenia

Zespół Jeden Osiem L wystąpi w sobotnim koncercie „Gdzie się podziały tamte prywatki” w ramach Polsat Hit Festiwal. Muzycy cieszą się, że po blisko 20 latach wracają do sopockiego amfiteatru i mają nadzieję, że nowa aranżacja przeboju „Jak zapomnieć” przypadnie do gustu odbiorcom. Łukasz Wółkiewicz i Krzysztof Bączek zdradzają, że poza udziałem w tym wydarzeniu wybiorą się także na spacer po ulubionych miejscach w Sopocie.
Farmacja
Statystyki dotyczące otyłości coraz bardziej niepokojące. Niewielki odsetek chorych podejmuje leczenie

Otyłość generuje gigantyczne koszty zdrowotne i ekonomiczne. Ma to odzwierciedlenie zarówno w wydatkach systemu ochrony zdrowia związanych z leczeniem czy hospitalizacją, jak i kosztach bezpośrednich związanych ze spadkiem produktywności w pracy. W dodatku z otyłością powiązanych jest ok. 200 innych chorób – podkreślają eksperci przy okazji Europejskiego Dnia Walki z Otyłością. Możliwości leczenia otyłości jest coraz więcej, ale pacjenci wciąż za rzadko zgłaszają się po pomoc.