Komunikaty PR

Dubbingowy debiut Anny Starmach. „Jabłko i Szczypior” znów na Cartoon Network!

2020-06-08  |  14:00
Biuro prasowe

„Jabłko i Szczypior” to barwny serial komediowy stworzony przez George’a Gendiego, rozgrywający się w świecie Jedzenioludzi. Główni bohaterowie to duet najlepszych przyjaciół, którzy zdecydowali się opuścić rodzinne strony, by spróbować życia w dużym mieście. Jabłko jest bardzo ciepłą istotą, jednak jego impulsywny charakter oraz beztroskie podejście do życia może przysporzyć mu wielu kłopotów. Z kolei Szczypior zawsze kieruje się rozsądkiem i jest bardzo wrażliwy. Kumple odkrywają swoją nieskończoną kreatywność, przeżywają mnóstwo przygód i poznają wielu nowych znajomych. Ten owocowo-warzywny duet wierzy, że dzięki przyjaźni wszystko jest możliwe!

Dubbingowy debiut Anny Starmach

W poniedziałek 15 czerwca o 17:30 widzowie Cartoon Network zobaczą premierowy odcinek z gościnnym udziałem Anny Starmach.  Jurorka i kucharka wcieliła się w rolę oceniającej kulinarne umiejętności bohaterów Tarty Migdałowej:

- Po raz pierwszy w życiu brałam udział w projekcie dubbingowym, choć nie ukrywam, że o takiej pracy marzyłam od lat! Jestem jurorką w programach od 8 lat, ale takiego konkursu jak w odcinku „Jabłko, skup się” jeszcze nie widziałam. Moja postać jest wybuchowa, surowa w ocenach, jednak ma doskonałe poczucie humoru. Wcielenie się w rolę pozwoliło mi spojrzeć na moją codzienną pracę w nieco inny sposób.

W odcinku z gościnnym udziałem Anny Starmach Jabłko zgłosił się wraz z warzywnym kumplem do konkursu kulinarnego.  Zadaniem bohaterów jest upieczenie tortu w dwie godziny i walka o tytuł „Najlepszego duetu piekarzy”. Niestety roztargniony Jabłko ma problem z odczytaniem przepisu i postanawia przypomnieć sobie jego skład, improwizując. Czy mimo przeciwności duet wygra konkurs? W innym odcinku słynny raper Mały Klusek zauważa dziarsko spacerujących po ulicy Jabłka i Szczypiora, i proponuje im udział w swoim teledysku. Kiedy nadchodzi dzień nagrania, niespodziewanie na głowie zielonego bohatera zagnieżdża się ptak… Czy zrujnuje plan i całą zabawę?

Premiera nowych odcinków serialu „Jabłko i Szczypior” już w poniedziałek 15 czerwca o godz. 17:30. Emisja codziennie o 17:30 na kanale Cartoon Network.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy “25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat Biuro prasowe
2024-12-27 | 12:30

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Już od ćwierć wieku Teatr Sabat, założony przez Małgorzatę Potocką – wybitną tancerkę, choreografkę i reżyserkę – zachwyca widzów w centrum Warszawy. To miejsce,
Gwiazdy Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło
2024-12-16 | 10:00

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

W sobotni wieczór, 7 grudnia, w Aspen Prime Ski & Bike Resort odbyła się kolacja charytatywna, której celem było wsparcie Hospicjum Domowego dla Dzieci w Opolu. W wydarzeniu
Gwiazdy Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
2024-12-09 | 16:00

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!

Od 2 do 22 grudnia już po raz 11. wylicytować można kolację z gwiazdą i dzięki temu wesprzeć podopiecznych Fundacji Mam Marzenie. Projekt organizowany jest wspólnie z Allegro i w tym

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.