Elegancki i radosny Krychowiak na zakupach
Cała Polska żyje jeszcze emocjami po meczu z Anglią, w którym Drużyna Narodowa zremisowała 1:1, zwiększając tym samym awans do kolejnego etapu eliminacji do MŚ. Grzegorz Krychowiak, jeden z bohaterów wczorajszego spotkania, korzystając z pobytu w Warszawie, uczcił wynik i odwiedził sklep polskiej marki Kazar w jednym z centrów handlowych. Piłkarz słynie z zamiłowania do mody, elegancji i luksusu.
Wczorajszy mecz Grzegorza Krychowiaka oceniany jest przez ekspertów jako jeden z najlepszych w jego karierze. Statystyki mówią same za siebie – 16/18 celnych podań, 2 udane próby dryblingu (na 2 podjęte), 8/12 wygranych pojedynków, 3 wymuszone faule. Nic więc dziwnego, że po tak udanym meczu Grzegorz Krychowiak wybrał się na zakupy do jednego z warszawskich centrów handlowych. W sklepie polskiej marki spędził ponad pół godziny, przymierzając buty z najnowszej kolekcji Kazar i… rozmawiając przez telefon. Trzeba przyznać, że środkowy Polskiej Reprezentacji ma idealne wyczucie stylu, a elegancki, skrojony na miarę garnitur przykuwał uwagę przechodniów.
Czekamy na kolejne starcia na tak wysokim poziomie i kolejne, inspirujące stylizacje.

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.