Komunikaty PR

Fashion Week w Paryżu okiem Miss Polski 2023

2023-10-10  |  09:42
Biuro prasowe

Zakończony niedawno Paris Fashion Week, czyli najważniejsze święto miłośników mody, przyciągnął zagraniczne i polskie gwiazdy. Wśród znanych osób, które relacjonowały przebieg Paryskiego Tygodnia Mody w swoich mediach społecznościowych znalazła się tegoroczna Miss Polski - Angelika Jurkowianiec. Najpiękniejsza Polka, która dotychczas pojawiała się na Fashion Week bezpośrednio na wybiegach, tym razem miała okazję obejrzeć pokazy z perspektywy gościa. Zajrzała też na backstage pokazu gwiazdy wśród projektantów młodego pokolenia, Kevina Germaniera.


Pochodząca z Namysłowa Angelika Jurkowianiec to tegoroczna Miss Polski. Studiuje na Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera, gdzie niedługo będzie bronić pracy magisterskiej z analityki medycznej. Ukończyła też szkołę muzyczną, a od dziecka pasjonuje się jeździectwem. Od kilku lat zajmuje się z kolei modelingiem.

Choć koronę Miss założyła zaledwie w lipcu, tytuł ten “otworzył” jej już wiele drzwi. Niedawno Jurkowianiec została ambasadorką szwajcarskiej marki Laurastar, producenta bezpiecznych dla tkanin urządzeń parowych do prasowania suchą parą, która zaprosiła ją na Paryski Tydzień Mody.

Inspiracje prosto z Tygodnia Mody

Miss Polski to także ikona w kontekście mody. Nic więc dziwnego, że kobiety noszące ten tytuł chcą być na bieżąco z trendami i regularnie pojawiają się na wydarzeniach branżowych. Na paryskim Fashion Weeku, gdzie domy mody prezentowały swoje kolekcje na sezon wiosna-lato 2024, Angelika Jurkowianiec miała okazję czerpać inspiracje z pokazów najbardziej znanych projektantów. Jakie są jej spostrzeżenia i obserwacje prosto z wybiegów? Co podobało jej się najbardziej?

– W tym roku podczas Paryskiego Tygodnia Mody pojawiło się dużo projektów minimalistycznych i jednokolorowych, sukienki maxi i midi. Można było je zobaczyć na pokazie Diora czy Saint Laurent – oba podbiły moje serce. Bardzo spodobały mi się burgundowe akcenty na pokazie Gucci, szczególne wrażenie robi np. połączenie odcieni szarości w stylizacjach z kontrastującymi burgundowymi dodatkami. Na pewno „przemycę” te trendy do swojej szafy, bo zdecydowanie wpasowują się one w moją estetykę – komentuje Miss Polski.

Spotkanie z Kevinem Germanierem

Miss w swoich mediach społecznościowych na bieżąco dzieliła się swoimi wrażeniami z pobytu w Paryżu. W ramach wyjazdu ambasadorka Laurastar miała szansę zajrzeć na backstage projektanta, Kevina Germaniera. To utalentowany projektant młodego pokolenia, który ubiera na czerwony dywan takie gwiazdy, jak Kristen Stewart, Taylor Swift czy Björk.

– W nowej kolekcji Germaniera nie brakuje ciekawych i odważnych form, kolorów czy faktur. Pióra, metaliczne odcienie złota i srebra, aplikacje z cekinów i charakterystycznych dla tego projektanta koralików zdecydowanie pobudzają wyobraźnię i kreatywność – komentuje pokaz projektanta Angelika Jurkowianiec.

Kevin Germanier w swojej pracy stosuje zasadę zero waste, zgodnie z którą stara się niczego nie marnować. Wykorzystuje m.in. końcówki materiałów czy odrzucone przez innych kryształki. Odpowiedzialne podejście do mody popiera również polska Miss:

– Coraz więcej domów mody zdaje sobie sprawę z konieczności wprowadzenia bardziej zrównoważonych metod produkcji i bardzo cieszy mnie ten kierunek. To niezwykle ważne, aby poza warstwą estetyczną i inspirowaniem ludzi, branża fashion ograniczała także swój negatywny wpływ na środowisko – komentuje Jurkowianiec.

Kiedyś chodziła po wybiegu, dziś czerpie inspiracje jako ambasadorka

Jak się okazuje, nie był to pierwszy Fashion Week w życiu Miss Polski, ale pierwszy, w którym uczestniczyła jako gość. Pracując od wielu lat jako modelka, miała już wcześniej okazję chodzić na wybiegach podczas Tygodni Mody.

– Bardzo się cieszę, że mogłam “rozszerzyć” to doświadczenie. Wiem, jak wygląda to za kulisami i ile pracy, nie tylko projektantów, ale całego zespołu, konieczne jest, aby wszystko poszło zgodnie z planem. Wszyscy – od makijażystów i fryzjerów przez modelki aż po oświetleniowców – muszą pracować “jak w zegarku”. Wymaga to dużej koncentracji i dobrej organizacji. Pokaz ze strony widza wywarł na mnie niesamowite wrażenie, ponieważ tym razem mogłam przyjąć inną perspektywę i zobaczyć efekt końcowy, czyli całe show. Moim zdaniem nie da się porównać obu tych perspektyw, obie strony przynoszą inne emocje i odczucia – dzieli się swoimi przeżyciami modelka.

W ramach współpracy Kevina Germianiera z Laurastar, ambasadorzy marki z różnych krajów, poza wizytą na backstage pokazu, mieli też możliwość osobistego spotkania i rozmowy z projektantem. Angelika Jurkowianiec pojawiła się tam jako jedyna osoba z Polski.

– Jako widzowie pokazów mody poznajemy projektantów przez ich prace i kolekcje. To jednak oczywiście nie to samo, co poznać kogoś osobiście. Dlatego bardzo się cieszę, że mogłam uczestniczyć w spotkaniu po pokazie, kiedy stres już nieco opadł. Kevin Germanier, co widać po jego projektach, jest osobą bardzo charyzmatyczną, z niezwykłą pasją. Wierzy w wyznawane przez siebie wartości, konsekwentnie dąży do celu. Wywarł na mnie ogromne wrażenie i bardzo kibicuję jego karierze – ocenia spotkanie Miss Polski.


O Laurastar

Przez ostatnie 40 lat marka Laurastar nieprzerwanie dążyła do innowacji, opracowując produkty oparte na wykorzystaniu pary. Doświadczenie szwajcarskiej grupy w tej dziedzinie obejmuje szeroki zakres – od prasowania i pielęgnacji tkanin po higieniczne systemy parowe mające na celu ochronę użytkowników i ich bliskich. Siedziba firmy znajduje się w Szwajcarii, a wraz ze spółkami zależnymi w Niemczech, Francji, Belgii, Holandii i na Węgrzech zatrudnia około 250 pracowników. Więcej informacji można znaleźć na stronie: https://www.laurastar.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy BRAK ZDJĘCIA
2024-02-08 | 10:00

Metamorfoza i kolacja z Opozdą wylicytowana za 9999 zł

Metamorfoza fryzjerska oraz wspólna kolacja z Joanną Opozdą,  którą marka La Biosthetique Polska przekazała na licytację na rzecz 32. Finału WOŚP, została wylicytowana za kwotę 9999 zł. Metamorfozę Joanny oraz
Gwiazdy Artystyczny eklektyzm w domu Pani Alicji Majewskiej
2024-01-22 | 11:20

Artystyczny eklektyzm w domu Pani Alicji Majewskiej

Uroczy segment w jednej z warszawskich dzielnic to twórczy azyl artystki i piosenkarki  Pani Alicji Majewskiej. Od niedawna poddasze domu zyskało nowe życie. To za sprawą
Gwiazdy Joanna Opozda wspiera WOŚP! Wylicytuj metamorfozę i kolację z popularną aktorką!
2024-01-22 | 10:45

Joanna Opozda wspiera WOŚP! Wylicytuj metamorfozę i kolację z popularną aktorką!

Joanna Opozda zaprasza do licytacji metamorfozy i wspólnej kolacji! Licytacja ma na celu wsparcie WOŚP! Piękna aktorka, wspólnie z marką La Biosthetique oraz stylistą gwiazd

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Jerzy Stuhr: Kończę swoją karierę teatralną i pedagogiczną. Już nie wyjdę na scenę, ale jeszcze mam ciągotki filmowe

Wybitny aktor, reżyser i pedagog żegna się z teatralną sceną dramatem Tadeusza Słobodzianka zatytułowanym „Geniusz”. Artysta wyreżyserował ten spektakl, a także gra w nim jedną z głównych ról. Wciela się w niezwykle ważną dla niego postać Konstantina Stanisławskiego, mistrza metody gry aktorskiej, którą sam przez wiele lat rozpowszechniał studentom na całym świecie. To pierwsza rola Jerzego Stuhra po dłuższej przerwie i jak się okazuje – ostatnia. Tą sztuką podsumowuje bowiem swój dorobek zawodowy i kończy karierę. Przedstawienie będzie wystawiane na deskach Teatru Polonia.

Zdrowie

Coraz gorsza kondycja psychiczna polskich nastolatków. Szkoły potrzebują narzędzi, żeby reagować na depresję i kryzysowe sytuacje

Stan psychiczny dzieci i młodzieży w Polsce się pogarsza. – W polskich szkołach brakuje psychologów, często też wrażliwości i wsparcia. A jeśli dziecko nie będzie mieć go w domu, to tym bardziej powinno mieć je w szkole – mówi Barbara Nowacka, ministra edukacji. – Statystyki pokazują, że w Polsce na depresję cierpi 2 proc. dzieci w wieku 6–12 lat i aż 20 proc. w grupie młodzieńczej – mówi Katarzyna Dubno, członkini zarządu Fundacji Adamed. Na te niepokojące dane w ostatnich latach wpłynęły m.in. izolacja spowodowana pandemią, sytuacja geopolityczna zaburzająca poczucie bezpieczeństwa. To dodatkowo nakłada się na sytuacje kryzysowe w domu czy szkole. Fundacja Adamed nawiązała współpracę z ekspertami serwisu Życie warte jest rozmowy, a efektem tego partnerstwa program Wspierająca Szkoła, którego celem jest profilaktyka zachowań samobójczych.

Nauka

Prognozy bólu powiązanego z pogodą byłyby pożyteczną innowacją. Osoby wrażliwe na zmiany aury mogłyby się lepiej do nich przygotować

Ponad 70 proc. osób cierpiących na migrenę zależną od warunków pogodowych chętnie skorzystałoby z narzędzia prognozującego wystąpienie u nich bólu. Niemal połowa z nich uważa, że taka wiedza pozwoliłaby im podjąć działania w celu uniknięcia przykrych dolegliwości lub ograniczenia aktywności we wskazanym czasie. Do takich wniosków doszli naukowcy z Uniwersytetu Georgii w Athens. Skutecznego narzędzia prognostycznego jeszcze nie wynaleziono. Z meteopatią zmaga się nawet co trzeci człowiek na świecie, a 10 proc. ludzi doświadcza natomiast migreny.