Komunikaty PR

FORUM i GALA WOMAN POWER - moc kobiety 2023, już 28 kwietnia Hilton, Warszawa

2023-04-25  |  11:00
Biuro prasowe

FORUM I GALI WOMAN POWER 2023 -pod patronatem medialnym magazynu VIVA i magazynu Zwierciadła. Galę Woman poprowadzi Zygmunt Chajzer i dr Milena Gołda organizatorka i pomysłodawczyni wydarzenia. Przyjście na Galę potwierdziły Doda, Joanna Krupa, Ewa Chodakowska, Lidia Popiel, Patricia Kazadi, Aida. To cykliczne wydarzenie o charakterze rozwojowo- biznesowym skierowane do kobiet, gdzie skupiamy się tu na tworzeniu kręgów kobiecej mocy i kobiecego wsparcia w życiu i biznesie. Organizowane jako event 1-dniowy, podczas którego zaplanowane są panele dyskusyjne, wywiady indywidualne, konwersacje z uczestnikami wydarzenia, rozmowy z liderkami gotowymi podzielić się wiedzą i doświadczeniem wystawców, budowanie społeczności osób,
które pomogą w rozwoju biznesu, występy rozrywkowe, koncerty, licytacje charytatywne na wieczornej uroczystej Gali jako zwieńczenia wydarzenia. Po raz drugi przyznamy na Gali nagrodę Top Woman in Power 2023, Top Woman’s Brand, Top Polish Brand i Ambasadora Kobiet, prestiżowe wyróżnienia za osiągnięcia i potwierdzenie sukcesu w biznesie, która oferuje możliwości marketingowe i PR, a także zwiększy wiarygodność nagrodzonych oraz ich pozycję w oczach współpracowników i klientów. Spotkania i dyskusje prowadzone będą podczas Forum i Gali w zaplanowanych panelach dyskusyjnych: CIAŁO, UMYSŁ, DUSZA oraz Kobiety-Wizjonerki i Kobiety w biznesie, a ich ambasadorkami oraz gośćmi specjalnymi będą znamienite osobistości świata mediów i biznesu.
Na części charytatywnej Gali będziemy wspierać fundacje Kwiat Kobiecości promująca badania na raka szyjki macicy i raka jajnika oraz młodych mistrzów w pływaniu Krzysia i Zbysia Walerych. To spotkanie dla kobiet z całej Polski, ale lecą także do nas goście z Miami, Nowego Jorku, Londynu czy Belgii. Dzięki temu wydarzeniu nie tylko nawiążesz ciekawe kontakty, ale także możesz zbudować swoją markę osobistą i firmową.
Oto link do wydarzenia:

http://forumbiznesu.waw.pl/forum-i-gala-woman-power-28-kwietnia-2023r/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy “25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat Biuro prasowe
2024-12-27 | 12:30

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Już od ćwierć wieku Teatr Sabat, założony przez Małgorzatę Potocką – wybitną tancerkę, choreografkę i reżyserkę – zachwyca widzów w centrum Warszawy. To miejsce,
Gwiazdy Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło
2024-12-16 | 10:00

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

W sobotni wieczór, 7 grudnia, w Aspen Prime Ski & Bike Resort odbyła się kolacja charytatywna, której celem było wsparcie Hospicjum Domowego dla Dzieci w Opolu. W wydarzeniu
Gwiazdy Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
2024-12-09 | 16:00

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!

Od 2 do 22 grudnia już po raz 11. wylicytować można kolację z gwiazdą i dzięki temu wesprzeć podopiecznych Fundacji Mam Marzenie. Projekt organizowany jest wspólnie z Allegro i w tym

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.