Komunikaty PR

FORUM i GALA WOMAN POWER - moc kobiety 2023, już 28 kwietnia Hilton, Warszawa

2023-04-25  |  11:00
Biuro prasowe

FORUM I GALI WOMAN POWER 2023 -pod patronatem medialnym magazynu VIVA i magazynu Zwierciadła. Galę Woman poprowadzi Zygmunt Chajzer i dr Milena Gołda organizatorka i pomysłodawczyni wydarzenia. Przyjście na Galę potwierdziły Doda, Joanna Krupa, Ewa Chodakowska, Lidia Popiel, Patricia Kazadi, Aida. To cykliczne wydarzenie o charakterze rozwojowo- biznesowym skierowane do kobiet, gdzie skupiamy się tu na tworzeniu kręgów kobiecej mocy i kobiecego wsparcia w życiu i biznesie. Organizowane jako event 1-dniowy, podczas którego zaplanowane są panele dyskusyjne, wywiady indywidualne, konwersacje z uczestnikami wydarzenia, rozmowy z liderkami gotowymi podzielić się wiedzą i doświadczeniem wystawców, budowanie społeczności osób,
które pomogą w rozwoju biznesu, występy rozrywkowe, koncerty, licytacje charytatywne na wieczornej uroczystej Gali jako zwieńczenia wydarzenia. Po raz drugi przyznamy na Gali nagrodę Top Woman in Power 2023, Top Woman’s Brand, Top Polish Brand i Ambasadora Kobiet, prestiżowe wyróżnienia za osiągnięcia i potwierdzenie sukcesu w biznesie, która oferuje możliwości marketingowe i PR, a także zwiększy wiarygodność nagrodzonych oraz ich pozycję w oczach współpracowników i klientów. Spotkania i dyskusje prowadzone będą podczas Forum i Gali w zaplanowanych panelach dyskusyjnych: CIAŁO, UMYSŁ, DUSZA oraz Kobiety-Wizjonerki i Kobiety w biznesie, a ich ambasadorkami oraz gośćmi specjalnymi będą znamienite osobistości świata mediów i biznesu.
Na części charytatywnej Gali będziemy wspierać fundacje Kwiat Kobiecości promująca badania na raka szyjki macicy i raka jajnika oraz młodych mistrzów w pływaniu Krzysia i Zbysia Walerych. To spotkanie dla kobiet z całej Polski, ale lecą także do nas goście z Miami, Nowego Jorku, Londynu czy Belgii. Dzięki temu wydarzeniu nie tylko nawiążesz ciekawe kontakty, ale także możesz zbudować swoją markę osobistą i firmową.
Oto link do wydarzenia:

http://forumbiznesu.waw.pl/forum-i-gala-woman-power-28-kwietnia-2023r/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy “25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat Biuro prasowe
2024-12-27 | 12:30

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Już od ćwierć wieku Teatr Sabat, założony przez Małgorzatę Potocką – wybitną tancerkę, choreografkę i reżyserkę – zachwyca widzów w centrum Warszawy. To miejsce,
Gwiazdy Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło
2024-12-16 | 10:00

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

W sobotni wieczór, 7 grudnia, w Aspen Prime Ski & Bike Resort odbyła się kolacja charytatywna, której celem było wsparcie Hospicjum Domowego dla Dzieci w Opolu. W wydarzeniu
Gwiazdy Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
2024-12-09 | 16:00

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!

Od 2 do 22 grudnia już po raz 11. wylicytować można kolację z gwiazdą i dzięki temu wesprzeć podopiecznych Fundacji Mam Marzenie. Projekt organizowany jest wspólnie z Allegro i w tym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.