Friz zakończył ważny projekt. “Kończy się daily, ale nie rozpada się rodzina”.
Ekipa, której założycielami byli Karol “Friz” Wiśniewski, Mateusz “Tromba” Trąbka, Mateusz “Mini Majki” Krzyżanowski i Łukasz “Wujek Łuki” Wojtyca oficjalnie zakończyła projekt “Daily”. Twórcy przy współpracy z agencją GetHero dla swoich fanów przygotowali dwanaście finałowych odcinków przepełnionych atrakcjami. Wśród nich m.in. koncert Żabsona i Jacka Stachursky-go.
Ponad rok temu jeden z najpopularniejszych polskich YouTuberów - Karol Wiśniewski, znany jako Friz zamieszkał z grupą swoich przyjaciół, w domu którego wartość przekracza 5 mln złotych. Dzięki temu popularny twórca wspólnie z Ekipą mógł codziennie dostarczać fanom nowy content w postaci materiałów wideo. Popularność kanału Friza w ciągu ostatniego roku znacznie wzrosła (dwa razy więcej fanów), a ilość wyświetleń filmów zwiększyła się czterokrotnie. Mimo to twórca zdecydował, aby zakończyć projekt daily, w którym Friz postanowił każdego dnia w ciągu roku, dostarczać fanom nowy film na swoim kanale. Początkowo popularną Ekipę tworzyły cztery osoby - Karol “Friz” Wiśniewski, Mateusz “Tromba” Trąbka, Mateusz “Mini Majki” Krzyżanowski i Łukasz “Wujek Łuki” Wojtyca, ale z biegiem czasu dołączyli do nich: Kamil “Poczciwy Krzychu” Chwastek, Mateusz “Mixer” Magdziarz, Marta ”Murcix” Błoch, Jakub “Patec” Patecki i Kasia “Fusialka” Bożek.
Codziennie tworzenie filmów, aby dostarczać fanom nowego contentu, wymagało od nas dużo poświęcenia. To nie tylko dobra zabawa, ale również ciężka praca. Dlatego postanowiliśmy trochę odpocząć. Ja wraz z całą Ekipą jesteśmy bardzo wdzięczni naszym fanom za wszystkie pozytywne komentarze, ale także za słowa krytyki, dzięki którym mogliśmy stawać się coraz lepsi. Nie żegnamy się tylko kończymy projekt. W ramach podziękowań dla wszystkich osób, które oglądały nasze filmy przygotowaliśmy dwanaście specjalnych odcinków kończących serię - mówi Karol “Friz” Wiśniewski, twórca internetowy.
Wszystkie dwanaście finałowych odcinków kończących wspólny projekt Ekipy można zobaczyć na kanale Friz (3, 55 mln subskrybcji).
Każdy odcinek to kolejna dawka pozytywnych emocji, które Ekipa chce dostarczyć swoim fanom. Przykładowo w dziesiątym odcinku kończącym serię fani mogą zobaczyć koncert popularnego polskiego rapera Żabsona (796 tys. subskrybcji), który wystąpił na specjalnej scenie zlokalizowanej w ogrodzie w domu Ekipy. To jednak nie koniec muzycznych atrakcji. W jedenastym odcinku “EKIPA FINAL” Friz wraz ze swoimi przyjaciółmi bawi się podczas koncertu Jacka Stachursky'ego.
Dodatkowo dwaj członkowie Ekipy - Mini Majk i Poczciwy Krzychych stworzyli piosenkę, w której śpiewają: “Kończy się daily, ale nie rozpada się rodzina”. Być może jest to przesłanie skierowane do fanów zapowiadająca dalszą współpracę twórców internetowych, którzy razem pracowali przy jednym projekcie.
Przy tworzeniu finałowych odcinków Ekipa mogła liczyć na silne wsparcie agencji GetHero z Wrocławia, która m.in. koordynowała pracę na planie zdjęciowym i odpowiadała za nagrywanie materiałów.

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.