Gala French Touch La Belle Vie! już 15 listopada w Polsacie!
Już 15 listopada o godzinie 22:10 w telewizji Polsat odbędzie się emisja jubileuszowej, 10. gali French Touch La Belle Vie! Widzowie stacji będą mogli zobaczyć największe gwiazdy polskiej i francuskiej estrady, m.in. Carlę Bruni, Andrzeja Piasecznego oraz Margaret, którzy 3 października wystąpili na deskach Teatru Wielkiego – Opery Narodowej w Warszawie.
Na scenie Teatru Wielkiego – Opery Narodowej wystąpiły największe gwiazdy polskiej i francuskiej sceny muzycznej, a całość wydarzenia poprowadzili dziennikarka Anna Kalczyńska oraz satyryk Robert Górski. Jednymi z największych gwiazd Show byli Carla Bruni – była pierwsza dama Francji, piosenkarka i supermodelka, znana z utworów “Quelqu'un qui m'a dit” oraz “Quelque chose”, a także Florent Pagny, piosenkarz, aktor i autor utworów takich jak „Ma liberte de penser” oraz „Savoir aimer”. Na deskach Teatru wystąpili również wybitni artyści tacy jak Andrzej Piaseczny, Jain, Sarah Schwab, Claude, Margaret, Natalia Nykiel, Alicja Szemplińska, pianistka Nour Ayadi oraz zespół taneczny La Compagnie D'Pendanse.
- Tegoroczna edycja Gali była niezwykła ze względu na jubileusz 10-lecia projektu French Touch La Belle Vie! Patrząc na poprzednie edycje, stale upewniamy się w przekonaniu, że całe wydarzenie zyskuje coraz większą popularność, a Polacy mają coraz więcej okazji do doświadczenia francuskiej kultury w wyjątkowo widowiskowym wydaniu. Taka forma promocji naszej wielowymiarowej, międzynarodowej współpracy z pewnością zachęci widzów telewizji do doświadczenia emocji, jakie towarzyszyły nam na przestrzeni kilku ostatnich miesięcy podczas przygotowań do tego wielkiego finału akcji – mówi Eric Salvat, prezes projektu French Touch La Belle Vie!
Tegoroczna edycja wydarzenia przybrała wyjątkowy wymiar – w trakcie Gali oddano hołd zmarłemu niedawno Alainowi Delon, wielkiemu francuskiemu aktorowi, będącego ogromną gwiazdą europejskiego kina w latach 60. i 70. XX wieku.
Całość wydarzenia będzie emitowana w telewizji Polsat 15 października o godzinie 22:10.
Wielowymiarowość projektu French Touch La Belle Vie!
French Touch La Belle Vie! to nie tylko wydarzenie kulturalne, ale również handlowe, co dodatkowo poszerza promocję francuskich produktów w polskich domach. Partnerami projektu są m.in. firma Jurajska/Hortex, czyli polska spółka specjalizująca się w produkcji napojów (soków, nektarów oraz wody mineralnej), która bazuje na długoletniej tradycji marki Hortex, Monin, czyli francuska spółka znana na całym świecie z produkcji syropów, likierów i koncentratów smakowych oraz Vincent – polska marka również zajmująca się produkcją syropów oraz dodatków smakowych, chętnie używanych w cukiernictwie. Wśród tego grona znaleźli się również Bonduelle, President, Wyborowa Pernod Ricard, kina Helios, Relay i Inmedio należące do grupy Lagardère Travel Retail.
Więcej informacji na temat French Touch La Belle Vie! można znaleźć na stronie frenchtouchlabellevie.pl.

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Dorota Szelągowska: W moim rodzinnym domu się nie przelewało. Od mamy i babci się nauczyłam, jak ugotować coś z niczego
Prezenterka zaznacza, że dużo czasu spędza w kuchni i jak przekonuje, zawsze da się przyrządzić coś smacznego, nawet gdy pod ręką nie ma zbyt wielu produktów. Tego nauczyła się w rodzinnym domu. Dorota Szelągowska uwielbia kulinarne eksperymenty, dlatego też chętnie podgląda, jak gotują inni i z ich pomysłów również czerpie inspiracje.
Nauka
MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.
Media
Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.