Komunikaty PR

Gala French Touch La Belle Vie! już 15 listopada w Polsacie!

2024-11-18  |  10:10
Biuro prasowe

Już 15 listopada o godzinie 22:10 w telewizji Polsat odbędzie się emisja jubileuszowej, 10. gali French Touch La Belle Vie! Widzowie stacji będą mogli zobaczyć największe gwiazdy polskiej i francuskiej estrady, m.in. Carlę Bruni, Andrzeja Piasecznego oraz Margaret, którzy 3 października wystąpili na deskach Teatru Wielkiego – Opery Narodowej w Warszawie.

Na scenie Teatru Wielkiego – Opery Narodowej wystąpiły największe gwiazdy polskiej i francuskiej sceny muzycznej, a całość wydarzenia poprowadzili dziennikarka Anna Kalczyńska oraz satyryk Robert Górski. Jednymi z największych gwiazd Show byli Carla Bruni – była pierwsza dama Francji, piosenkarka i supermodelka, znana z utworów “Quelqu'un qui m'a dit” oraz “Quelque chose”, a także Florent Pagny, piosenkarz, aktor i autor utworów takich jak „Ma liberte de penser” oraz „Savoir aimer”. Na deskach Teatru wystąpili również wybitni artyści tacy jak Andrzej Piaseczny, Jain, Sarah Schwab, Claude, Margaret, Natalia Nykiel, Alicja Szemplińska, pianistka Nour Ayadi oraz zespół taneczny La Compagnie D'Pendanse.

  • Tegoroczna edycja Gali była niezwykła ze względu na jubileusz 10-lecia projektu French Touch La Belle Vie! Patrząc na poprzednie edycje, stale upewniamy się w przekonaniu, że całe wydarzenie zyskuje coraz większą popularność, a Polacy mają coraz więcej okazji do doświadczenia francuskiej kultury w wyjątkowo widowiskowym wydaniu. Taka forma promocji naszej wielowymiarowej, międzynarodowej współpracy z pewnością zachęci widzów telewizji do doświadczenia emocji, jakie towarzyszyły nam na przestrzeni kilku ostatnich miesięcy podczas przygotowań do tego wielkiego finału akcji – mówi Eric Salvat, prezes projektu French Touch La Belle Vie!

 

Tegoroczna edycja wydarzenia przybrała wyjątkowy wymiar – w trakcie Gali oddano hołd zmarłemu niedawno Alainowi Delon, wielkiemu francuskiemu aktorowi, będącego ogromną gwiazdą europejskiego kina w latach 60. i 70. XX wieku.

Całość wydarzenia będzie emitowana w telewizji Polsat 15 października o godzinie 22:10.

Wielowymiarowość projektu French Touch La Belle Vie!

French Touch La Belle Vie! to nie tylko wydarzenie kulturalne, ale również handlowe, co dodatkowo poszerza promocję francuskich produktów w polskich domach. Partnerami projektu są m.in. firma Jurajska/Hortex, czyli polska spółka specjalizująca się w produkcji napojów (soków, nektarów oraz wody mineralnej), która bazuje na długoletniej tradycji marki Hortex, Monin, czyli francuska spółka znana na całym świecie z produkcji syropów, likierów i koncentratów smakowych oraz Vincent – polska marka również zajmująca się produkcją syropów oraz dodatków smakowych, chętnie używanych w cukiernictwie. Wśród tego grona znaleźli się również Bonduelle, President, Wyborowa Pernod Ricard, kina Helios, Relay i Inmedio należące do grupy Lagardère Travel Retail.

Więcej informacji na temat French Touch La Belle Vie! można znaleźć na stronie frenchtouchlabellevie.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy Lena i Władysław Grochowscy uhonorowani prestiżową nagrodą w Indiach Biuro prasowe
2024-11-11 | 01:00

Lena i Władysław Grochowscy uhonorowani prestiżową nagrodą w Indiach

Międzynarodowa nagroda imienia św. Matki Teresy z Kalkuty za działania na rzecz sprawiedliwości społecznej trafiła właśnie do Polski. W upalną niedzielę 10 listopada 2024 r. w trakcie
Gwiazdy David Beckham ambasadorem marki Ninja w pierwszej globalnej kampanii omnichanel
2024-11-07 | 09:00

David Beckham ambasadorem marki Ninja w pierwszej globalnej kampanii omnichanel

SharkNinja, międzynarodowa firma zajmująca się projektowaniem produktów i technologią, staruje ze swoją pierwszą globalną kampanią świąteczną dla marki Ninja, "Ninja the
Gwiazdy TikShow w centrum handlowym Targówek – święto TikToka już 16 listopada!
2024-11-06 | 11:00

TikShow w centrum handlowym Targówek – święto TikToka już 16 listopada!

Już niedługo CH Targówek zamieni się w prawdziwe królestwo TikToka! Tylko 16 listopada fani platformy będą mieli niepowtarzalną okazję spotkać swoich ulubionych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

J. Jelonek i O. Kubiak: Po ślubie za granicą w świetle polskiego prawa dalej będziemy niewidoczni. Walczymy o traktowanie na równi z parami heteroseksualnymi

W lipcu uczestnicy programu „Azja Express” ogłosili w mediach społecznościowych swoje zaręczyny. Jacek Jelonek i Oliwer Kubiak planują teraz ślub, ale jak podkreślają, nie brakuje sytuacji, w których wręcz zderzają się ze ścianą. Zależy im bowiem na odpowiednim uregulowaniu kwestii prawnych związanych z zawarciem małżeństwa, dziedziczeniem wspólnego majątku i uzyskiwaniu informacji o stanie zdrowia partnera. Mężczyźni zaznaczają, że ich historia jest nie tylko romantyczną opowieścią o miłości, ale także odzwierciedleniem wyzwań, z jakimi zmagają się osoby homoseksualne w Polsce.

Media

Maciej Rock: „Must Be the Music” to jeden z moich ulubionych programów. Szczególnie wspominam Korę

Kultowy program „Must Be the Music” powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Jedyną osobą, która pozostała ze starego składu tego popularnego show, jest Maciej Rock. Prezenter cieszy się, że ten wartościowy projekt został reaktywowany, bo debiutowało w nim wiele gwiazd. Z kolei Dawid Kwiatkowski ma nadzieję, że sprawdzi się w roli jurora i nowa edycja też przyciągnie przed ekrany wielu widzów.

Teatr

Alicja Węgorzewska: W Warszawskiej Operze Kameralnej sięgamy po rzadkie i trudne dzieła sprzed wieków. Chcemy zaprezentować widzom najwyższy kunszt

– Sukcesy Warszawskiej Opery Kameralnej to sukcesy całego zespołu. Każde ogniwo musi pracować na najwyższych obrotach i na najwyższym poziomie – podkreśla Alicja Węgorzewska. Dyrektor WOK wyjątkowo skutecznie działa na rzecz przywracania niezwykłych dzieł barokowych na scenę i zaprasza do współpracy nietuzinkowych artystów. W obliczu rosnącej dominacji sztucznej inteligencji i rewolucji technologicznej stara się udowodnić, że klasyka nie tylko przetrwała próbę czasu, ale i zyskała nową jakość. Efektem pracy wielu osób są nieprzeciętne produkcje, profesjonalnie zarejestrowane i odnoszące sukcesy na międzynarodowych konkursach.