Garnitur Izabeli Łapińskiej w spektaklu Krzysztofa Warlikowskiego
Spektakl Krzysztofa Warlikowskiego ,,Elizabeth Costello” z podtytułem „Siedem wykładów i pięć bajek z morałem” zgromadził rzeszę wielbicieli teatru 11 kwietnia w Nowym Teatrze. Sztuka poświęcona została jego ulubionej pisarce i zarazem bohaterce powieści Johna Maxwella Coetzeego ,,Elizabeth Costello”. Kobieta jest osobą fikcyjną, która stała się artystycznym i życiowym alter ego pisarza. W spektaklu Warlikowskiego można zobaczyć plejadę gwiazd, m.in. Magdalenę Cielecką, Andrzeja Chyrę, Maję Ostaszewską, Bartosza Gelnera, Magdalenę Popławską, Mariusza Bonaszewskiego, Ewę Dałkowską oraz Małgorzatę Hajewską-Krzysztofik, zwaną ,,Hają”, która podczas sztuki ma na sobie wyrafinowaną kreację. Garnitur, który stał się kostiumem aktorki, stworzyła Izabela Łapińska, znana z odważnych projektów pełnych niezwykłych detali. To jednak nie pierwszy raz, gdy ,,Haja” pojawiła się w kreacji projektantki.
Garnitur zadebiutował podczas premiery filmu ,,Kobieta z…” Małgorzaty Szumowskiej. Aktorka wcielająca się w rolę Anieli Wesoły wystąpiła w oryginalnym, połyskującym komplecie garniturowym ze srebrnymi zdobieniami na ramionach, projektu Izabeli Łapińskiej. Podczas premiery kreacja zwróciła uwagę samego Krzysztofa Warlikowskiego, który zdecydował, że aktorka wystąpi w tym garniturze również w jego spektaklu ,,Elizabeth Costello”. Najnowszą sztukę Krzysztofa Warlikowskiego ,,Elizabeth Costello” z udziałem Małgorzaty Hajewskiej-Krzysztofik można oglądać od 11 kwietnia w Nowym Teatrze w Warszawie.
O Izabeli Łapińskiej
Projektantka Izabela Łapińska zadebiutowała w 2004 roku. Jej uwagę zawsze przyciągały szlachetne tkaniny, piękne wykończenia i ręcznie robione zdobienia, czym zasłużyła sobie na miano mistrzyni detalu. Jej unikatowy styl został szybko doceniony nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Marka Izabeli Łapińskiej od piętnastu lat wyróżnia się na tle polskiej sceny modowej niezrównaną jakością, ponadczasową elegancją oraz luksusowymi wykończeniami. Marka wierzy w siłę klasycznej kobiecości. Jej ubrania nie podążają ślepo za trendami, a flagowym projektem jest sukienka pensjonarka, która pojawia się w każdej kolekcji.
fot. Magda Hueckel / Nowy Teatr.

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.