Komunikaty PR

Gwiazdy znanych programów kulinarnych w Płońsku

2022-06-09  |  10:20
Biuro prasowe

Podczas najbliższych DNI POLA 2022 w Płońsku na stoisku marki Diamant i Pfiefer & Langen
pojawią się znani i lubiani kucharze z takich choćby programów jak „Master Chef”, „Top
Chef” czy „Pytanie na Śniadanie”. Najsłodsza marka na rynku zachęca także do dodatkowych
atrakcji, które poznają Państwo w dniach 11-13 czerwca na terenie MODR przy ul Sienkiewicza 1.
Podczas DNI POLA 2022 w Płońsku marka Diamant przygotowała dla zwiedzających moc
atrakcji. Wśród nich pokazy gotowania na żywo, animacje dla dzieci – w tym darmowa wata
cukrowa, malowanie buziek czy zabawa na świeżym powietrzu. W strefie chillout będzie
można spotkać też znanych i lubianych szefów kuchni. Przygotują oni dla zwiedzających nie
tylko pyszne słodkości i grillowe rarytasy, ale i zachęcą do wspólnych zdjęć oraz konkursu z
nagrodami!


W sobotę od godz. 11:00 gotować będzie dla Państwa Dariusz Kuźniak uznany szef kuchni,
uczestnik "Top Chef", „Hell’s Kitchen” telewizji Polsat oraz prowadzący program „Zakupy pod
kontrolą” emitowany w Dwójce. W niedzielę zaś od godz. 10:00 strefę kuchenną Diamant
poprowadzi pochodzący z Kanady Charles Daigneault, finalista "MasterChef" TVN i
prowadzący program „Kuchenne Rewolucje – Powroty”, który odkrywał jakość restauracji
odmienianych wcześniej przez Magdę Gessler. Nie zabraknie też uśmiechniętego Kubę
Steuermarka, gospodarza kuchennej strefy "Pytania na Śniadanie" telewizji TVP2.
Na stoisku goście będą mogli porozmawiać z członkami zarządu Pfeifer & Langen Polska S.A.
oraz dyrektorem ds. surowcowych. Nie zabraknie specjalistów zajmujących się uprawą
buraków cukrowych, produktami dla pszczół, wysłodkami oraz całym portfolio marek
Diamant, Tofi oraz Tofi Horses.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy “25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat Biuro prasowe
2024-12-27 | 12:30

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Już od ćwierć wieku Teatr Sabat, założony przez Małgorzatę Potocką – wybitną tancerkę, choreografkę i reżyserkę – zachwyca widzów w centrum Warszawy. To miejsce,
Gwiazdy Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło
2024-12-16 | 10:00

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

W sobotni wieczór, 7 grudnia, w Aspen Prime Ski & Bike Resort odbyła się kolacja charytatywna, której celem było wsparcie Hospicjum Domowego dla Dzieci w Opolu. W wydarzeniu
Gwiazdy Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
2024-12-09 | 16:00

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!

Od 2 do 22 grudnia już po raz 11. wylicytować można kolację z gwiazdą i dzięki temu wesprzeć podopiecznych Fundacji Mam Marzenie. Projekt organizowany jest wspólnie z Allegro i w tym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.

Konsument

Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.