Hollywoodzkie gwiazdy na Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni!
Ruszyła 47. edycja Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych. W tym roku w Gdyni, poza plejadą polskich utalentowanych artystek i artystów, zobaczymy też wyjątkowych gości z Hollywood. Swoją obecność potwierdziły właśnie Tamara Lawrance oraz Letitia Wright, znana m.in. z filmów „Avengers: Koniec gry”, „Czarna pantera” czy serialu „Czarne lustro”. Aktorki wcieliły się w role tytułowych bliźniaczek w anglojęzycznym debiucie Agnieszki Smoczyńskiej pt. „The Silent Twins”. W produkcję filmu, który powalczy w Gdyni o Złote Lwy, zaangażowana była marka Dr Irena Eris.
Odbywający się od 1974 roku Festiwal Polskich Filmów Fabularnych to jedno z najstarszych wydarzeń filmowych w Europie. Każdego roku najciekawsze polskie produkcje rywalizują w nim o Złote i Srebrne Lwy, jak również o szereg nagród indywidualnych, a na czas trwania Festiwalu Gdynia staje się prawdziwą stolicą polskiego kina. W tym roku w Konkursie Głównym 47. edycji FPFF znalazło się aż 20 filmów, a wśród nich aż 6 pełnometrażowych debiutów reżyserskich. O najważniejszą statuetkę powalczy m.in. zaprezentowany na Festiwalu w Cannes „The Silent Twins” w reżyserii Agnieszki Smoczyńskiej, z Letitią Wright i Tamarą Lawrance w rolach głównych. Obie aktorki będziemy mogli zobaczyć w Gdyni już 16 września, podczas uroczystego pokazu filmu na Dużej Scenie Teatru Muzycznego. O ich olśniewający wygląd zadbają wizażystki marki Dr Irena Eris.
Dr Irena Eris była zaangażowana w produkcję „The Silent Twins” m.in. poprzez dostarczenie na plan kosmetyków wykorzystanych do charakteryzacji aktorek i aktorów, jak również zapewniając polskiej ekipie opiekę wizażystek na Festiwalu w Cannes. Podczas 47. edycji FPFF w Gdyni marka również towarzyszyć będzie gwiazdom i twórcom polskiego kina. W Strefach Piękna Dr Irena Eris wizażystki będą pomagać gościom w przygotowaniu profesjonalnego makijażu na codzienne premiery i debaty oraz zadbają o ich piękny wygląd podczas Gali Finałowej.
Marka Dr Irena Eris jest partnerem Festiwalu w Gdyni od 2017 roku, gdzie z uwagą śledzi twórczość polskich artystów i artystek oraz rozwój nowych talentów. W tym roku już po raz kolejny wręczy też nagrodę dla Twórczyni lub Twórcy za najodważniejszą, najwrażliwszą i najpiękniej opowiedzianą filmową historię. W poprzednich latach nagrodę za „Najodważniejsze Spojrzenie" zdobyły już m.in. Aleksandra Terpińska za „Najpiękniejsze fajerwerki ever", Olga Chajdas za „Ninę" czy Olga Bołądź za film „Alicja i żabka”. – Festiwal w Gdyni to wyjątkowe święto kina, które w jednym miejscu każdego roku gromadzi wybitne nazwiska polskiej branży filmowej. A w tym roku, dzięki nominacji dla dzieła Agnieszki Smoczyńskiej, imprezę uświetnią też wspaniałe artystki z Hollywood. To dla nas zaszczyt, że uczestniczymy w organizacji tego wydarzenia już po raz szósty, a także, że mogliśmy wesprzeć produkcję świetnego filmu polskiej reżyserki, jakim bez wątpienia jest „The Silent Twins” – mówi Joanna Łodygowska, szefowa działu komunikacji firmy Dr Irena Eris. – Jak co roku, ze szczególną uwagą obserwujemy polskie artystki – zarówno te już doświadczone, doceniane na arenie międzynarodowej, które bez kompromisów realizują swoje cele, jak i debiutantki, wyróżniające się świeżością, ambicją i determinacją w spełnianiu swoich marzeń. Jako marka kibicujemy wszystkim kobietom, których twórczość charakteryzuje prawdziwa pasja, ponieważ wierzymy, że właśnie tam znaleźć można prawdziwe piękno – dodaje Joanna Łodygowska.
Produkty marki Dr Irena Eris obecne były również na planie filmu „Iluzja” – reżyserskiego debiutu Marty Minorowicz, który również walczyć będzie w Gdyni o Złote Lwy. Ze względu na filozofię wyznawaną przez odgrywającą w filmie główną rolę Agatę Buzek, wegański skład kosmetyków marki, użytych na planie do charakteryzacji bohaterów, potwierdzony został w Centrum Naukowo-Badawczym Dr Irena Eris. Wcześniej marka zaangażowana była również w produkcję dokumentu o kobietach w Bośni „Jeden dom”, autorstwa reżyserek Karoliny Anny Kuty i Patrycji Skorupskiej.
O Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni
FPFF w Gdyni posiada status narodowego festiwalu filmowego i jest najważniejszą polską imprezą filmową. Pełni kluczową rolę w upowszechnianiu kultury, promocji polskiego dorobku filmowego oraz ugruntowania pozycji i odbioru rodzimej kinematografii. 47. edycja Festiwalu odbędzie się w dniach 12-17 września 2022 roku. Więcej informacji dostępne jest na stronie festiwalgdynia.pl
O marce Dr Irena Eris
Kosmetyki Dr Irena Eris zostały stworzone z pasji do pielęgnacji piękna. Przełomowe receptury projektowane są w oparciu o własne zgłoszenia patentowe, nowatorskie technologie czy najlepsze, często trudno dostępne składniki, a dzięki synergii działań grupy ekspertów z różnych dziedzin, kosmetyki od lat wyróżniają się na rynku.
Kontakt dla mediów:
Joanna Łodygowska, Szef Działu Komunikacji, Dr Irena Eris S.A.
tel. 00 48 696 494 337, email: Joanna.Lodygowska@DrIrenaEris.com

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.