Komunikaty PR

Hollywoodzkie gwiazdy na Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni!

2022-09-12  |  16:20

Ruszyła 47. edycja Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych. W tym roku w Gdyni, poza plejadą polskich utalentowanych artystek i artystów, zobaczymy też wyjątkowych gości z Hollywood. Swoją obecność potwierdziły właśnie Tamara Lawrance oraz Letitia Wright, znana m.in. z filmów „Avengers: Koniec gry”, „Czarna pantera” czy serialu „Czarne lustro”. Aktorki wcieliły się w role tytułowych bliźniaczek w anglojęzycznym debiucie Agnieszki Smoczyńskiej pt. „The Silent Twins”. W produkcję filmu, który powalczy w Gdyni o Złote Lwy, zaangażowana była marka Dr Irena Eris.

Odbywający się od 1974 roku Festiwal Polskich Filmów Fabularnych to jedno z najstarszych wydarzeń filmowych w Europie. Każdego roku najciekawsze polskie produkcje rywalizują w nim o Złote i Srebrne Lwy, jak również o szereg nagród indywidualnych, a na czas trwania Festiwalu Gdynia staje się prawdziwą stolicą polskiego kina. W tym roku w Konkursie Głównym 47. edycji FPFF znalazło się aż 20 filmów, a wśród nich aż 6 pełnometrażowych debiutów reżyserskich. O najważniejszą statuetkę powalczy m.in. zaprezentowany na Festiwalu w Cannes „The Silent Twins” w reżyserii Agnieszki Smoczyńskiej, z Letitią Wright i Tamarą Lawrance w rolach głównych. Obie aktorki będziemy mogli zobaczyć w Gdyni już 16 września, podczas uroczystego pokazu filmu na Dużej Scenie Teatru Muzycznego. O ich olśniewający wygląd zadbają wizażystki marki Dr Irena Eris.

Dr Irena Eris była zaangażowana w produkcję „The Silent Twins” m.in. poprzez dostarczenie na plan kosmetyków wykorzystanych do charakteryzacji aktorek i aktorów, jak również zapewniając polskiej ekipie opiekę wizażystek na Festiwalu w Cannes. Podczas 47. edycji FPFF w Gdyni marka również towarzyszyć będzie gwiazdom i twórcom polskiego kina. W Strefach Piękna Dr Irena Eris wizażystki będą pomagać gościom w przygotowaniu profesjonalnego makijażu na codzienne premiery i debaty oraz zadbają o ich piękny wygląd podczas Gali Finałowej.

Marka Dr Irena Eris jest partnerem Festiwalu w Gdyni od 2017 roku, gdzie z uwagą śledzi twórczość polskich artystów i artystek oraz rozwój nowych talentów. W tym roku już po raz kolejny wręczy też nagrodę dla Twórczyni lub Twórcy za najodważniejszą, najwrażliwszą i najpiękniej opowiedzianą filmową historię. W poprzednich latach nagrodę za „Najodważniejsze Spojrzenie" zdobyły już m.in. Aleksandra Terpińska za  „Najpiękniejsze fajerwerki ever", Olga Chajdas za „Ninę" czy Olga Bołądź za film „Alicja i żabka”. – Festiwal w Gdyni to wyjątkowe święto kina, które w jednym miejscu każdego roku gromadzi wybitne nazwiska polskiej branży filmowej. A w tym roku, dzięki nominacji dla dzieła Agnieszki Smoczyńskiej, imprezę uświetnią też wspaniałe artystki z Hollywood. To dla nas zaszczyt, że uczestniczymy w organizacji tego wydarzenia już po raz szósty, a także, że mogliśmy wesprzeć produkcję świetnego filmu polskiej reżyserki, jakim bez wątpienia jest „The Silent Twins” – mówi Joanna Łodygowska, szefowa działu komunikacji firmy Dr Irena Eris. – Jak co roku, ze szczególną uwagą obserwujemy polskie artystki – zarówno te już doświadczone, doceniane na arenie międzynarodowej, które bez kompromisów realizują swoje cele, jak i debiutantki, wyróżniające się świeżością, ambicją i determinacją w spełnianiu swoich marzeń. Jako marka kibicujemy wszystkim kobietom, których twórczość charakteryzuje prawdziwa pasja, ponieważ wierzymy, że właśnie tam znaleźć można prawdziwe piękno – dodaje Joanna Łodygowska.

Produkty marki Dr Irena Eris obecne były również na planie filmu „Iluzja” – reżyserskiego debiutu Marty Minorowicz, który również walczyć będzie w Gdyni o Złote Lwy. Ze względu na filozofię wyznawaną przez odgrywającą w filmie główną rolę Agatę Buzek, wegański skład kosmetyków marki, użytych na planie do charakteryzacji bohaterów, potwierdzony został w Centrum Naukowo-Badawczym Dr Irena Eris. Wcześniej marka zaangażowana była również w produkcję dokumentu o kobietach w Bośni „Jeden dom”, autorstwa reżyserek Karoliny Anny Kuty i Patrycji Skorupskiej.

O Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni

FPFF w Gdyni posiada status narodowego festiwalu filmowego i jest najważniejszą polską imprezą filmową. Pełni kluczową rolę w upowszechnianiu kultury, promocji polskiego dorobku filmowego oraz ugruntowania pozycji i odbioru rodzimej kinematografii. 47. edycja Festiwalu odbędzie się w dniach 12-17 września 2022 roku. Więcej informacji dostępne jest na stronie festiwalgdynia.pl

O marce Dr Irena Eris

Kosmetyki Dr Irena Eris zostały stworzone z pasji do pielęgnacji piękna. Przełomowe receptury projektowane są w oparciu o własne zgłoszenia patentowe, nowatorskie technologie czy najlepsze, często trudno dostępne składniki, a dzięki synergii działań grupy ekspertów z różnych dziedzin, kosmetyki od lat wyróżniają się na rynku.


Kontakt dla mediów:

Joanna Łodygowska, Szef Działu Komunikacji, Dr Irena Eris S.A.

tel. 00 48 696 494 337, email: Joanna.Lodygowska@DrIrenaEris.com

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy “25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat Biuro prasowe
2024-12-27 | 12:30

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Już od ćwierć wieku Teatr Sabat, założony przez Małgorzatę Potocką – wybitną tancerkę, choreografkę i reżyserkę – zachwyca widzów w centrum Warszawy. To miejsce,
Gwiazdy Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło
2024-12-16 | 10:00

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

W sobotni wieczór, 7 grudnia, w Aspen Prime Ski & Bike Resort odbyła się kolacja charytatywna, której celem było wsparcie Hospicjum Domowego dla Dzieci w Opolu. W wydarzeniu
Gwiazdy Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
2024-12-09 | 16:00

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!

Od 2 do 22 grudnia już po raz 11. wylicytować można kolację z gwiazdą i dzięki temu wesprzeć podopiecznych Fundacji Mam Marzenie. Projekt organizowany jest wspólnie z Allegro i w tym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.

Konsument

Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.