Komunikaty PR

Iluzjonista „pojawia” zaginiony samolot!

2024-05-30  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Poławska
Agencja Face It

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/

Marcin Muszyński jest jednym z najlepszych iluzjonistów w Polsce. Tworzy i reżyseruje największe Magic Show. Jego najsłynniejsze sztuczki to lewitujący fortepian wraz z pianistą, czy pojawienie na scenie auta-bolidu rajdowego. Co nowego ma dla nas pod swoją magiczną peleryną? Już niedługo cała Polska będzie mogła dzięki niemu zanurzyć się w Tajemnicach Trójkąta Bermudzkiego… Jednak, czy Iluzjonista wyciągnie nas z niego z powrotem?

Marcin Muszyński to niekwestionowana Osobowość polskiej i światowej sceny magicznej, ale i również niekwestionowany dorobek artystyczny, przekraczający swoim rozmachem granice wszelkiego pojęcia. Marcin Muszyński, duchowy uczeń Copperfielda, który dawno już przerósł swojego mistrza, tworzy największe magiczne widowiska na największych wydarzeniach i eventach w naszym kraju. Znany jest również z kompilacji artystycznych, między innymi z Dodą, którą wylewitował podczas koncertu w 2010 roku na Aviva Comet.

Tak ambitne wyzwania kreują historię i budzą wyobraźnię do kolejnych wyzwań. Marcin Muszyński na przestrzeni lat latał z fortepianem, pojawiał magicznie autobus, opracował zniknięcie Pałacu Kultury i Nauki, a już niebawem… pojawi magicznie samolot odrzutowy! Tak jest! Dobrze widzicie!

Kilka dni temu na kanale Marcina Muszyńskiego pojawił się premierowo trailer najnowszego wydarzenia i planu na rok 2024, który zaprasza nas do zagłębienia się w tajemnicę niebezpieczną…

Tym razem chcemy wykorzystać zagadkę trawiącą ludzkość od kilku wieków co najmniej – planujemy mianowicie „pojawić” na scenie samolot wprost z otchłani Trójkąta Bermudzkiego… - mówi Marcin Muszyński – Pytanie tylko, czy sami nie zostaniemy wchłonięci do niego wraz z oddaniem samolotu z powrotem.

Całe show owiane jest na razie tajemnicą. Samo pojawienie samolotu bowiem to zaledwie pracochłonny detal, bo o sile koncertów Marcina Muszyńskiego stanowi cała ich, starannie przygotowywana oprawa: historia, nastrój oraz scenografia, w które „ubrany” zostanie samolot zaginiony lata temu w otchłaniach morskich. Wiemy już jednak na tę chwilę, że nie tylko samolot pojawi się na scenie, ale i dawno zaginieni pasażerowie…

A za tym wszystkim stoi (nie)zwykły człowiek. Marcin Muszyński, we współpracy ze swoją żoną, Eweliną, otwarcie przyznaje, że presja towarzyszy im niemalże nieustannie:

Gdy przygotowujemy numery takie jak znikanie auta czy lewitacja fortepianu towarzyszy nam oczywiście ekscytacja i niecierpliwość, aby zobaczyć reakcje odbiorców. Ale potem… przychodzi moment, gdy zasiadamy, aby wymyślić coś jeszcze bardziej spektakularnego. I tutaj zaczynają się schody. Póki co jednak na szczęście jesteśmy w stanie sprostać oczekiwaniom – własnym i fanów. To jednak ogromna presja, z którą musimy sobie radzić, a ta potrafi jednocześnie motywować oraz wypalać. Na szczęście poza presją towarzyszy nam we wszystkim również ogromna pasja, która z każdym dniem jedynie wzrasta zamiast maleć! – mówi Marcin Muszyński –  I mówię nieustannie MY, ponieważ mam na myśli zarówno siebie samego jak i moją wspaniałą żonę, która jest w gruncie rzeczy jednocześnie moją największą inspiracją w życiu jak i w pracy. Ewelina wspiera mnie nie tylko na scenie, ale i poza nią. Oczarowuje widzów swoją gracją i urodą, tak jak kiedyś bez reszty oczarowała mnie. Być może to ona właśnie w tym naszym duecie jest PRAWDZIWĄ czarodziejką… 

Już niedługo dowiemy się, gdzie będzie można obejrzeć najnowszy numer Marcina Muszyńskiego, a także zmierzyć się z tajemnicami i niebezpieczeństwami Trójkąta Bermudzkiego. Aktualności na temat występów można śledzić na stronie i w social mediach Iluzjonisty.

 

Zachęcamy do zapoznania się z trailerem najnowszego NUMERU:

https://www.youtube.com/watch?v=NJP9c7CBRlo&t

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy “25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat Biuro prasowe
2024-12-27 | 12:30

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Już od ćwierć wieku Teatr Sabat, założony przez Małgorzatę Potocką – wybitną tancerkę, choreografkę i reżyserkę – zachwyca widzów w centrum Warszawy. To miejsce,
Gwiazdy Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło
2024-12-16 | 10:00

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

W sobotni wieczór, 7 grudnia, w Aspen Prime Ski & Bike Resort odbyła się kolacja charytatywna, której celem było wsparcie Hospicjum Domowego dla Dzieci w Opolu. W wydarzeniu
Gwiazdy Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
2024-12-09 | 16:00

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!

Od 2 do 22 grudnia już po raz 11. wylicytować można kolację z gwiazdą i dzięki temu wesprzeć podopiecznych Fundacji Mam Marzenie. Projekt organizowany jest wspólnie z Allegro i w tym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.