Komunikaty PR

Jak polskie gwiazdy uczą się angielskiego?

2021-05-26  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Kapusta
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
karolina.kapusta|goodonepr.pl| |karolina.kapusta|goodonepr.pl
+ 48 796 996 211
www.goodonepr.pl
Do pobrania gwiazdy ( 0.23 MB )

Jak polskie gwiazdy uczą się angielskiego?

Dlaczego Cezary Pazura uczył się angielskiego z piosenek Beatlesów i jak Joanna Anger podczas pracy w brytyjskim hotelu pozbyła się blokady językowej? Dlaczego nastoletnia Magda Steczkowska nie potrafiła kupić wymarzonych kozaków, skąd Piotr Rubik ma wyjątkowe umiejętności poliglotyczne i dzięki komu Agata Rubik zawiera nowe przyjaźnie na wakacjach? O tym wszystkim możemy posłuchać w ramach Novakid TV, serii wywiadów o nauce języka angielskiego. 

Internetowa szkoła języka angielskiego Novakid dla dzieci rusza z serią wywiadów z polskimi gwiazdami, influencerami i pedagogami. Mirosława Trenerowska, blogerka parentingowa, rozmawia ze znanymi i lubianymi osobistościami z polskiej kultury i mediów, którzy jednocześnie są zaangażowanymi i czułymi rodzicami. Zaproszeni goście dzielą się wartościowym spojrzeniem na edukację własnych pociech, doświadczeniami z nauką angielskiego w czasach swojego dzieciństwa i zabawnymi anegdotami z życia prywatnego. O tym, jak i dlaczego warto uczyć się języków obcych, opowiedzieli już Cezary Pazura, Magda Steczkowska, Joanna Anger, Piotr i Agata Rubikowie. 

Tworzona przez nas seria wywiadów o edukacji to zastrzyk cennej wiedzy dla świadomych rodziców. Chcemy, aby mogli oni w przyjemnej atmosferze korzystać z doświadczeń znanych osobistości, którzy tak samo mierzą się z rodzicielskimi wyzwaniami, i wypracować skuteczne rozwiązania dla swoich pociech – wyjaśnia Agata Jagiełło, regionalny marketing manager w Novakid.

O tym, jak wyjątkowi rozmówcy wspominają własne lekcje i jak dbają o nowoczesną edukację swoich dzieci można posłuchać w wywiadach Mirosławy Trenerowskiej (IG: @blondpanidomu), zamieszczonych na stronie: https://www.novakid.pl/blog/novakidTV. W każdym miesiącu ukażą się nowe rozmowy z cyklu NovakidTV. W najbliższych odcinkach swoimi doświadczeniami z nauką angielskiego podzielą się Dorota Gardias i Małgorzata Socha. Wśród znanych gwiazd, stale angażujących swoje dzieci w naukę z Novakid są: Anna Dereszowska, Katarzyna Zielińska i Cezary Pazura. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good One PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy “25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat Biuro prasowe
2024-12-27 | 12:30

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Już od ćwierć wieku Teatr Sabat, założony przez Małgorzatę Potocką – wybitną tancerkę, choreografkę i reżyserkę – zachwyca widzów w centrum Warszawy. To miejsce,
Gwiazdy Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło
2024-12-16 | 10:00

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

W sobotni wieczór, 7 grudnia, w Aspen Prime Ski & Bike Resort odbyła się kolacja charytatywna, której celem było wsparcie Hospicjum Domowego dla Dzieci w Opolu. W wydarzeniu
Gwiazdy Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
2024-12-09 | 16:00

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!

Od 2 do 22 grudnia już po raz 11. wylicytować można kolację z gwiazdą i dzięki temu wesprzeć podopiecznych Fundacji Mam Marzenie. Projekt organizowany jest wspólnie z Allegro i w tym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.