Jak polskie gwiazdy uczą się angielskiego?
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
karolina.kapusta|goodonepr.pl| |karolina.kapusta|goodonepr.pl
+ 48 796 996 211
www.goodonepr.pl
Jak polskie gwiazdy uczą się angielskiego?
Dlaczego Cezary Pazura uczył się angielskiego z piosenek Beatlesów i jak Joanna Anger podczas pracy w brytyjskim hotelu pozbyła się blokady językowej? Dlaczego nastoletnia Magda Steczkowska nie potrafiła kupić wymarzonych kozaków, skąd Piotr Rubik ma wyjątkowe umiejętności poliglotyczne i dzięki komu Agata Rubik zawiera nowe przyjaźnie na wakacjach? O tym wszystkim możemy posłuchać w ramach Novakid TV, serii wywiadów o nauce języka angielskiego.
Internetowa szkoła języka angielskiego Novakid dla dzieci rusza z serią wywiadów z polskimi gwiazdami, influencerami i pedagogami. Mirosława Trenerowska, blogerka parentingowa, rozmawia ze znanymi i lubianymi osobistościami z polskiej kultury i mediów, którzy jednocześnie są zaangażowanymi i czułymi rodzicami. Zaproszeni goście dzielą się wartościowym spojrzeniem na edukację własnych pociech, doświadczeniami z nauką angielskiego w czasach swojego dzieciństwa i zabawnymi anegdotami z życia prywatnego. O tym, jak i dlaczego warto uczyć się języków obcych, opowiedzieli już Cezary Pazura, Magda Steczkowska, Joanna Anger, Piotr i Agata Rubikowie.
– Tworzona przez nas seria wywiadów o edukacji to zastrzyk cennej wiedzy dla świadomych rodziców. Chcemy, aby mogli oni w przyjemnej atmosferze korzystać z doświadczeń znanych osobistości, którzy tak samo mierzą się z rodzicielskimi wyzwaniami, i wypracować skuteczne rozwiązania dla swoich pociech – wyjaśnia Agata Jagiełło, regionalny marketing manager w Novakid.
O tym, jak wyjątkowi rozmówcy wspominają własne lekcje i jak dbają o nowoczesną edukację swoich dzieci można posłuchać w wywiadach Mirosławy Trenerowskiej (IG: @blondpanidomu), zamieszczonych na stronie: https://www.novakid.pl/blog/novakidTV. W każdym miesiącu ukażą się nowe rozmowy z cyklu NovakidTV. W najbliższych odcinkach swoimi doświadczeniami z nauką angielskiego podzielą się Dorota Gardias i Małgorzata Socha. Wśród znanych gwiazd, stale angażujących swoje dzieci w naukę z Novakid są: Anna Dereszowska, Katarzyna Zielińska i Cezary Pazura.

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.