Jak polskie gwiazdy uczą się angielskiego?
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
karolina.kapusta|goodonepr.pl| |karolina.kapusta|goodonepr.pl
+ 48 796 996 211
www.goodonepr.pl
Jak polskie gwiazdy uczą się angielskiego?
Dlaczego Cezary Pazura uczył się angielskiego z piosenek Beatlesów i jak Joanna Anger podczas pracy w brytyjskim hotelu pozbyła się blokady językowej? Dlaczego nastoletnia Magda Steczkowska nie potrafiła kupić wymarzonych kozaków, skąd Piotr Rubik ma wyjątkowe umiejętności poliglotyczne i dzięki komu Agata Rubik zawiera nowe przyjaźnie na wakacjach? O tym wszystkim możemy posłuchać w ramach Novakid TV, serii wywiadów o nauce języka angielskiego.
Internetowa szkoła języka angielskiego Novakid dla dzieci rusza z serią wywiadów z polskimi gwiazdami, influencerami i pedagogami. Mirosława Trenerowska, blogerka parentingowa, rozmawia ze znanymi i lubianymi osobistościami z polskiej kultury i mediów, którzy jednocześnie są zaangażowanymi i czułymi rodzicami. Zaproszeni goście dzielą się wartościowym spojrzeniem na edukację własnych pociech, doświadczeniami z nauką angielskiego w czasach swojego dzieciństwa i zabawnymi anegdotami z życia prywatnego. O tym, jak i dlaczego warto uczyć się języków obcych, opowiedzieli już Cezary Pazura, Magda Steczkowska, Joanna Anger, Piotr i Agata Rubikowie.
– Tworzona przez nas seria wywiadów o edukacji to zastrzyk cennej wiedzy dla świadomych rodziców. Chcemy, aby mogli oni w przyjemnej atmosferze korzystać z doświadczeń znanych osobistości, którzy tak samo mierzą się z rodzicielskimi wyzwaniami, i wypracować skuteczne rozwiązania dla swoich pociech – wyjaśnia Agata Jagiełło, regionalny marketing manager w Novakid.
O tym, jak wyjątkowi rozmówcy wspominają własne lekcje i jak dbają o nowoczesną edukację swoich dzieci można posłuchać w wywiadach Mirosławy Trenerowskiej (IG: @blondpanidomu), zamieszczonych na stronie: https://www.novakid.pl/blog/novakidTV. W każdym miesiącu ukażą się nowe rozmowy z cyklu NovakidTV. W najbliższych odcinkach swoimi doświadczeniami z nauką angielskiego podzielą się Dorota Gardias i Małgorzata Socha. Wśród znanych gwiazd, stale angażujących swoje dzieci w naukę z Novakid są: Anna Dereszowska, Katarzyna Zielińska i Cezary Pazura.

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.