Jasiek Kuroń gotuje w kampanii To Jest Nasz Drób
W 2021 roku organizatorzy kampanii „To jest nasz drób! Wysoka europejska jakość” nie tylko kontynuują zainicjowane akcje informujące konsumentów o zaletach europejskiego mięsa drobiowego, ale przygotowują również nowości. Jedną z nich jest zaangażowanie nowego ambasadora projektu – Jana Kuronia.
Jasiek Kuroń to doświadczony kucharz, a także autor książki „Sprytna kuchnia czyli kulinarna ekonomia”. Na co dzień swoimi przepisami dzieli się na Instagramie – Jasiek Kuroń Gotuje, na swojej stronie internetowej oraz kanale w serwisie You Tube. Programy kulinarne z udziałem Jaśka Kuronia można zobaczyć na antenie Kuchnia+. Cyklicznie gotuje w kuchni DDTVN, jest także zapraszany do Pytania na Śniadanie.
– Drób to mięso, które lubię w kuchni. Mówię tu nie tylko o cieszącym się popularnością mięsie z kurczaka, ale także z kaczki czy gęsi. Ta ostatnia, do niedawna jeszcze zapomniana, powoli wraca i robi to z wielką klasą. Dlaczego zatem mięso drobiowe to jeden z moich częstych wyborów? Jest smaczne, dietetyczne i uniwersalne. Nadaje się zarówno do pieczenia, jak i na grilla czy na wędliny (o gotowaniu nawet nie wspominając) – mówi Jasiek Kuroń.
To jest nasz drób – działania w 2021 roku
Nowego ambasadora w drugim roku kampanii przywitali z otwartymi ramionami dotychczasowi ambasadorzy Cristina Catese i Sebastian Krauzowicz, którzy wspólnie
z Jaśkiem Kuroniem będą dzielili się swoimi przepisami na dania z różnymi gatunkami drobiu oraz gotowali na eventach kulinarnych.
W najbliższym czasie organizatorzy planują udział na Festiwalu Dobrego Smaku w sierpniu 2021 oraz targach Polagra Food w Poznaniu.
Więcej informacji na temat kampanii, ciekawostki i przepisy znajdują się na stronie internetowej>> https://pl.eu-poultry.eu
“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat
Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło
Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.