Jasiek Kuroń gotuje w kampanii To Jest Nasz Drób
W 2021 roku organizatorzy kampanii „To jest nasz drób! Wysoka europejska jakość” nie tylko kontynuują zainicjowane akcje informujące konsumentów o zaletach europejskiego mięsa drobiowego, ale przygotowują również nowości. Jedną z nich jest zaangażowanie nowego ambasadora projektu – Jana Kuronia.
Jasiek Kuroń to doświadczony kucharz, a także autor książki „Sprytna kuchnia czyli kulinarna ekonomia”. Na co dzień swoimi przepisami dzieli się na Instagramie – Jasiek Kuroń Gotuje, na swojej stronie internetowej oraz kanale w serwisie You Tube. Programy kulinarne z udziałem Jaśka Kuronia można zobaczyć na antenie Kuchnia+. Cyklicznie gotuje w kuchni DDTVN, jest także zapraszany do Pytania na Śniadanie.
– Drób to mięso, które lubię w kuchni. Mówię tu nie tylko o cieszącym się popularnością mięsie z kurczaka, ale także z kaczki czy gęsi. Ta ostatnia, do niedawna jeszcze zapomniana, powoli wraca i robi to z wielką klasą. Dlaczego zatem mięso drobiowe to jeden z moich częstych wyborów? Jest smaczne, dietetyczne i uniwersalne. Nadaje się zarówno do pieczenia, jak i na grilla czy na wędliny (o gotowaniu nawet nie wspominając) – mówi Jasiek Kuroń.
To jest nasz drób – działania w 2021 roku
Nowego ambasadora w drugim roku kampanii przywitali z otwartymi ramionami dotychczasowi ambasadorzy Cristina Catese i Sebastian Krauzowicz, którzy wspólnie
z Jaśkiem Kuroniem będą dzielili się swoimi przepisami na dania z różnymi gatunkami drobiu oraz gotowali na eventach kulinarnych.
W najbliższym czasie organizatorzy planują udział na Festiwalu Dobrego Smaku w sierpniu 2021 oraz targach Polagra Food w Poznaniu.
Więcej informacji na temat kampanii, ciekawostki i przepisy znajdują się na stronie internetowej>> https://pl.eu-poultry.eu
Garnitur Izabeli Łapińskiej w spektaklu Krzysztofa Warlikowskiego
OSOBOWOŚCI sceny artystycznej - Marcin Muszyński i Lewitująca Doda
Franklin Graham przemawiał w TAURON Arenie w Krakowie w sobotę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Film
Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach
Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.
Gwiazdy
Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami
Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.