Komunikaty PR

Jordin Sparks globalną ambasadorką marki Cantu!

2023-01-17  |  09:10
Biuro prasowe
Kontakt
Kamila
Awesome PR girls

E.Platter 55
00-113 Warszawa warszawa
kamila|awesomeprgirls.com| |kamila|awesomeprgirls.com
664048970
www.prawesomeprgirls.com

Uwielbiana przez włosomaniaczki na całym świecie marka Cantu, specjalizująca się w produktach do pielęgnacji włosów ogłosiła, że jej ambasadorką została Jordin Sparks. Ta niezwykle utalentowana artystka, nominowana do wielu nagród, w tym m.in. do Grammy, jest fanką nawilżających kuracji nawilżających oraz żeli do stylizacji marki. Teraz, łączy siły z Cantu, aby pomóc zwrócić uwagę na społecznościowe inicjatywy poświęcone młodym kobietom na całym świecie, w tym z globalną organizacją non-profit Women Empowering Nations.

To wspaniałe, móc współpracować z Cantu i wspierać następne pokolenie kobiet, które jest na własnej, wyjątkowej i potężnej drodze do budowania swojej świetlanej przyszłości” — mówi Sparks. „Oprócz produktów, Cantu robi wiele dla społeczności, szczególnie dla wzmocnienia pozycji kobiet, a na wspieraniu takich inicjatyw szczególnie mi zależy”.

 

Współpraca Cantu i Jordin Sparks oficjalnie rozpoczęła się w ubiegłym miesiącu, kiedy to piosenkarką złożyła niespodziewaną wirtualną wizytę 11 młodym kobietom uczestniczącym w Cantu GLOW Global Fellowship. To czteromiesięczne, płatne praktyki w branży kosmetycznej organizowane we współpracy z Women Empowering Nations. Pod koniec tego stypendium odbyło się seminarium dotyczące podróżowania do  Akry w Ghanie. Podczas jego trwania każda z młodych uczestniczek poznała cztery obszary branży kosmetycznej — konsumencki, konceptualny, komercyjny i kampanie. To pozwoliło im doświadczyć pełnej promocji marki kosmetycznej od koncepcji do „półki sklepowej” .

Jesteśmy zaszczyceni, że Jordin Sparks dołączyła do załogi Cantu jako ambasadorka naszej marki” — mówi Dametria Kinsley, globalna wiceprezeska Cantu ds. marketingu. „Przez lata dzięki własnym wysiłkom filantropijnym była filarem społeczności osób ciemnoskórych. Cieszymy się, że możemy połączyć siły, aby rozszerzyć dodatkowe działania dla kobiet na całym świecie”.

Cantu GLOW Global Fellowship to tylko jeden z wielu projektów Cantu Beauty. Koncentruje się na podniesieniu poziomu życia ich społeczności poprzez specjalne wydarzenia, programy, zasoby finansowe i intelektualne. W tym roku marka kontynuowała wieloletnią współpracę z organizacją non-profit Gyrl Wonder, wspierając Afroamerykanki i Latynoski, w ten sposób pomagając kolejnemu pokoleniu liderek. Ponadto, marka świętowała drugi rok Cantu Elevate, czyli należącego do marki programu akceleratora przedsiębiorczości dla firm prowadzonych przez czarnoskóre kobiety we współpracy z BrainTrust Founders Studio.

Aby uzyskać więcej informacji na temat inicjatyw społecznych Cantu Beauty lub dołączyć do Cantu Crew, śledź @cantubeautypl na Instagramie oraz Facebooku lub odwiedź stronę cantubeauty.com.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Awesome PR girls
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy Zapytaliśmy Gardias, Cichopek, Herbuś i innych, skąd czerpią satysfakcję! Biuro prasowe
2024-07-15 | 14:00

Zapytaliśmy Gardias, Cichopek, Herbuś i innych, skąd czerpią satysfakcję!

Czym jest satysfakcja we wnętrzach? Jak ją znaleźć? Gdzie szukać pomysłów, by stworzyć przestrzeń, która nie tylko zachwyca, ale również koi i dodaje energii?
Gwiazdy Co numerologia mówi nam o brytyjskiej rodzinie królewskiej?
2024-07-08 | 01:00

Co numerologia mówi nam o brytyjskiej rodzinie królewskiej?

Brytyjska rodzina królewska od lat wywołuje skrajne emocje – i to nie tylko wśród Brytyjczyków. Cały świat przeżywał śmierć księżnej Diany, celebrował śluby
Gwiazdy BRAK ZDJĘCIA
2024-07-03 | 11:00

Kamila Urzędowska współpracuje z projektantką Izabelą Łapińską

Wcielającą się w postać Jagny w ,,Chłopach” Kamilę Urzędowską doceniają widzowie oraz branża filmowa w Polsce i za granicą. Podczas 74. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Berlinie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maja Sablewska: Musieliśmy przeformatować mój program, bo zmienia się moda i społeczeństwo. Jest więcej tolerancji, a kobiety są bardziej odważne

Stylistka zaznacza, że w swoim programie nie działa pochopnie i na oślep, a wszystkie metamorfozy poprzedzone są szczerą rozmową z bohaterkami. Z obserwacji Mai Sablewskiej wynika, że kobiety są coraz bardziej odważne w kwestii wyglądu i ubioru, nie boją się eksperymentować, chętnie szukają inspiracji i już nie przejmują się tak bardzo krytyką innych osób.  W kolejnej formatu „10 lat młodsza w 10 dni z Sablewską” jego gospodyni musi więc dostosować się do zmieniających się warunków i sprostać wymaganiom uczestniczek.

Uroda

Paulina Sykut-Jeżyna: W czasie urlopu przez dwa tygodnie się nie malowałam. Bardzo lubię chodzić bez makijażu, ale moja praca go wymaga

Prezenterka nie ukrywa, że czasem lubi odpocząć od telewizyjnego looku i jeśli tylko może, to rezygnuje z perfekcyjnego makijażu, jaki jest koniecznością w pracy przed kamerami. W swoich mediach społecznościowych również nie unika zdjęć, na których pokazuje, jak wygląda bez filtrów i make-upu. Paulina Sykut-Jeżyna podkreśla, że bardziej niż na kosmetyki kolorowe stawia na pielęgnacyjne. Szczególnie dba o odpowiednie nawilżenie skóry, by zawsze była gładka i promienna.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.