Komunikaty PR

Jordin Sparks globalną ambasadorką marki Cantu!

2023-01-17  |  09:10
Biuro prasowe
Kontakt
Kamila
Awesome PR girls

E.Platter 55
00-113 Warszawa warszawa
kamila|awesomeprgirls.com| |kamila|awesomeprgirls.com
664048970
www.prawesomeprgirls.com

Uwielbiana przez włosomaniaczki na całym świecie marka Cantu, specjalizująca się w produktach do pielęgnacji włosów ogłosiła, że jej ambasadorką została Jordin Sparks. Ta niezwykle utalentowana artystka, nominowana do wielu nagród, w tym m.in. do Grammy, jest fanką nawilżających kuracji nawilżających oraz żeli do stylizacji marki. Teraz, łączy siły z Cantu, aby pomóc zwrócić uwagę na społecznościowe inicjatywy poświęcone młodym kobietom na całym świecie, w tym z globalną organizacją non-profit Women Empowering Nations.

To wspaniałe, móc współpracować z Cantu i wspierać następne pokolenie kobiet, które jest na własnej, wyjątkowej i potężnej drodze do budowania swojej świetlanej przyszłości” — mówi Sparks. „Oprócz produktów, Cantu robi wiele dla społeczności, szczególnie dla wzmocnienia pozycji kobiet, a na wspieraniu takich inicjatyw szczególnie mi zależy”.

 

Współpraca Cantu i Jordin Sparks oficjalnie rozpoczęła się w ubiegłym miesiącu, kiedy to piosenkarką złożyła niespodziewaną wirtualną wizytę 11 młodym kobietom uczestniczącym w Cantu GLOW Global Fellowship. To czteromiesięczne, płatne praktyki w branży kosmetycznej organizowane we współpracy z Women Empowering Nations. Pod koniec tego stypendium odbyło się seminarium dotyczące podróżowania do  Akry w Ghanie. Podczas jego trwania każda z młodych uczestniczek poznała cztery obszary branży kosmetycznej — konsumencki, konceptualny, komercyjny i kampanie. To pozwoliło im doświadczyć pełnej promocji marki kosmetycznej od koncepcji do „półki sklepowej” .

Jesteśmy zaszczyceni, że Jordin Sparks dołączyła do załogi Cantu jako ambasadorka naszej marki” — mówi Dametria Kinsley, globalna wiceprezeska Cantu ds. marketingu. „Przez lata dzięki własnym wysiłkom filantropijnym była filarem społeczności osób ciemnoskórych. Cieszymy się, że możemy połączyć siły, aby rozszerzyć dodatkowe działania dla kobiet na całym świecie”.

Cantu GLOW Global Fellowship to tylko jeden z wielu projektów Cantu Beauty. Koncentruje się na podniesieniu poziomu życia ich społeczności poprzez specjalne wydarzenia, programy, zasoby finansowe i intelektualne. W tym roku marka kontynuowała wieloletnią współpracę z organizacją non-profit Gyrl Wonder, wspierając Afroamerykanki i Latynoski, w ten sposób pomagając kolejnemu pokoleniu liderek. Ponadto, marka świętowała drugi rok Cantu Elevate, czyli należącego do marki programu akceleratora przedsiębiorczości dla firm prowadzonych przez czarnoskóre kobiety we współpracy z BrainTrust Founders Studio.

Aby uzyskać więcej informacji na temat inicjatyw społecznych Cantu Beauty lub dołączyć do Cantu Crew, śledź @cantubeautypl na Instagramie oraz Facebooku lub odwiedź stronę cantubeauty.com.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Awesome PR girls
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy “25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat Biuro prasowe
2024-12-27 | 12:30

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Już od ćwierć wieku Teatr Sabat, założony przez Małgorzatę Potocką – wybitną tancerkę, choreografkę i reżyserkę – zachwyca widzów w centrum Warszawy. To miejsce,
Gwiazdy Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło
2024-12-16 | 10:00

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

W sobotni wieczór, 7 grudnia, w Aspen Prime Ski & Bike Resort odbyła się kolacja charytatywna, której celem było wsparcie Hospicjum Domowego dla Dzieci w Opolu. W wydarzeniu
Gwiazdy Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
2024-12-09 | 16:00

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!

Od 2 do 22 grudnia już po raz 11. wylicytować można kolację z gwiazdą i dzięki temu wesprzeć podopiecznych Fundacji Mam Marzenie. Projekt organizowany jest wspólnie z Allegro i w tym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.

Ochrona środowiska

Wokół utylizacji odpadów medycznych narosło wiele mitów. Nowoczesne instalacje pozwalają wykorzystać ten proces do produkcji ciepła i energii

Według różnych szacunków w Polsce powstaje od 60 do nawet 200 tys. t odpadów medycznych. Wymagają one specjalnego trybu postępowania, innego niż dla odpadów komunalnych – jedyną dopuszczalną i obowiązującą w świetle polskiego prawa metodą jest ich spalanie. Obecnie zakłady przetwarzania odpadów to nowoczesne instalacje połączone z odzyskiem energii. Termiczne przekształcenie odpadów może też być elementem gospodarki o obiegu zamkniętym.

Moda

Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę

Aktor zaznacza, że jego garderoba jest skromna, ale zawiera dobre jakościowo ubrania, które choć były kupione nawet dwie dekady temu, wciąż wyglądają jak nowe. Jego zdaniem nie warto ulegać sezonowym trendom i gromadzić w szafie wielu rzeczy, które modne są zaledwie kilka miesięcy. Zamiast tego lepiej zainwestować w ponadczasowe kurtki, marynarki czy buty z dobrych materiałów i dbać o nie tak, by posłużyły jak najdłużej.