Jordin Sparks globalną ambasadorką marki Cantu!
Awesome PR girls
E.Platter 55
00-113 Warszawa warszawa
kamila|awesomeprgirls.com| |kamila|awesomeprgirls.com
664048970
www.prawesomeprgirls.com
Uwielbiana przez włosomaniaczki na całym świecie marka Cantu, specjalizująca się w produktach do pielęgnacji włosów ogłosiła, że jej ambasadorką została Jordin Sparks. Ta niezwykle utalentowana artystka, nominowana do wielu nagród, w tym m.in. do Grammy, jest fanką nawilżających kuracji nawilżających oraz żeli do stylizacji marki. Teraz, łączy siły z Cantu, aby pomóc zwrócić uwagę na społecznościowe inicjatywy poświęcone młodym kobietom na całym świecie, w tym z globalną organizacją non-profit Women Empowering Nations.
„To wspaniałe, móc współpracować z Cantu i wspierać następne pokolenie kobiet, które jest na własnej, wyjątkowej i potężnej drodze do budowania swojej świetlanej przyszłości” — mówi Sparks. „Oprócz produktów, Cantu robi wiele dla społeczności, szczególnie dla wzmocnienia pozycji kobiet, a na wspieraniu takich inicjatyw szczególnie mi zależy”.
Współpraca Cantu i Jordin Sparks oficjalnie rozpoczęła się w ubiegłym miesiącu, kiedy to piosenkarką złożyła niespodziewaną wirtualną wizytę 11 młodym kobietom uczestniczącym w Cantu GLOW Global Fellowship. To czteromiesięczne, płatne praktyki w branży kosmetycznej organizowane we współpracy z Women Empowering Nations. Pod koniec tego stypendium odbyło się seminarium dotyczące podróżowania do Akry w Ghanie. Podczas jego trwania każda z młodych uczestniczek poznała cztery obszary branży kosmetycznej — konsumencki, konceptualny, komercyjny i kampanie. To pozwoliło im doświadczyć pełnej promocji marki kosmetycznej od koncepcji do „półki sklepowej” .
„Jesteśmy zaszczyceni, że Jordin Sparks dołączyła do załogi Cantu jako ambasadorka naszej marki” — mówi Dametria Kinsley, globalna wiceprezeska Cantu ds. marketingu. „Przez lata dzięki własnym wysiłkom filantropijnym była filarem społeczności osób ciemnoskórych. Cieszymy się, że możemy połączyć siły, aby rozszerzyć dodatkowe działania dla kobiet na całym świecie”.
Cantu GLOW Global Fellowship to tylko jeden z wielu projektów Cantu Beauty. Koncentruje się na podniesieniu poziomu życia ich społeczności poprzez specjalne wydarzenia, programy, zasoby finansowe i intelektualne. W tym roku marka kontynuowała wieloletnią współpracę z organizacją non-profit Gyrl Wonder, wspierając Afroamerykanki i Latynoski, w ten sposób pomagając kolejnemu pokoleniu liderek. Ponadto, marka świętowała drugi rok Cantu Elevate, czyli należącego do marki programu akceleratora przedsiębiorczości dla firm prowadzonych przez czarnoskóre kobiety we współpracy z BrainTrust Founders Studio.
Aby uzyskać więcej informacji na temat inicjatyw społecznych Cantu Beauty lub dołączyć do Cantu Crew, śledź @cantubeautypl na Instagramie oraz Facebooku lub odwiedź stronę cantubeauty.com.
![“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_325430229,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat
![Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło](/files/_uploaded/glownekonf_1472707839,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło
![Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!](/files/_uploaded/glownekonf_25694522,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Dom i ogród
![](/files/1922771799/majdan-dom-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Radosław Majdan: Jestem zniesmaczony tym, ile czasu poświęciliśmy na załatwianie pozwoleń na budowę domu. Teraz zastanawiamy się, czy nie wybrać planu B
Były piłkarz przyznaje, że w przypadku jego małżeństwa droga do budowy wymarzonego domu w Konstancinie-Jeziornie okazała się niezwykle długa, kręta i bardziej skomplikowana, niż się spodziewali. Uzyskiwanie niezbędnych pozwoleń trwało ponad dwa lata i nie zakończyłoby się sukcesem, gdyby nie pomoc specjalisty, który miał w tym doświadczenie. W obliczu tych problemów i kolejnych wyzwań przyszło jednak zwątpienie i myśl o rezygnacji z kontynuowania tego projektu. Radosław Majdan podkreśla jednak, że niezależnie od tego, jaką decyzję podejmą, za jakiś czas będą mieli własny, piękny dom.
Problemy społeczne
Miasta będą się starzały wolniej niż reszta kraju. Jednak w niektórych do 2050 roku seniorzy będą stanowić 37 proc. populacji
![](/files/1922771799/kmon-karpinska-seniorzy-foto2-1,w_133,_small.jpg)
Udział osób starszych w populacji Polski będzie się stopniowo zwiększał i w 2050 roku wyniesie 34 proc. Dla porównania w 12 największych miastach będzie to 31 proc. – wynika z raportu Centrum Analiz i Badań Unii Metropolii Polskich. To oznacza, że metropolie – chociaż nie wszystkie – będą się starzeć nieco wolniej niż reszta kraju. Z tym procesem wiąże się szereg wyzwań dla samorządów i zadań związanych m.in. z przygotowaniem usług dla zróżnicowanej grupy seniorów i dostosowania przestrzeni miejskiej.
Farmacja
Nowoczesne formy podania leków pozwalają uniknąć hospitalizacji. To duże ułatwienie dla pacjentów z chorobami przewlekłymi
![](/files/1922771799/podanie-ma-znaczenie-foto,w_133,_small.jpg)
Opracowywanie nowoczesnych form podania leków to odpowiedź na stale rosnącą liczbę pacjentów z chorobami przewlekłymi, m.in. onkologicznymi, hematologicznymi i psychiatrycznymi. Jeden zastrzyk zamiast codziennego łykania tabletek, wlewów czy klasycznych chemioterapii ułatwia życie pacjentom, pozwalając im uniknąć hospitalizacji, stresu i ryzyka z tym związanego oraz szybciej wrócić do codziennych zajęć. To także korzyść dla personelu medycznego i systemu ochrony zdrowia. Inicjatorzy kampanii „Podanie ma znaczenie” podkreślają, że pacjent powinien mieć wpływ na wybór formy przyjmowanego leku.