Komunikaty PR

Już 3 października jubileuszowa, 10. edycja Gali French Touch La Belle Vie!

2024-09-30  |  16:00
Biuro prasowe

French Touch La Belle Vie! - wielowymiarowy projekt mający na celu przybliżenie Polakom francuskiej kultury, kuchni, mody czy filozofii życia - świętuje w 2024 roku swoje 10-lecie. Co roku punktem kulminacyjnym French Touch jest wyjątkowe, widowiskowe muzyczno-tanczene show z udziałem czołowych polskich i francuskich artystów. W tym roku Gala French Touch La Belle Vie! odbędzie się już 3 października w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie. W tym samym miesiącu zostanie zrealizowana także ogólnopolska akcja handlowa z francuskimi specjałami w tle.

Projekt French Touch La Belle Vie! zyskał w ciągu ostatniej dekady miano jednego z najważniejszych przedsięwzięć kulturalnych celebrujących polsko-francuską przyjaźń. O jego prestiżu i sile jego marki świadczy zarówno imponujące grono artystów, którzy występują co roku na deskach Teatru Wielkiego w Warszawie podczas słynnej już Gali French Touch La Belle Vie!, ale także rosnąca liczba partnerów biznesowych zaangażowanych m.in. w realizację ogólnopolskiej akcji handlowej.

– W ciągu ostatnich dziesięciu lat, projekt French Touch La Belle Vie! napotkał wiele wyzwań, które kształtowały jego rozwój. Na początku kluczowym zadaniem było zbudowanie zaufania do francuskich marek w Polsce, co wymagało połączenia edukacji z efektywną kampanią marketingową. Przez lata organizatorzy rozwijali i doskonalili ten projekt, wprowadzając innowacyjne elementy, które przyciągały zarówno stałe, jak i nowe grono miłośników Francji. Równocześnie dbaliśmy o to, by French Touch pozostawał ekskluzywny, ale jednocześnie dostępny dla szerokiej publiczności. Każde z tych wyzwań przyczyniło się do sukcesu, dzięki któremu French Touch jest dzisiaj marką samą w sobie – komentuje Eric Salvat, Prezes Zarządu projektu French Touch La Belle Vie!

Gwiazdy 10. edycji Gali French Touch La Belle Vie!

Co roku najważniejszym wydarzeniem realizowanym w ramach projektu jest Gala French Touch La Belle Vie!, która stała się obowiązkowym punktem w kalendarzu kulturalnym Warszawy. Show, odbywające się w prestiżowej lokalizacji, Teatrze Wielkim - Operze Narodowej, przyciąga nie tylko polskie i francuskie gwiazdy, ale także licznych gości ze świata biznesu, sztuki i mediów.

W tym roku Gala French Touch La Belle Vie! odbędzie się już 3 października o godz. 19:00, a następnie będzie emitowana w Telewizji Polsat 15 listopada o godz. 22:10. W programie tego barwnego widowiska znajdą się przede wszystkim występy francuskich i polskich gwiazd, wśród których pojawią się w tym roku: Carla Bruni, Florent Pagny, Jain, Claude, Andrzej Piaseczny, Margaret, Natalia Nykiel, Nour Ayadi oraz Sarah Schwab. Artyści wystąpią również w niepowtarzalnych polsko-francuskich duetach, zaaranżowanych specjalnie na tę okazję. Uczcie muzycznej będzie także towarzyszył występ zespołu tanecznego La Compagnie D’pendanse. Tradycyjnie, po zakończeniu części artystycznej, goście Gali przeniosą się do foyer Teatru Wielkiego na klimatyczne After Party kontynuowane następnie w klubie Opera.

Akcja handlowa French Touch La Belle Vie!

Ważnym elementem projektu French Touch La Belle Vie! jest tworzona wspólnie z partnerami akcja handlowa, dzięki której konsumenci z całej Polski mają dostęp do ofert promocyjnych na wyselekcjonowane, ekskluzywne produkty food i non-food najlepszych francuskich marek. W 2024 roku akcja handlowa będzie trwała od 17 do 23 października i weźmie w niej udział ponad 3500 punktów sprzedaży należących do sieci sklepów Biedronka. Wśród partnerów tegorocznej akcji znajdują się takie marki, jak: Président czy Bonduelle.

– Jak co roku czeka nas wyjątkowy październik, który jest dla nas zdecydowanie najważniejszym miesiącem w kalendarzu. Czekamy z niecierpliwością na samą Galę, której, wnioskując po szybkim tempie sprzedaży biletów, nie mogą się także doczekać fani naszego show. Cieszymy się także na kolejną, ogólnopolską akcję handlową, która przybliży konsumentom z całej Polski piękno i jakość francuskich specjałów – mówi Eric Salvat. – Nie zatrzymujemy się jednak na październiku i już teraz pracujemy nad kolejną, przyszłoroczną edycją French Touch, do której mocno angażujemy naszych nowych partnerów i ambasadorów, a także współwłaściciela projektu - Grzegorza Krychowiaka, za którym stać będzie ekscytujący sportowy projekt związany z naszą marką – zapowiada Eric Salvat.

Więcej informacji na temat French Touch La Belle Vie! można znaleźć na stronie frenchtouchlabellevie.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy Zapytaliśmy Gardias, Cichopek, Herbuś i innych, skąd czerpią satysfakcję! Biuro prasowe
2024-07-15 | 14:00

Zapytaliśmy Gardias, Cichopek, Herbuś i innych, skąd czerpią satysfakcję!

Czym jest satysfakcja we wnętrzach? Jak ją znaleźć? Gdzie szukać pomysłów, by stworzyć przestrzeń, która nie tylko zachwyca, ale również koi i dodaje energii?
Gwiazdy Co numerologia mówi nam o brytyjskiej rodzinie królewskiej?
2024-07-08 | 01:00

Co numerologia mówi nam o brytyjskiej rodzinie królewskiej?

Brytyjska rodzina królewska od lat wywołuje skrajne emocje – i to nie tylko wśród Brytyjczyków. Cały świat przeżywał śmierć księżnej Diany, celebrował śluby
Gwiazdy BRAK ZDJĘCIA
2024-07-03 | 11:00

Kamila Urzędowska współpracuje z projektantką Izabelą Łapińską

Wcielającą się w postać Jagny w ,,Chłopach” Kamilę Urzędowską doceniają widzowie oraz branża filmowa w Polsce i za granicą. Podczas 74. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Berlinie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Konsument

Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]

Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.

Konsument

Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych

Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.