Kamil Szeptycki twarzą kampanii wizerunkowej home.pl
home.pl ruszył z kampanią wizerunkową pod hasłem „Własna strona to dopiero początek”. Jej głównym celem jest wzmocnienie świadomości home.pl jako marki zapewniającej kompleksową obecność firmy w świecie cyfrowym. Twarzą kampanii obejmującej spoty telewizyjne, działania w internecie został aktor młodego pokolenia – Kamil Szeptycki znany m.in. z takich produkcji jak Czarna Owca, Listy do M. 3 czy Kamienie na Szaniec. W swojej kampanii lider usług internetowych w Polsce za pomocą języka potrzeb chce uczyć i zachęcać przedsiębiorców do rozwoju ich obecności online.
Nowa kampania home.pl jest skierowana do małych i średnich przedsiębiorstw, które chcą zaistnieć w Internecie lub rozwijać swoją obecność online. Jej celem jest poinformowanie przedsiębiorców, że home.pl ma do zaoferowania znacznie więcej niż tylko domenę www. Oferta firmy obejmuje profesjonalne wsparcie oraz nowoczesne, kompleksowe rozwiązania w zakresie prowadzenia biznesu online.
Głównym bohaterem oraz twarzą kampanii został znany i lubiany aktor młodego pokolenia – Kamil Szeptycki. Aktor zasłynął rolami w takich produkcjach filmowych jak: Czarna Owca, Kamienie na Szaniec, czy Listy do M. 3. W kampanii home.pl wciela się on w rolę pomocnika i doradcy, który wierzy w przedsięwzięcia, docenia wysiłek, wspiera właścicieli biznesów oraz pomaga im w odniesieniu sukcesu.
Praca na planie filmowym momentami nabiera szybkiego tempa. W swojej karierze zawodowej nauczyłem się, jak ważne jest nabranie dystansu i zadbanie o własny komfort – bycie sobą nawet w nieprzewidywalnych okolicznościach. Jak w domu. Dlatego bardzo się cieszę, że właśnie takie odczucia towarzyszyły mi, nagrywając reklamę home.pl. Sceny wypełnione zabawnymi dialogami na temat biznesu i czas spędzony w towarzystwie ekipy zapamiętam jako pozytywne, ale też wypełnione przydatną wiedzą doświadczenie – mówi Kamil Szeptycki.
Do współpracy przy tworzeniu kampanii firma zaprosiła także innych cenionych twórców. Reżyserem spotów jest Bartosz Dombrowski, który na co dzień pracuje przy międzynarodowych produkcjach reklamowych, a autorem zdjęć – Bartłomiej Kaczmarek, który odpowiadał za zdjęcia w takich produkcjach filmowych jak kultowy Rojst czy Wielka Woda, ostatni polski hit na Netflixie.
Komunikacja została oparta o cztery podstawowe potrzeby małych i średnich firm, które stanowią także kluczowe elementy nowej odsłony strony internetowej home.pl. Są to: chęć zaistnienia w Internecie, potrzeba rozwoju obecności w sieci i przeniesienia sprzedaży do świata cyfrowego, poszukiwanie skutecznych sposobów na oszczędności dzięki prowadzeniu działalności online, a także bezpieczeństwo cyfrowe.
Kampania ma wzmocnić świadomość naszej marki, wśród obecnych klientów jako lidera rozwiązań cyfrowych dla biznesu oraz dotrzeć z tym przekazem do nowych odbiorców. Chcemy odświeżyć nasz brand, pokazać jego nowoczesne oblicze i podkreślić główne atrybuty home.pl: zrozumienie potrzeb, edukowanie i rekomendowanie rozwiązań, bliską pracę z klientem oraz szeroki wachlarz usług. – wyjaśnia Magdalena Chudzikiewicz, Członkini Zarządu, szefowa pionu komercyjnego home.pl.
Od tego tygodnia kampania home.pl jest emitowana w stacjach głównych i tematycznych grup TVN i Polsat, w kanale YouTube, w mediach społecznościowych, na głównych portalach informacyjnych, serwisach biznesowych i specjalistycznych, takich jak Business Insider, Forbes, Money.pl, SpidersWeb.pl czy Puls Biznesu.
O home.pl:
home.pl to największy i najbardziej rozpoznawalny w Polsce dostawca usług internetowych dla klientów biznesowych i indywidualnych. Jako członek globalnej grupy United Internet home.pl jest liderem branży również w Europie. Oferowane serwery są “domem” dla połowy polskiego internetu – co druga strona WWW w Polsce zarejestrowana jest właśnie w home.pl. Misją firmy jest wspieranie ludzi i przedsiębiorstw kreujących e-świat. home.pl SA jest właścicielem trzech marek: home.pl, AZ.pl i premium.pl.

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.