Kamil Szeptycki twarzą kampanii wizerunkowej home.pl
home.pl ruszył z kampanią wizerunkową pod hasłem „Własna strona to dopiero początek”. Jej głównym celem jest wzmocnienie świadomości home.pl jako marki zapewniającej kompleksową obecność firmy w świecie cyfrowym. Twarzą kampanii obejmującej spoty telewizyjne, działania w internecie został aktor młodego pokolenia – Kamil Szeptycki znany m.in. z takich produkcji jak Czarna Owca, Listy do M. 3 czy Kamienie na Szaniec. W swojej kampanii lider usług internetowych w Polsce za pomocą języka potrzeb chce uczyć i zachęcać przedsiębiorców do rozwoju ich obecności online.
Nowa kampania home.pl jest skierowana do małych i średnich przedsiębiorstw, które chcą zaistnieć w Internecie lub rozwijać swoją obecność online. Jej celem jest poinformowanie przedsiębiorców, że home.pl ma do zaoferowania znacznie więcej niż tylko domenę www. Oferta firmy obejmuje profesjonalne wsparcie oraz nowoczesne, kompleksowe rozwiązania w zakresie prowadzenia biznesu online.
Głównym bohaterem oraz twarzą kampanii został znany i lubiany aktor młodego pokolenia – Kamil Szeptycki. Aktor zasłynął rolami w takich produkcjach filmowych jak: Czarna Owca, Kamienie na Szaniec, czy Listy do M. 3. W kampanii home.pl wciela się on w rolę pomocnika i doradcy, który wierzy w przedsięwzięcia, docenia wysiłek, wspiera właścicieli biznesów oraz pomaga im w odniesieniu sukcesu.
Praca na planie filmowym momentami nabiera szybkiego tempa. W swojej karierze zawodowej nauczyłem się, jak ważne jest nabranie dystansu i zadbanie o własny komfort – bycie sobą nawet w nieprzewidywalnych okolicznościach. Jak w domu. Dlatego bardzo się cieszę, że właśnie takie odczucia towarzyszyły mi, nagrywając reklamę home.pl. Sceny wypełnione zabawnymi dialogami na temat biznesu i czas spędzony w towarzystwie ekipy zapamiętam jako pozytywne, ale też wypełnione przydatną wiedzą doświadczenie – mówi Kamil Szeptycki.
Do współpracy przy tworzeniu kampanii firma zaprosiła także innych cenionych twórców. Reżyserem spotów jest Bartosz Dombrowski, który na co dzień pracuje przy międzynarodowych produkcjach reklamowych, a autorem zdjęć – Bartłomiej Kaczmarek, który odpowiadał za zdjęcia w takich produkcjach filmowych jak kultowy Rojst czy Wielka Woda, ostatni polski hit na Netflixie.
Komunikacja została oparta o cztery podstawowe potrzeby małych i średnich firm, które stanowią także kluczowe elementy nowej odsłony strony internetowej home.pl. Są to: chęć zaistnienia w Internecie, potrzeba rozwoju obecności w sieci i przeniesienia sprzedaży do świata cyfrowego, poszukiwanie skutecznych sposobów na oszczędności dzięki prowadzeniu działalności online, a także bezpieczeństwo cyfrowe.
Kampania ma wzmocnić świadomość naszej marki, wśród obecnych klientów jako lidera rozwiązań cyfrowych dla biznesu oraz dotrzeć z tym przekazem do nowych odbiorców. Chcemy odświeżyć nasz brand, pokazać jego nowoczesne oblicze i podkreślić główne atrybuty home.pl: zrozumienie potrzeb, edukowanie i rekomendowanie rozwiązań, bliską pracę z klientem oraz szeroki wachlarz usług. – wyjaśnia Magdalena Chudzikiewicz, Członkini Zarządu, szefowa pionu komercyjnego home.pl.
Od tego tygodnia kampania home.pl jest emitowana w stacjach głównych i tematycznych grup TVN i Polsat, w kanale YouTube, w mediach społecznościowych, na głównych portalach informacyjnych, serwisach biznesowych i specjalistycznych, takich jak Business Insider, Forbes, Money.pl, SpidersWeb.pl czy Puls Biznesu.
O home.pl:
home.pl to największy i najbardziej rozpoznawalny w Polsce dostawca usług internetowych dla klientów biznesowych i indywidualnych. Jako członek globalnej grupy United Internet home.pl jest liderem branży również w Europie. Oferowane serwery są “domem” dla połowy polskiego internetu – co druga strona WWW w Polsce zarejestrowana jest właśnie w home.pl. Misją firmy jest wspieranie ludzi i przedsiębiorstw kreujących e-świat. home.pl SA jest właścicielem trzech marek: home.pl, AZ.pl i premium.pl.

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Dorota Gardias: Do sklepu czy na działkę najczęściej jeżdżę rowerem. W drodze do pracy ciężko byłoby mi utrzymać fryzurę, a przed kamerą muszę dobrze wyglądać
Pogodynka zachęca do refleksji nad swoimi nawykami i wprowadzania takich zmian, które mogą mieć długofalowe korzyści zarówno dla środowiska, jak i dla naszego zdrowia. Jej zdaniem nawet drobne gesty, takie jak: oszczędzanie wody, unikanie plastiku czy korzystanie z roweru zamiast jazdy samochodem, mają wpływ na poprawę jakości naszej planety. Dorota Gardias przekonuje, że kiedy tylko może, to nie wsiada za kierownicę auta, ale wybiera jednoślad, bo w ten sposób przyczynia się do zmniejszenia emisji CO2 i dba o czystsze powietrze w swojej okolicy.
Konsument
Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.
Farmacja
Na horyzoncie nowe terapie w leczeniu rdzeniowego zaniku mięśni. Rosną wyzwania w opiece nad dorosłymi pacjentami w Polsce

Polska należy do światowej czołówki w diagnostyce i leczeniu rdzeniowego zaniku mięśni (SMA). Do tego sukcesu przyczyniły się m.in. badania przesiewowe noworodków, dostęp do terapii oraz przełomowa decyzja o włączaniu do leczenia kobiet z SMA w czasie ciąży. Teraz trwają prace nad nowymi cząsteczkami, które mogą jeszcze bardziej poprawić sytuację pacjentów. Mimo wielu sukcesów eksperci wskazują na konieczność rozwiązania kilku istotnych kwestii, które utrudniają opiekę nad chorymi, zwłaszcza dorosłymi.