Kamil Szeptycki twarzą kampanii wizerunkowej home.pl
home.pl ruszył z kampanią wizerunkową pod hasłem „Własna strona to dopiero początek”. Jej głównym celem jest wzmocnienie świadomości home.pl jako marki zapewniającej kompleksową obecność firmy w świecie cyfrowym. Twarzą kampanii obejmującej spoty telewizyjne, działania w internecie został aktor młodego pokolenia – Kamil Szeptycki znany m.in. z takich produkcji jak Czarna Owca, Listy do M. 3 czy Kamienie na Szaniec. W swojej kampanii lider usług internetowych w Polsce za pomocą języka potrzeb chce uczyć i zachęcać przedsiębiorców do rozwoju ich obecności online.
Nowa kampania home.pl jest skierowana do małych i średnich przedsiębiorstw, które chcą zaistnieć w Internecie lub rozwijać swoją obecność online. Jej celem jest poinformowanie przedsiębiorców, że home.pl ma do zaoferowania znacznie więcej niż tylko domenę www. Oferta firmy obejmuje profesjonalne wsparcie oraz nowoczesne, kompleksowe rozwiązania w zakresie prowadzenia biznesu online.
Głównym bohaterem oraz twarzą kampanii został znany i lubiany aktor młodego pokolenia – Kamil Szeptycki. Aktor zasłynął rolami w takich produkcjach filmowych jak: Czarna Owca, Kamienie na Szaniec, czy Listy do M. 3. W kampanii home.pl wciela się on w rolę pomocnika i doradcy, który wierzy w przedsięwzięcia, docenia wysiłek, wspiera właścicieli biznesów oraz pomaga im w odniesieniu sukcesu.
Praca na planie filmowym momentami nabiera szybkiego tempa. W swojej karierze zawodowej nauczyłem się, jak ważne jest nabranie dystansu i zadbanie o własny komfort – bycie sobą nawet w nieprzewidywalnych okolicznościach. Jak w domu. Dlatego bardzo się cieszę, że właśnie takie odczucia towarzyszyły mi, nagrywając reklamę home.pl. Sceny wypełnione zabawnymi dialogami na temat biznesu i czas spędzony w towarzystwie ekipy zapamiętam jako pozytywne, ale też wypełnione przydatną wiedzą doświadczenie – mówi Kamil Szeptycki.
Do współpracy przy tworzeniu kampanii firma zaprosiła także innych cenionych twórców. Reżyserem spotów jest Bartosz Dombrowski, który na co dzień pracuje przy międzynarodowych produkcjach reklamowych, a autorem zdjęć – Bartłomiej Kaczmarek, który odpowiadał za zdjęcia w takich produkcjach filmowych jak kultowy Rojst czy Wielka Woda, ostatni polski hit na Netflixie.
Komunikacja została oparta o cztery podstawowe potrzeby małych i średnich firm, które stanowią także kluczowe elementy nowej odsłony strony internetowej home.pl. Są to: chęć zaistnienia w Internecie, potrzeba rozwoju obecności w sieci i przeniesienia sprzedaży do świata cyfrowego, poszukiwanie skutecznych sposobów na oszczędności dzięki prowadzeniu działalności online, a także bezpieczeństwo cyfrowe.
Kampania ma wzmocnić świadomość naszej marki, wśród obecnych klientów jako lidera rozwiązań cyfrowych dla biznesu oraz dotrzeć z tym przekazem do nowych odbiorców. Chcemy odświeżyć nasz brand, pokazać jego nowoczesne oblicze i podkreślić główne atrybuty home.pl: zrozumienie potrzeb, edukowanie i rekomendowanie rozwiązań, bliską pracę z klientem oraz szeroki wachlarz usług. – wyjaśnia Magdalena Chudzikiewicz, Członkini Zarządu, szefowa pionu komercyjnego home.pl.
Od tego tygodnia kampania home.pl jest emitowana w stacjach głównych i tematycznych grup TVN i Polsat, w kanale YouTube, w mediach społecznościowych, na głównych portalach informacyjnych, serwisach biznesowych i specjalistycznych, takich jak Business Insider, Forbes, Money.pl, SpidersWeb.pl czy Puls Biznesu.
O home.pl:
home.pl to największy i najbardziej rozpoznawalny w Polsce dostawca usług internetowych dla klientów biznesowych i indywidualnych. Jako członek globalnej grupy United Internet home.pl jest liderem branży również w Europie. Oferowane serwery są “domem” dla połowy polskiego internetu – co druga strona WWW w Polsce zarejestrowana jest właśnie w home.pl. Misją firmy jest wspieranie ludzi i przedsiębiorstw kreujących e-świat. home.pl SA jest właścicielem trzech marek: home.pl, AZ.pl i premium.pl.
![“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_325430229,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat
![Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło](/files/_uploaded/glownekonf_1472707839,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło
![Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!](/files/_uploaded/glownekonf_25694522,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Dom i ogród
![](/files/1922771799/majdan-dom-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Radosław Majdan: Jestem zniesmaczony tym, ile czasu poświęciliśmy na załatwianie pozwoleń na budowę domu. Teraz zastanawiamy się, czy nie wybrać planu B
Były piłkarz przyznaje, że w przypadku jego małżeństwa droga do budowy wymarzonego domu w Konstancinie-Jeziornie okazała się niezwykle długa, kręta i bardziej skomplikowana, niż się spodziewali. Uzyskiwanie niezbędnych pozwoleń trwało ponad dwa lata i nie zakończyłoby się sukcesem, gdyby nie pomoc specjalisty, który miał w tym doświadczenie. W obliczu tych problemów i kolejnych wyzwań przyszło jednak zwątpienie i myśl o rezygnacji z kontynuowania tego projektu. Radosław Majdan podkreśla jednak, że niezależnie od tego, jaką decyzję podejmą, za jakiś czas będą mieli własny, piękny dom.
Problemy społeczne
Miasta będą się starzały wolniej niż reszta kraju. Jednak w niektórych do 2050 roku seniorzy będą stanowić 37 proc. populacji
![](/files/1922771799/kmon-karpinska-seniorzy-foto2-1,w_133,_small.jpg)
Udział osób starszych w populacji Polski będzie się stopniowo zwiększał i w 2050 roku wyniesie 34 proc. Dla porównania w 12 największych miastach będzie to 31 proc. – wynika z raportu Centrum Analiz i Badań Unii Metropolii Polskich. To oznacza, że metropolie – chociaż nie wszystkie – będą się starzeć nieco wolniej niż reszta kraju. Z tym procesem wiąże się szereg wyzwań dla samorządów i zadań związanych m.in. z przygotowaniem usług dla zróżnicowanej grupy seniorów i dostosowania przestrzeni miejskiej.
Farmacja
Nowoczesne formy podania leków pozwalają uniknąć hospitalizacji. To duże ułatwienie dla pacjentów z chorobami przewlekłymi
![](/files/1922771799/podanie-ma-znaczenie-foto,w_133,_small.jpg)
Opracowywanie nowoczesnych form podania leków to odpowiedź na stale rosnącą liczbę pacjentów z chorobami przewlekłymi, m.in. onkologicznymi, hematologicznymi i psychiatrycznymi. Jeden zastrzyk zamiast codziennego łykania tabletek, wlewów czy klasycznych chemioterapii ułatwia życie pacjentom, pozwalając im uniknąć hospitalizacji, stresu i ryzyka z tym związanego oraz szybciej wrócić do codziennych zajęć. To także korzyść dla personelu medycznego i systemu ochrony zdrowia. Inicjatorzy kampanii „Podanie ma znaczenie” podkreślają, że pacjent powinien mieć wpływ na wybór formy przyjmowanego leku.