KFC posłańcem miłosnych wyznań
W Walentynki każdy z nas szuka nietuzinkowego patentu, aby złożyć życzenia swojej drugiej połówce albo w oryginalny sposób wyznać komuś miłość. W tym roku marka KFC przygotowała dla swoich fanów turbo niespodziankę. 14 lutego o godzinie 14:14 na Instagramie KFC swoją premierę będzie miała utrzymana w klimacie retro Poczta Walentynkowa KFC. Fani marki mogli przesyłać swoje pełne miłości życzenia, które w Dniu Zakochanych odczytają prowadzący Pocztę KFC - Norbi oraz Bartek Kubicki z GenZie.
W tegoroczne Walentyki KFC pomoże zakochanym głośno powiedzieć o swoich uczuciach - zarówno tym w szczęśliwych związkach, jak i kochającym skrycie, którzy od dawna czekają na swoją szansę powiedzenia na głos „kocham Cię”. Celebrując Dzień Świętego Walentego, dokładnie o godzinie 14:14 na profilu KFC na Instagramie swoją premierę będzie miała przygotowana z solidną dawką dobrego humoru, ale i miłosnych emocji Poczta Walentynkowa KFC. Inspiracją do jej stworzenia były niezwykle popularne w latach 90. telewizyjne „Koncerty Życzeń”. Krótkie pozdrowienia nadsyłane pocztą przez widzów i czytane z kartki przez prowadzących były prawdziwym hitem.
W Poczcie Walentynkowej KFC zasady gry są równie proste, ale efekt zdecydowanie szybszy i bardziej spektakularny. Aby nasze życzenia znalazły się w Poczcie Walentynkowej KFC wystarczył jedynie oryginalny pomysł i uważne śledzenie mediów społecznościowych marki. Przez ostatnie dni można było przesyłać swoje miłosne wyznania, a najciekawsze z nich zostaną zaprezentowane już w Walentynki na profilu KFC na Instagramie. Dodatkowo, autorzy odczytanych życzeń otrzymają od marki gadżety sygnowane logo KFC dla siebie i swojej drugiej połówki.
Wydarzenie poprowadzą znane i lubiane gwiazdy łączące dwie generacje: Norbi - piosenkarz i osobowość telewizyjna oraz Bartek Kubicki - jeden z najpopularniejszych influencerów młodego pokolenia. Ten zgrany duet jest gwarantem świetnej zabawy, doskonałego humoru oraz rozgrzewającej atmosfery. Poczta Walentynkowa KFC z pewnością będzie niepowtarzalnym i oryginalnym dodatkiem do gorących buziaków, czułych uścisków, bukietów i innych walentynkowych podarunków
Odnośnie potrzeby rozgrzewania - tylko do 6 marca w restauracjach KFC można spróbować Serowego Macaroni w ramach oferty Rozgrzewające Sery. Jest to tradycyjna, amerykańska potrawa, która na całym świecie ma już wiernych fanów. Miłośnicy pysznego i rozgrzewającego jedzenia zachwycą się wyjątkowym Serowym Macaroni Granderem lub pozostałymi produktami z oferty: Serowym Macaroni Wrapperem, Serowym Qurrito, zestawem Serowe Macaroni & Bites Box oraz dla wegetarian – Serowe Macaroni Snack Box. Najnowsza oferta KFC to idealny pomysł na romantyczną, walentynkową kolację pełną miłości, gorących uczuć oraz Rozgrzewających Serów KFC.
***
Na skróty:
KFC na Instagramie: https://www.instagram.com/kfc_polska/
KFC na Facebooku: https://www.facebook.com/kfcpolska/
Biuro prasowe: https://amrestnews.eu/presskits/kfc

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.