KFC posłańcem miłosnych wyznań
W Walentynki każdy z nas szuka nietuzinkowego patentu, aby złożyć życzenia swojej drugiej połówce albo w oryginalny sposób wyznać komuś miłość. W tym roku marka KFC przygotowała dla swoich fanów turbo niespodziankę. 14 lutego o godzinie 14:14 na Instagramie KFC swoją premierę będzie miała utrzymana w klimacie retro Poczta Walentynkowa KFC. Fani marki mogli przesyłać swoje pełne miłości życzenia, które w Dniu Zakochanych odczytają prowadzący Pocztę KFC - Norbi oraz Bartek Kubicki z GenZie.
W tegoroczne Walentyki KFC pomoże zakochanym głośno powiedzieć o swoich uczuciach - zarówno tym w szczęśliwych związkach, jak i kochającym skrycie, którzy od dawna czekają na swoją szansę powiedzenia na głos „kocham Cię”. Celebrując Dzień Świętego Walentego, dokładnie o godzinie 14:14 na profilu KFC na Instagramie swoją premierę będzie miała przygotowana z solidną dawką dobrego humoru, ale i miłosnych emocji Poczta Walentynkowa KFC. Inspiracją do jej stworzenia były niezwykle popularne w latach 90. telewizyjne „Koncerty Życzeń”. Krótkie pozdrowienia nadsyłane pocztą przez widzów i czytane z kartki przez prowadzących były prawdziwym hitem.
W Poczcie Walentynkowej KFC zasady gry są równie proste, ale efekt zdecydowanie szybszy i bardziej spektakularny. Aby nasze życzenia znalazły się w Poczcie Walentynkowej KFC wystarczył jedynie oryginalny pomysł i uważne śledzenie mediów społecznościowych marki. Przez ostatnie dni można było przesyłać swoje miłosne wyznania, a najciekawsze z nich zostaną zaprezentowane już w Walentynki na profilu KFC na Instagramie. Dodatkowo, autorzy odczytanych życzeń otrzymają od marki gadżety sygnowane logo KFC dla siebie i swojej drugiej połówki.
Wydarzenie poprowadzą znane i lubiane gwiazdy łączące dwie generacje: Norbi - piosenkarz i osobowość telewizyjna oraz Bartek Kubicki - jeden z najpopularniejszych influencerów młodego pokolenia. Ten zgrany duet jest gwarantem świetnej zabawy, doskonałego humoru oraz rozgrzewającej atmosfery. Poczta Walentynkowa KFC z pewnością będzie niepowtarzalnym i oryginalnym dodatkiem do gorących buziaków, czułych uścisków, bukietów i innych walentynkowych podarunków
Odnośnie potrzeby rozgrzewania - tylko do 6 marca w restauracjach KFC można spróbować Serowego Macaroni w ramach oferty Rozgrzewające Sery. Jest to tradycyjna, amerykańska potrawa, która na całym świecie ma już wiernych fanów. Miłośnicy pysznego i rozgrzewającego jedzenia zachwycą się wyjątkowym Serowym Macaroni Granderem lub pozostałymi produktami z oferty: Serowym Macaroni Wrapperem, Serowym Qurrito, zestawem Serowe Macaroni & Bites Box oraz dla wegetarian – Serowe Macaroni Snack Box. Najnowsza oferta KFC to idealny pomysł na romantyczną, walentynkową kolację pełną miłości, gorących uczuć oraz Rozgrzewających Serów KFC.
***
Na skróty:
KFC na Instagramie: https://www.instagram.com/kfc_polska/
KFC na Facebooku: https://www.facebook.com/kfcpolska/
Biuro prasowe: https://amrestnews.eu/presskits/kfc

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne
Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Prawo
Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.