Konkurs Mrs. Poland International po raz pierwszy w Polsce
Już 20 kwietnia br. w Warszawie odbędzie się po raz pierwszy konkurs Mrs. Poland International. Prestiżowy, międzynarodowy projekt stworzony ponad 30 lat temu w USA skierowany do kobiet, które osiągnęły sukces zawodowy i osobisty. Uczestniczki będą miały okazję zaprezentować swoje dokonania, które odniosły w świecie biznesu, a które wypracowały własnymi siłami, zaangażowaniem i odwagą. Zwyciężczyni będzie reprezentować Polskę w Stanach Zjednoczonych podczas finałowej gali.
Konkurs Mrs. Poland International to wydarzenie, które ma na celu uhonorowanie kobiet, które łączą w sobie piękno z inteligencją. Takich, które swoją postawą mogą motywować inne kobiety do zmian, do tworzenia własnych biznesów, zachęcać do walki o swoją niezależność oraz marzenia.
W tegorocznej edycji konkursu wezmą udział kobiety z różnych części Polski, które mają na swoim koncie wiele osiągnięć zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Uczestniczki będą miały okazję zaprezentować się na scenie w kilku odsłonach, m.in. stroju narodowym, fitness, wieczorowym oraz Biznes Lady w formie video prezentacji mówiącej o swojej karierze zawodowej.
Dyrektor konkursu Mrs. Poland International podkreśla, że nie jest to konkurs piękności, ale przede wszystkim projekt, który promuje wartości takie jak: siła charakteru, niezależność, determinacja oraz przedsiębiorczość. To przedsięwzięcie, które ma motywować i dawać siłę do budowania własnego biznesu i odważnego kroczenia ścieżkami zawodowymi w świecie mężczyzn.
- Misją konkursu jest pokazanie piękna każdej kobiety bez względu na wiek. Każda z uczestniczek osiągnęła sukces zawodowy, spełnia się w tym co robi oraz realizuje swoje pasje. Naszym celem jest umożliwienie każdej z nich opowiedzenia swojej historii sukcesu, podzielenia się ambitnymi planami na przyszłość, a także swoją pasją i hobby. Kobiety mają wielką moc i mogą być inspiracją dla innych pań, by nie obawiały się walczyć o swoje marzenia – mówi dyrektor konkursu Iana Lutska oraz posiadaczka tytułu Mrs. Ukraine International 2017.
Finałowa gala konkursu Mrs. Poland International odbędzie się już 20 kwietnia w Renaissance Warsaw Airport Hotel i będzie to wielkie wydarzenie, które z pewnością przyciągnie uwagę polskiej i międzynarodowej opinii publicznej. W wydarzeniu weźmie udział 21 uczestniczek, zarówno Polek, jak i Ukrainek oraz Białorusinek, które od wielu lat mieszkają w Polsce, odnalazły tu swoje miejsce i tworzą prężnie działające firmy.
Partnerami generalnymi konkursu są Renaissance Warsaw Airport Hotel oraz Leo Beauty Clinic, Dr. Spiller, a partnerem oficjalnym Sposa Bella.
Franklin Graham przemawiał w TAURON Arenie w Krakowie w sobotę
Gwiazdy, influencerzy oraz eksperci mówią jednym głosem: Sama Wybierz Samorząd.
Meet & Greet z Jasperem w Atrium Targówek!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Teatr
Artur Barciś: Często sąsiedzi nic o sobie nie wiedzą. Mój spektakl „Barabuum!” prowokuje do tego, żeby się poznać i podzielić swoimi skrytymi pragnieniami
– „Barabuum!” to dramat psychologiczny, farsa i komedia romantyczna w jednym – tak o swoim najnowszym spektaklu mówi reżyser. Artur Barciś zabiera widzów w emocjonalną i zwariowaną podróż przez małżeńskie życie dwóch par. Ich z pozoru normalne relacje zostają zaburzone podczas pewnego wieczoru w nowoczesnym mieszkaniu. Nieoczekiwane odkrycie zmienia sąsiedzkie i małżeńskie stosunki w arenę emocji, konfrontacji i głęboko skrywanych uczuć. Twórcy mają nadzieję, że ta sztuka pozwoli widzom spojrzeć z zupełnie nowej perspektywy nie tylko na życie bohaterów, ale i na swoje własne.
Muzyka
Luna: Trochę podupadłam na zdrowiu i mój głos nie działa tak, jak bym chciała. Czuję się bezradna i bezsilna
Przed wyjazdem na Konkurs Eurowizji reprezentantka Polski nie ukrywa, że boryka się z problemami zdrowotnymi, a bezradność i zwątpienie mieszają się z nadzieją i chęcią pokonania swoich słabości. By jak najlepiej zadbać o swoje struny głosowe, na jakiś czas zrezygnowała z koncertów. Teraz robi wszystko, by jej głos wrócił do formy i by mogła godnie się zaprezentować na scenie w Malmö.
Farmacja
Sztuczna inteligencja pomaga odkrywać nowe leki. Skraca czas i obniża koszty badań klinicznych
Statystycznie tylko jedna na 10 tys. cząsteczek testowanych w laboratoriach firm farmaceutycznych pomyślnie przechodzi wszystkie fazy badań. Jednak zanim stanie się lekiem rynkowym, upływa średnio 12–13 lat. Cały ten proces jest nie tylko czasochłonny, ale i bardzo kosztowny – według EFPIA przeciętne koszty opracowania nowego leku sięgają obecnie prawie 2 mld euro. Wykorzystanie sztucznej inteligencji pozwala jednak obniżyć te koszty i skrócić cały proces. – Dzięki AI preselekcja samych cząsteczek, które wchodzą do badań klinicznych, jest o wiele szybsza, co zaoszczędza nam czas. W efekcie pacjenci krócej czekają na nowe rozwiązania terapeutyczne – mówi Łukasz Hak z firmy Johnson & Johnson Innovative Medicine, która wykorzystuje AI w celu usprawnienia badań klinicznych i opracowywania nowych, przełomowych terapii m.in. w chorobach rzadkich.