KONKURS: wygraj rozgrywkę w Scrabble z Hi Hanią lub Bartkiem Świeżym
To najbardziej ekscytujące wydarzenie tej jesieni! Scrabble® zaprasza do udziału w wyjątkowym konkursie, w którym można wygrać rozgrywkę w Scrabble Drużynowe 2w1 z idolami GEN Z – Hi Hanią i Bartkiem Świeżym. To niepowtarzalna okazja, by spotkać się ze swoimi ulubieńcami, stworzyć z nimi drużynę i rozegrać wspólnie pełną emocji grę. Na zwycięzców czeka również zestaw gier Mattel o wartości 250 zł.
Co należy zrobić?
Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy kupić dowolną wersję gry Scrabble w salonach Empik lub na empik.com w dniach od 25 września do 6 listopada 2024 r., a następnie zarejestrować paragon na stronie konkursowej www.druzynascrabble.pl i odpowiedzieć na pytanie konkursowe, dlaczego to właśnie Ty powinieneś/powinnaś zagrać w drużynie z Hi Hanią lub Bartkiem Świeżym.
Nagrody – wyjątkowe spotkanie z idolami
Autorzy najlepszych odpowiedzi zostaną nagrodzeni udziałem w spotkaniu „Meet&Play”, podczas którego będą mieli okazję spotkać się ze swoimi idolami i zagrać z nimi w Scrabble Drużynowe 2w1 w drużynie Hi Hani lub Bartka Świeżego w Warszawie. Do każdej drużyny wybierane są trzy osoby. Laureaci konkursu otrzymają także zestawy gier Mattel o wartości 250 zł.
Pozostali uczestnicy konkursu będą mieli szansę na wygranie nagrody drugiego stopnia - jednego z pięćdziesięciu zestawów gier Mattel o wartości 250 zł.
Więcej informacji na stronie konkursu: na www.druzynascrabble.pl
Scrabble® – gra tak dobra, że brak słów!
Scrabble to gra, która od ponad 75 lat dostarcza rozrywki miłośnikom słów i strategii na całym świecie. Teraz możesz poznać jej nową odsłonę – Scrabble® Drużynowe 2w1, zaprojektowane z myślą o współpracy
i budowaniu relacji. Wystarczy odwrócić planszę na drugą stronę i gotowe! Celem rozgrywki w Scrabble Drużynowe jest wspólne ukończenie wyzwań o różnych stopniach trudności. W trybie zespołowym rozgrywka jest bardziej dynamiczna, a osiągnięcie celu łatwiejsze. Gra Scrabble to świetna zabawa zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych graczy. Nowa wersja drużynowa wnosi jeszcze więcej emocji do rozgrywki!
Scrabble® Gwiezdne Wojny
Teraz możesz przenieść grę Scrabble® w nadprzestrzeń na 2 różne sposoby! Ciesz się klasyczną grą Scrabble® z dodanym słownictwem z Gwiezdnych Wojen lub wypróbuj Tryb Galaktyczny pełen kosmicznej zabawy.
Scrabble® Pokémon
W tej edycji możesz zdobywać punkty bonusowe za układanie słów ze świata Pokémonów! Wolisz bardziej luźną grę? Odwróć planszę i spróbuj wersji Scrabble® Pokémon, w której wszyscy gracze współpracują.
Scrabble® Junior
Dwie wspaniałe gry słowne w jednej – dla młodszych graczy! Gra nie jest już za trudna dla dzieci i pomaga im zwiększyć zasób słownictwa oraz nabrać sprawności w posługiwaniu się językiem.
Scrabble® Pułapki
Nieprzewidywalny i emocjonujący charakter dzięki płytkom pułapek i płytkom aktywującym, które włączają do gry specjalne możliwości, takie jak kradzież punktów lub usuwanie płytek, co daje sprytnym graczom niemałą przewagę.
Scrabble® 75 lat
Specjalna drewniana edycja Scrabble® – elegancki design i obrotowa plansza – to doskonały pomysł na prezent.
Scrabble® Travel
Dzięki kompaktowemu rozmiarowi grę zabierzesz ze sobą, gdzie tylko chcesz.
Kontakt dla mediów:
Magdalena Wąsowicz-Miszczyńska
Specjalista ds. PR
Tel. +48 533-203-369
e-mail: magdalena.miszczynska@yellowcups.pl

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.