Komunikaty PR

Kulisy kampanii reklamowej Invest Komfort z Rafałem Królikowskim

2021-12-29  |  10:00
Biuro prasowe

Trójmiejski deweloper Invest Komfort w listopadzie br. zaprezentował kampanię reklamową gdańskiej inwestycji Brabank Apartamenty z udziałem popularnego aktora, Rafała Królikowskiego. Współtwórcą kampanii jest dyrektor kreatywny agencji OS3, Michał Kobierzewski, a autorem spotu oraz sesji zdjęciowej - Przemek Denis, uznany reżyser i fotograf.

Brabank Apartamenty to inwestycja zlokalizowana w samym sercu Gdańska, nad brzegiem Motławy – w miejscu, gdzie od stuleci pisze się bogata historia tego miasta. Z okien budynków rozpościera się widok na zabytkowe tereny stoczniowe i zrewitalizowaną starówkę.

Wyjątkowa lokalizacja, architektoniczna maestria, rozwinięta infrastruktura czy dostęp do miejskich atrakcji i kojącej natury – trójmiejskich lasów i plaż. Deweloper zadbał, aby potrzeby przyszłych mieszkańców zostały kompleksowo zaspokojone.

Rafał Królikowski, jako przyszły mieszkaniec inwestycji, został zaangażowany do kampanii mającej na celu uwypuklenie jej niewątpliwych atutów. W działaniach komunikacyjnych – spocie reklamowym, prasie, Internecie oraz mediach społecznościowych aktor przedstawia osobistą opowieść o Brabanku i Gdańsku pokazując je tak, jak sam je postrzega. Od początku czuliśmy, że taki autorski storytelling będzie miał największą siłę przekazuwyjaśnia Anna Tuzek, Dyrektor Marketingu w Invest Komfort.

Aktualnie do sprzedaży trafił kolejny już etap inwestycji, który kontynuuje rozbudowę tej unikatowej dzielnicy, tworząc idealną przestrzeń do komfortowego życia. Co jeszcze wyróżnia tę wyjątkową nieruchomość? Na terenie osiedla znajduje się zielone patio zaaranżowane na poziomie +1 z prywatnymi ogródkami oraz częściami wspólnymi, takimi jak: pomieszczenie klubowe z bilardem i autorską biblioteką, sale do fitnessu, jogi oraz do masażu.

 „Piękne historie się nie kończą” to opowieść nie tylko o miejscu, które osadzone głęboko
w historii Gdańska staje się wizytówką nowoczesnej architektury miasta, ale przede wszystkim o emocjach, jakie towarzyszą nowemu rozdziałowi w życiu. Rafał Królikowski ukazuje się w roli sąsiada, gdańszczanina i mieszkańca Brabanku. Roli życiowej i prawdziwej. Wspólnie odkrywamy Brabank i okolicę, a Rafał staje się naszym przewodnikiem, wpuszczając na chwilę do swojego prywatnego świata. Tę narrację dopasowaliśmy do każdego medium indywidualnie, by stworzyć świeży format, wybijający się na tle wszechobecnych, inwazyjnych komunikatów zakupowych
mówi Michał Kobierzewski, Dyrektor Kreatywny agencji OS3.

Projekt Brabanku opiera się na prostych formach architektury industrialnej, a geometryczny, modernistyczny detal uwypukla konstrukcję budynków. Złączenie klasycznych i eleganckich odcieni podkreśla najwyższą jakość inwestycji, która była wielokrotnie nagradzana w konkursach, m.in. European Property Awards, czy Budowa Roku.

Praca na planie filmowym naszego spotu reklamowego przebiegła bardzo sprawnie, choć przyznam, że czasem żywo dyskutowaliśmy o tym, które walory tej wyjątkowej inwestycji pokazać w niecałe dwie minuty. Udało się uchwycić w kadrze wszystko to na czym nam najbardziej zależało: piękne wnętrza, stylową bryłę, atrakcyjną i dynamiczną okolicę przy nabrzeżu oraz imponujące Stare Miasto. Finalny efekt oddaje w pełni ducha nieruchomości
i bardzo nas satysfakcjonuje
dodaje Anna Kulig, Specjalista ds. Marketingu, Badań i Analiz w Invest Komfort.

 

Za stworzeniem spotu oraz sesji zdjęciowej reklamującej inwestycję Brabank stoi Przemek Dzienis, uznany reżyser i fotograf. Jego dorobek to przede wszystkim liczne realizacje dla pierwszorzędnych polskich magazynów oraz marek komercyjnych. 

#

Invest Komfort od ponad 25 lat zmienia przestrzeń Trójmiasta specjalizując się w luksusowych nieruchomościach położonych w starannie wyselekcjonowanych prestiżowych lokalizacjach. Deweloper zrealizował 45 inwestycji, budując ponad 6 000 lokali mieszkalnych i usługowych o łącznej powierzchni ponad 400 mkw.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy Skolim i Kubańczyk pierwszymi gwiazdami „Częstochowa Summer Festival” Biuro prasowe
2024-06-20 | 01:00

Skolim i Kubańczyk pierwszymi gwiazdami „Częstochowa Summer Festival”

Już 28 czerwca na Bulwarach Jurajskich po raz pierwszy w mieście zagra „Częstochowa Summer Festival”. Na scenie, która stanie przed Galerią Jurajską, wystąpią Skolim oraz
Gwiazdy Iluzjonista „pojawia” zaginiony samolot!
2024-05-30 | 01:00

Iluzjonista „pojawia” zaginiony samolot!

Marcin Muszyński jest jednym z najlepszych iluzjonistów w Polsce. Tworzy i reżyseruje największe Magic Show. Jego najsłynniejsze sztuczki to lewitujący fortepian wraz z pianistą, czy
Gwiazdy Ćma nad Wisłą całodobowo w Elektrowni Powiśle
2024-05-28 | 15:41

Ćma nad Wisłą całodobowo w Elektrowni Powiśle

Dobra wiadomość dla wszystkich, którzy na Powiślu lubią spędzać długie wieczory i wczesne poranki – od 1 czerwca w Elektrowni Powiśle rusza letni koncept Ćma nad Wisłą.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Katarzyna Pakosińska: Siostrzeństwo kobiet jest jeszcze w powijakach. Natomiast w „Pytaniu na śniadanie” mam wspaniałe koleżanki, a Kinga Dobrzyńska jest dla nas jak mama

Prezenterka TVP ubolewa nad tym, że kobiety nadal dość często postrzegają siebie nawzajem jako rywalki i zamiast się wspierać, to jedna drugiej wbija szpilkę. Katarzyna Pakosińska zauważa, że damska solidarność wciąż jest rzadkością, a dużo częściej ze względu na niską samoocenę i różne uprzedzenia kobiety rzucają sobie kłody pod nogi. Jednocześnie podkreśla, że miała ogromne szczęście, trafiając do ekipy „Pytania na śniadanie”. W tej redakcji może bowiem rozwijać skrzydła kariery i liczyć na wsparcie ze strony innych kobiet.

Handel

Konsumenci w coraz lepszych nastrojach. Mogą być dźwignią polskiej gospodarki

Dane z gospodarki wskazują, że inflacyjny szok jest za nami, a Polacy ruszyli na zakupy. – Konsument przestał aż tak bardzo patrzeć na każdą wydawaną złotówkę – mówi Agnieszka Górnicka, prezeska zarządu Inquiry. Wciąż jednak ostrożnie podchodzimy do przyszłości i planowania większych zakupów. Podejście konsumentów do cen, ale też kanału zakupowego to jeden z elementów, do którego branża handlowa musi się przystosowywać. Zmiany w sektorze wymuszają też kwestie regulacyjne. Wśród istotnych wyzwań na najbliższe miesiące będzie system kaucyjny i ewentualny powrót do handlowych niedziel.

Media

Aleksandra Popławska: Tantiemy z internetu to są zarobki za naszą pracę i nam się należą. W Europie wszyscy powinniśmy działać na podobnych prawach

W piątek zakończyła się batalia środowiska filmowego o tantiemy z platform streamingowych. Dzięki nowym przepisom twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych oraz wykonawcy utworów słownych i słowno-muzycznych będą uzyskiwać stosowne wynagrodzenie za udostępnianie ich dzieł w sieci. Za nowelą głosowało 417 posłów, 18 było przeciw, a jedna osoba wstrzymała się od głosu. Aktorzy mogą więc wreszcie odetchnąć z ulgą. Aleksandra Popławska i Krzysztof Dracz są jednak rozgoryczeni tym, że tak długo musieli czekać na takie rozwiązanie. Stosowne rozporządzenie powinno wejść w życie już trzy lata temu.