Komunikaty PR

Kulisy kampanii reklamowej Invest Komfort z Rafałem Królikowskim

2021-12-29  |  10:00
Biuro prasowe

Trójmiejski deweloper Invest Komfort w listopadzie br. zaprezentował kampanię reklamową gdańskiej inwestycji Brabank Apartamenty z udziałem popularnego aktora, Rafała Królikowskiego. Współtwórcą kampanii jest dyrektor kreatywny agencji OS3, Michał Kobierzewski, a autorem spotu oraz sesji zdjęciowej - Przemek Denis, uznany reżyser i fotograf.

Brabank Apartamenty to inwestycja zlokalizowana w samym sercu Gdańska, nad brzegiem Motławy – w miejscu, gdzie od stuleci pisze się bogata historia tego miasta. Z okien budynków rozpościera się widok na zabytkowe tereny stoczniowe i zrewitalizowaną starówkę.

Wyjątkowa lokalizacja, architektoniczna maestria, rozwinięta infrastruktura czy dostęp do miejskich atrakcji i kojącej natury – trójmiejskich lasów i plaż. Deweloper zadbał, aby potrzeby przyszłych mieszkańców zostały kompleksowo zaspokojone.

Rafał Królikowski, jako przyszły mieszkaniec inwestycji, został zaangażowany do kampanii mającej na celu uwypuklenie jej niewątpliwych atutów. W działaniach komunikacyjnych – spocie reklamowym, prasie, Internecie oraz mediach społecznościowych aktor przedstawia osobistą opowieść o Brabanku i Gdańsku pokazując je tak, jak sam je postrzega. Od początku czuliśmy, że taki autorski storytelling będzie miał największą siłę przekazuwyjaśnia Anna Tuzek, Dyrektor Marketingu w Invest Komfort.

Aktualnie do sprzedaży trafił kolejny już etap inwestycji, który kontynuuje rozbudowę tej unikatowej dzielnicy, tworząc idealną przestrzeń do komfortowego życia. Co jeszcze wyróżnia tę wyjątkową nieruchomość? Na terenie osiedla znajduje się zielone patio zaaranżowane na poziomie +1 z prywatnymi ogródkami oraz częściami wspólnymi, takimi jak: pomieszczenie klubowe z bilardem i autorską biblioteką, sale do fitnessu, jogi oraz do masażu.

 „Piękne historie się nie kończą” to opowieść nie tylko o miejscu, które osadzone głęboko
w historii Gdańska staje się wizytówką nowoczesnej architektury miasta, ale przede wszystkim o emocjach, jakie towarzyszą nowemu rozdziałowi w życiu. Rafał Królikowski ukazuje się w roli sąsiada, gdańszczanina i mieszkańca Brabanku. Roli życiowej i prawdziwej. Wspólnie odkrywamy Brabank i okolicę, a Rafał staje się naszym przewodnikiem, wpuszczając na chwilę do swojego prywatnego świata. Tę narrację dopasowaliśmy do każdego medium indywidualnie, by stworzyć świeży format, wybijający się na tle wszechobecnych, inwazyjnych komunikatów zakupowych
mówi Michał Kobierzewski, Dyrektor Kreatywny agencji OS3.

Projekt Brabanku opiera się na prostych formach architektury industrialnej, a geometryczny, modernistyczny detal uwypukla konstrukcję budynków. Złączenie klasycznych i eleganckich odcieni podkreśla najwyższą jakość inwestycji, która była wielokrotnie nagradzana w konkursach, m.in. European Property Awards, czy Budowa Roku.

Praca na planie filmowym naszego spotu reklamowego przebiegła bardzo sprawnie, choć przyznam, że czasem żywo dyskutowaliśmy o tym, które walory tej wyjątkowej inwestycji pokazać w niecałe dwie minuty. Udało się uchwycić w kadrze wszystko to na czym nam najbardziej zależało: piękne wnętrza, stylową bryłę, atrakcyjną i dynamiczną okolicę przy nabrzeżu oraz imponujące Stare Miasto. Finalny efekt oddaje w pełni ducha nieruchomości
i bardzo nas satysfakcjonuje
dodaje Anna Kulig, Specjalista ds. Marketingu, Badań i Analiz w Invest Komfort.

 

Za stworzeniem spotu oraz sesji zdjęciowej reklamującej inwestycję Brabank stoi Przemek Dzienis, uznany reżyser i fotograf. Jego dorobek to przede wszystkim liczne realizacje dla pierwszorzędnych polskich magazynów oraz marek komercyjnych. 

#

Invest Komfort od ponad 25 lat zmienia przestrzeń Trójmiasta specjalizując się w luksusowych nieruchomościach położonych w starannie wyselekcjonowanych prestiżowych lokalizacjach. Deweloper zrealizował 45 inwestycji, budując ponad 6 000 lokali mieszkalnych i usługowych o łącznej powierzchni ponad 400 mkw.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy “25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat Biuro prasowe
2024-12-27 | 12:30

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Już od ćwierć wieku Teatr Sabat, założony przez Małgorzatę Potocką – wybitną tancerkę, choreografkę i reżyserkę – zachwyca widzów w centrum Warszawy. To miejsce,
Gwiazdy Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło
2024-12-16 | 10:00

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

W sobotni wieczór, 7 grudnia, w Aspen Prime Ski & Bike Resort odbyła się kolacja charytatywna, której celem było wsparcie Hospicjum Domowego dla Dzieci w Opolu. W wydarzeniu
Gwiazdy Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
2024-12-09 | 16:00

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!

Od 2 do 22 grudnia już po raz 11. wylicytować można kolację z gwiazdą i dzięki temu wesprzeć podopiecznych Fundacji Mam Marzenie. Projekt organizowany jest wspólnie z Allegro i w tym

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.