Komunikaty PR

Liderzy przyszłości szykują się do spotkania

2022-02-05  |  17:00
Biuro prasowe

1 kwietnia 2022 roku w luksusowych wnętrzach warszawskiego Hotelu Bristol, a Luxury Collection Hotel, Warsaw rozpocznie się IV Gala „Liderzy Przyszłości i Firmy Rodzinne”. Swoją obecność na wydarzeniu organizowanym przez redakcję międzynarodowego magazynu CEOWORLD pod patronatem medialnym Forbes Polska zapowiedziało wiele znakomitych gwiazd i znanych osobistości świata biznesu. Gali będzie również towarzyszył cykl spotkań Business Forum Club oraz konferencja Business Forum we wrześniu.  

 

Kwietniową galę poprowadzi znany prezenter telewizyjny Zygmunt Chajzer wraz z redaktor naczelną magazynu CEOWorld dr Mileną Gołdą. Gośćmi specjalnymi będą m.in. Ewa Chodakowska, Agustin Egurrola, Liroy i Alex Przetakiewicz, którzy wystąpią w zaplanowanych tego wieczoru panelach dyskusyjnych. Goście honorowi to Joanna Przetakiewicz oraz Marszałek Województwa Mazowieckiego Adam Struzik. Zaszczyci nas także swoją obecnością Paweł Korzeniowski – polski pływak, wielokrotny rekordzista i mistrz Polski, mistrz i dwukrotny wicemistrz świata, wielokrotny mistrz Europy. Potwierdzili swój udział również: Dominika Zamara z Roberto Cresca, którzy uświetnią uroczystość występem wokalnym, a znana skrzypaczka Kamila Malik zagra kilka swoich utworów. Organizatorzy wydarzenia zaplanowali na Gali premierę książki „Liderzy przyszłości”, nad którą  wraz z uczestnikami wydarzenia  obecnie pracują.  

Jak co roku redakcja CEOWorld w ramach Gali Biznesu pomaga młodym spełniać marzenia i organizuje licytacje giftów podarowanych przez partnerów wydarzenia oraz licytowanych przez znamienitych gości tego wieczoru. W ten sposób wszyscy o wielkich sercach wspomagają rozwój młodych mistrzów w pływaniu Krzysia i Zbysia Walerych oraz rehabilitację Leosia Freja. Już dzisiaj swoje prace zadeklarowali przekazać artyści z MAG Modern Art Gallery Warsaw: Maja Aleksandra Gackowska, Magdalena Głodek, Magdalena Lenartowicz, Agata "LaFarba" Lewandowska i Maja Jagodzińska.  

To będzie wieczór pełen motywacji i inspiracji biznesowej. Liderzy biznesu podzielą się doświadczeniami, jakie zdobyli, prowadząc przedsięwzięcia w czasie pandemii i kryzysu gospodarki. Rozmowy będą też próbą odpowiedzi na pytania: Jakie cechy powinien mieć lider przyszłości?, Przed jakimi wyzwaniami i szansami stoją firmy rodzinne? 

Z perspektywy około 10 000 wywiadów, jakie dr Milena Gołda – redaktor naczelna CEOWORLD, organizatorka Forum Biznesu i IV Gali – przeprowadziła na przestrzeni 20 lat z liderami na 5 kontynentach, w ponad 30 krajach, dla magazynów amerykańskich, takich jak „Fortune” czy „Forbes”, można wyróżnić kilka cech prawdziwego lidera-przywódcy, za którym podążają tłumy. Główną cechą Lidera przed duże L jest charyzma, zaraźliwa energia i determinacja do spełniania swojej wizji. 

Na pytanie dr Mileny Gołdy: Kim jest lider jutra?, Joanna Przetakiewicz odpowiedziała: „LIDER PRZYSZŁOŚCI przede wszystkim buduje swoje plemię. Umie i chce słuchać, rozmawiać, rozumieć i wspierać ludzi. Docenia i szanuje talenty innych. Nie boi się lepszych od siebie ani tego, że uczeń przerośnie mistrza. Stawia na współpracę, nie na rywalizację. Dobry lider uczy, rozwija, wspiera i motywuje. Nie okazjonalnie, a na co dzień. Ta czujność i obecność sprawiają, że jego zespół czuje się bezpiecznie. Lider troszczy się o przejrzyste zasady, uczciwość, wzajemny szacunek. „Ryba psuje się od głowy, a przykład idzie z góry.”  - bazując na doświadczeniu wiem, że dokładnie tak jest. Dobry lider bierze porażkę na siebie, sukces oddaje zespołowi. Tylko tak jest uczciwie. Wiem też, jaką siłę mają docenianie i komplementy. To one zwiększają wydajność zespołu i wszyscy liderzy nowej ery zaczęli zdawać sobie z tego sprawę. Stara era to krytyka, która podcina skrzydła. Nowa wcale nie wyklucza krytyki, ale sprawia, że ludzie stają się lepsi.”  

Prezes La Mania Alex Przetakiewicz dodaje: “Liderowi przyszłości nie chodzi o dominację, ale o odpowiedzialność. Nie zależy mu na władzy, ale na efekcie finalnym – produkcie, usłudze czy gwarancji deklarowanej propozycji wartości. Pamięta o „miękkiej” stronie funkcjonowania firmy. Gromadzi wokół siebie jak najwięcej mądrych i kompetentnych ludzi, a angażując ich w proces decyzyjny, zawsze zaprasza do jednego stołu tych, którzy z nim się nie zgadzają. Działamy wedle utartych schematów, mamy swoje przyzwyczajenia, sprawdzone sposoby – z pozoru tak jest łatwiej, szybciej, bezpieczniej. Jednak lider przyszłości widzi w tym duże ograniczenie dla zespołu i firmy. Dlatego kwestionuje rzeczywistość, zadaje niewygodne pytania, zmusza do myślenia, szukania nowych dróg. I tym sposobem trafia na lepsze, skuteczniejsze rozwiązania. Lider przyszłości stale poszukuje wiedzy i zauważa szanse. To urodzony sprzedawca – pewny siebie, z darem przekonywania. Wie, że potrzebuje pomocy i zaangażowania innych w dotarciu do celu. Samotność na szczycie przestała być modna. Przywódca potrafi przekonać ludzi do swojej wizji, zainspirować ich, zasłużyć na zaufanie. A w czasach, kiedy nic nie jest pewne, a zmiany zachodzą niezwykle szybko, bardzo często nie ma żadnych dowodów na poparcie swoich twierdzeń. Lider przyszłości to przywódca z silnym genem adaptacyjnym i gotowością akceptacji ryzyka. Widzi więcej, przewiduje więcej, szybko kalkuluje zyski i straty. Dlatego u jego boku trzeba być gotowym na nagłe zwroty akcji i - wydawałoby się niespodziewaną - zmianę kierunku. Jednak zespół, który mu zaufał, na końcu spotka nagrodę w postaci ogromnej satysfakcji z pracy i własnych dokonań. Wiele mówi się o korzyściach płynących ze zwinnego działania. Z doświadczenia wynika, że prawdziwe zaangażowanie uzyskuje się wtedy, kiedy zespół jest świadomy wyzwań i kosztów związanych z wprowadzaniem tej metodyki pracy. Hamulcem zmian w organizacji często są przestarzałe systemy i narzędzia. Dlatego lider przyszłości nie skupia się wyłącznie na zmianie postaw ludzi, ale równolegle inwestuje w technologię.” 

 

Na podobne pytania i szereg innych odpowiedzą goście zaproszeni do dyskusji podczas zaplanowanych paneli oraz wszyscy uczestnicy Gali, zgromadzeni tego wieczoru w warszawskim hotelu.  

Dr Milena Gołda, redaktor naczelna magazynu, podkreśla, że wraz z zespołem redakcji codziennie stara się promować polską przedsiębiorczość, firmy rodzinne, sukcesję, topowe marki i biznesmenów, którzy mają aspiracje międzynarodowe. Dlatego podczas IV Gali Biznesu zostaną wręczone statuetki w czterech kategoriach konkursu CEOWORLD: „Firma rodzinna roku”, „Top Polish Brands”, Top Global Brands” i „Lider Biznesu 2022”.  

 

To jednak nie koniec działań, na których skupiła się redakcja CEOWORLD.  

28 stycznia w warszawskiej Galerii Mag odbyło się I spotkanie Business Forum Club, którego członkowie wezmą udział w kwietniowym wydarzeniu Gali. Cykliczne i tematyczne spotkania członków Business Forum Club to czas integracji i rozmów uczestników IV Gali „Liderów Przyszłości & Firm Rodzinnych” oraz Forum Biznesu. To czas wymiany poglądów, inspiracji, nawiązywania nowych relacji, zarówno osobistych, jak i handlowych. To czas doskonalenia i realizacji nowych pomysłów, a wszystko po to, aby ich wprowadzenie było obarczone jak najmniejszym ryzykiem.  

Partnerami głównymi wydarzenia byli: restauracja Tuk Tuk z właścicielką Karoliną Bryś, marka LiRoyal z reprezentantem firmy Maciejem Sagalem, DiWine z właścicielem Marcinem Bancerowskim, House of Glam z właścicielem Robertem Kościelskim, Jacek Kostrzewa właściciel Estrovit oraz Aleksandra Rybak wspólnik z firmy Janavi India.  

„Dziękujemy Tomkowi Wiśniewskiemu, marce Karko, dr Beacie Dethloff, firmie Hrabina Rzewuska z właścicielem Jackiem Harasimczukiem oraz marce Jadwiga za prezenty do loterii upominkowej. Dziękujemy wszystkim za spotkanie i liczymy, że będą z nami na Gali 1 kwietnia wraz z naszymi fotografami: Robertem Kozera i Joanną Wilczak” – mówi dr Milena Gołda. 

Łączymy ludzi, biznesy i budujemy społeczność biznesową, tworzymy sieć wzajemnego wsparcia co jest bardo cenne w tych czasach. 

Dołącz do nas już dziś. Do zobaczenia 1 kwietnia. 

 

Więcej informacji o Gali i zapisy przez stronę: 

 http://forumbiznesu.waw.pl/gala-liderzy-przyszlosci-i-firmy-rodzinna-1-kwietnia-2022   

Filmik z otwarcia Business Forum Club realizacja Robert Kozera: https://www.youtube.com/watch?v=0ez1MJWL3mc 

Zapowiedź Gali 1 kwietnia realizacja Mateusz Kaczmarek i Adrian Bednarczyk: 

https://www.youtube.com/watch?v=vczCzddXuVs 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy “25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat Biuro prasowe
2024-12-27 | 12:30

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Już od ćwierć wieku Teatr Sabat, założony przez Małgorzatę Potocką – wybitną tancerkę, choreografkę i reżyserkę – zachwyca widzów w centrum Warszawy. To miejsce,
Gwiazdy Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło
2024-12-16 | 10:00

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

W sobotni wieczór, 7 grudnia, w Aspen Prime Ski & Bike Resort odbyła się kolacja charytatywna, której celem było wsparcie Hospicjum Domowego dla Dzieci w Opolu. W wydarzeniu
Gwiazdy Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
2024-12-09 | 16:00

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!

Od 2 do 22 grudnia już po raz 11. wylicytować można kolację z gwiazdą i dzięki temu wesprzeć podopiecznych Fundacji Mam Marzenie. Projekt organizowany jest wspólnie z Allegro i w tym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.