Komunikaty PR

LIFETUBE PRZENOSI GWIAZDY SOCIAL MEDIA NA YOUTUBE’A - rusza kolejnych 6 kanałów

2021-07-20  |  15:00
Biuro prasowe

„Social Stars” to roczny program realizowany przez LifeTube (grupa LTTM), w ramach którego największa sieć partnerska youtuberów w Polsce przenosi 12 gwiazd mediów społecznościowych na YouTube’a. Pierwsze sześć kanałów, które ruszyły z końcem marca wygenerowały już prawie 4 miliony wyświetleń. Obecnie startuje 6 kolejnych twórców. Co tydzień nowe materiały widzowie znajdą na kanałach, takich jak: „Rozkoszny”, „Roobens”, „Instalekarz” czy „Krystyno, nie denerwuj matki”.

Nowe kanały zgodnie z założeniami programu na celu mają wypełnienie różnych nisz na polskim YouTubie. Do pierwszej szóstki dołączają kategorie: dietetyka, śląska gwara, kulinaria, kuchnia roślinna, rodzicielstwo z przymrużeniem oka, rysunek i zdrowie.

– Biorę udział w programie Social Stars, żeby zwiększyć swoje umiejętności, wyjść ze strefy komfortu, którą zawsze był blog i Instagram oraz żeby czerpać garściami wiedzę i doświadczenie od profesjonalistów, którzy YouTube’a już dawno „rozpykali”. Liczę również na nowy, ciekawy content dla moich odbiorców

– mówi o programie Michalina Grzesiak, blogerka parentingowa, instagramerka oraz autorka książki „Krystyno nie denerwuj matki. Jaki kraj, takie hygge”.

Bazując na doświadczeniu ze współpracy z prawie 1000 kanałów, sieć LifeTube przenosi najlepsze praktyki na nowych twórców. W ramach programu pomaga im opracować kompleksową strategię rozwoju kanału, odpowiada za formatowanie, content programming, optymalizację reklamową czy odpowiednie pozycjonowanie treści pod algorytmy YouTube’a. Zapewnia również sprzęt do nagrań oraz wsparcie montażowe.

– Cieszę, że LTTM zaprosiło i namówiło mnie do udziału w programie „Social Stars”. Ich pomoc w nagraniach, montażu i optymalizacji kanału na YouTube jest nieoceniona. Czuję, że wspólnymi siłami stworzymy kanał, który będzie must-watch dla każdego foodie dryfującego po czeluściach internetu 

– dodaje Michał Korkosz, autor kulinarnego bestselleru „Rozkoszne. Wegetariańska uczta z polskimi smakami”.

Uczestnicy „Social Stars” odbywają regularne szkolenia z prowadzenia kanału na YouTube, m.in. z: moderacji, montażu wideo, dodatkowych funkcji platformy i budowania społeczności. Celem jest zapewnienie im kompleksowej wiedzy niezbędnej do samodzielnego tworzenia treści atrakcyjnej dla widzów YouTube’a.

W skład sześciu nowopowstałych kanałów wchodzą:

1) Martyna Szpaczek – promotorka zdrowego stylu życia. Z zawodu dietetyczka, z zamiłowania twórczyni internetowa. Czerpie radość z dzielenia się swoją wiedzą z tymi, którzy jej potrzebują. Na swoim koncie ma wiele metamorfoz zakończonych sukcesem. YouTube pozwoli jej rozwinąć to co umie najlepiej – edukację ludzi, jak jeść zdrowo i z głową tracić bądź przybierać na wadze.

2) Michalina Grzesiak „Krystyno nie denerwuj matki” – blogerka parentingowa, która treści lifestyle’owo-związkowe mieszka z ogromną dawką humoru i dobrej energii. Razem ze swoim partnerem pokazują, że relacje w rzeczywistości są wspaniałe bez zbytecznej i przesadnej otoczki lukru w mediach. Profil Krystyny pokaże odbiorcom, że życie bez filtra jest tak samo piękne, a może nawet piękniejsze.

3) Mateusz Ledwig „Roobens” – człowiek orkiestra. Założyciel agencji Salty Entertainment Group, współtwórca inicjatyw społecznych (m.in. koncertu Artyści Przeciw Nienawiści). Jako Roobens rozpropagował w zabawny sposób śląską gwarę i sprawił, że pokochały ją setki tysięcy odbiorców. Autor polsko-śląskiego słowniczka zwrotów ułatwiających życie – „Godej. W trudnej relacji bądź po rozstaniu”. Po książce i innych formatach nastał czas na YouTube’a, gdzie twórca dalej będzie kontynuował promocję śląskiej gwary, łącząc ją z tematyką popkulturową i lifestyle’ową.

4) Michał Korkosz „Rozkoszny” – odbiorcy pokochali go za pyszne przepisy i piękne zdjęcia potraw. Rozkoszny to twórca internetowy, do tej pory działający na Instagramie i blogu, oraz autor bestsellerowej książki „Rozkoszne. Wegetariańska uczta z Polskimi Smakami”. Na swoim kanale dalej będzie zapoznawał widzów z przepisami kuchni roślinnej, docenionymi m.in. przez Vogue Polska, czy The Washington Post.

5) Kasia Gabrysz „Rynn Rysuje” – satyryczna rysowniczka, która za pomocą swoich rysunków komentuje rzeczywistość, na Facebooku i Instagramie, a także w kolekcji produktów stworzonych dla Empika, gdzie jej rysunkowa wersja spogląda na widzów m.in. z kubków czy koszulek. Na swoim kanale w charakterystyczny dla siebie sposób, autorka będzie edukowała widzów w różnych tematach.

6) Magda Krajewska „Instalekarz” – lekarka medycyny rodzinnej, właścicielka marki z odzieżą medyczną oraz twórczyni internetowa mieszająca treści lifestyle’owe, parentingowe, ale przede wszystkim edukująca swoich obserwujących w kwestiach zdrowotnych. Znana z obalania szerzących się w sieci fake newsów. Teraz przeniesie swoje działania na YouTube’a

– Bardzo się cieszę, że mogę być częścią tego projektu i w końcu wejść na YouTube’a. Chciałem zrobić to już od roku, ale wciąż czekałem na odpowiedni moment i wsparcie osób, które sprawią, że będę mógł skupić się na dzieleniu się z odbiorcami poczuciem humoru, nietuzinkowymi pomysłami i szczerymi opiniami, przy wsparciu profesjonalistów. Cierpliwość się opłaciła i nadszedł ten czas! 

 – dodaje Mateusz Ledwig, w social media występujący pod pseudonimem „Roobens”.

Pierwsze sześć kanałów: Statystycznie rzecz biorąc, Dad and the city, Gadki z chatki, VIP Team, Zróbmy to razem oraz Patrycja Wieja, po kilku miesiącach od startu subskrybuje już ponad 20 tysięcy osób, liczba wyświetleń opublikowanych wideo przekroczyła 3,8 milionów, a łączna liczba wygenerowanych interakcji 156 tys.

LTTM - należąca do holdingu Mediacap SA największa w Polsce grupa świadcząca usługi z zakresu wideo i influencer marketingu. Pod jej skrzydłami rozwija się 62% branży w Polsce, a twórcy zrzeszeni w sieci odpowiadają za ponad 12% oglądalności całego YouTube’a w Polsce.. W skład LTTM wchodzą wyspecjalizowane firmy: LifeTube - największa sieć partnerska YouTube w CEE, TalentMedia - profesjonalna agencja influencer marketingu oraz Gameset - agencja gaming marketingu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy “25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat Biuro prasowe
2024-12-27 | 12:30

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Już od ćwierć wieku Teatr Sabat, założony przez Małgorzatę Potocką – wybitną tancerkę, choreografkę i reżyserkę – zachwyca widzów w centrum Warszawy. To miejsce,
Gwiazdy Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło
2024-12-16 | 10:00

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

W sobotni wieczór, 7 grudnia, w Aspen Prime Ski & Bike Resort odbyła się kolacja charytatywna, której celem było wsparcie Hospicjum Domowego dla Dzieci w Opolu. W wydarzeniu
Gwiazdy Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
2024-12-09 | 16:00

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!

Od 2 do 22 grudnia już po raz 11. wylicytować można kolację z gwiazdą i dzięki temu wesprzeć podopiecznych Fundacji Mam Marzenie. Projekt organizowany jest wspólnie z Allegro i w tym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.

Problemy społeczne

Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją

Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.