Komunikaty PR

Mazurska Noc Kabaretowa pełna śmiechu w towarzystwie Maślanki Mrągowskiej

2022-07-06  |  12:00
Biuro prasowe

Już w sobotę 9 lipca w Amfiteatrze nad Jeziorem Czos w Mrągowie odbędzie się
23. Mazurska Noc Kabaretowa. Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol, producent Maślanki Mrągowskiej, została sponsorem głównym tej gwarantującej wyrafinowaną rozrywkę imprezy. Mazurska Noc Kabaretowa od zawsze przynosi solidną dawkę znakomitej zabawy dzięki najlepszym zespołom i solistom, którzy bawią Polaków do łez. Transmisja z wydarzenia tylko na kanale TV Puls – 9 lipca, od godziny 20.00.

Maślanka Mrągowska to kulinarna duma Mazur, która obchodzi w tym roku 25-lecie swojej obecności na rynku. W ciągu ćwierćwiecza wyjątkowy smak Maślanki Mrągowskiej pokochali konsumenci we wszystkich zakątkach Polski. Chcąc wspólnie z nimi świętować jubileusz marki, SM Mlekpol dołączyła do organizacji wydarzenia, które z Maślanką Mrągowską blisko związane jest nie tylko ze względu na lokalizację, ale także ze względu na propagowane w jego trakcie wartości. Tegoroczna edycja Mazurskiej Nocy Kabaretowej upłynie bowiem pod hasłem „FIT–EKO–BIO”. Coraz więcej słyszymy o konieczności zmiany nawyków żywieniowych, jak i większej dbałości o środowisko. Czasem jednak warto z dystansem oraz przymrużeniem oka spojrzeć na to, jak wygląda nasze dbanie o zdrową dietę, prowadzenie aktywnego trybu życia, a także wdrażanie zachowań proekologicznych.

Cieszymy się, że możemy wesprzeć wydarzenie, które odbywa się na terenach tak dla nas ważnych, gdzie Maślanka Mrągowska powstaje już od 25 lat. Marka od zawsze promuje zdrowy i ekologiczny styl życia, zachęca do racjonalnej diety i regularnego wysiłku fizycznego. Ćwierć wieku w kuchniach konsumentów zobowiązuje, dlatego zależy nam na ich dalszej edukacji i budowaniu świadomości, a nie ma lepszej i przyjemniejszej formy nauki niż poprzez śmiech oraz zabawę – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.

O podejściu Polaków do bycia „FIT–EKO–BIO” na mazurskiej scenie rozprawiać będzie wiele kabaretowych gwiazd, które prezentując premierowe skecze i piosenki, zapewnią dużą dawkę zdrowego śmiechu. Nie zabraknie tematu glutenu, diet, które gwarantują efekt cud
– a w rezultacie – jo-jo czy ćwiczeń, dzięki którym w ciągu tygodnia zmienimy się w kulturystów. Oceny fizyczno-zdrowotnej kondycji naszego społeczeństwa dokonają między innymi:

  • Kabaret Ani Mru-Mru z absolwentem AWF Marcinem Wójcikiem;
  • Kabaret Czesuaf z multimaratończykiem Tomkiem Nowaczykiem;
  • Paranienormalni z triathlonistą Robertem Motyką;
  • Kabaret Chyba z fizjoterapeutą Kubą Krzakiem;
  • Jurki z Marylką Litwin – „czempionką” w wielu dziedzinach.

Nie zabraknie także studia fitness, w którym Katarzyna Bujakiewicz, Klaudia Halejcio, Łukasz Żak, Andrzej Kozłowski i grupa Fair Play Crew zaproponują specjalny spersonalizowany trening dla każdego z widzów zarówno w amfiteatrze, jak i przed telewizorem.

Tegoroczny kabareton poprowadzą Marcin Wójcik z kabaretu Ani Mru-Mru i Piotr Gumulec z kabaretu Chyba, którzy wcielą się w role instruktorów. Oprawę muzyczną na najwyższym poziomie zapewni w 100% naturalny zespół The Jobers.

Sponsor główny – SM Mlekpol wraz z organizatorem – Stowarzyszeniem PAKA zapraszają w sobotę 9 lipca na 19.30 do Amfiteatru w Mrągowie oraz przed telewizory. Transmisja na żywo rozpocznie się już o godz. 20.00, tylko na kanale TV Puls.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy “25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat Biuro prasowe
2024-12-27 | 12:30

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Już od ćwierć wieku Teatr Sabat, założony przez Małgorzatę Potocką – wybitną tancerkę, choreografkę i reżyserkę – zachwyca widzów w centrum Warszawy. To miejsce,
Gwiazdy Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło
2024-12-16 | 10:00

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

W sobotni wieczór, 7 grudnia, w Aspen Prime Ski & Bike Resort odbyła się kolacja charytatywna, której celem było wsparcie Hospicjum Domowego dla Dzieci w Opolu. W wydarzeniu
Gwiazdy Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
2024-12-09 | 16:00

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!

Od 2 do 22 grudnia już po raz 11. wylicytować można kolację z gwiazdą i dzięki temu wesprzeć podopiecznych Fundacji Mam Marzenie. Projekt organizowany jest wspólnie z Allegro i w tym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.

Konsument

Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.