Mazurska Noc Kabaretowa pełna śmiechu w towarzystwie Maślanki Mrągowskiej
Już w sobotę 9 lipca w Amfiteatrze nad Jeziorem Czos w Mrągowie odbędzie się
23. Mazurska Noc Kabaretowa. Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol, producent Maślanki Mrągowskiej, została sponsorem głównym tej gwarantującej wyrafinowaną rozrywkę imprezy. Mazurska Noc Kabaretowa od zawsze przynosi solidną dawkę znakomitej zabawy dzięki najlepszym zespołom i solistom, którzy bawią Polaków do łez. Transmisja z wydarzenia tylko na kanale TV Puls – 9 lipca, od godziny 20.00.
Maślanka Mrągowska to kulinarna duma Mazur, która obchodzi w tym roku 25-lecie swojej obecności na rynku. W ciągu ćwierćwiecza wyjątkowy smak Maślanki Mrągowskiej pokochali konsumenci we wszystkich zakątkach Polski. Chcąc wspólnie z nimi świętować jubileusz marki, SM Mlekpol dołączyła do organizacji wydarzenia, które z Maślanką Mrągowską blisko związane jest nie tylko ze względu na lokalizację, ale także ze względu na propagowane w jego trakcie wartości. Tegoroczna edycja Mazurskiej Nocy Kabaretowej upłynie bowiem pod hasłem „FIT–EKO–BIO”. Coraz więcej słyszymy o konieczności zmiany nawyków żywieniowych, jak i większej dbałości o środowisko. Czasem jednak warto z dystansem oraz przymrużeniem oka spojrzeć na to, jak wygląda nasze dbanie o zdrową dietę, prowadzenie aktywnego trybu życia, a także wdrażanie zachowań proekologicznych.
Cieszymy się, że możemy wesprzeć wydarzenie, które odbywa się na terenach tak dla nas ważnych, gdzie Maślanka Mrągowska powstaje już od 25 lat. Marka od zawsze promuje zdrowy i ekologiczny styl życia, zachęca do racjonalnej diety i regularnego wysiłku fizycznego. Ćwierć wieku w kuchniach konsumentów zobowiązuje, dlatego zależy nam na ich dalszej edukacji i budowaniu świadomości, a nie ma lepszej i przyjemniejszej formy nauki niż poprzez śmiech oraz zabawę – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.
O podejściu Polaków do bycia „FIT–EKO–BIO” na mazurskiej scenie rozprawiać będzie wiele kabaretowych gwiazd, które prezentując premierowe skecze i piosenki, zapewnią dużą dawkę zdrowego śmiechu. Nie zabraknie tematu glutenu, diet, które gwarantują efekt cud
– a w rezultacie – jo-jo czy ćwiczeń, dzięki którym w ciągu tygodnia zmienimy się w kulturystów. Oceny fizyczno-zdrowotnej kondycji naszego społeczeństwa dokonają między innymi:
- Kabaret Ani Mru-Mru z absolwentem AWF Marcinem Wójcikiem;
- Kabaret Czesuaf z multimaratończykiem Tomkiem Nowaczykiem;
- Paranienormalni z triathlonistą Robertem Motyką;
- Kabaret Chyba z fizjoterapeutą Kubą Krzakiem;
- Jurki z Marylką Litwin – „czempionką” w wielu dziedzinach.
Nie zabraknie także studia fitness, w którym Katarzyna Bujakiewicz, Klaudia Halejcio, Łukasz Żak, Andrzej Kozłowski i grupa Fair Play Crew zaproponują specjalny spersonalizowany trening dla każdego z widzów zarówno w amfiteatrze, jak i przed telewizorem.
Tegoroczny kabareton poprowadzą Marcin Wójcik z kabaretu Ani Mru-Mru i Piotr Gumulec z kabaretu Chyba, którzy wcielą się w role instruktorów. Oprawę muzyczną na najwyższym poziomie zapewni w 100% naturalny zespół The Jobers.
Sponsor główny – SM Mlekpol wraz z organizatorem – Stowarzyszeniem PAKA zapraszają w sobotę 9 lipca na 19.30 do Amfiteatru w Mrągowie oraz przed telewizory. Transmisja na żywo rozpocznie się już o godz. 20.00, tylko na kanale TV Puls.

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.