Misja: pomagać śpiewająco
Muzyka łączy pokolenia i łagodzi obyczaje. O jej pozytywnym wpływie na nasze życie i samopoczucie nie muszę nikogo przekonywać. Znam ją jednak od innej strony niż miłośnicy arii operowych, bywalcy koncertów rockowych czy fanki nowego boysband’u. Wiem, ile pracy i wyrzeczeń trzeba, by inni cię słuchali i cenili. Na końcu tej trudnej ścieżki muzycy znajdują swoje upragnione trofeum – sukces i sławę. Czuję, że teraz nadszedł czas, by pomóc tym najmłodszym talentom je zdobyć.
Każdy człowiek powinien dzielić się swoją wiedzą i umiejętnościami. To nasz moralny obowiązek. A młode pokolenia są naszą przyszłością. Pewnego dnia poczułam misję niesienia dobra w muzycznym wydaniu i postanowiłam stworzyć miejsce, gdzie będę mogła pomóc dzieciom, które potrzebują przygotowania merytorycznego i mentalnego do występów na estradach muzycznych. Każdy małoletni artysta go potrzebuje. Ja wygrałam los na loterii i miałam wsparcie rodziny, która muzykę rozumie jak mało kto. Niestety nie wszyscy mogą liczyć na taki łut szczęścia.
Fundacja Rozwoju Młodych Talentów im. Jana Kiepury, z której jestem ogromnie dumna powstała, by promować tych, którzy są już gotowi na występy na scenach muzycznych i potrzebują pomocy merytorycznej i mentalnej. Będę również zachęcać do udziału i pomagać w przygotowaniu się do konkursów muzycznych i programów talent show, w których sama brałam udział i wiem jak to robić. Dostarczają one nie tylko wiele emocji i szansę na przeżycie niezwykłej przygody, ale przede wszystkim stwarzają możliwości rozwoju i poważnej kariery muzycznej. Z doświadczenia wiem, jakie to trudne i jakiego wsparcia potrzebują młodzi, uzdolnieni ludzie. Nie tylko tego finansowego, ale również takiego ludzkiego, zwykłej pomocnej dłoni i osoby, która zawsze będzie trzymać za nich kciuki spod sceny. Ta pomoc jest szalenia ważna, dla każdego młodego artysty.
Dawno temu zaobserwowałam, że relacja: dorosły – młody artysta jest niezwykle ważna w świecie muzyki. Tak dochodzi do wymiany doświadczeń. Tak rodzą się przyjaźnie na całe lata. I tak w końcu wykluwają się kolejne, młode talenty, których musi wesprzeć nikt inny jak dobrze rozumiejący ich starszy kolega po fachu. Ta zależność jest niezwykła, co nie powinno nikogo dziwić. W końcu jesteśmy w magicznym świecie muzyki, która łączy pokolenia i łagodzi obyczaje…

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.