Moc kobiet – Moc możliwości. Poczuj to na Gali i Forum Woman Power
30 września 2022 roku w warszawskim Hotelu Sheraton Grand odbędzie się Forum i Gala Woman Power – KOBIETY MOCY. Swoją obecność na wydarzeniu organizowanym przez redakcję międzynarodowego magazynu CEOWORLD, pod patronatem medialnym Forbes Polska, zapowiedziało wiele znakomitych gwiazd i osobistości świata biznesu, m.in.: Ewa Minge, Dorota Wellman, Małgorzata Rozenek-Majdan, Ewa Chodakowska i Beata Pawlikowska. Przyjedzie wielu gości z całego świata, w tym gość honorowy spotkania – Jyotika Jhalani, właścicielka firmy Janavi India
Dzisiaj silne kobiety mówią, że źródłem ich mocy jest wewnętrzne przewodnictwo i wiara w swoje możliwości. Poczuły, że mogą osiągnąć wszystko, gdy odkryły, że ich moc to o wiele więcej niż intelekt czy funkcje, które pełnią. One nie czekają na CUD, są CUD-em same w sobie!
Dlatego na naszym Forum będziemy dyskutować, spierać się, ale i wspierać w trzech panelach tematycznych:
Ciało – Umysł – Dusza.
To będzie wieczór pełen motywacji, inspiracji kobiecej i biznesowej. Liderki z różnych branż i – można rzec – różnych światów – podzielą się doświadczeniami, jakie zdobyły w życiu i biznesie: sukcesach, nagrodach, ale też upadkach i podnoszeniu się z kolan. Rozmowy będą również próbą odpowiedzi na pytania: Jakie cechy powinna mieć kobieta mocy? Jak promować kobiece, siostrzane wsparcie? Stworzymy społeczność silnych kobiet, poszukamy inspiracji, zrozumienia i autentyczności! Poczujemy tę wspierającą kobiecą energię!
Galę poprowadzi znany prezenter telewizyjny Zygmunt Chajzer wraz z redaktor naczelną magazynu CEOWORLD, dr Mileną Gołdą. Gośćmi specjalnymi będą m.in. Henryka Krzywonos i Beata Drzazga, które wystąpią w panelach dyskusyjnych. Zaszczyci nas także obecnością Beata Pawlikowska – znana podróżniczka, pisarka i dziennikarka. Muzycznie uroczystość uświetnią: zespół Łzy, skrzypaczka Kamila Malik oraz wokalista Adrian Kowalski.
Tradycyjnie premierę będzie miała książka, tym razem: „Woman Power – kobiety mocy”, nad którą pod opieką Weroniki Chajzer i Mileny Gołdy obecnie trwają prace wraz z uczestnikami wydarzenia.
Z perspektywy około 10 000 wywiadów, jakie dr Milena Gołda – redaktor naczelna CEOWORLD, organizatorka Forum Biznesu Woman Power i VI Gali – przeprowadziła dla magazynów amerykańskich („Fortune”, „Forbes”) na przestrzeni 20 lat z liderami na 5 kontynentach, w ponad 30. krajach, można wyróżnić kilka cech prawdziwego lidera–przywódcy, za którym podążają tłumy. Główną cechą Liderki przed duże L jest charyzma, zaraźliwa energia i determinacja w spełnianiu swojej wizji.
Oto przedsmak wyjątkowych dyskusji między wyjątkowymi kobietami – cytaty z najnowszej publikacji:
Jyotika Jhalani z Indii:
Obecnie kobiety mają równe możliwości oraz szanse niemalże w każdej dziedzinie życia, idąc ramię w ramię z mężczyznami. Budowanie korzystnej i atrakcyjnej przyszłości zaczyna się od tego, aby dostrzec możliwości, które kiedyś były dostępne wyłącznie dla mężczyzn.
Ewa Minge:
Czuję się spełniona od bardzo dawna, ale nadal głodna nowych kierunków, którymi mogę nakarmić moją wyobraźnię i – łącząc ją z potężnym już doświadczeniem – stworzyć kolejną przestrzeń.
Ewelina Czaplińska:
W swojej firmie osiągnęłam już wszystko, o czym marzyłam, więc zaczęłam kreować nowe plany i marzenia. Największą satysfakcję z pracy daje mi uznanie moich klientów, a także poczucie, że jestem ich przewodnikiem w kwestiach zarządzania finansami. To od zawsze było moim największym celem.
Beata Pawlikowska:
Najbardziej lubię podróżować sama. Człowiek słyszy wtedy wszystkie swoje emocje, lęki i ograniczenia, ma szansę poznać prawdziwego siebie i przewartościować to, w co wierzy. Z każdej podróży wracam trochę inna. Bogatsza wewnętrznie, silniejsza.
Dr Milena Gołda, redaktor naczelna magazynu, podkreśla, że wraz z zespołem redakcji codziennie stara się promować balans w życiu jako harmonię w ciele, umyśle i duszy, kobiecą moc, siostrzane wsparcie, polską przedsiębiorczość i osoby mające aspiracje międzynarodowe. Dlatego podczas VI Gali Biznesu zostaną wręczone statuetki CEOWORLD w kategoriach: „Top Woman in Power”, „Top Polish Brands”, Top Global Brands”.
Jak co roku redakcja CEOWORLD w ramach Gali Biznesu pomoże młodym spełnić marzenia – zorganizuje aukcje nie tylko dzieł sztuki, podarowanych przez partnerów wydarzenia i chętnie licytowanych tego wieczoru przez znamienitych gości. W ten sposób wszyscy o wielkich sercach wspomogą rozwój młodych mistrzów w pływaniu Krzysia i Zbysia Walerych oraz rehabilitację Leosia Freja. Już dzisiaj swoje prace zadeklarowali przekazać artyści z MAG Modern Art Gallery Warsaw i Joanna Sarapata, a Magdalena Górska przeznaczyła voucher MBA do Wyższej Szkoły Handlu i Usług w Poznaniu.
Łączymy ludzi, biznesy i budujemy społeczność biznesową, tworzymy sieć wzajemnego wsparcia, co jest bardzo cenne w tych czasach. Dołącz do kobiet, które mają moc! Do zobaczenia 30 września!
Więcej informacji o Gali i zapisy przez stronę:
http://forumbiznesu.waw.pl/forum-i-gala-woman-power-30-wrzesnia-2022/

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.