Komunikaty PR

Modowa marka Mai Bohosiewicz uruchomi kolejny butik stacjonarny

2023-10-12  |  14:00
Biuro prasowe

Intensywna końcówka roku zapowiada się w założonej przez aktorkę i influencerkę Maję Bohosiewicz marce modowej Le Collet. W grudniu br zostanie otwarty drugi butik stacjonarny - tym razem w Gdańsku. Wcześniej, bo już w listopadzie marka znacząco poszerzy swoją ofertę - planowane jest wprowadzenie kolekcji biżuterii, ale też rozszerzerzenie asortymentu o modę męską i dziecięcą.

Marka Le Collet powstała z zainteresowania modą, która jest jedną z pasji aktorki i influencerki Mai Bohosiewicz. Przez minione lata firma mocno się rozwinęła, a kolekcje oferowane przez nią rozchodzą się w zaledwie kilka godzin. Confidence is a choice - tak brzmi hasło marki, które jednocześnie definiuje jej najważniejsze założenie. Założycielka podkreśla, że rzeczy tworzone są z myślą o oczekiwaniach najbardziej wymagających klientek (a obecnie już też klientów), dla których moda jest sposobem na wyrażanie siebie. Prezentując modę w duchu szafy kapsułowej, Le Collet zapewnia, że każdy element ubioru idealnie komponuje się z pozostałymi.

- Od momentu założenia naszej marki, cały czas się rozwijamy - mowa tu nie tylko o poszerzaniu asortymentu, ale również o zwiększaniu dostępności naszych produktów. Już niebawem zaprezentujemy kolekcję biżuterii, modę męską oraz dziecięcą. Przy czym cały czas na pierwszym miejscu stawiamy na najwyższą jakość w przystępnej dla klienta cenie - mówi Maja Bohosiewicz, właścicielka Le Collet.

Sprzedaż produktów odbywa się głównie za pośrednictwem sklepu e-commerce, ale też stacjonarnie. Obecnie pod szyldem marki funkcjonuje butik w Warszawie, natomiast już w grudniu odbędzie się otwarcie salonu w Gdańsku.

- Poszerzamy dostępność naszych produktów stacjonarnie - już tylko niewiele ponad  miesiąc dzieli nas od otwarcia kolejnego sklepu - tym razem w Trójmieście. To bardzo ważny krok, który pozwoli nam być bliżej naszych klientów - dodaje Maja Bohosiewicz.

Marka dba o budowanie bliskiej i bezpośredniej relacji z klientkami poprzez aktywność w mediach społecznościowych - konto marki na Instagramie obserwuje już niemal 200 tys. klientek. Na profilach Le Collet można znaleźć nie tylko informacje z pierwszej ręki dotyczące nowości w asortymencie sklepu, ale też dołączyć do społeczności osób ceniących modę na najwyższym poziomie. Le Collet to nie tylko sklep, to przestrzeń, gdzie kobiety mogą czerpać inspirację, zadawać pytania i otrzymywać odpowiedzi na temat najnowszych trendów modowych.

-Nasze klientki są włączone w proces tworzenia kolekcji, pokazujemy im nasze propozycje, zadajemy pytania i odpowiadamy na ich potrzeby dzięki bezpośredniej komunikacji i bliskiej relacji. Dzięki nowatorskiemu podejściu do biznesu potrafimy w bardzo krótkim czasie stworzyć produkt który odpowiada na potrzeby klientki i nie przestrzelić się z ilością zostawiając poczucie niedosytu - ponieważ wyjątkowość danej rzeczy polega również na tym, że co druga kobieta nie posiada jej w swojej szafe - podkreśla Maja Bohosiewicz.

Z danych firmy Statista wynika, że przychody na rynku odzieżowym wyniosą 1,74 bln dolarów w 2023 r. Oczekuje się, że rynek będzie rósł rocznie o 2,82% (CAGR 2023-2028). Największym segmentem rynku jest sektor odzieży damskiej, którego wartość rynkowa w 2023 r. ma wynosić 0,91 biliona dolarów. Również w Polsce rynek odzieżowy w jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się branży.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy Garnitur Izabeli Łapińskiej w spektaklu Krzysztofa Warlikowskiego Biuro prasowe
2024-04-18 | 12:00

Garnitur Izabeli Łapińskiej w spektaklu Krzysztofa Warlikowskiego

Spektakl Krzysztofa Warlikowskiego ,,Elizabeth Costello” z podtytułem „Siedem wykładów i pięć bajek z morałem” zgromadził rzeszę wielbicieli teatru 11 kwietnia w
Gwiazdy OSOBOWOŚCI sceny artystycznej - Marcin Muszyński i Lewitująca Doda
2024-04-18 | 01:00

OSOBOWOŚCI sceny artystycznej - Marcin Muszyński i Lewitująca Doda

Takie właśnie słowa padły ze sceny w poniedziałek 8 kwietnia w luksusowym hotelu Renaissance w Warszawie, gdzie odbyła się Gala „Osobowości i Sukcesy roku 2024”. Jakie sławy
Gwiazdy Franklin Graham przemawiał w TAURON Arenie w Krakowie w sobotę
2024-04-15 | 09:46

Franklin Graham przemawiał w TAURON Arenie w Krakowie w sobotę

INFORMACJA PRASOWA 12 Kwietnia 2024   Franklin Graham przemawiał w TAURON Arenie w Krakowie w sobotę, tłum liczący 13 200 osób przybył, aby wysłuchać przesłania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Rodziny zastępcze w kryzysie z powodu braku odpowiedniego wsparcia państwa. Zespoły robocze pracują nad wypracowaniem nowych przepisów

Na koniec 2022 roku w pieczy zastępczej przebywało 72,8 tys. dzieci, przy czym nieco ponad 56 tys. w pieczy rodzinnej. Od 2020 roku wzrasta ogólna liczba wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych kosztem rodzin zastępczych, których jest coraz mniej. – Problemem jest niedofinansowanie całego systemu, brakuje też wsparcia i szkoleń dla rodziców – podkreśla Agnieszka Smarzyńska, prezeska Fundacji Happy Kids. Powołane niedawno przez resort polityki społecznej zespoły robocze mają wypracować nowe rozwiązania, które zapobiegną kryzysowi w pieczy zastępczej w Polsce.

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.