Modowa marka Mai Bohosiewicz uruchomi kolejny butik stacjonarny
Intensywna końcówka roku zapowiada się w założonej przez aktorkę i influencerkę Maję Bohosiewicz marce modowej Le Collet. W grudniu br zostanie otwarty drugi butik stacjonarny - tym razem w Gdańsku. Wcześniej, bo już w listopadzie marka znacząco poszerzy swoją ofertę - planowane jest wprowadzenie kolekcji biżuterii, ale też rozszerzerzenie asortymentu o modę męską i dziecięcą.
Marka Le Collet powstała z zainteresowania modą, która jest jedną z pasji aktorki i influencerki Mai Bohosiewicz. Przez minione lata firma mocno się rozwinęła, a kolekcje oferowane przez nią rozchodzą się w zaledwie kilka godzin. Confidence is a choice - tak brzmi hasło marki, które jednocześnie definiuje jej najważniejsze założenie. Założycielka podkreśla, że rzeczy tworzone są z myślą o oczekiwaniach najbardziej wymagających klientek (a obecnie już też klientów), dla których moda jest sposobem na wyrażanie siebie. Prezentując modę w duchu szafy kapsułowej, Le Collet zapewnia, że każdy element ubioru idealnie komponuje się z pozostałymi.
- Od momentu założenia naszej marki, cały czas się rozwijamy - mowa tu nie tylko o poszerzaniu asortymentu, ale również o zwiększaniu dostępności naszych produktów. Już niebawem zaprezentujemy kolekcję biżuterii, modę męską oraz dziecięcą. Przy czym cały czas na pierwszym miejscu stawiamy na najwyższą jakość w przystępnej dla klienta cenie - mówi Maja Bohosiewicz, właścicielka Le Collet.
Sprzedaż produktów odbywa się głównie za pośrednictwem sklepu e-commerce, ale też stacjonarnie. Obecnie pod szyldem marki funkcjonuje butik w Warszawie, natomiast już w grudniu odbędzie się otwarcie salonu w Gdańsku.
- Poszerzamy dostępność naszych produktów stacjonarnie - już tylko niewiele ponad miesiąc dzieli nas od otwarcia kolejnego sklepu - tym razem w Trójmieście. To bardzo ważny krok, który pozwoli nam być bliżej naszych klientów - dodaje Maja Bohosiewicz.
Marka dba o budowanie bliskiej i bezpośredniej relacji z klientkami poprzez aktywność w mediach społecznościowych - konto marki na Instagramie obserwuje już niemal 200 tys. klientek. Na profilach Le Collet można znaleźć nie tylko informacje z pierwszej ręki dotyczące nowości w asortymencie sklepu, ale też dołączyć do społeczności osób ceniących modę na najwyższym poziomie. Le Collet to nie tylko sklep, to przestrzeń, gdzie kobiety mogą czerpać inspirację, zadawać pytania i otrzymywać odpowiedzi na temat najnowszych trendów modowych.
-Nasze klientki są włączone w proces tworzenia kolekcji, pokazujemy im nasze propozycje, zadajemy pytania i odpowiadamy na ich potrzeby dzięki bezpośredniej komunikacji i bliskiej relacji. Dzięki nowatorskiemu podejściu do biznesu potrafimy w bardzo krótkim czasie stworzyć produkt który odpowiada na potrzeby klientki i nie przestrzelić się z ilością zostawiając poczucie niedosytu - ponieważ wyjątkowość danej rzeczy polega również na tym, że co druga kobieta nie posiada jej w swojej szafe - podkreśla Maja Bohosiewicz.
Z danych firmy Statista wynika, że przychody na rynku odzieżowym wyniosą 1,74 bln dolarów w 2023 r. Oczekuje się, że rynek będzie rósł rocznie o 2,82% (CAGR 2023-2028). Największym segmentem rynku jest sektor odzieży damskiej, którego wartość rynkowa w 2023 r. ma wynosić 0,91 biliona dolarów. Również w Polsce rynek odzieżowy w jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się branży.

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

A. Hyży: Hubert Urbański jest wisienką na torcie ramówki. To część planu Edwarda Miszczaka tworzenia telewizji gwiazd
Agnieszka Hyży, Elżbieta Romanowska, Lanberry, Martyna Kupczyk i Ewa Wachowicz wierzą, że kultowy format „Milionerzy” zyska w Polsacie drugie życie i znów milion będzie nie tylko w nazwie i w głównej wygranej, ale i w oglądalności. Teleturniej miał swoją premierę na antenie telewizji TVN w 1999 roku. Teraz prawa do tego programu wykupił Polsat. Prowadzącym pozostaje Hubert Urbański, który cieszy się zarówno sympatią widzów, jak i uznaniem innych gwiazd związanych z tą stacją. Zapewniają one, że będą oglądać nowe odcinki i już typują je na hit tej jesieni.
Polityka
Wśród Polaków rośnie zainteresowanie produktami emerytalnymi. Coraz chętniej wpłacają oszczędności na konta IKE i IKZE

Wzrosła liczba osób, które oszczędzają na cele emerytalne, jak również wartość zgromadzonych środków. Liczba uczestników systemu emerytalnego wyniosła w 2024 roku ponad 20,8 mln osób, a wartość aktywów – 307,5 mld zł – wynika z najnowszych danych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF). Wyraźny wzrost odnotowano w przypadku rachunków IKE i IKZE, na których korzyść działają m.in. zachęty podatkowe. Wpłacane na nie oszczędności są inwestowane, a tym samym wspierają gospodarkę i mogą przynosić atrakcyjną stopę zwrotu.
Motoryzacja
Gwiazdy: Rower może być alternatywą dla samochodu. To nie tylko tani i ekologiczny środek transportu, ale też wspiera zdrowie

Jeśli tylko pogoda na to pozwala, to Anna Powierza, Iwona Guzowska i Piotr Zelt chętnie przesiadają się na rower, który doskonale sprawdza się zarówno jako środek transportu w zakorkowanym mieście, jak również podczas wycieczek krajoznawczych czy treningów zdrowotnych. Gwiazdy zgodnie przyznają, że jazda jednośladem przynosi wiele korzyści dla organizmu, jest również przyjazna dla środowiska. Pozwala też zaoszczędzić na paliwie i opłatach za parkowanie.