Pokaz mody Macieja Zienia w oprawie kolekcji Tubądzin
Najnowszy pokaz Macieja Zienia o wdzięcznej nazwie Bloom, wyróżniał się nie tylko fenomenalnymi kreacjami, ale również niezwykle dopracowaną scenografią. Event udekorowały płyty wielkoformatowe Balance Stone o klasycznym sznycie. Kolekcja stworzona przez projektanta dla Grupy Tubądzin przyciągała wzrok gości, którzy chętnie fotografowali się na jej tle.
Balance Stone to linia inspirowana fascynującą odmianą portugalskiego marmuru – Alpine. Jasna kolorystyka i subtelne szaro-beżowe użylenie tworzą harmonijną kompozycję, która wprowadza do wnętrz łagodność i spokój. Właśnie na tym zależało projektantowi.
- Chciałem, aby kolekcja Bloom została odpowiednio wyeksponowana, a jej charakter został dodatkowo podkreślony. – mówi Maciej Zień. - Dzięki płytom Balance Stone udało się to bezbłędnie. Stworzona przeze mnie linia ma w sobie kunszt i blask, który idealnie wpisał się w koncepcję nie tylko całego wydarzenia, ale także moich ulubionych motywów. – wyjaśnia.
Płyty Balance Stone dzielą także z kolekcją Bloom inspirację z natury. Podczas pokazu monumentalność kamienia finezyjnie połączyła się z subtelnością róż, które projektant ujrzał podczas swojej ostatniej podróży do Paryża. Zapewniło to niezwykły efekt wizualny, który zadziałał na wyobraźnię gości. Odnosiło się wrażenie, że rośliny wspinają się po skałach, tworząc doskonałą jedność.
- Kolekcja Bloom jest przepełniona radością życia i wolnością, które płyną wprost z natury – podobnie jak płyty ceramiczne Balance Stone. Chciałbym, żeby każdy znalazł w niej coś dla siebie. Dlatego też jest tak różnorodna i wielowymiarowa. Często wykorzystywałem naturalne, szlachetne materiały, które –tak jak ceramika – są niezwykle wdzięcznym polem do działania. – podsumowuje projektant.
Łagodność kremowego marmuru linii Balance Stone równoważy kunsztowna, geometryczna mozaika. Dekor ma kształt regularnego wzoru, dzięki czemu jeszcze bardziej podkreśla piękno kamienia. Balance Stone świetnie sprawdzi się w towarzystwie dodatków utrzymanych w dowolnym stylu.
Gresy wielkoformatowe występują w dwóch wersjach - matowej i polerowanej oraz w wymiarach 120 × 240, 120 × 120 oraz 60 × 120 cm. Wkrótce dołączy do nich nowy wymiar 120 x 275 cm. Dedykowana mozaika ma rozmiar 30 x 30 cm.

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.