Pokaz mody Macieja Zienia w oprawie kolekcji Tubądzin
Najnowszy pokaz Macieja Zienia o wdzięcznej nazwie Bloom, wyróżniał się nie tylko fenomenalnymi kreacjami, ale również niezwykle dopracowaną scenografią. Event udekorowały płyty wielkoformatowe Balance Stone o klasycznym sznycie. Kolekcja stworzona przez projektanta dla Grupy Tubądzin przyciągała wzrok gości, którzy chętnie fotografowali się na jej tle.
Balance Stone to linia inspirowana fascynującą odmianą portugalskiego marmuru – Alpine. Jasna kolorystyka i subtelne szaro-beżowe użylenie tworzą harmonijną kompozycję, która wprowadza do wnętrz łagodność i spokój. Właśnie na tym zależało projektantowi.
- Chciałem, aby kolekcja Bloom została odpowiednio wyeksponowana, a jej charakter został dodatkowo podkreślony. – mówi Maciej Zień. - Dzięki płytom Balance Stone udało się to bezbłędnie. Stworzona przeze mnie linia ma w sobie kunszt i blask, który idealnie wpisał się w koncepcję nie tylko całego wydarzenia, ale także moich ulubionych motywów. – wyjaśnia.
Płyty Balance Stone dzielą także z kolekcją Bloom inspirację z natury. Podczas pokazu monumentalność kamienia finezyjnie połączyła się z subtelnością róż, które projektant ujrzał podczas swojej ostatniej podróży do Paryża. Zapewniło to niezwykły efekt wizualny, który zadziałał na wyobraźnię gości. Odnosiło się wrażenie, że rośliny wspinają się po skałach, tworząc doskonałą jedność.
- Kolekcja Bloom jest przepełniona radością życia i wolnością, które płyną wprost z natury – podobnie jak płyty ceramiczne Balance Stone. Chciałbym, żeby każdy znalazł w niej coś dla siebie. Dlatego też jest tak różnorodna i wielowymiarowa. Często wykorzystywałem naturalne, szlachetne materiały, które –tak jak ceramika – są niezwykle wdzięcznym polem do działania. – podsumowuje projektant.
Łagodność kremowego marmuru linii Balance Stone równoważy kunsztowna, geometryczna mozaika. Dekor ma kształt regularnego wzoru, dzięki czemu jeszcze bardziej podkreśla piękno kamienia. Balance Stone świetnie sprawdzi się w towarzystwie dodatków utrzymanych w dowolnym stylu.
Gresy wielkoformatowe występują w dwóch wersjach - matowej i polerowanej oraz w wymiarach 120 × 240, 120 × 120 oraz 60 × 120 cm. Wkrótce dołączy do nich nowy wymiar 120 x 275 cm. Dedykowana mozaika ma rozmiar 30 x 30 cm.

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.