Polskie gwiazdy grają koncerty online dla podopiecznych Fundacji
Dotychczasowe koncerty, które organizowała fundacja, zostały przeniesione do sieci. Wielu artystów mimo ciężkiej osobistej sytuacji daje wspaniałe występy, które udostępniane są na kanałach Social Media organizacji. To ogromny gest ze strony wokalistów i muzyków, którzy pragną się dzielić dobrem, nawet gdy sami są w ciężkiej sytuacji.
Wśród dotychczasowych artystów na scenie pojawiły się takie gwiazdy jak Artur Chamski, Marcin Czyżewski czy Iwona Węgrowska oraz wielu innych wspaniałych wokalistów. Niebawem odbędzie się koncert Magdy Beredy, która podbiła serca zwłaszcza wśród młodszej polskiej publiczności. Bezpłatne występy można obejrzeć na fanpage fundacji https://www.facebook.com/spelnionychmarzen.
– To ukłon w stronę naszych podopiecznych i darczyńców. Swoje działania zostaliśmy zmuszeni przenieść do sieci. Nie dziwi nas ogromne zainteresowanie artystów. Nie ma nic wspanialszego niż dzielić się muzyką. Wszystkich chętnych artystów, nie tylko muzyków, zapraszamy na naszą scenę – mówi Justyna Sypka, prezes fundacji.
Tempo pracy Fundacji nie zmieniło charakteru w obliczu pandemii. Wciąż nieprzerwanie wspiera dzieci i ich rodziców w walce z chorobą. Bez względu na sytuację stara się również spełniać marzenia wszystkich podopiecznych. Organizacja, tak samo jak przedsiębiorcy, jest bardzo elastyczna i przeniosła działania w tryb on-line. Warto wspomóc Fundacje, by mogła kontynuować ona swoje działania. By wesprzeć organizację należy skorzystać z poniższego linka:
https://zrzutka.pl/gnx57t?utm_medium=mail&utm_source=postmark&utm_campaign=payment_notification&fbclid=IwAR14-u58E2dPfrXz2QOGhWNWZ9KWCxM7LrdsSFbK0JExdYFnbjtvyEl9R-0
Głównym działaniem Fundacji Spełnionych Marzeń im. Tomka Osucha jest otoczenie opieką chorych dzieci oraz ich rodzin od momentu zdiagnozowania choroby poprzez cały proces leczenia. Organizacja opiekuje się na stałe pięcioma dziecięcymi onkologicznymi ośrodkami w Polsce, a także dedykuje swoje wsparcie dzieciom i młodzieży ze wszystkich ośrodków onkologicznych w Polsce i zaprzyjaźnionych ośrodków zagranicznych: na Słowacji, w Rumuni, Turcji, oraz na Ukrainie i Litwie.
Fundacja Spełnionych Marzeń im. Tomka Osucha – fundacja mająca status organizacji pożytku publicznego, powstała w sierpniu 2002 z inicjatywy Małgorzaty i Tomasza Osuchów. Fundacja opiekuje się dziećmi z chorobami nowotworowymi leczącymi się w dwóch specjalistycznych ośrodkach w Warszawie: w Instytucie Matki i Dziecka oraz w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Klinicznym im. M. Michałowicza. Fundacja jest członkiem Polskiej Unii Onkologii. Otrzymała liczne nagrody, m.in. nagrodę im. Św. Kamila w kategorii "organizacje najbardziej zasłużone w zakresie onkologii dziecięcej" – za miłość do bliźniego, ofiarne zaangażowanie w służbie chorym dzieciom i godną naśladowania – szlachetną postawę osób pracujących w Fundacji. Jej założyciele w 2009 roku zostali uhonorowani przez Prezydenta RP Złotymi Krzyżami Zasługi za działalność na rzecz chorych dzieci.
Kontakt dla mediów:
Inga Ryfka, agencja Face it!, Tel. 790 393 471, e-mail: i.ryfka@agencjafaceit.pl

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.