Popularni Twórcy pomagają #StanąćNaNogi OnkoMamom. Kampania "Mama Ma Siłę" na In
Fundacja Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową
Ślężna 114s/1
53-111 Wrocław
justyna.zalewska|naratunek.org| |justyna.zalewska|naratunek.org
665929699
www.naratunek.org
Instagramowi Twórcy solidaryzują się z mamami, które każdego dnia opiekują się chorymi dziećmi w szpitalach onkologicznych. Na swoich profilach publikują zdjęcia obrócone do góry nogami - na znak wsparcia dla OnkoMam.
Mamy towarzyszące dzieciom w chorobie onkologicznej nie mają czasu myśleć o sobie. Ich życie wywraca się do góry nogami, gdy słyszą diagnozę: "Pani dziecko ma raka". OnkoMamy potrzebują chwili odpoczynku, oddechu, by mogły być silne dla swoich chorych dzieci.
Dlatego Fundacja “Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” zainicjowała w Dniu Mamy kampanię “Mama ma siłę!”. Jej celem jest zebranie środków na roczny program zajęć wellbeingowych dla Mam w klinice "Przylądek Nadziei", w której leczą się dzieci i młodzież chore na nowotwory.
Elementem kampanii jest akcja viralowa na Instagramie. Za koncepcję kreatywną odpowiadaj agencja House of Hype. W ramach promocji kampanii zachęcamy użytkowników do publikacji zdjęcia do góry nogami - na znak wsparcia dla OnkoMam, których życie wywróciło się do góry nogami, oznaczając post hasztagami #StanąćNaNogi i #MamaMaSiłę.
Do akcji na Instagramie dołączyli już znani celebryci i influencerzy - Małgorzata Socha, Katarzyna Zielińska, Agnieszka Sienkiewicz i wielu innych Twórców, których historia OnkoMam chwyciła za serce.
Każdy może okazać solidarność, podziw i uznanie dla OnkoMam poprzez ten symboliczny gest i zamieścić na swoim profilu odwrócone do góry nogami zdjęcie oraz link do zbiórki na rzecz OnkoMam.
Szczegółowe informacje nt. kampanii znajdują się na stronie mamamasile.naratunek.org.

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.