Popularni Twórcy pomagają #StanąćNaNogi OnkoMamom. Kampania "Mama Ma Siłę" na In
Fundacja Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową
Ślężna 114s/1
53-111 Wrocław
justyna.zalewska|naratunek.org| |justyna.zalewska|naratunek.org
665929699
www.naratunek.org
Instagramowi Twórcy solidaryzują się z mamami, które każdego dnia opiekują się chorymi dziećmi w szpitalach onkologicznych. Na swoich profilach publikują zdjęcia obrócone do góry nogami - na znak wsparcia dla OnkoMam.
Mamy towarzyszące dzieciom w chorobie onkologicznej nie mają czasu myśleć o sobie. Ich życie wywraca się do góry nogami, gdy słyszą diagnozę: "Pani dziecko ma raka". OnkoMamy potrzebują chwili odpoczynku, oddechu, by mogły być silne dla swoich chorych dzieci.
Dlatego Fundacja “Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” zainicjowała w Dniu Mamy kampanię “Mama ma siłę!”. Jej celem jest zebranie środków na roczny program zajęć wellbeingowych dla Mam w klinice "Przylądek Nadziei", w której leczą się dzieci i młodzież chore na nowotwory.
Elementem kampanii jest akcja viralowa na Instagramie. Za koncepcję kreatywną odpowiadaj agencja House of Hype. W ramach promocji kampanii zachęcamy użytkowników do publikacji zdjęcia do góry nogami - na znak wsparcia dla OnkoMam, których życie wywróciło się do góry nogami, oznaczając post hasztagami #StanąćNaNogi i #MamaMaSiłę.
Do akcji na Instagramie dołączyli już znani celebryci i influencerzy - Małgorzata Socha, Katarzyna Zielińska, Agnieszka Sienkiewicz i wielu innych Twórców, których historia OnkoMam chwyciła za serce.
Każdy może okazać solidarność, podziw i uznanie dla OnkoMam poprzez ten symboliczny gest i zamieścić na swoim profilu odwrócone do góry nogami zdjęcie oraz link do zbiórki na rzecz OnkoMam.
Szczegółowe informacje nt. kampanii znajdują się na stronie mamamasile.naratunek.org.

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.