Porozmawiajmy przy whisky o dobrym smaku – nowy projekt marki whisky The Single
MSL GROUP
Wołoska 9
02-583 Warszawa
aleksandra.siewiera|mslgroup.com| |aleksandra.siewiera|mslgroup.com
+48 537 366 252
a
Dobry smak łączy. Zwłaszcza, gdy podamy go w oprawie rozmów z inspirującymi postaciami i… doskonale dobranymi przystawkami. Chociaż podobno o gustach się nie dyskutuje, to są takie osoby, które o dobrym smaku wiedzą naprawdę wiele i warto z nimi podjąć ten temat. O tym jak go definiują i jaki wpływ miał na ich życie opowiedzą goście, reprezentujący różne środowiska, nie tylko artystyczne. W pierwszym odcinku serii „Good taste connects. Singleton connects” na to i wiele innych pytań odpowiedział Michał Żebrowski.
Matteo Brunetti, twórca kulinarny polsko-włoskiego pochodzenia oraz Kara Becker, dziennikarka kultury, pisząca m.in. dla cenionych magazynów takich jak Vogue czy Zwierciadło, wspólnie poprowadzą serię wywiadów z osobami ze świata kultury i sztuki. Dowiedzą się jak znani polscy aktorzy, designerzy czydziennikarze postrzegają i rozumieją dobry smak, a przy okazji pojawi się wiele historii niedostępnych wcześniej na łamach mediów.
Podczas rozmów nie zabraknie prostych, lecz wyśmienitych przekąsek autorstwa Matteo Brunettiego, przygotowanych specjalnie pod preferencji gości, oraz whisky The Singleton. Widzowie w ramach serii będą mogli zobaczyć, jak w łatwy sposób serwować whisky zarówno w formie koktajli, jak i klasycznie oraz jak łączyć ją z jedzeniem. Dla miłośników gotowania, lecz także dla okazjonalnych gospodarzy domowych spotkań, Matteo Brunetti na swoim Instagramie będzie prezentował przepisy na dania, które przygotowuje dla gości.
Gościem pierwszego odcinka jest Michał Żebrowski, aktor oraz dyrektor Teatru 6. piętro w Warszawie. Podczas rozmowy Michał Żebrowski zdradził nie tylko, co myśli o dobrym smaku, lecz także opowiedział, gdzie czuje się najlepiej, co sprawia, że odpoczywa oraz… co było jego największym przeżyciem scenicznym w życiu. Odcinek jest dostępny na platformie YouTube.
Seria „Good taste connects” zakłada emisję 6 odcinków z różnymi gośćmi. Emisja kolejnego wywiadu z Agnieszką Więdłochą już 23 października. W ramach serii ukażą się również rozmowy m.in.
z Aleksandrą Kwaśniewską, Mariką Jóźwiak i Tomaszem Raczkiem.

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.