Porozmawiajmy przy whisky o dobrym smaku – nowy projekt marki whisky The Single
MSL GROUP
Wołoska 9
02-583 Warszawa
aleksandra.siewiera|mslgroup.com| |aleksandra.siewiera|mslgroup.com
+48 537 366 252
a
Dobry smak łączy. Zwłaszcza, gdy podamy go w oprawie rozmów z inspirującymi postaciami i… doskonale dobranymi przystawkami. Chociaż podobno o gustach się nie dyskutuje, to są takie osoby, które o dobrym smaku wiedzą naprawdę wiele i warto z nimi podjąć ten temat. O tym jak go definiują i jaki wpływ miał na ich życie opowiedzą goście, reprezentujący różne środowiska, nie tylko artystyczne. W pierwszym odcinku serii „Good taste connects. Singleton connects” na to i wiele innych pytań odpowiedział Michał Żebrowski.
Matteo Brunetti, twórca kulinarny polsko-włoskiego pochodzenia oraz Kara Becker, dziennikarka kultury, pisząca m.in. dla cenionych magazynów takich jak Vogue czy Zwierciadło, wspólnie poprowadzą serię wywiadów z osobami ze świata kultury i sztuki. Dowiedzą się jak znani polscy aktorzy, designerzy czydziennikarze postrzegają i rozumieją dobry smak, a przy okazji pojawi się wiele historii niedostępnych wcześniej na łamach mediów.
Podczas rozmów nie zabraknie prostych, lecz wyśmienitych przekąsek autorstwa Matteo Brunettiego, przygotowanych specjalnie pod preferencji gości, oraz whisky The Singleton. Widzowie w ramach serii będą mogli zobaczyć, jak w łatwy sposób serwować whisky zarówno w formie koktajli, jak i klasycznie oraz jak łączyć ją z jedzeniem. Dla miłośników gotowania, lecz także dla okazjonalnych gospodarzy domowych spotkań, Matteo Brunetti na swoim Instagramie będzie prezentował przepisy na dania, które przygotowuje dla gości.
Gościem pierwszego odcinka jest Michał Żebrowski, aktor oraz dyrektor Teatru 6. piętro w Warszawie. Podczas rozmowy Michał Żebrowski zdradził nie tylko, co myśli o dobrym smaku, lecz także opowiedział, gdzie czuje się najlepiej, co sprawia, że odpoczywa oraz… co było jego największym przeżyciem scenicznym w życiu. Odcinek jest dostępny na platformie YouTube.
Seria „Good taste connects” zakłada emisję 6 odcinków z różnymi gośćmi. Emisja kolejnego wywiadu z Agnieszką Więdłochą już 23 października. W ramach serii ukażą się również rozmowy m.in.
z Aleksandrą Kwaśniewską, Mariką Jóźwiak i Tomaszem Raczkiem.
Marzenia nie mają granic! Historia Stanisława Kowalskiego
Metamorfoza i kolacja z Opozdą wylicytowana za 9999 zł
Artystyczny eklektyzm w domu Pani Alicji Majewskiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Partner Serwisu Zdrowie
Żywienie
Dorota Szelągowska: Moją specjalnością w kuchni jest czyszczenie lodówki i przygotowanie czegoś z niczego. Mam to po mamie
Jurorka w programie „MasterChef Nastolatki” wspomina, że swoją przygodę z kulinariami rozpoczęła w dzieciństwie. Kiedy miała sześć lat, to już chętnie pomagała mamie, a z czasem sama zaczęła przygotowywać różne potrawy, które smakowały całej rodzinie. Jej popisowe dania to lasagna, tarta cytrynowa i zapiekane mięsa. Dorota Szelągowska przekonuje, że przyrządzając w kuchni różne smakołyki, doskonale się relaksuje.
Gwiazdy
Enej: Wielkanoc musi być w rodzinnym gronie. Nie jesteśmy fanami wyjazdów do hoteli, żeby spędzać święta z obcymi ludźmi
Muzycy zespołu Enej przyznają, że lubią i celebrują święta, dlatego cieszą się na nadchodzącą Wielkanoc. Zamierzają wtedy zwolnić tempo, odłożyć na bok pracę i poświęcić czas rodzinie. Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha zdradzają, że ich popisowym, a jednocześnie ulubionym świątecznym przysmakiem jest sałatka jarzynowa. Sami też z przyjemnością ją przygotowują.
Konsument
Poczucie bycia autentycznym w mediach społecznościowych wpływa pozytywnie na zdrowie psychiczne młodych ludzi. Autentyczność w prawdziwym życiu nie ma takiego znaczenia
Studenci, którzy postrzegają siebie jako autentycznych w mediach społecznościowych, są mniej zestresowani i cieszą się lepszym zdrowiem psychicznym, niż ci, którzy na platformach posługują się wizerunkiem wykreowanym. Autentyczność w rzeczywistym świecie nie ma jednak takiego wpływu na dobrostan psychiczny. Takie wnioski płyną z badania przeprowadzonego przez naukowców z USA we współpracy z polskimi i niemieckimi kolegami. Badacze przyjrzeli się też różnicom między tymi zależnościami badanymi u pokolenia Z i pokoleń wcześniejszych. Z ich obserwacji wynika, że „zetki” uważają siebie za bardziej autentycznych w mediach społecznościowych niż starsi uczestnicy badania.