Komunikaty PR

Porozmawiajmy przy whisky o dobrym smaku – nowy projekt marki whisky The Single

2021-10-12  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Siewiera
MSL GROUP

Wołoska 9
02-583 Warszawa
aleksandra.siewiera|mslgroup.com| |aleksandra.siewiera|mslgroup.com
+48 537 366 252
a

Dobry smak łączy. Zwłaszcza, gdy podamy go w oprawie rozmów z inspirującymi postaciami i… doskonale dobranymi przystawkami. Chociaż podobno o gustach się nie dyskutuje, to są takie osoby, które o dobrym smaku wiedzą naprawdę wiele i warto z nimi podjąć ten temat. O tym jak go definiują i jaki wpływ miał na ich życie opowiedzą goście, reprezentujący różne środowiska, nie tylko artystyczne. W pierwszym odcinku serii „Good taste connects. Singleton connects” na to i wiele innych pytań odpowiedział Michał Żebrowski.

Matteo Brunetti, twórca kulinarny polsko-włoskiego pochodzenia oraz Kara Becker, dziennikarka kultury, pisząca m.in. dla cenionych magazynów takich jak Vogue czy Zwierciadło, wspólnie poprowadzą serię wywiadów z osobami ze świata kultury i sztuki. Dowiedzą się jak znani polscy aktorzy, designerzy czydziennikarze postrzegają i rozumieją dobry smak, a przy okazji pojawi się wiele historii niedostępnych wcześniej na łamach mediów.

Podczas rozmów nie zabraknie prostych, lecz wyśmienitych przekąsek autorstwa Matteo Brunettiego, przygotowanych specjalnie pod preferencji gości, oraz whisky The Singleton. Widzowie w ramach serii będą mogli zobaczyć, jak w łatwy sposób serwować whisky zarówno w formie koktajli, jak i klasycznie oraz jak łączyć ją z jedzeniem. Dla miłośników gotowania, lecz także dla okazjonalnych gospodarzy domowych spotkań, Matteo Brunetti na swoim Instagramie będzie prezentował przepisy na dania, które przygotowuje dla gości.

Gościem pierwszego odcinka jest Michał Żebrowski, aktor oraz dyrektor Teatru 6. piętro w Warszawie. Podczas rozmowy Michał Żebrowski zdradził nie tylko, co myśli o dobrym smaku, lecz także opowiedział, gdzie czuje się najlepiej, co sprawia, że odpoczywa oraz… co było jego największym przeżyciem scenicznym w życiu. Odcinek jest dostępny na platformie YouTube.

Seria „Good taste connects” zakłada emisję 6 odcinków z różnymi gośćmi. Emisja kolejnego wywiadu z Agnieszką Więdłochą już 23 października. W ramach serii ukażą się również rozmowy m.in.
z Aleksandrą Kwaśniewską, Mariką Jóźwiak i Tomaszem Raczkiem.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: MSL GROUP
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy “25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat Biuro prasowe
2024-12-27 | 12:30

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Już od ćwierć wieku Teatr Sabat, założony przez Małgorzatę Potocką – wybitną tancerkę, choreografkę i reżyserkę – zachwyca widzów w centrum Warszawy. To miejsce,
Gwiazdy Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło
2024-12-16 | 10:00

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

W sobotni wieczór, 7 grudnia, w Aspen Prime Ski & Bike Resort odbyła się kolacja charytatywna, której celem było wsparcie Hospicjum Domowego dla Dzieci w Opolu. W wydarzeniu
Gwiazdy Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
2024-12-09 | 16:00

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!

Od 2 do 22 grudnia już po raz 11. wylicytować można kolację z gwiazdą i dzięki temu wesprzeć podopiecznych Fundacji Mam Marzenie. Projekt organizowany jest wspólnie z Allegro i w tym

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.