Komunikaty PR

Premiera Baby Shower na Bemowie

2023-06-01  |  01:00
Biuro prasowe

25 maja w Warszawie odbyła się oficjalna, medialna premiera, nowego spektaklu, z gwiazdami, tytuł: „BABY SHOWER”. Wyprodukowany przez Katarzynę Piątosa-Kuśmierczyk- Teatr Kultura. Premierę poprowadziła Agnieszka Kałuża.

Przyjaciółki organizują przyjęcie dla Patrycji, spodziewającej się swojego pierwszego dziecka. Impreza dopracowana jest w najdrobniejszych szczegółach – od serwetek i balonów po przekąski, tort, quizy i zabawy towarzyskie aż po prezenty. Okazuje się jednak, że przyszła mama skrywa pewien sekret, który może zaważyć na wieloletniej przyjaźni całej ich piątki… Na scenie zobaczyliśmy: Joannę Moro, Agnieszkę Mrozińską, Annę Głogowską/Monikę Dryl, Kamilę Kamińską i Annę Sandowicz.

 

REALIZATORZY:

Reżyseria: Anna Sandowicz

Scenariusz: Maria Marcinkiewicz-Górna

Produkcja, scenografia, kostiumy i teksty piosenek: Katarzyna Piątosa-Kuśmierczyk
Muzyka: Marek Lipski
Choreografia: Anna Głogowska
Reżyseria świateł i nagłośnienie: Waldemar Piątosa
Przygotowanie wokalne: Małgorzata Kustosz-Piątosa

 

Celebryci, którzy przybyli: Tomasz Ciachorowski, Krystian Kukułka, Hanna Kochańska, Maja Hyży, Agnieszka Mrozińska, Anna Głogowska, Joanna Moro, Anna Sandowicz, Kamila Kamińska, Michał Meyer, Barbara Kurdej – Szatan, Marlena Szmaja, Agnieszka Kałuża.

foto. Teatr Kultura oraz w East News, PAP, MW Media

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy “25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat Biuro prasowe
2024-12-27 | 12:30

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Już od ćwierć wieku Teatr Sabat, założony przez Małgorzatę Potocką – wybitną tancerkę, choreografkę i reżyserkę – zachwyca widzów w centrum Warszawy. To miejsce,
Gwiazdy Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło
2024-12-16 | 10:00

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

W sobotni wieczór, 7 grudnia, w Aspen Prime Ski & Bike Resort odbyła się kolacja charytatywna, której celem było wsparcie Hospicjum Domowego dla Dzieci w Opolu. W wydarzeniu
Gwiazdy Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
2024-12-09 | 16:00

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!

Od 2 do 22 grudnia już po raz 11. wylicytować można kolację z gwiazdą i dzięki temu wesprzeć podopiecznych Fundacji Mam Marzenie. Projekt organizowany jest wspólnie z Allegro i w tym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.

Konsument

Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.