Prezenty na Święta - jak je wspominają i co proponują influencerzy?
Lawenda Public Relations
Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
agnieszka|lawendapr.com| |agnieszka|lawendapr.com
48601991089
www.lawendapr.com
Święta już za pasem! Influencerzy z agencji Ten Fajny Management przywołują najbardziej trafione prezenty, jakie znaleźli pod choinką. Twórcy podpowiadają też, czym warto obdarować bliskich, by podkreślić uczucie i zapewnić najlepsze wspomnienia.
Święta Bożego Narodzenia to spotkania z bliskimi w wyjątkowej atmosferze, gdzie ważną tradycją jest obdarowywanie się prezentami. Influencerzy, wśród których znajdują się Szalina Malina i Edzio Rap - artyści muzyczni, Kamil Szymczak - pasjonat dynamicznego i sportowego stylu życia, a także Cypriano Italiano i Daniel Borzewski, dzielą się przemyśleniami na temat bożonarodzeniowych upominków.
– Wręczanie prezentów to mój ulubiony świąteczny zwyczaj. Zdecydowanie bardziej wolę nimi obdarowywać niż je otrzymywać, dlatego przygotowywanie niespodzianek i wyjątkowych upominków dla bliskich to dla mnie wspaniałe uczucie – mówi Szalina Malina.
Podaruj najlepsze wspomnienia
Prezenty świąteczne, które internetowym twórcom najbardziej zapadły w pamięć, w większości zostały wręczone jeszcze w dzieciństwie, więc teraz mają dużą wartość sentymentalną. Niektóre zaszczepiły w nich pasję do tego, czym zajmują się obecnie.
– Moim numerem jeden, zawsze będzie mikrofon, który dostałem pod koniec szkoły podstawowej. Pozwolił mi nagrać swoje pierwsze zwrotki – wspomina Edzio Rap.
Cypriano Italiano, który do dziś interesuje się modą, pamięta ubrania.
– Ze względu na to, że moja mama jest stylistką, często dostawałem od rodziców ubrania. Mimo upływu lat, wiele z nich zostało ze mną do dziś, łącznie z pasją do mody – mówi.
Za to Daniel Borzewski, zwraca dużą uwagę na przekazywane emocje.
– Uwielbiam prezenty prosto z serca. Moja babcia podarowała mi szalik, który zrobiła własnoręcznie. Po prostu wypełniła go tym uczuciem – podkreśla Daniel.
Z kolei Szalina Malina ciepło wspomina wisiorek od rodziców z jej znakiem zodiaku.
Influencerzy, mimo intensywnej pracy i zabieganego życia, bardzo cenią rodzinny czas i atmosferę. Poprzez sentyment do prezentów sprzed lat zwracają uwagę, by obdarować bliskich tym, o czym oni marzą.
Kolekcje ubrań od serca
Twórcy zachęcają, aby w świątecznym czasie szczególnie dzielić się uczuciem, a ich autorska kolekcja „Always Love” to koszulki, które warto wybrać pod choinkę dla ważnej osoby. Przedstawione na nich hasła, np. „You Complete Me”, „I’m So Lucky”, są ważnym przekazem i wpasowują się w świąteczny klimat miłości.
– Miłość powinna być z nami zawsze i wszędzie. Koszulki to prezent dobry na każdą okazję, a na wyjątkowy, świąteczny czas tym bardziej! Możemy pokazać ważnej dla nas osobie, jak bardzo nam na niej zależy – mówi Kamil Szymczak.
Jako prezent sprawdzą się również komplety ciepłych dresów z kolekcji „Neon Limited”. Każdy projekt zawiera charakterystyczne dla danego artysty hasło i personalizowany przez niego przy każdym zamówieniu wzór rozprysku farb świecących w świetle UV.
– W zimowy czas często sięgam do szafy po ciepły dres, uwielbiam wygodne i luźne bluzy. „Neon Limited” są idealne na świąteczne wieczory w zaciszu domowym, ale też na wyjścia! Taki prezent może kojarzyć nam się z osobą, która nam go wręczyła, a to fajne uczucie, nosić go i czuć, że to coś więcej – mówi Cypriano Italiano.
Ubrania to jedne z najczęściej kupowanych i trafionych prezentów na Święta. Warto zaskoczyć bliskich wyjątkową personalizacją.
O TFM
Ten Fajny Management rozpoczął działalność w lipcu 2021. Firma skupia twórców internetowych, którzy regularnie tworzą ciekawe treści, a mocną grupę stanowią TikTokerzy docierający do młodych odbiorców. Management ze wszystkimi twórcami współpracuje na wyłączność. Firma wspiera autorów treści w rozwoju ich kanałów społecznościowych, z kolei klienci mogą mieć pewność, że współpraca jest transparentna i profesjonalnie prowadzona. TFM pozwala influencerom budować markę osobistą i rozwijać działalność poprzez Ten Fajny Sklep. Autorskie kolekcje ubrań umożliwiają dotarcie z przekazem do obserwujących, by pogłębiać relacje z nimi.
Więcej informacji o twórcach na www.tenfajnymanagement.pl oraz profilach @ten_fajny_management i Ten Fajny Management.

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Tomasz Jacyków: Nie lubię uczestniczyć w wakacyjnym obłędzie migracji ludzi. Unikam jak ognia tego, na co inni czekają cały rok
Stylista zaznacza, że nieco na przekór w wakacje dużo pracuje, a po nich, kiedy kurorty świecą już pustkami, on odpoczywa. W tym roku jednak ze względu na nadmiar obowiązków zawodowych i nawiązanie współpracy z branżą filmową pod znakiem zapytania staje jego urlop, który planował na przełomie września i października.
Farmacja
Nowy pakiet farmaceutyczny ma wyrównać szanse pacjentów w całej Unii. W Polsce na niektóre leki czeka się ponad dwa lata dłużej niż w Niemczech

Jeszcze pod przewodnictwem Polski Rada UE uzgodniła stanowisko w sprawie pakietu farmaceutycznego – największej reformy prawa lekowego od 20 lat. Ma on skrócić różnice w dostępie do terapii między krajami członkowskimi, które dziś sięgają nawet dwóch–trzech lat. W Unii Europejskiej wciąż brakuje terapii na ponad 6 tys. chorób rzadkich, a niedobory obejmują również leki ratujące życie. Nowe przepisy mają zapewnić szybszy dostęp do leków, wzmocnić konkurencyjność branży oraz zabezpieczyć dostawy.
Ochrona środowiska
Rośnie liczba bezdomnych zwierząt w Polsce i związane z nimi wydatki. Potrzebne wprowadzenie kontroli środków przeznaczanych na schroniska

Według analizy bezdomności zwierząt przeprowadzonej przez The State of Pet Homelessness Project opublikowanych w maju 2024 roku w Polsce żyje blisko 950 tys. bezdomnych psów i kotów. W 2023 roku w 230 polskich schroniskach dla zwierząt przebywało 81 778 psów i 35 391 kotów. To o 1,3 proc. więcej niż w 2021 roku – wynika z najnowszych danych Głównego Lekarza Weterynarii. Mimo podejmowanych działań na rzecz zwalczania problemu on wciąż narasta, głównie w obszarze finansowym.