Komunikaty PR

Prezenty na Święta - jak je wspominają i co proponują influencerzy?

2022-12-13  |  15:30
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kuźma-Filipek
Lawenda Public Relations

Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
agnieszka|lawendapr.com| |agnieszka|lawendapr.com
48601991089
www.lawendapr.com

Święta już za pasem! Influencerzy z agencji Ten Fajny Management przywołują najbardziej trafione prezenty, jakie znaleźli pod choinką. Twórcy podpowiadają też, czym warto obdarować bliskich, by podkreślić uczucie i zapewnić najlepsze wspomnienia.

Święta Bożego Narodzenia to spotkania z bliskimi w wyjątkowej atmosferze, gdzie ważną tradycją jest obdarowywanie się prezentami. Influencerzy, wśród których znajdują się Szalina Malina i Edzio Rap - artyści muzyczni, Kamil Szymczak - pasjonat dynamicznego i sportowego stylu życia, a także Cypriano Italiano i Daniel Borzewski, dzielą się przemyśleniami na temat bożonarodzeniowych upominków.  

Wręczanie prezentów to mój ulubiony świąteczny zwyczaj. Zdecydowanie bardziej wolę nimi obdarowywać niż je otrzymywać, dlatego przygotowywanie niespodzianek i wyjątkowych upominków dla bliskich to dla mnie wspaniałe uczucie – mówi Szalina Malina.

Podaruj najlepsze wspomnienia

Prezenty świąteczne, które internetowym twórcom najbardziej zapadły w pamięć, w większości zostały wręczone jeszcze w dzieciństwie, więc teraz mają dużą wartość sentymentalną. Niektóre zaszczepiły w nich pasję do tego, czym zajmują się obecnie.

Moim numerem jeden, zawsze będzie mikrofon, który dostałem pod koniec szkoły podstawowej. Pozwolił mi nagrać swoje pierwsze zwrotki – wspomina Edzio Rap.

Cypriano Italiano, który do dziś interesuje się modą, pamięta ubrania.

Ze względu na to, że moja mama jest stylistką, często dostawałem od rodziców ubrania. Mimo upływu lat, wiele z nich zostało ze mną do dziś, łącznie z pasją do mody – mówi.

Za to Daniel Borzewski, zwraca dużą uwagę na przekazywane emocje.

Uwielbiam prezenty prosto z serca. Moja babcia podarowała mi szalik, który zrobiła własnoręcznie. Po prostu wypełniła go tym uczuciem – podkreśla Daniel.

Z kolei Szalina Malina ciepło wspomina wisiorek od rodziców z jej znakiem zodiaku.

Influencerzy, mimo intensywnej pracy i zabieganego życia, bardzo cenią rodzinny czas i atmosferę. Poprzez sentyment do prezentów sprzed lat zwracają uwagę, by obdarować bliskich tym, o czym oni marzą.

Kolekcje ubrań od serca

Twórcy zachęcają, aby w świątecznym czasie szczególnie dzielić się uczuciem, a ich autorska kolekcja „Always Love” to koszulki, które warto wybrać pod choinkę dla ważnej osoby. Przedstawione na nich hasła, np. „You Complete Me”, „I’m So Lucky”, są ważnym przekazem i wpasowują się w świąteczny klimat miłości.

Miłość powinna być z nami zawsze i wszędzie. Koszulki to prezent dobry na każdą okazję, a na wyjątkowy, świąteczny czas tym bardziej! Możemy pokazać ważnej dla nas osobie, jak bardzo nam na niej zależy – mówi Kamil Szymczak.

Jako prezent sprawdzą się również komplety ciepłych dresów z kolekcji „Neon Limited”. Każdy projekt zawiera charakterystyczne dla danego artysty hasło i personalizowany przez niego przy każdym zamówieniu wzór rozprysku farb świecących w świetle UV.

W zimowy czas często sięgam do szafy po ciepły dres, uwielbiam wygodne i luźne bluzy. „Neon Limited” są idealne na świąteczne wieczory w zaciszu domowym, ale też na wyjścia! Taki prezent może kojarzyć nam się z osobą, która nam go wręczyła, a to fajne uczucie, nosić go i czuć, że to coś więcej – mówi Cypriano Italiano.

Ubrania to jedne z najczęściej kupowanych i trafionych prezentów na Święta. Warto zaskoczyć bliskich wyjątkową personalizacją.

O TFM

Ten Fajny Management rozpoczął działalność w lipcu 2021. Firma skupia twórców internetowych, którzy regularnie tworzą ciekawe treści, a mocną grupę stanowią TikTokerzy docierający do młodych odbiorców. Management ze wszystkimi twórcami współpracuje na wyłączność. Firma wspiera autorów treści w rozwoju ich kanałów społecznościowych, z kolei klienci mogą mieć pewność, że współpraca jest transparentna i profesjonalnie prowadzona. TFM pozwala influencerom budować markę osobistą i rozwijać działalność poprzez Ten Fajny Sklep. Autorskie kolekcje ubrań umożliwiają dotarcie z przekazem do obserwujących, by pogłębiać relacje z nimi. 

Więcej informacji o twórcach na www.tenfajnymanagement.pl oraz profilach @ten_fajny_management i Ten Fajny Management.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lawenda Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy “25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat Biuro prasowe
2024-12-27 | 12:30

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Już od ćwierć wieku Teatr Sabat, założony przez Małgorzatę Potocką – wybitną tancerkę, choreografkę i reżyserkę – zachwyca widzów w centrum Warszawy. To miejsce,
Gwiazdy Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło
2024-12-16 | 10:00

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

W sobotni wieczór, 7 grudnia, w Aspen Prime Ski & Bike Resort odbyła się kolacja charytatywna, której celem było wsparcie Hospicjum Domowego dla Dzieci w Opolu. W wydarzeniu
Gwiazdy Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
2024-12-09 | 16:00

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!

Od 2 do 22 grudnia już po raz 11. wylicytować można kolację z gwiazdą i dzięki temu wesprzeć podopiecznych Fundacji Mam Marzenie. Projekt organizowany jest wspólnie z Allegro i w tym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.