Silver TV rezygnuje z telewizji śniadaniowej
Najchętniej oglądany format Silver TV z nowymi godzinami emisji
Silver TV rezygnuje z emisji programu „Na dobry dzień” w godzinach porannych i przenosi go na niezajęte dotychczas pasmo wieczorne. Od poniedziałku, 18 listopada, format będzie pod nową nazwą „Na dobry wieczór”. Decyzja podyktowana jest zarówno prośbami widzów, jak i analizą czasu oglądalności poszczególnych materiałów zamieszczonych na kanale YouTube. W ramach dopasowywania się do widowni Silver TV wznowiło także nadawanie na platformie Facebook. W ciągu kolejnych miesięcy planowane jest również wprowadzenie na antenę następnych formatów programowych w formule VOD.
Program śniadaniowy „Na dobry dzień’ zmienia godziny emisji. Od poniedziałku 18 listopada, format nadawany będzie wieczorami od 19:19 do 22:00 pod nazwą „Na dobry wieczór”. Koncepcja programu pozostanie taka sama. Nie zmienią się również prowadzący, na których czele stać będzie tak jak wcześniej twórczyni kanału – Beata Borucka. Jak podkreślają władze Silver TV wychodzi z natłoku telewizji śniadaniowych, a wchodzi w mniej zagospodarowane do tej pory pasmo wieczorne.
– Po pierwszym miesiącu nadawania na kanale YT mamy już ponad 8 mln wyświetleń naszych nowych materiałów – to bardzo dobry wynik –niemal zgodny z naszymi założeniami biznesowymi. To również wystarczająco dużo informacji by spojrzeć szerzej na preferencje naszych widzów i wyciągnąć konstruktywne wnioski – mówi Beata Borucka, liderka projektu Mądra Babcia i twórczyni Silver TV. – Zmiana godzin emisji naszego sztandarowego programu to element budowania wysokiej oglądalności – odpowiedź na potrzeby widzów, którzy nasze pasmo śniadaniowe najchętniej oglądali wieczorem. Nic dziwnego – rano panuje duża konkurencja – niemal każda stacja telewizyjna czy kanał You Tube’owy ma śniadaniówkę – uwaga widza jest więc rozproszona. W tygodniu, w godzinach wieczornych, brakuje z kolei atrakcyjnego formatu, takiego na miarę amerykańskiego „The Tonight Show”. Okazało się także, że nasi widzowie są w rzeczywistości nadal aktywni życiowo i przed ekranem chętnie zasiadają dopiero koło godziny 19:00. U nas decyzje zapadają szybko – dodaje.
– Pierwsze wieczorne wydanie „Na dobry wieczór” uzyskało na YT 4,5 tysiąca wyświetleń i 42 tysiące na platformie Facebook. To znacznie więcej niż wcześniej, gdy program emitowany był w godzinach porannych. To potwierdza słuszność naszej decyzji i daje nam zastrzyk energii do dalszego działania – wprowadzania nowości i dokonywania zmian – podkreśla Beata Borucka.
Optymalizacja kluczem do sukcesu
Wysoka oglądalność i informacje zwrotne od widzów pozwalają Silver TV na optymalizację ramówki. Telewizja wróciła do nadawania na platformie Facebook, która według zarządu stacji daje duże możliwości dotarcia do osób 50+. Dodatkowo w programie śniadaniowym kładziony jest coraz większy nacisk na tematy związane ze zdrowiem modą, urodą i kulinariami, które według statystyk oglądalności są najchętniej oglądane przez widzów.
– Chcemy oferować osobom 50+ jak najciekawsze – dopasowane do ich preferencji – programy. Właśnie dlatego uważnie analizujemy statystki związane z oglądalnością poszczególnych formatów i na bieżąco reagujemy na potrzeby naszych widzów. Między innymi z tego powodu wracamy do praktyki montowania krótkich materiałów z programu „Na dobry wieczór” i umieszczania ich na kanale YouTube – mówi Beata Borucka. – Systematycznie poszerzamy także naszą ramówkę. Nagrywamy nowe formaty i dopracowujemy te, już emitowane. Dziś – w połowie listopada – emitujemy już 5 programów zapowiedzianych pod koniec września – „Na dobry wieczór”, „Ruszaj się”, „Pomysł na danie” „Wiecznie młodzi”, oraz „Bezpiecznie przez życie” Kolejne planujemy wprowadzić w następnych miesiącach – zapowiada twórczyni Silver TV.

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Doda: Podczas koncertów zawsze staram się robić jakieś ekstrashow, by wzbudzić emocje. Mam dużo pomysłów, natomiast wszystko zależy od funduszy i organizatorów
Koncerty Dody to nie tylko popis jej umiejętności wokalnych, ale także spektakularne widowiska. W najbliższy weekend piosenkarka wystąpi podczas Polsat Hit Festiwal w Sopocie i z tej okazji również szykuje show, które ma zachwycić widownię w amfiteatrze i widzów zgromadzonych przed telewizorami. Artystka zdradza, że tym razem planuje między innymi nieco sentymentalny powrót do klimatu musicalu „Metro”. Niezwykłą oprawę będzie miał również jej duet ze Smolastym.
Muzyka
Jeden Osiem L: Przygotowaliśmy nową aranżację utworu „Jak zapomnieć”. Ten przebój śpiewają z nami już kolejne pokolenia

Zespół Jeden Osiem L wystąpi w sobotnim koncercie „Gdzie się podziały tamte prywatki” w ramach Polsat Hit Festiwal. Muzycy cieszą się, że po blisko 20 latach wracają do sopockiego amfiteatru i mają nadzieję, że nowa aranżacja przeboju „Jak zapomnieć” przypadnie do gustu odbiorcom. Łukasz Wółkiewicz i Krzysztof Bączek zdradzają, że poza udziałem w tym wydarzeniu wybiorą się także na spacer po ulubionych miejscach w Sopocie.
Farmacja
Statystyki dotyczące otyłości coraz bardziej niepokojące. Niewielki odsetek chorych podejmuje leczenie

Otyłość generuje gigantyczne koszty zdrowotne i ekonomiczne. Ma to odzwierciedlenie zarówno w wydatkach systemu ochrony zdrowia związanych z leczeniem czy hospitalizacją, jak i kosztach bezpośrednich związanych ze spadkiem produktywności w pracy. W dodatku z otyłością powiązanych jest ok. 200 innych chorób – podkreślają eksperci przy okazji Europejskiego Dnia Walki z Otyłością. Możliwości leczenia otyłości jest coraz więcej, ale pacjenci wciąż za rzadko zgłaszają się po pomoc.