Stefano Terrazzino wyznaje: KOCHAM POLSKĄ KUCHNIĘ
Publicon
Wyspa Słodowa 7
50-266 Wrocław
a.pokrywka|publicon.pl| |a.pokrywka|publicon.pl
+48 517 671 539
www.publicon.pl
Stefano Terrazzino zaliczył ostatnio gościnny występ w programie kulinarnym Naturalne Poranki, prowadzonym przez popularnego kucharza – Tomka Jakubiaka. Panowie, przygotowując wspólne śniadanie, postanowili porozmawiać o swoich pasjach i zainteresowaniach. Jak się okazało, nie tylko szybko znaleźli wspólny język, ale postanowili też razem zatańczyć... flamenco!
Stefano zdradził też, że po przyjeździe do Polski stopniowo otwierał się na dania polskiej kuchni, a po pewnym czasie szczerze ją pokochał. Dodał też, że możliwość powrotu do włoskich smaków zapewniają mu rodzice, którzy prowadzą na co dzień małą, włoską restaurację.
Z kolei Jakubiak zwierzył się przed kamerą z nieznanego wcześniej hobby. Oprócz gotowania kucharz pasjonuje się także… tańcem towarzyskim. Okazuje się, że ambasador marki Tarczyński zajmował się nim przez blisko 10 lat, osiągając w tym czasie kilka sukcesów.
Po rozmowie gospodarz i jego gość zabrali się do przygotowania wspólnie śniadania i jak się okazało, w kuchni Stefano radzi sobie niczym na tanecznych parkietach, a Tomasz zdradził mu kilka sekretów mistrza.
Całą rozmowę Tomasza i Stefano możecie obejrzeć tutaj: https://youtu.be/9qHilLbTVmM.

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.