Suki Waterhouse współpracuje z Waterdrop
Nowa butelka od Waterdrop zaprojektowana przez Suki Waterhouse – EKOLOGICZNE dzieło sztuki
Brytyjska aktorka i modelka, Suki Waterhouse, we współpracy z marką Waterdrop stworzyła nową butelkę, która swoim designem nawiązuje do działa francuskiego artysty, Claude’a Moneta. Impresjonistyczny obraz zatytułowany „Lilie wodne” zainspirował artystkę do zaprojektowania ekologicznej alternatywy dla butelek jednokrotnego użytku. Nowa butelka zadebiutowała na stronie internetowej marki 27 grudnia.
Co roku, do mórz i oceanów na naszej planecie trafia nawet 12 milionów ton plastikowych odpadów. Zanieczyszczenia, powstałe na skutek złego gospodarowania odpadami i wytwarzania szkodliwych dla środowiska produktów, mają negatywny wpływ nie tylko na ludzi, ale także na zwierzęta i rośliny, dla których akweny stanowią jedyny dom. W obliczu tego problemu, wielkie znaczenie mają małe zmiany, które wprowadzamy w swoich domach – od poprawnej segregacji odpadów, aż po zminimalizowanie użycia plastikowych butelek. W zmianie nawyków pomaga Waterdrop – producent mikrodrinków i akcesoriów wielokrotnego użytku.
Jedna butelka, wiele korzyści
Waterdrop poszerza swoją kolekcję akcesoriów zaprojektowanych przez uzdolnionych artystów z różnych zakątków świata. Tym razem, we współpracy z utalentowaną artystką Suki Waterhouse, powstał projekt szklanej butelki, która swoim designem nawiązuje do działa „Lilie wodne” Claude’a Moneta. Autorka nowego wzoru, Suki Waterhouse jest znaną na całym świecie modelką, aktorką i piosenkarką. Zaprojektowana przez nią butelka to małe dzieło sztuki, które przypomina nam, że woda to nasz najcenniejszy skarb.
„Projektując butelkę inspirowałam się motywem lilii wodnych na obrazach Claude'a Moneta. Chciałam, aby design butelki skłaniał do picia większej ilości wody. W szklanej butelce uwielbiam to, że jest transparentna, dzięki czemu nawiązuje do najważniejszego elementu – samej wody.”
Zaopatrując się w szklaną butelkę wielokrotnego użytku, podejmujemy krok w stronę lepszego jutra. Korzystając z niej, możemy przyczynić się do zminimalizowania produkcji, transportu i utylizacji kilkudziesięciu, a nawet kilkuset butelek plastikowych każdego roku. Butelka stworzona przez Suki Waterhouse dla Waterdrop to idealna propozycja nie tylko dla fanów sztuki i designu, ale dla wszystkich, którzy chcą dokonywać świadomych wyborów dla dobra naszej planety. Szklana butelka wykonana została z wysokiej jakości materiałów, dzięki czemu możemy dbać o prawidłowe nawodnienie, mając ją zawsze pod ręką.
W służbie oceanom
Producent mikrodrinków rozpoczął wyjątkową akcję na rzecz ochrony środowiska. Od 17 grudnia, za każde zakupione opakowanie 12 mikrodrinków, Waterdrop we współpracy z Plastic Bank wyciągnie z oceanu plastikową butelkę. Akcja wspiera nie tylko ochronę przyrody, ale też lokalne społeczności na Filipinach, Haiti i w Indonezji, gdzie odbywają się zbiórki. Na stronie internetowej odwiedzający znajdą także film związany z kampanią i pomysły na działania prośrodowiskowe, które może podjąć każdy z nas. Dodatkowo, za każde udostępnienie filmu Waterdrop usunie ze środowiska kolejną butelkę - każde kliknięcie ma znaczenie! Mikrodrinki waterdrop® to skoncentrowane kapsułki rozpuszczalne w wodzie, pełne naturalnych wartości i naturalnego smaku roślin i owoców, bez cukru i sztucznych dodatków. Kapsułki opakowane są w innowacyjny sposób, aby zminimalizować użycie plastiku w procesie ich produkcji. Jedno opakowanie dwunastu kapsułek mikrodrink zawiera mniej plastiku niż jedna nakrętka butelki. W ofercie marki Waterdrop znajdziemy szeroki wybór butelek wielokrotnego użytku ze szkła oraz stali nierdzewnej, a także designerskie kubki, bawełniane torby i stalowe słomki.

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Dorota Gardias: Przykre jest to, że wybory prezydenckie budzą tak negatywne emocje. Jest dużo złości, żalu i różnych zagrywek, które kompletnie nie są moje
Prezenterka pogody uważa, że trzeba się już wyciszyć po ostatnich wyborach prezydenckich i próbować jakoś zaakceptować obecną sytuację, bo wszelkie emocje niczego już nie zmienią. Pozostaje tylko wierzyć, że zwycięzca stanie na wysokości zadania i nie tylko nie zawiedzie tych, którzy mu zaufali, ale także przekona do siebie pozostały elektorat. Dorota Gardias chciałaby także, aby jego żona była głosem kobiet i zawsze – nawet w najtrudniejszych sprawach – stawała po ich stronie.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Farmacja
Nowe technologie mogą wspierać samoleczenie. Szczególnie pomocne są dane zbierane przez aplikacje i urządzenia mobilne

Analitycy rynkowi przewidują, że do 2035 roku rynek medycznych urządzeń noszonych na ciele zwiększy swoją wartość dwuipółkrotnie. Dane zbierane przez takie sensory zasilają algorytmy sztucznej inteligencji, co daje pacjentom wsparcie w procesie samoleczenia i pozwala im unikać błędów zwłaszcza przy przyjmowaniu leków bez recepty. Nowe technologie pomagają pacjentom również poprzez możliwość udostępniania im spersonalizowanych porad czy standardowych usług e-zdrowia, takich jak Internetowe Konto Pacjenta czy elektroniczna recepta.