Komunikaty PR

Suki Waterhouse współpracuje z Waterdrop

2020-12-29  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Małgorzata Karwicka



00-001
karwickamalgorzata|gmail.com| |karwickamalgorzata|gmail.com
+48665470230
Do pobrania jpg ( 3.73 MB )

Nowa butelka od Waterdrop zaprojektowana przez Suki Waterhouse – EKOLOGICZNE dzieło sztuki

Brytyjska aktorka i modelka, Suki Waterhouse, we współpracy z marką Waterdrop stworzyła nową butelkę, która swoim designem nawiązuje do działa francuskiego artysty, Claude’a Moneta. Impresjonistyczny obraz zatytułowany „Lilie wodne” zainspirował artystkę do zaprojektowania ekologicznej alternatywy dla butelek jednokrotnego użytku. Nowa butelka zadebiutowała na stronie internetowej marki 27 grudnia.

Co roku, do mórz i oceanów na naszej planecie trafia nawet 12 milionów ton plastikowych odpadów. Zanieczyszczenia, powstałe na skutek złego gospodarowania odpadami i wytwarzania szkodliwych dla środowiska produktów, mają negatywny wpływ nie tylko na ludzi, ale także na zwierzęta i rośliny, dla których akweny stanowią jedyny dom. W obliczu tego problemu, wielkie znaczenie mają małe zmiany, które wprowadzamy w swoich domach – od poprawnej segregacji odpadów, aż po zminimalizowanie użycia plastikowych butelek. W zmianie nawyków pomaga Waterdrop – producent mikrodrinków i akcesoriów wielokrotnego użytku.

Jedna butelka, wiele korzyści

Waterdrop poszerza swoją kolekcję akcesoriów zaprojektowanych przez uzdolnionych artystów z różnych zakątków świata. Tym razem, we współpracy z utalentowaną artystką Suki Waterhouse, powstał projekt szklanej butelki, która swoim designem nawiązuje do działa „Lilie wodne” Claude’a Moneta. Autorka nowego wzoru, Suki Waterhouse jest znaną na całym świecie modelką, aktorką i piosenkarką. Zaprojektowana przez nią butelka to małe dzieło sztuki, które przypomina nam, że woda to nasz najcenniejszy skarb. 

„Projektując butelkę inspirowałam się motywem lilii wodnych na obrazach Claude'a Moneta. Chciałam, aby design butelki skłaniał do picia większej ilości wody. W szklanej butelce uwielbiam to, że jest transparentna, dzięki czemu nawiązuje do najważniejszego elementu – samej wody.”

Zaopatrując się w szklaną butelkę wielokrotnego użytku, podejmujemy krok w stronę lepszego jutra. Korzystając z niej, możemy przyczynić się do zminimalizowania produkcji, transportu i utylizacji kilkudziesięciu, a nawet kilkuset butelek plastikowych każdego roku. Butelka stworzona przez Suki Waterhouse dla Waterdrop to idealna propozycja nie tylko dla fanów sztuki i designu, ale dla wszystkich, którzy chcą dokonywać świadomych wyborów dla dobra naszej planety. Szklana butelka wykonana została z wysokiej jakości materiałów, dzięki czemu możemy dbać o prawidłowe nawodnienie, mając ją zawsze pod ręką. 

W służbie oceanom

Producent mikrodrinków rozpoczął wyjątkową akcję na rzecz ochrony środowiska. Od 17 grudnia, za każde zakupione opakowanie 12 mikrodrinków, Waterdrop we współpracy z Plastic Bank wyciągnie z oceanu plastikową butelkę.  Akcja wspiera nie tylko ochronę przyrody, ale też lokalne społeczności na Filipinach, Haiti i w Indonezji, gdzie odbywają się zbiórki. Na stronie internetowej odwiedzający znajdą także film związany z kampanią i pomysły na działania prośrodowiskowe, które może podjąć każdy z nas. Dodatkowo, za każde udostępnienie filmu Waterdrop usunie ze środowiska kolejną butelkę - każde kliknięcie ma znaczenie! Mikrodrinki waterdrop® to skoncentrowane kapsułki rozpuszczalne w wodzie, pełne naturalnych wartości i naturalnego smaku roślin i owoców, bez cukru i sztucznych dodatków. Kapsułki opakowane są w innowacyjny sposób, aby zminimalizować użycie plastiku w procesie ich produkcji. Jedno opakowanie dwunastu kapsułek mikrodrink zawiera mniej plastiku niż jedna nakrętka butelki. W ofercie marki Waterdrop znajdziemy szeroki wybór butelek wielokrotnego użytku ze szkła oraz stali nierdzewnej, a także designerskie kubki, bawełniane torby i stalowe słomki.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy Garnitur Izabeli Łapińskiej w spektaklu Krzysztofa Warlikowskiego Biuro prasowe
2024-04-18 | 12:00

Garnitur Izabeli Łapińskiej w spektaklu Krzysztofa Warlikowskiego

Spektakl Krzysztofa Warlikowskiego ,,Elizabeth Costello” z podtytułem „Siedem wykładów i pięć bajek z morałem” zgromadził rzeszę wielbicieli teatru 11 kwietnia w
Gwiazdy OSOBOWOŚCI sceny artystycznej - Marcin Muszyński i Lewitująca Doda
2024-04-18 | 01:00

OSOBOWOŚCI sceny artystycznej - Marcin Muszyński i Lewitująca Doda

Takie właśnie słowa padły ze sceny w poniedziałek 8 kwietnia w luksusowym hotelu Renaissance w Warszawie, gdzie odbyła się Gala „Osobowości i Sukcesy roku 2024”. Jakie sławy
Gwiazdy Franklin Graham przemawiał w TAURON Arenie w Krakowie w sobotę
2024-04-15 | 09:46

Franklin Graham przemawiał w TAURON Arenie w Krakowie w sobotę

INFORMACJA PRASOWA 12 Kwietnia 2024   Franklin Graham przemawiał w TAURON Arenie w Krakowie w sobotę, tłum liczący 13 200 osób przybył, aby wysłuchać przesłania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.