Komunikaty PR

Suki Waterhouse współpracuje z Waterdrop

2020-12-29  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Małgorzata Karwicka



00-001
karwickamalgorzata|gmail.com| |karwickamalgorzata|gmail.com
+48665470230
Do pobrania jpg ( 3.73 MB )

Nowa butelka od Waterdrop zaprojektowana przez Suki Waterhouse – EKOLOGICZNE dzieło sztuki

Brytyjska aktorka i modelka, Suki Waterhouse, we współpracy z marką Waterdrop stworzyła nową butelkę, która swoim designem nawiązuje do działa francuskiego artysty, Claude’a Moneta. Impresjonistyczny obraz zatytułowany „Lilie wodne” zainspirował artystkę do zaprojektowania ekologicznej alternatywy dla butelek jednokrotnego użytku. Nowa butelka zadebiutowała na stronie internetowej marki 27 grudnia.

Co roku, do mórz i oceanów na naszej planecie trafia nawet 12 milionów ton plastikowych odpadów. Zanieczyszczenia, powstałe na skutek złego gospodarowania odpadami i wytwarzania szkodliwych dla środowiska produktów, mają negatywny wpływ nie tylko na ludzi, ale także na zwierzęta i rośliny, dla których akweny stanowią jedyny dom. W obliczu tego problemu, wielkie znaczenie mają małe zmiany, które wprowadzamy w swoich domach – od poprawnej segregacji odpadów, aż po zminimalizowanie użycia plastikowych butelek. W zmianie nawyków pomaga Waterdrop – producent mikrodrinków i akcesoriów wielokrotnego użytku.

Jedna butelka, wiele korzyści

Waterdrop poszerza swoją kolekcję akcesoriów zaprojektowanych przez uzdolnionych artystów z różnych zakątków świata. Tym razem, we współpracy z utalentowaną artystką Suki Waterhouse, powstał projekt szklanej butelki, która swoim designem nawiązuje do działa „Lilie wodne” Claude’a Moneta. Autorka nowego wzoru, Suki Waterhouse jest znaną na całym świecie modelką, aktorką i piosenkarką. Zaprojektowana przez nią butelka to małe dzieło sztuki, które przypomina nam, że woda to nasz najcenniejszy skarb. 

„Projektując butelkę inspirowałam się motywem lilii wodnych na obrazach Claude'a Moneta. Chciałam, aby design butelki skłaniał do picia większej ilości wody. W szklanej butelce uwielbiam to, że jest transparentna, dzięki czemu nawiązuje do najważniejszego elementu – samej wody.”

Zaopatrując się w szklaną butelkę wielokrotnego użytku, podejmujemy krok w stronę lepszego jutra. Korzystając z niej, możemy przyczynić się do zminimalizowania produkcji, transportu i utylizacji kilkudziesięciu, a nawet kilkuset butelek plastikowych każdego roku. Butelka stworzona przez Suki Waterhouse dla Waterdrop to idealna propozycja nie tylko dla fanów sztuki i designu, ale dla wszystkich, którzy chcą dokonywać świadomych wyborów dla dobra naszej planety. Szklana butelka wykonana została z wysokiej jakości materiałów, dzięki czemu możemy dbać o prawidłowe nawodnienie, mając ją zawsze pod ręką. 

W służbie oceanom

Producent mikrodrinków rozpoczął wyjątkową akcję na rzecz ochrony środowiska. Od 17 grudnia, za każde zakupione opakowanie 12 mikrodrinków, Waterdrop we współpracy z Plastic Bank wyciągnie z oceanu plastikową butelkę.  Akcja wspiera nie tylko ochronę przyrody, ale też lokalne społeczności na Filipinach, Haiti i w Indonezji, gdzie odbywają się zbiórki. Na stronie internetowej odwiedzający znajdą także film związany z kampanią i pomysły na działania prośrodowiskowe, które może podjąć każdy z nas. Dodatkowo, za każde udostępnienie filmu Waterdrop usunie ze środowiska kolejną butelkę - każde kliknięcie ma znaczenie! Mikrodrinki waterdrop® to skoncentrowane kapsułki rozpuszczalne w wodzie, pełne naturalnych wartości i naturalnego smaku roślin i owoców, bez cukru i sztucznych dodatków. Kapsułki opakowane są w innowacyjny sposób, aby zminimalizować użycie plastiku w procesie ich produkcji. Jedno opakowanie dwunastu kapsułek mikrodrink zawiera mniej plastiku niż jedna nakrętka butelki. W ofercie marki Waterdrop znajdziemy szeroki wybór butelek wielokrotnego użytku ze szkła oraz stali nierdzewnej, a także designerskie kubki, bawełniane torby i stalowe słomki.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy Zapytaliśmy Gardias, Cichopek, Herbuś i innych, skąd czerpią satysfakcję! Biuro prasowe
2024-07-15 | 14:00

Zapytaliśmy Gardias, Cichopek, Herbuś i innych, skąd czerpią satysfakcję!

Czym jest satysfakcja we wnętrzach? Jak ją znaleźć? Gdzie szukać pomysłów, by stworzyć przestrzeń, która nie tylko zachwyca, ale również koi i dodaje energii?
Gwiazdy Co numerologia mówi nam o brytyjskiej rodzinie królewskiej?
2024-07-08 | 01:00

Co numerologia mówi nam o brytyjskiej rodzinie królewskiej?

Brytyjska rodzina królewska od lat wywołuje skrajne emocje – i to nie tylko wśród Brytyjczyków. Cały świat przeżywał śmierć księżnej Diany, celebrował śluby
Gwiazdy BRAK ZDJĘCIA
2024-07-03 | 11:00

Kamila Urzędowska współpracuje z projektantką Izabelą Łapińską

Wcielającą się w postać Jagny w ,,Chłopach” Kamilę Urzędowską doceniają widzowie oraz branża filmowa w Polsce i za granicą. Podczas 74. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Berlinie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.