Komunikaty PR

Suki Waterhouse współpracuje z Waterdrop

2020-12-29  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Małgorzata Karwicka



00-001
karwickamalgorzata|gmail.com| |karwickamalgorzata|gmail.com
+48665470230
Do pobrania jpg ( 3.73 MB )

Nowa butelka od Waterdrop zaprojektowana przez Suki Waterhouse – EKOLOGICZNE dzieło sztuki

Brytyjska aktorka i modelka, Suki Waterhouse, we współpracy z marką Waterdrop stworzyła nową butelkę, która swoim designem nawiązuje do działa francuskiego artysty, Claude’a Moneta. Impresjonistyczny obraz zatytułowany „Lilie wodne” zainspirował artystkę do zaprojektowania ekologicznej alternatywy dla butelek jednokrotnego użytku. Nowa butelka zadebiutowała na stronie internetowej marki 27 grudnia.

Co roku, do mórz i oceanów na naszej planecie trafia nawet 12 milionów ton plastikowych odpadów. Zanieczyszczenia, powstałe na skutek złego gospodarowania odpadami i wytwarzania szkodliwych dla środowiska produktów, mają negatywny wpływ nie tylko na ludzi, ale także na zwierzęta i rośliny, dla których akweny stanowią jedyny dom. W obliczu tego problemu, wielkie znaczenie mają małe zmiany, które wprowadzamy w swoich domach – od poprawnej segregacji odpadów, aż po zminimalizowanie użycia plastikowych butelek. W zmianie nawyków pomaga Waterdrop – producent mikrodrinków i akcesoriów wielokrotnego użytku.

Jedna butelka, wiele korzyści

Waterdrop poszerza swoją kolekcję akcesoriów zaprojektowanych przez uzdolnionych artystów z różnych zakątków świata. Tym razem, we współpracy z utalentowaną artystką Suki Waterhouse, powstał projekt szklanej butelki, która swoim designem nawiązuje do działa „Lilie wodne” Claude’a Moneta. Autorka nowego wzoru, Suki Waterhouse jest znaną na całym świecie modelką, aktorką i piosenkarką. Zaprojektowana przez nią butelka to małe dzieło sztuki, które przypomina nam, że woda to nasz najcenniejszy skarb. 

„Projektując butelkę inspirowałam się motywem lilii wodnych na obrazach Claude'a Moneta. Chciałam, aby design butelki skłaniał do picia większej ilości wody. W szklanej butelce uwielbiam to, że jest transparentna, dzięki czemu nawiązuje do najważniejszego elementu – samej wody.”

Zaopatrując się w szklaną butelkę wielokrotnego użytku, podejmujemy krok w stronę lepszego jutra. Korzystając z niej, możemy przyczynić się do zminimalizowania produkcji, transportu i utylizacji kilkudziesięciu, a nawet kilkuset butelek plastikowych każdego roku. Butelka stworzona przez Suki Waterhouse dla Waterdrop to idealna propozycja nie tylko dla fanów sztuki i designu, ale dla wszystkich, którzy chcą dokonywać świadomych wyborów dla dobra naszej planety. Szklana butelka wykonana została z wysokiej jakości materiałów, dzięki czemu możemy dbać o prawidłowe nawodnienie, mając ją zawsze pod ręką. 

W służbie oceanom

Producent mikrodrinków rozpoczął wyjątkową akcję na rzecz ochrony środowiska. Od 17 grudnia, za każde zakupione opakowanie 12 mikrodrinków, Waterdrop we współpracy z Plastic Bank wyciągnie z oceanu plastikową butelkę.  Akcja wspiera nie tylko ochronę przyrody, ale też lokalne społeczności na Filipinach, Haiti i w Indonezji, gdzie odbywają się zbiórki. Na stronie internetowej odwiedzający znajdą także film związany z kampanią i pomysły na działania prośrodowiskowe, które może podjąć każdy z nas. Dodatkowo, za każde udostępnienie filmu Waterdrop usunie ze środowiska kolejną butelkę - każde kliknięcie ma znaczenie! Mikrodrinki waterdrop® to skoncentrowane kapsułki rozpuszczalne w wodzie, pełne naturalnych wartości i naturalnego smaku roślin i owoców, bez cukru i sztucznych dodatków. Kapsułki opakowane są w innowacyjny sposób, aby zminimalizować użycie plastiku w procesie ich produkcji. Jedno opakowanie dwunastu kapsułek mikrodrink zawiera mniej plastiku niż jedna nakrętka butelki. W ofercie marki Waterdrop znajdziemy szeroki wybór butelek wielokrotnego użytku ze szkła oraz stali nierdzewnej, a także designerskie kubki, bawełniane torby i stalowe słomki.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy “25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat Biuro prasowe
2024-12-27 | 12:30

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Już od ćwierć wieku Teatr Sabat, założony przez Małgorzatę Potocką – wybitną tancerkę, choreografkę i reżyserkę – zachwyca widzów w centrum Warszawy. To miejsce,
Gwiazdy Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło
2024-12-16 | 10:00

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

W sobotni wieczór, 7 grudnia, w Aspen Prime Ski & Bike Resort odbyła się kolacja charytatywna, której celem było wsparcie Hospicjum Domowego dla Dzieci w Opolu. W wydarzeniu
Gwiazdy Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
2024-12-09 | 16:00

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!

Od 2 do 22 grudnia już po raz 11. wylicytować można kolację z gwiazdą i dzięki temu wesprzeć podopiecznych Fundacji Mam Marzenie. Projekt organizowany jest wspólnie z Allegro i w tym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.

Problemy społeczne

Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją

Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.