SZACHOWE MISTRZOSTWA GWIAZD - PO RAZ DRUGI W POLSCE!
Już 17 marca 2020 r. na PGE Narodowym w Warszawie odbędą się Szachowe Mistrzostwa Gwiazd! W związku z tym, że pierwsza impreza zakończyła się ogromnym sukcesem, postanowiono kontynuować to wydarzenie. Znane osoby z polskiego show-biznesu, dziennikarze czy biznesmeni będą mieli okazję zmierzyć się przy szachownicy pod okiem pasjonata szachów, Michała Kanarkiewicza! Będzie to wieczór pełen emocji, strategicznych przemyśleń oraz zdrowej rywalizacji. Na dodatek pozwoli na produktywne spędzenie ostatnich dni zimy przy dobrej zabawie.
Przypomnijmy, że I edycja Szachowych Mistrzostw Gwiazd odbyła się 27 listopada 2019 r., na PGE Narodowym w Warszawie. Organizatorem tego niezwykłego wydarzenia niezmiennie jest Michał Kanarkiewicz, wielki pasjonat szachów, autor książek, mówca inspiracyjny, który wykorzystuje strategiczne myślenie w biznesie. Honorowy patronat nad Szachowymi Mistrzostwami Gwiazd objęło Ministerstwo Sportu. W tamtym roku sędzią wydarzenia był Andrzej Filipowicz (to właśnie on sędziował w meczu Anand-Carlsen o Mistrzostwo Świata w 2014 r.), w tym roku również zaszczyci nas swoją obecnością. W emocjonujących rozgrywkach wzięli udział: Jarosław Kret z synem Franciszkiem, Dariusz Kordek z synem Maksymilianem, Artur Chamski z bratanicą Kaliną, Sławomir Doliniec, Marcin Pawłowski - Pawbeats, Łukasz Tomczyk, Anita Tomczyk, Marlena Szmaja, Artur Bednarz, Dagmara Kowalska, Żora Koroliov, Thomas Martin. Wśród gości na PGE Narodowym pojawiła się także Agnieszka Rylik. Jednakże, zwycięzca mógł być tylko jeden – został nim Sławomir Doliniec. Drugie miejsce zajął Pawbeats, a ostatnie miejsce na podium należało do Artura Bednarza. Tak jak w poprzednim roku, tak i w tym najważniejszym elementem gry będzie duch zdrowej rywalizacji. Umiejętności szachowe zdecydują o zwycięzcy, ale to dobra zabawa zaważy na jakości wydarzenia. Impreza poprzedniego roku odbiła się dużym echem, dlatego z niecierpliwością wyczekiwany jest następny zwycięzca.
Najważniejszym celem tych szachowych rozgrywek jest popularyzacja tej inteligentnej, strategicznej gry, która przez setki lat była ulubioną rozrywką królów, a w dzisiejszych czasach jest niewystarczająco doceniana. Michał Kanarkiewicz pragnie pokazać, że, wbrew powszechnej opinii, wcale nie jest to nudna dyscyplina i w szachy może grać każdy, niezależnie od wieku – nie tylko dla swojego rozwoju, ale także aby po prostu przyjemnie i produktywnie spędzić czas.
- I edycja Szachowych Mistrzostw Gwiazd to dla mnie wyjątkowa okazja do zaproszenia znanych i lubianych do szachownicy. Cieszę się, że moje zaproszenie zostało tak chętnie przyjęte oraz to, że niektórzy zabrali ze sobą dzieci – pozwala to kształtować nam mądrzejsze społeczeństwo. Wszystko wskazuje również na to, że druga edycja będzie jeszcze lepsza od pierwszej – coraz więcej gwiazd oraz dziennikarzy potwierdza mi swój udział w imprezie– opowiada Michał Kanarkiewicz
Gwiazdy show-biznesu, które były obecne na wydarzeniu z pewnością to potwierdzą i są na to najlepszym dowodem!

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.