Komunikaty PR

Szef Kuchni Nobu Matsuhisa dzieli się wrażeniami z pierwszej wizyty w Polsce

2023-06-07  |  09:45
Biuro prasowe
Kontakt

Paweł Świąder
Prepare Sp. z o.o.

Świętokrzyska 18
00-052 Warszawa
pawel.swiader|prepare.pl| |pawel.swiader|prepare.pl
783917437
www.prepare.pl

SZEF KUCHNI NOBU MATSUHISA DZIELI SIĘ WRAŻENIAMI Z PIERWSZEJ WIZYTY W HOTELU I RESTAURACJI NOBU W WARSZAWIE

Szef kuchni Nobu Matsuhisa, jeden z założycieli sieci restauracji i hoteli, odwiedził hotel i restaurację Nobu w Warszawie. Podczas wizyty światowej sławy restauratora zorganizowano wyjątkowe wydarzenia, oferując miłośnikom japońskiej kuchni prawdziwą kulinarną podróż, bogatą w niezapomniane wrażenia. Z kolei Szef Nobu miał niebywałą okazję do poznania nowych polskich smaków.

Szef kuchni Nobu Matsuhisa spędził czas w Polsce poznając kulturę naszego kraju – począwszy od zwiedzania ważnych historycznych miejsc, przez wizytę w zabytkowej hali targowej, po degustację typowo polskich potraw, jak rosół czy pierogi. Podczas wyjątkowych wydarzeń zorganizowanych w Restauracji Nobu chętnie rozmawiał z gośćmi, nadzorując jednocześnie przygotowanie flagowych dań. Znany z zaangażowania w swoją pracę Szef Nobu przywiązuje ogromną wagę do kontaktu z gośćmi restauracji, wyznając zasadę, że to relacje i gościnność płynąca prosto z serca budują niezwykłą atmosferę miejsca.

Szef Nobu łączy tradycyjną kuchnię japońską ze składnikami pochodzącymi z Ameryki Południowej. Połączenie smaków uzyskane dzięki tej wyjątkowej mieszance zapewnia niezapomniane wrażenia kulinarne. Oprócz unikatowych i zaskakujących połączeń, kluczową rolę odgrywa najwyższa jakość składników i sposób ich podania. W serwowanych daniach widać zamiłowanie do minimalizmu, ale i niezwykłą precyzję. A starannie wyselekcjonowane produkty - świeże ryby i owoce morza czy ekologiczne warzywa od zaufanych dostawców gwarantują doskonały smak. 

- Podróże pozwalają mi dokonywać niezwykłych odkryć, nie tylko kulinarnych. Bardzo się cieszę, że w końcu udało mi się odwiedzić Polskę. Spacer ulicami Warszawy, czas spędzony na Starówce, czy tradycyjnym polskim targowisku – pozwoliły mi poczuć prawdziwego ducha miasta. Z przyjemnością spróbowałem także tradycyjnych polskich dań. A specjalnie dla miłośników kulinarnego eklektyzmu, wraz z załogą Nobu Hotel Warsaw przygotowaliśmy specjalny konkurs, który wymaga otwarcia się na nowe smaki, zachęca do eksperymentowania w kuchni i czerpania radości z gotowania – mówi szef kuchni Nobu Matsuhisa, jeden z założycieli Nobu Hospitality.

Z okazji wizyty Nobu Matsuhisy zorganizowano specjalną edycję brunchu Nobu Sundays, lunchu serwowanego w każdą pierwszą niedzielę miesiąca, a także wieczorne wydarzenia, podczas których goście Restauracji Nobu mogli skosztować kultowych dań przygotowanych pod okiem mistrza. Gościom towarzyszyły miksy DJ-skie z ekskluzywnej playlisty Nobu Warsaw, a brunch Nobu Sundays uświetnił zespół Laura Jazz Band. 

 

O Hotelu i Restauracji Nobu w Warszawie: 

Nobu Hotel Warsaw został otwarty w sierpniu 2020 roku w prestiżowym Śródmieściu, w niewielkiej odległości od dzielnicy dyplomatycznej. Hotel został zrealizowany według wyjątkowego projektu, który odzwierciedla tradycyjne japońskie detale architektoniczne z wykorzystaniem naturalnych materiałów w nowoczesnym wydaniu. Hotel oferuje 117 pokoi i apartamentów, restaurację i bar Nobu, pierwszy w historii Sakebar by Nobu, miejską oazę z tarasem na pierwszym piętrze oraz nowoczesną przestrzeń konferencyjną dla 350 osób. W hotelu znajduje się również wiele mniejszych sal konferencyjnych i biznesowych, wyposażonych w wysokiej jakości sprzęt audiowizualny, a także dysponujących widokiem na miasto. Na dachu hotelu znajduje się centrum fitness ze sprzętem TechnoGym, a także łaźnia parowa, sauna i gabinet zabiegowy SPA. Projekt architektoniczny hotelu został stworzony przez warszawską pracownię Medusa Group. 

Dania oferowane w restauracji Nobu Warsaw oparte są na przepisach japońskiego mistrza kuchni Nobuyuki "Nobu" Matsuhisy, który z prostych składników tworzy kulinarne dzieła sztuki. Nobu Warsaw prezentuje popisowe dania, takie jak Black Cod with Miso, Yellowtail Sashimi with Jalapeno, a także nowe kreacje z wykorzystaniem lokalnych składników w stylowej, kameralnej przestrzeni restauracyjnej, a także Nobu Bar, dwie strefy prywatnych imprez, Chef's Table i Sushi Bar. Dziś w Warszawie goście mogą spróbować dań z menu wyjątkowej japońskiej restauracji, którą wyróżnia także starannie zaprojektowane wnętrze, przywodzące na myśl harmonię i piękno takich żywiołów jak woda i powietrze. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Prepare Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy “25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat Biuro prasowe
2024-12-27 | 12:30

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Już od ćwierć wieku Teatr Sabat, założony przez Małgorzatę Potocką – wybitną tancerkę, choreografkę i reżyserkę – zachwyca widzów w centrum Warszawy. To miejsce,
Gwiazdy Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło
2024-12-16 | 10:00

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

W sobotni wieczór, 7 grudnia, w Aspen Prime Ski & Bike Resort odbyła się kolacja charytatywna, której celem było wsparcie Hospicjum Domowego dla Dzieci w Opolu. W wydarzeniu
Gwiazdy Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
2024-12-09 | 16:00

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!

Od 2 do 22 grudnia już po raz 11. wylicytować można kolację z gwiazdą i dzięki temu wesprzeć podopiecznych Fundacji Mam Marzenie. Projekt organizowany jest wspólnie z Allegro i w tym

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.