UNICEF Polska i Maciej Orłoś w specjalnej akcji na rzecz dzieci w Jemenie
Stowarzyszenie UNICEF Polska
ul. Rolna 175 D
02-729 Warszawa
mkacprzak|unicef.pl| |mkacprzak|unicef.pl
+48 509 224 588
www.unicef.pl/
UNICEF Polska i Maciej Orłoś w specjalnej akcji zachęcali do wsparcia najbardziej potrzebujących dzieci w Jemenie. Maciej Orłoś osobiście zadzwonił do części osób, które wysłały sms w odpowiedzi na spot UNICEF Polska emitowany w telewizji. Dziennikarza można też było spotkać przy stoisku organizacji w galerii „Złote Tarasy” w Warszawie.
UNICEF Polska od listopada br. prowadzi kampanię „Pomoc dzieciom w Jemenie”. Organizacja zbiera środki na wsparcie dzieci w tym kraju, zwłaszcza na leczenie ciężkiego ostrego niedożywienia. W ramach akcji, w polskiej telewizji emitowane są specjalne spoty z udziałem Macieja Orłosia, zachęcające do wysłania sms. Maciej Orłoś zaskoczył część osób osobiście oddzwaniając z podziękowaniem i zaproszeniem do regularnego wsparcia działań organizacji na całym świecie.
Cieszę się, że tak wiele osób w odpowiedzi na nasz apel wysłało sms, aby dowiedzieć się, jak pomóc dzieciom w Jemenie, mówi Maciej Orłoś. Możliwość rozmowy z osobami, którym sytuacja dzieci w tym kraju nie jest obojętna, to było naprawdę wyjątkowe doświadczenie. Mam nadzieję, że dzięki akcji UNICEF Polska uda się zebrać jak najwięcej funduszy i uratować najmłodszych od śmierci z głodu, dodaje.
W ostatni weekend Maciej Orłoś odwiedził stoisko organizacji w galerii „Złote Tarasy” i razem z naszymi fundraiserami zapraszał przechodzących klientów galerii do rozmowy o Jemenie i działaniach UNICEF. Zachęcał nie tylko do jednorazowego wsparcia dzieci w tym kraju, ale także do dołączenia do specjalnego programu UNICEF365 dedykowanego stałym Darczyńcom.
Dzięki naszym stałym Darczyńcom możemy nie tylko szybko docierać z pomocą do dzieci w sytuacjach kryzysowych, ale przede wszystkim pomagać regularnie: zapewnić pomoc żywnościową, opiekę medyczną czy dostęp do edukacji. To szczególnie ważne w miejscach, gdzie skutki długoletnich konfliktów zbrojnych są dramatyczne, tak jak w Jemenie, mówi Sylwia Nowik-Spiczonek, Dyrektor Fundraisingu UNICEF Polska.

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.