UNICEF Polska i Maciej Orłoś w specjalnej akcji na rzecz dzieci w Jemenie
Stowarzyszenie UNICEF Polska
ul. Rolna 175 D
02-729 Warszawa
mkacprzak|unicef.pl| |mkacprzak|unicef.pl
+48 509 224 588
www.unicef.pl/
UNICEF Polska i Maciej Orłoś w specjalnej akcji zachęcali do wsparcia najbardziej potrzebujących dzieci w Jemenie. Maciej Orłoś osobiście zadzwonił do części osób, które wysłały sms w odpowiedzi na spot UNICEF Polska emitowany w telewizji. Dziennikarza można też było spotkać przy stoisku organizacji w galerii „Złote Tarasy” w Warszawie.
UNICEF Polska od listopada br. prowadzi kampanię „Pomoc dzieciom w Jemenie”. Organizacja zbiera środki na wsparcie dzieci w tym kraju, zwłaszcza na leczenie ciężkiego ostrego niedożywienia. W ramach akcji, w polskiej telewizji emitowane są specjalne spoty z udziałem Macieja Orłosia, zachęcające do wysłania sms. Maciej Orłoś zaskoczył część osób osobiście oddzwaniając z podziękowaniem i zaproszeniem do regularnego wsparcia działań organizacji na całym świecie.
Cieszę się, że tak wiele osób w odpowiedzi na nasz apel wysłało sms, aby dowiedzieć się, jak pomóc dzieciom w Jemenie, mówi Maciej Orłoś. Możliwość rozmowy z osobami, którym sytuacja dzieci w tym kraju nie jest obojętna, to było naprawdę wyjątkowe doświadczenie. Mam nadzieję, że dzięki akcji UNICEF Polska uda się zebrać jak najwięcej funduszy i uratować najmłodszych od śmierci z głodu, dodaje.
W ostatni weekend Maciej Orłoś odwiedził stoisko organizacji w galerii „Złote Tarasy” i razem z naszymi fundraiserami zapraszał przechodzących klientów galerii do rozmowy o Jemenie i działaniach UNICEF. Zachęcał nie tylko do jednorazowego wsparcia dzieci w tym kraju, ale także do dołączenia do specjalnego programu UNICEF365 dedykowanego stałym Darczyńcom.
Dzięki naszym stałym Darczyńcom możemy nie tylko szybko docierać z pomocą do dzieci w sytuacjach kryzysowych, ale przede wszystkim pomagać regularnie: zapewnić pomoc żywnościową, opiekę medyczną czy dostęp do edukacji. To szczególnie ważne w miejscach, gdzie skutki długoletnich konfliktów zbrojnych są dramatyczne, tak jak w Jemenie, mówi Sylwia Nowik-Spiczonek, Dyrektor Fundraisingu UNICEF Polska.

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.