UNICEF Polska i Maciej Orłoś w specjalnej akcji na rzecz dzieci w Jemenie
Stowarzyszenie UNICEF Polska
ul. Rolna 175 D
02-729 Warszawa
mkacprzak|unicef.pl| |mkacprzak|unicef.pl
+48 509 224 588
www.unicef.pl/
UNICEF Polska i Maciej Orłoś w specjalnej akcji zachęcali do wsparcia najbardziej potrzebujących dzieci w Jemenie. Maciej Orłoś osobiście zadzwonił do części osób, które wysłały sms w odpowiedzi na spot UNICEF Polska emitowany w telewizji. Dziennikarza można też było spotkać przy stoisku organizacji w galerii „Złote Tarasy” w Warszawie.
UNICEF Polska od listopada br. prowadzi kampanię „Pomoc dzieciom w Jemenie”. Organizacja zbiera środki na wsparcie dzieci w tym kraju, zwłaszcza na leczenie ciężkiego ostrego niedożywienia. W ramach akcji, w polskiej telewizji emitowane są specjalne spoty z udziałem Macieja Orłosia, zachęcające do wysłania sms. Maciej Orłoś zaskoczył część osób osobiście oddzwaniając z podziękowaniem i zaproszeniem do regularnego wsparcia działań organizacji na całym świecie.
Cieszę się, że tak wiele osób w odpowiedzi na nasz apel wysłało sms, aby dowiedzieć się, jak pomóc dzieciom w Jemenie, mówi Maciej Orłoś. Możliwość rozmowy z osobami, którym sytuacja dzieci w tym kraju nie jest obojętna, to było naprawdę wyjątkowe doświadczenie. Mam nadzieję, że dzięki akcji UNICEF Polska uda się zebrać jak najwięcej funduszy i uratować najmłodszych od śmierci z głodu, dodaje.
W ostatni weekend Maciej Orłoś odwiedził stoisko organizacji w galerii „Złote Tarasy” i razem z naszymi fundraiserami zapraszał przechodzących klientów galerii do rozmowy o Jemenie i działaniach UNICEF. Zachęcał nie tylko do jednorazowego wsparcia dzieci w tym kraju, ale także do dołączenia do specjalnego programu UNICEF365 dedykowanego stałym Darczyńcom.
Dzięki naszym stałym Darczyńcom możemy nie tylko szybko docierać z pomocą do dzieci w sytuacjach kryzysowych, ale przede wszystkim pomagać regularnie: zapewnić pomoc żywnościową, opiekę medyczną czy dostęp do edukacji. To szczególnie ważne w miejscach, gdzie skutki długoletnich konfliktów zbrojnych są dramatyczne, tak jak w Jemenie, mówi Sylwia Nowik-Spiczonek, Dyrektor Fundraisingu UNICEF Polska.
“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat
Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło
Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.