Komunikaty PR

UNICEF Polska i Maciej Orłoś w specjalnej akcji na rzecz dzieci w Jemenie

2021-12-20  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Kacprzak
Stowarzyszenie UNICEF Polska

ul. Rolna 175 D
02-729 Warszawa
mkacprzak|unicef.pl| |mkacprzak|unicef.pl
+48 509 224 588
www.unicef.pl/

UNICEF Polska i Maciej Orłoś w specjalnej akcji zachęcali do wsparcia najbardziej potrzebujących dzieci w Jemenie. Maciej Orłoś osobiście zadzwonił do części osób, które wysłały sms w odpowiedzi na spot UNICEF Polska emitowany w telewizji. Dziennikarza można też było spotkać przy stoisku organizacji w galerii „Złote Tarasy” w Warszawie.

 

UNICEF Polska od listopada br. prowadzi kampanię „Pomoc dzieciom w Jemenie”. Organizacja zbiera środki na wsparcie dzieci w tym kraju, zwłaszcza na leczenie ciężkiego ostrego niedożywienia. W ramach akcji, w polskiej telewizji emitowane są specjalne spoty z udziałem Macieja Orłosia, zachęcające do wysłania sms. Maciej Orłoś zaskoczył część osób osobiście oddzwaniając z podziękowaniem i zaproszeniem do regularnego wsparcia działań organizacji na całym świecie.

Cieszę się, że tak wiele osób w odpowiedzi na nasz apel wysłało sms, aby dowiedzieć się, jak pomóc dzieciom w Jemenie, mówi Maciej Orłoś. Możliwość rozmowy z osobami, którym sytuacja dzieci w tym kraju nie jest obojętna, to było naprawdę wyjątkowe doświadczenie. Mam nadzieję, że dzięki akcji UNICEF Polska uda się zebrać jak najwięcej funduszy i uratować najmłodszych od śmierci z głodu, dodaje.

W ostatni weekend Maciej Orłoś odwiedził stoisko organizacji w galerii „Złote Tarasy” i razem z naszymi fundraiserami zapraszał przechodzących klientów galerii do rozmowy o Jemenie i działaniach UNICEF. Zachęcał nie tylko do jednorazowego wsparcia dzieci w tym kraju, ale także do dołączenia do specjalnego programu UNICEF365 dedykowanego stałym Darczyńcom.

Dzięki naszym stałym Darczyńcom możemy nie tylko szybko docierać z pomocą do dzieci w sytuacjach kryzysowych, ale przede wszystkim pomagać regularnie: zapewnić pomoc żywnościową, opiekę medyczną czy dostęp do edukacji. To szczególnie ważne w miejscach, gdzie skutki długoletnich konfliktów zbrojnych są dramatyczne, tak jak w Jemenie, mówi Sylwia Nowik-Spiczonek, Dyrektor Fundraisingu UNICEF Polska.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Stowarzyszenie UNICEF Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy “25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat Biuro prasowe
2024-12-27 | 12:30

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Już od ćwierć wieku Teatr Sabat, założony przez Małgorzatę Potocką – wybitną tancerkę, choreografkę i reżyserkę – zachwyca widzów w centrum Warszawy. To miejsce,
Gwiazdy Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło
2024-12-16 | 10:00

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

W sobotni wieczór, 7 grudnia, w Aspen Prime Ski & Bike Resort odbyła się kolacja charytatywna, której celem było wsparcie Hospicjum Domowego dla Dzieci w Opolu. W wydarzeniu
Gwiazdy Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
2024-12-09 | 16:00

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!

Od 2 do 22 grudnia już po raz 11. wylicytować można kolację z gwiazdą i dzięki temu wesprzeć podopiecznych Fundacji Mam Marzenie. Projekt organizowany jest wspólnie z Allegro i w tym

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.