Wirtualna kolacja z Blue Café do wylicytowania na Allegro Charytatywni
Grupa Ingka kontynuuje akcję #wspierajmysię, której celem jest pomoc Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę – nadal trwa licytacja wirtualnej kolacji z zespołem Blue Café. Wylicytowana kwota zostanie przekazana na wsparcie Telefonu Zaufania dla Dzieci i Młodzieży 116 111.
Podczas kolacji zwycięzca licytacji i artyści będą mogli przyrządzić potrawę z tego, co akurat będą mieli w lodówce. Po wspólnym gotowaniu będzie czas na rozmowę o muzyce, planach zespołu na najbliższe miesiące, a także anegdotki zza sceny. Licytacja spotkania w towarzystwie Dominiki Gawędy oraz Pawła Rurak-Sokala na platformie Allegro Charytatywni trwa do 28 maja do godz. 9:45.
Wylicytowana kwota zostanie przekazana na wsparcie Telefonu Zaufania Dla Dzieci i Młodzieży 116 111 Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. Linia pomocowa działa codziennie, 24 godziny na dobę. Jej funkcjonowanie ważne jest szczególnie teraz, gdy dzieci narażone na przemoc w domu, spędzają w nim praktycznie 24 godziny na dobę, odizolowane od szkoły i rówieśników. Jest obsługiwana przez wykwalifikowanych psychologów i pedagogów, którzy potrafią rozmawiać z młodymi ludźmi o ich problemach i są w stanie udzielić im profesjonalnej porady w sytuacjach kryzysowych. W ciągu dnia konsultanci odbierają około 300 telefonów. Każda zebrana złotówka pozwoli na zapewnienie jej ciągłego funkcjonowania.
– Cieszymy się, że możemy zaangażować się w działania wspierające linię pomocową Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. Zapraszamy wszystkich do licytowania spotkania z nami – mówi Dominika Gawęda, a Paweł Rurak-Sokal dodaje – Spędźmy razem miły wieczór, zjedzmy pyszną kolację, porozmawiajmy, a przy okazji pomóżmy dzieciakom!
W ramach wsparcia Fundacji Grupa Ingka (obejmująca m.in. Ingka Centres oraz IKEA Retail Polska) zorganizowała dwa koncerty online: Roksany Węgiel i zespołu Blue Café. Transmisja odbywała się w serwisie Facebook na kanale centrum handlowego Port Łódź. W akcję włączyły się także inne centra z Grupy Ingka: warszawski Wola Park, wrocławska Aleja Bielany, Park Handlowy Matarnia w Gdańsku oraz SKENDE Shopping w Lublinie. W trakcie koncertów trwała zbiórka środków finansowych na wsparcie telefonu zaufania Fundacji – dotychczas internauci w ramach akcji na rzecz Fundacji przekazali blisko 4,5 tys. zł. Dokonywanie wpłat jest ciągle możliwe. Z kolei, Ingka Centres, IKEA Retail Polska oraz Ikano Bank Oddział w Polsce przeznaczyły na wsparcie Fundacji 175 000 zł.
Poniżej link do licytacji spotkania z grupą Blue Café: https://charytatywni.allegro.pl/kolacja-z-zespolem-blue-cafe-i12094498

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.