Komunikaty PR

Zaskakująco i odważnie — Maja Kapłon powraca z nowym utworem Bestia!

2023-08-24  |  01:00

Maja Kapłon, artystka młodego pokolenia i finalistka The Voice of Poland, wraca na scenę. Postanawia rozbudzić apetyt swoich fanów nowym utworem o drapieżnej nazwie Bestia. Singiel stanowi zapowiedź pierwszej solowej płyty artystki. 

Maja Kapłon to wokalistka, kompozytorka i autorka tekstów. Dała się poznać szerszej publiczności dochodząc do finału muzycznego show The Voice of Poland. Jest dumną przedstawicielką ruchu body positive z zaskakującą historią i celami. Mimo wrodzonych problemów zdrowotnych, dwudziestu operacji na kręgosłup przeprowadzanych w Polsce i Stanach Zjednoczonych, ciągłego pola bitwy w postaci bólu i blizn, dziś w pełni akceptuje siebie. Jej działalność artystyczna ma na celu dawać nadzieję, że mimo przeciwności losu można wszystko, a przy tym stanowić cenną lekcją wyrozumiałości dla tych, którzy ciągle się jej uczą. 

Bestia — czy jest się czego bać?

Utwór Bestia to pierwszy singiel, który pozwala lepiej poznać wokalistkę i jej osobiste przeżycia.

- ,,Bestia” powstała jako efekt wielu moich emocji. Tych z przeszłości, które towarzyszyły mi podczas walki o zdrowie w Stanach Zjednoczonych, gdzie przeważała bezsilność i frustracja. Oraz tych obecnych, kiedy znacząco lepiej się czuję i jestem pełna nieposkromionej, pozytywnej energii. Przyszedł więc czas, kiedy chcę pokazać wszystkim bestię, która drzemie we mnie już od dawna —  wyznaje wokalistka Maja Kapłon.

Wokalistka wyjawia, że zaczynając karierę muzyczną po przerwie, zmagała się z myślami, że jest coś nieustannie wszystkim winna, że bestia, ta prawdziwa ona, powinna zostać wytłumiona, bo nie współgra z bezbronną Mają z okresu leczenia. W utworze z bezsilnej, przesiąkniętej przejściami z czasu operacji i traumami z dzieciństwa, przeradza się w tytułową bestię, która potrafi wyznaczać granicę, jest pewna siebie i sama kieruje swoją drogą. 

- Gdyby nie to, że stworzyłam swój własny wzór na poradzenie sobie z wieloma problemami, również tymi emocjonalnymi, nie dałabym rady. Stworzyłam bestię, która potrafi walczyć z demonami. Chcę, aby ludzie poszli za moim sercem, chcę pomóc im walczyć z ich codziennymi zmartwieniami i stworzyć w nich bestię, która je pokona — dodaje Maja Kapłon.

Aranżacją utworu zajął się producent Pyotr Radzio. Bestia bazuje na brzmieniach elektronicznych, oscylujących wokół R’n’B i rapu. Połączenie takiej warstwy muzycznej z popowym wokalem Mai, zabarwionym miksem kobiecej delikatności, a zarazem pikanterii to absolutna świeżość na polskim rynku muzycznym. Fani z całą pewnością będą zaskoczeni!

Za reżyserię teledysku do utworu odpowiadają Tomasz Piaskowski, Maja Kapłon i Łukasz Leszczyński. 

Produkcja: Pyotr Radzio

Muzyka: Maja Kapłon

Tekst: Maja Kapłon

Okładka: Maja Kapłon

 

O Mai Kapłon:

Maja Kapłon (ur. 1995 r.) to wokalistka, kompozytorka i autorka tekstów. Finalistka muzycznego show The Voice of Poland emitowanego w telewizji TVP.

Jest dumną przedstawicielką ruchu body positive z zaskakującą historią i celami. Mimo wrodzonych problemów zdrowotnych, dwudziestu operacji na kręgosłup w Polsce i Stanach Zjednoczonych, ciągłego pola bitwy w postaci bólu i blizn, kocha i akceptuje siebie, a jej cała działalność artystyczna ma wspierać ludzi w potrzebie i tych, którzy wyrozumiałości dla siebie samego i innych ciągle się uczą.

Na co dzień obecna na Instagramie, gdzie zamieszcza swoje przemyślenia, muzyczne aranżacje i tutoriale makijaże:  https://www.instagram.com/maja_kaplon/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy “25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat Biuro prasowe
2024-12-27 | 12:30

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Już od ćwierć wieku Teatr Sabat, założony przez Małgorzatę Potocką – wybitną tancerkę, choreografkę i reżyserkę – zachwyca widzów w centrum Warszawy. To miejsce,
Gwiazdy Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło
2024-12-16 | 10:00

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

W sobotni wieczór, 7 grudnia, w Aspen Prime Ski & Bike Resort odbyła się kolacja charytatywna, której celem było wsparcie Hospicjum Domowego dla Dzieci w Opolu. W wydarzeniu
Gwiazdy Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
2024-12-09 | 16:00

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!

Od 2 do 22 grudnia już po raz 11. wylicytować można kolację z gwiazdą i dzięki temu wesprzeć podopiecznych Fundacji Mam Marzenie. Projekt organizowany jest wspólnie z Allegro i w tym

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.