Zaskakująco i odważnie — Maja Kapłon powraca z nowym utworem Bestia!
Maja Kapłon, artystka młodego pokolenia i finalistka The Voice of Poland, wraca na scenę. Postanawia rozbudzić apetyt swoich fanów nowym utworem o drapieżnej nazwie Bestia. Singiel stanowi zapowiedź pierwszej solowej płyty artystki.
Maja Kapłon to wokalistka, kompozytorka i autorka tekstów. Dała się poznać szerszej publiczności dochodząc do finału muzycznego show The Voice of Poland. Jest dumną przedstawicielką ruchu body positive z zaskakującą historią i celami. Mimo wrodzonych problemów zdrowotnych, dwudziestu operacji na kręgosłup przeprowadzanych w Polsce i Stanach Zjednoczonych, ciągłego pola bitwy w postaci bólu i blizn, dziś w pełni akceptuje siebie. Jej działalność artystyczna ma na celu dawać nadzieję, że mimo przeciwności losu można wszystko, a przy tym stanowić cenną lekcją wyrozumiałości dla tych, którzy ciągle się jej uczą.
Bestia — czy jest się czego bać?
Utwór Bestia to pierwszy singiel, który pozwala lepiej poznać wokalistkę i jej osobiste przeżycia.
- ,,Bestia” powstała jako efekt wielu moich emocji. Tych z przeszłości, które towarzyszyły mi podczas walki o zdrowie w Stanach Zjednoczonych, gdzie przeważała bezsilność i frustracja. Oraz tych obecnych, kiedy znacząco lepiej się czuję i jestem pełna nieposkromionej, pozytywnej energii. Przyszedł więc czas, kiedy chcę pokazać wszystkim bestię, która drzemie we mnie już od dawna — wyznaje wokalistka Maja Kapłon.
Wokalistka wyjawia, że zaczynając karierę muzyczną po przerwie, zmagała się z myślami, że jest coś nieustannie wszystkim winna, że bestia, ta prawdziwa ona, powinna zostać wytłumiona, bo nie współgra z bezbronną Mają z okresu leczenia. W utworze z bezsilnej, przesiąkniętej przejściami z czasu operacji i traumami z dzieciństwa, przeradza się w tytułową bestię, która potrafi wyznaczać granicę, jest pewna siebie i sama kieruje swoją drogą.
- Gdyby nie to, że stworzyłam swój własny wzór na poradzenie sobie z wieloma problemami, również tymi emocjonalnymi, nie dałabym rady. Stworzyłam bestię, która potrafi walczyć z demonami. Chcę, aby ludzie poszli za moim sercem, chcę pomóc im walczyć z ich codziennymi zmartwieniami i stworzyć w nich bestię, która je pokona — dodaje Maja Kapłon.
Aranżacją utworu zajął się producent Pyotr Radzio. Bestia bazuje na brzmieniach elektronicznych, oscylujących wokół R’n’B i rapu. Połączenie takiej warstwy muzycznej z popowym wokalem Mai, zabarwionym miksem kobiecej delikatności, a zarazem pikanterii to absolutna świeżość na polskim rynku muzycznym. Fani z całą pewnością będą zaskoczeni!
Za reżyserię teledysku do utworu odpowiadają Tomasz Piaskowski, Maja Kapłon i Łukasz Leszczyński.
Produkcja: Pyotr Radzio
Muzyka: Maja Kapłon
Tekst: Maja Kapłon
Okładka: Maja Kapłon
O Mai Kapłon:
Maja Kapłon (ur. 1995 r.) to wokalistka, kompozytorka i autorka tekstów. Finalistka muzycznego show The Voice of Poland emitowanego w telewizji TVP.
Jest dumną przedstawicielką ruchu body positive z zaskakującą historią i celami. Mimo wrodzonych problemów zdrowotnych, dwudziestu operacji na kręgosłup w Polsce i Stanach Zjednoczonych, ciągłego pola bitwy w postaci bólu i blizn, kocha i akceptuje siebie, a jej cała działalność artystyczna ma wspierać ludzi w potrzebie i tych, którzy wyrozumiałości dla siebie samego i innych ciągle się uczą.
Na co dzień obecna na Instagramie, gdzie zamieszcza swoje przemyślenia, muzyczne aranżacje i tutoriale makijaże: https://www.instagram.com/maja_kaplon/
![Zapytaliśmy Gardias, Cichopek, Herbuś i innych, skąd czerpią satysfakcję! Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_432658487,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Zapytaliśmy Gardias, Cichopek, Herbuś i innych, skąd czerpią satysfakcję!
![Co numerologia mówi nam o brytyjskiej rodzinie królewskiej?](/files/_uploaded/glownekonf_1925970056,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Co numerologia mówi nam o brytyjskiej rodzinie królewskiej?
Kamila Urzędowska współpracuje z projektantką Izabelą Łapińską
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Ochrona środowiska
![](/files/1922771799/fleming-otoczenie-2-foto-1-ram,w_274,r_png,_small.png)
Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew
Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.
Gwiazdy
Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem
![](/files/1922771799/191-herbus-joga-foto,w_133,_small.jpg)
Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.
Handel
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
![](/files/1922771799/tpay-platnosci-foto,w_133,r_png,_small.png)
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.