Zaskakująco i odważnie — Maja Kapłon powraca z nowym utworem Bestia!
Maja Kapłon, artystka młodego pokolenia i finalistka The Voice of Poland, wraca na scenę. Postanawia rozbudzić apetyt swoich fanów nowym utworem o drapieżnej nazwie Bestia. Singiel stanowi zapowiedź pierwszej solowej płyty artystki.
Maja Kapłon to wokalistka, kompozytorka i autorka tekstów. Dała się poznać szerszej publiczności dochodząc do finału muzycznego show The Voice of Poland. Jest dumną przedstawicielką ruchu body positive z zaskakującą historią i celami. Mimo wrodzonych problemów zdrowotnych, dwudziestu operacji na kręgosłup przeprowadzanych w Polsce i Stanach Zjednoczonych, ciągłego pola bitwy w postaci bólu i blizn, dziś w pełni akceptuje siebie. Jej działalność artystyczna ma na celu dawać nadzieję, że mimo przeciwności losu można wszystko, a przy tym stanowić cenną lekcją wyrozumiałości dla tych, którzy ciągle się jej uczą.
Bestia — czy jest się czego bać?
Utwór Bestia to pierwszy singiel, który pozwala lepiej poznać wokalistkę i jej osobiste przeżycia.
- ,,Bestia” powstała jako efekt wielu moich emocji. Tych z przeszłości, które towarzyszyły mi podczas walki o zdrowie w Stanach Zjednoczonych, gdzie przeważała bezsilność i frustracja. Oraz tych obecnych, kiedy znacząco lepiej się czuję i jestem pełna nieposkromionej, pozytywnej energii. Przyszedł więc czas, kiedy chcę pokazać wszystkim bestię, która drzemie we mnie już od dawna — wyznaje wokalistka Maja Kapłon.
Wokalistka wyjawia, że zaczynając karierę muzyczną po przerwie, zmagała się z myślami, że jest coś nieustannie wszystkim winna, że bestia, ta prawdziwa ona, powinna zostać wytłumiona, bo nie współgra z bezbronną Mają z okresu leczenia. W utworze z bezsilnej, przesiąkniętej przejściami z czasu operacji i traumami z dzieciństwa, przeradza się w tytułową bestię, która potrafi wyznaczać granicę, jest pewna siebie i sama kieruje swoją drogą.
- Gdyby nie to, że stworzyłam swój własny wzór na poradzenie sobie z wieloma problemami, również tymi emocjonalnymi, nie dałabym rady. Stworzyłam bestię, która potrafi walczyć z demonami. Chcę, aby ludzie poszli za moim sercem, chcę pomóc im walczyć z ich codziennymi zmartwieniami i stworzyć w nich bestię, która je pokona — dodaje Maja Kapłon.
Aranżacją utworu zajął się producent Pyotr Radzio. Bestia bazuje na brzmieniach elektronicznych, oscylujących wokół R’n’B i rapu. Połączenie takiej warstwy muzycznej z popowym wokalem Mai, zabarwionym miksem kobiecej delikatności, a zarazem pikanterii to absolutna świeżość na polskim rynku muzycznym. Fani z całą pewnością będą zaskoczeni!
Za reżyserię teledysku do utworu odpowiadają Tomasz Piaskowski, Maja Kapłon i Łukasz Leszczyński.
Produkcja: Pyotr Radzio
Muzyka: Maja Kapłon
Tekst: Maja Kapłon
Okładka: Maja Kapłon
O Mai Kapłon:
Maja Kapłon (ur. 1995 r.) to wokalistka, kompozytorka i autorka tekstów. Finalistka muzycznego show The Voice of Poland emitowanego w telewizji TVP.
Jest dumną przedstawicielką ruchu body positive z zaskakującą historią i celami. Mimo wrodzonych problemów zdrowotnych, dwudziestu operacji na kręgosłup w Polsce i Stanach Zjednoczonych, ciągłego pola bitwy w postaci bólu i blizn, kocha i akceptuje siebie, a jej cała działalność artystyczna ma wspierać ludzi w potrzebie i tych, którzy wyrozumiałości dla siebie samego i innych ciągle się uczą.
Na co dzień obecna na Instagramie, gdzie zamieszcza swoje przemyślenia, muzyczne aranżacje i tutoriale makijaże: https://www.instagram.com/maja_kaplon/
![Skolim i Kubańczyk pierwszymi gwiazdami „Częstochowa Summer Festival” Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_2106874446,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Skolim i Kubańczyk pierwszymi gwiazdami „Częstochowa Summer Festival”
![Iluzjonista „pojawia” zaginiony samolot!](/files/_uploaded/glownekonf_1929655564,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Iluzjonista „pojawia” zaginiony samolot!
![Ćma nad Wisłą całodobowo w Elektrowni Powiśle](/files/_uploaded/glownekonf_50921413,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Ćma nad Wisłą całodobowo w Elektrowni Powiśle
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Media
![](/files/1922771799/pakosinska-kobiety-foto-2,w_274,_small.jpg)
Katarzyna Pakosińska: Siostrzeństwo kobiet jest jeszcze w powijakach. Natomiast w „Pytaniu na śniadanie” mam wspaniałe koleżanki, a Kinga Dobrzyńska jest dla nas jak mama
Prezenterka TVP ubolewa nad tym, że kobiety nadal dość często postrzegają siebie nawzajem jako rywalki i zamiast się wspierać, to jedna drugiej wbija szpilkę. Katarzyna Pakosińska zauważa, że damska solidarność wciąż jest rzadkością, a dużo częściej ze względu na niską samoocenę i różne uprzedzenia kobiety rzucają sobie kłody pod nogi. Jednocześnie podkreśla, że miała ogromne szczęście, trafiając do ekipy „Pytania na śniadanie”. W tej redakcji może bowiem rozwijać skrzydła kariery i liczyć na wsparcie ze strony innych kobiet.
Handel
Konsumenci w coraz lepszych nastrojach. Mogą być dźwignią polskiej gospodarki
![](/files/1922771799/inquiry-konsumenci-foto,w_133,_small.jpg)
Dane z gospodarki wskazują, że inflacyjny szok jest za nami, a Polacy ruszyli na zakupy. – Konsument przestał aż tak bardzo patrzeć na każdą wydawaną złotówkę – mówi Agnieszka Górnicka, prezeska zarządu Inquiry. Wciąż jednak ostrożnie podchodzimy do przyszłości i planowania większych zakupów. Podejście konsumentów do cen, ale też kanału zakupowego to jeden z elementów, do którego branża handlowa musi się przystosowywać. Zmiany w sektorze wymuszają też kwestie regulacyjne. Wśród istotnych wyzwań na najbliższe miesiące będzie system kaucyjny i ewentualny powrót do handlowych niedziel.
Media
Aleksandra Popławska: Tantiemy z internetu to są zarobki za naszą pracę i nam się należą. W Europie wszyscy powinniśmy działać na podobnych prawach
![](/files/1922771799/poplawska-dracz-tantiemy-foto,w_133,_small.jpg)
W piątek zakończyła się batalia środowiska filmowego o tantiemy z platform streamingowych. Dzięki nowym przepisom twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych oraz wykonawcy utworów słownych i słowno-muzycznych będą uzyskiwać stosowne wynagrodzenie za udostępnianie ich dzieł w sieci. Za nowelą głosowało 417 posłów, 18 było przeciw, a jedna osoba wstrzymała się od głosu. Aktorzy mogą więc wreszcie odetchnąć z ulgą. Aleksandra Popławska i Krzysztof Dracz są jednak rozgoryczeni tym, że tak długo musieli czekać na takie rozwiązanie. Stosowne rozporządzenie powinno wejść w życie już trzy lata temu.