Zaskakująco i odważnie — Maja Kapłon powraca z nowym utworem Bestia!
Maja Kapłon, artystka młodego pokolenia i finalistka The Voice of Poland, wraca na scenę. Postanawia rozbudzić apetyt swoich fanów nowym utworem o drapieżnej nazwie Bestia. Singiel stanowi zapowiedź pierwszej solowej płyty artystki.
Maja Kapłon to wokalistka, kompozytorka i autorka tekstów. Dała się poznać szerszej publiczności dochodząc do finału muzycznego show The Voice of Poland. Jest dumną przedstawicielką ruchu body positive z zaskakującą historią i celami. Mimo wrodzonych problemów zdrowotnych, dwudziestu operacji na kręgosłup przeprowadzanych w Polsce i Stanach Zjednoczonych, ciągłego pola bitwy w postaci bólu i blizn, dziś w pełni akceptuje siebie. Jej działalność artystyczna ma na celu dawać nadzieję, że mimo przeciwności losu można wszystko, a przy tym stanowić cenną lekcją wyrozumiałości dla tych, którzy ciągle się jej uczą.
Bestia — czy jest się czego bać?
Utwór Bestia to pierwszy singiel, który pozwala lepiej poznać wokalistkę i jej osobiste przeżycia.
- ,,Bestia” powstała jako efekt wielu moich emocji. Tych z przeszłości, które towarzyszyły mi podczas walki o zdrowie w Stanach Zjednoczonych, gdzie przeważała bezsilność i frustracja. Oraz tych obecnych, kiedy znacząco lepiej się czuję i jestem pełna nieposkromionej, pozytywnej energii. Przyszedł więc czas, kiedy chcę pokazać wszystkim bestię, która drzemie we mnie już od dawna — wyznaje wokalistka Maja Kapłon.
Wokalistka wyjawia, że zaczynając karierę muzyczną po przerwie, zmagała się z myślami, że jest coś nieustannie wszystkim winna, że bestia, ta prawdziwa ona, powinna zostać wytłumiona, bo nie współgra z bezbronną Mają z okresu leczenia. W utworze z bezsilnej, przesiąkniętej przejściami z czasu operacji i traumami z dzieciństwa, przeradza się w tytułową bestię, która potrafi wyznaczać granicę, jest pewna siebie i sama kieruje swoją drogą.
- Gdyby nie to, że stworzyłam swój własny wzór na poradzenie sobie z wieloma problemami, również tymi emocjonalnymi, nie dałabym rady. Stworzyłam bestię, która potrafi walczyć z demonami. Chcę, aby ludzie poszli za moim sercem, chcę pomóc im walczyć z ich codziennymi zmartwieniami i stworzyć w nich bestię, która je pokona — dodaje Maja Kapłon.
Aranżacją utworu zajął się producent Pyotr Radzio. Bestia bazuje na brzmieniach elektronicznych, oscylujących wokół R’n’B i rapu. Połączenie takiej warstwy muzycznej z popowym wokalem Mai, zabarwionym miksem kobiecej delikatności, a zarazem pikanterii to absolutna świeżość na polskim rynku muzycznym. Fani z całą pewnością będą zaskoczeni!
Za reżyserię teledysku do utworu odpowiadają Tomasz Piaskowski, Maja Kapłon i Łukasz Leszczyński.
Produkcja: Pyotr Radzio
Muzyka: Maja Kapłon
Tekst: Maja Kapłon
Okładka: Maja Kapłon
O Mai Kapłon:
Maja Kapłon (ur. 1995 r.) to wokalistka, kompozytorka i autorka tekstów. Finalistka muzycznego show The Voice of Poland emitowanego w telewizji TVP.
Jest dumną przedstawicielką ruchu body positive z zaskakującą historią i celami. Mimo wrodzonych problemów zdrowotnych, dwudziestu operacji na kręgosłup w Polsce i Stanach Zjednoczonych, ciągłego pola bitwy w postaci bólu i blizn, kocha i akceptuje siebie, a jej cała działalność artystyczna ma wspierać ludzi w potrzebie i tych, którzy wyrozumiałości dla siebie samego i innych ciągle się uczą.
Na co dzień obecna na Instagramie, gdzie zamieszcza swoje przemyślenia, muzyczne aranżacje i tutoriale makijaże: https://www.instagram.com/maja_kaplon/

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.